Sittard

15-08-2020 08:44 15 berichten
Ik zit er over te denken om tijdens het lopen van het Pieterpad een rustdagje in Sittard te houden. Ik weet helemaal niks van Sittard. Is het daar ok voor een rustdag of is dat een slecht idee? Op een rustdag zou ik een beetje door het stadje willen slenteren, terrasje, parkje, misschien kerkje of museum. Zoiets. Is de sfeer daar gezellig? Iemand die Sittard goed kent?
Alle reacties Link kopieren
https://www.vvvsittard-geleen.nl/#
jazeker, De VVV :)
Deze TO was zeer enthousiast over Sittard

reizen/een-niet-bepaald-populaire-stad- ... s/465126/9
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lilalinda schreef:
15-08-2020 08:46
https://www.vvvsittard-geleen.nl/#
jazeker, De VVV :)
Daar heb ik natuurlijk wel gekeken, maar zegt me weinig over de sfeer, dank je.
lollypopje schreef:
15-08-2020 08:57
Deze TO was zeer enthousiast over Sittard

reizen/een-niet-bepaald-populaire-stad- ... s/465126/9
Ha dank je!
eefje677 schreef:
15-08-2020 09:07
Daar heb ik natuurlijk wel gekeken, maar zegt me weinig over de sfeer, dank je.
ach, wat ik lees over Sittard zou voor mij voldoende zijn, om de tussenstop daar te maken
Leuke stad. Marktplein heeft veel gezellige terrasjes. kolleberg (waar ook het Pieterpad loopt is een mooi gebied. Stadspark mwah.
Sittard is voor een paar uurtjes oké maar stel je er niet te veel van voor.
Ik heb er ooit een paar maanden gewoond. Het is een leuk oud stadje. Niet groot, wel leuk met oude stadswallen, kerken etc. Je kunt bij de vvv een stadswandeling kopen om wat meer achtergronden mee te krijgen als je dat leuk vindt.
Voor een dagje zeker een aanrader wat mij betreft
Ik heb een tijdje in Sittard gewoond en vond de sfeer er erg leuk en gemoedelijk. Het centrum is klein en niet heel bijzonder, maar om gewoon een beetje te slenteren en een terrasje te pakken is het prima. Aan de markt ligt heel veel horeca. Als je zin hebt in een ijsje: ga naar Cone Corner, heerlijk ambachtelijk Italiaans ijs met bijzondere smaken!
Lekker eten bij tapas Cantina
Ja hoor zeker! Ik woon er vlakbij en kom er graag. Leuk centrum, gezellige terrasjes. Ik zou het zeker aanraden.
Dank voor de reacties en specifieke tips! Als ik het zo lees een prima plek voor een rustdagje.

Heeft er toevallig iemand nog tips voor een fijne B&B oid?
eefje677 schreef:
15-08-2020 21:44
Dank voor de reacties en specifieke tips! Als ik het zo lees een prima plek voor een rustdagje.

Heeft er toevallig iemand nog tips voor een fijne B&B oid?
Gewoon een stukje cult: Hotel de Prins (garni B&B). Vroeger hèt hotel en restaurant van ‘Zitterd’. Op loopafstand van station en oude centrum.
Ha dank je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven