thailand in oktober

08-04-2013 17:37 8 berichten
Goedemiddag,

Misschien willen we in oktober naar thailand. Nu weet ik dat het dan regenseizoen is. Welke gebieden kun je dan beter vermijden of kun je evengoed alle gebieden bezoeken?

We willen graag onze reis afsluiten mt relaxen op een mooi eiland, waar heb je het minste last van de regen?

Heb voor puket gekeken, weet iemand nog een knap hotel?

Budget voor 2,5 week is ongeveer 1700 euro
Alle reacties Link kopieren
Phuket niet doen . Kan je net zo goed naar Torremolinos gaan .

Verder is het in Thailand altijd wel ergens regenseizoen. Makkelijk op te zoeken en naar aanleiding daarvan je reis schema bepalen
Ik ben enkele jaren geleden in oktober in Thailand geweest, Bangkok en omgeving en Koh Tao. Geen last van de regen gehad.
Ik ben er afgelopen October een weekje geweest en had toen wel af en toe wat last van regen(in Bangkok). De straten liepen snel vol met water(zoals wel vaker),maar het is ook zo weer weg.

Je kunt echter pech hebben(zie twee jaar geleden),en dan kan het wat nat zijn Als je de keuze hebt zou ik voor alle zekerheid een maandje of 3 later gaan.
Is die 1700 per persoon?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik ben twee jaar geleden in oktober in Thailand geweest en geen drup regen gehad. Wij reisden toen van het noorden naar het zuiden van Thailand, richting Maleisie. Phuket niet geweest, zou ik persoonlijk ook niet doen. Zijn genoeg andere prachtige eilanden; Koh Tao, Ko Phi Phi, etc..
die 1700 euro is pp ja, ongeveer een richtlijn. Zijn er ook nog over aan t nadenken om in november te gaan maar ik dacht dat het in oktober ff goedkoper is overal of valt dat mee?
Ko Phi Phi is net zo erg als Phuket tegenwoordig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven