Rondje IJsselmeer?
donderdag 15 juli 2010 om 18:34
Ons laatste lange vakantieweekend gaat morgen in en mijn vriend en ik willen nog iets leuks doen in eigen land. Nou zijn we beiden nooit in Volendam enzo geweest, terwijl daar toch hordes buienlandse toeristen op af komen. Nu denken we er over een rondje IJsselmeer te doen: Urk, Schokland, Enkhuizen, Volendam, Edam, Monnickendam en/of wat er verder maar te doen is. Het kan in 1 dag of in 2 dagen of zelfs in 3 dagen als er een camping te vinden is waar we op de bonnefooi terecht kunnen.
De vraag is simpel: wie heeft leuke tips?
De vraag is simpel: wie heeft leuke tips?
donderdag 15 juli 2010 om 19:57
Ik weet niet precies waar je van houdt, maar ik vond de foto's van henk v.d. leeden in het zuiderzeemuseum wel mooi.
Verder is Schokland voor mij een van de meest bijzondere plekken van Nederland, vooral de haven, die nu dus midden op het land ligt.
Ook heel leuk is het Waterloopbos tussen Kraggenburg en Vollenhove.
Verder is Schokland voor mij een van de meest bijzondere plekken van Nederland, vooral de haven, die nu dus midden op het land ligt.
Ook heel leuk is het Waterloopbos tussen Kraggenburg en Vollenhove.
donderdag 15 juli 2010 om 21:19
Ha Nostradame,
Ik ken het IJsselmeer vooral vanaf het water. Hoorn is altijd erg gezellig, leuk stadje! En Enkhuizen ook natuurlijk, het Zuiderzeemuseum is leuk, maar door het stadje neuzen ook! En lekker langs het water zitten... Kun je vanaf vaste wal op de een of andere manier ook op Marken komen? Dat is een een aanrader! En als je bij Volendam/Edam bent, dan ben je erg dichtbij! Wij willen nog altijd graag een keer voor Pampus liggen, maar goed, sorry, heb vooral water-tips.
Veel plezier!
Ik ken het IJsselmeer vooral vanaf het water. Hoorn is altijd erg gezellig, leuk stadje! En Enkhuizen ook natuurlijk, het Zuiderzeemuseum is leuk, maar door het stadje neuzen ook! En lekker langs het water zitten... Kun je vanaf vaste wal op de een of andere manier ook op Marken komen? Dat is een een aanrader! En als je bij Volendam/Edam bent, dan ben je erg dichtbij! Wij willen nog altijd graag een keer voor Pampus liggen, maar goed, sorry, heb vooral water-tips.