Texel, overdekte uitjes

30-11-2020 19:40 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha allen,

Ik ben op vakantie met man en twee dreumesen. Helaas is t best slecht weer deze week en ben ik op zoek naar leuke uitjes met de kinderen, overdekt. De overdekte speeltuinen zijn niet toegankelijk en ook de zwembaden zijn gesloten.

Tips zijn dus van harte welkom!
Alle reacties Link kopieren
Pfff weinig vrees ik. Meeste is toch buiten. Wij hadden met slecht weer zo een boottocht gemaakt zeehonden safari. Was wel pre Corona. Onze dame van toen drie vond t geweldig
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
ecomare al geweest?
Hoeve vrij en blij, of een schapenboerderij bezoeken. Er is ook ergens een zelfpluk boerderij maar weet niet of je daar nu nog kan plukken, is deels overdekt. Ecomare is ook deels overdekt.
Alle reacties Link kopieren
Bij vakantiepark de Krim heb je een kinderspeelparadijs; ook toegankelijk voor niet park gasten (tegen betaling). Bij de Krim is ook een leuk zwembad
Ecomare is ook erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Texelzoo is volgens mij ook grotendeels binnen. Ecomare is hier ook al genoemd.
Alle reacties Link kopieren
Museum Kaap Skil in Oudeschild, stuk buiten met huisjes waar je in kan.
Zo ook het Juttersmuseum Flora.
Alle reacties Link kopieren
Eva1977 schreef:
30-11-2020 19:54
Bij vakantiepark de Krim heb je een kinderspeelparadijs; ook toegankelijk voor niet park gasten (tegen betaling). Bij de Krim is ook een leuk zwembad
Ecomare is ook erg leuk!
Speelgebeuren en zwembad bij de krim zijn dicht.
Lammetjes knuffelen bij de schapenboerderij is leuk! Texelzoo en ecomare ook.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
30-11-2020 19:59
Museum Kaap Skil in Oudeschild, stuk buiten met huisjes waar je in kan.
Zo ook het Juttersmuseum Flora.
Ja, dacht ik ook aan, maar ik weet niet hoe leuk dat is met dreumesen.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
VickyP schreef:
30-11-2020 20:03
Speelgebeuren en zwembad bij de krim zijn dicht.
Lammetjes knuffelen bij de schapenboerderij is leuk! Texelzoo en ecomare ook.
Aaah ok; zwembad zie ik inderdaad, maar volgens de site is de binnenspeeltuin wel open, moet je wel reserveren.
Alle reacties Link kopieren
Kaap Skil is leuk inderdaad, ik denk dat de maquette beneden voor dreumesen ook wel leuk is.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Hoeve Vrij en Blij is leuk.

In Oudeschild heb je viswinkel De Oude Vismarkt. Boven is een expositie over de visserij met allerlei vondsten en waar je zelf een game kunt spelen tegen elkaar alsof je op de visafslag bent.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips!
Zwembad de Krim en de binnenspeeltuin daar zijn alleen voor gasten op het park... Heb erover gebeld, info op de site klopte dus niet.

Maar hier kunnen we wel weer mee verder!
Naar het vasteland gaan en dan naar Hoenderdael in Anna Paulowna. Is een kleinschalige dierentuin, met enkele overdekte verblijven.
Alle reacties Link kopieren
Kaap Skil vind ik niet echt wat voor kleine kinderen.

Landgoed Hoenderdaell is zeker een bezoek waard zeker met kleine kinderen,ze zullen er van genieten en jullie ook.
Het is vrij groot je moet veel lopen een buggy is wel handig.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven