Reizen naar Turkije

24-09-2020 15:08 110 berichten
Hallo beste Viva-forummers,

Ik heb met een paar vriendinnen in januari geboekt naar Turkije voor volgende week (5 dagen)

Heel veel zin natuurlijk, want ben een lange tijd niet weggeweest i.v.m. financiele redenen.

Alleen het is nu code oranje daar.
Een paar collega’s zijn net terug uit Alantya en geven aan dat ze een leuke vakantie hebben gehad, alleen wat extra regels (mondkapjes/afstand etc)

Ik heb genoeg vakantie om in quarantaine te gaan bij terugkomst, dat is geen probleem.

Alleen denk ik nu telkens stel dat alles dicht gaat en ik vast kom te zitten. Ik heb geen familie of vriendinnen daar om eventueel te logeren.

Ik denk nu aan cancelen of ergens anders naar toe gaan, puur wegens de kans dat er geen vluchten terug meer kunnen zijn.

Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
02-10-2020 00:15
Dit topic gaat over reizen naar Turkije. Aangezien ik Turkse familieleden heb die daar regelmatig komen, ben ik aardig op de hoogte. De informatie dat het allemaal wel meevalt klopt niet, want het aantal besmettingen daar is hoog. Ook weet ik dat veel mensen die daar geweest zijn zich niet aan de quarantaine regel houden. Net zoals jij dat ook niet doet. Waarom zou het racisme zijn om dat te schrijven?

Jij beschuldigt mij ten onrechte van racisme. Dat slaat helemaal nergens op. Als iets je niet bevalt racisme roepen, is stompzinnig. Zoek eerst eens de betekenis van het woord racisme op voordat je iets gaat roeptoeteren.
[....]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2020 09:25
Reden: Op de man
11.21% gewijzigd
Let’s Go Brandon!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2020 09:33
Reden: Quote en reactie verwijderd
98.60% gewijzigd
Fizz schreef:
02-10-2020 00:23
Je spoort niet!
Jij gelukkig wel 😇😂😂😂😂😂😂
Let’s Go Brandon!
Lange-met-een-korte schreef:
02-10-2020 00:25
Jij gelukkig wel 😇😂😂😂😂😂😂
Fijn dat je dat door hebt!
Fizz schreef:
02-10-2020 00:46
Fijn dat je dat door hebt!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2020 09:25
Reden: Op de man
8.68% gewijzigd
Let’s Go Brandon!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-10-2020 09:26
Reden: Quote en reactie verwijderd
98.70% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Beste forummers,

Graag weer in topic en stoppen met off-topic aanvallen.

Met vriendelijke groet,

Met moderator Vivaforum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik hoorde zelfs dat ze op bepaalde plekken in lockdown zijn en mensen die de regels overtreden een enkelband geven (van een Turkse man). Lijkt mij niet echt relaxed nu.
naamloosjes schreef:
03-10-2020 08:03
Ik hoorde zelfs dat ze op bepaalde plekken in lockdown zijn en mensen die de regels overtreden een enkelband geven (van een Turkse man). Lijkt mij niet echt relaxed nu.

Ik weet niet waar jij dit hebt gehoord, maar ik ben net terug. Het was echt heerlijk. Ik snap ook nooit waarom ze in de Nederlandse media Turkije zo zwart maken en overdrijven. De mensen zijn supervriendelijk, genoeg maatregelen.
Suikerspinn___ schreef:
03-10-2020 08:21
Ik weet niet waar jij dit hebt gehoord, maar ik ben net terug. Het was echt heerlijk. Ik snap ook nooit waarom ze in de Nederlandse media Turkije zo zwart maken en overdrijven. De mensen zijn supervriendelijk, genoeg maatregelen.
Omdat deze week de Turkse minister van gezondheid heeft bekend dat de cijfers niet kloppen zie mijn eerdere link.
Niemand beweerd hier verder ( of in de pers ) dat Turkse mensen onvriendelijk zijn of er geen goede maatregelen zijn dat maak jij er van .
Maar jij bent lekker geweest joh, wat maakt jou het nog uit .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven