thailand in oktober
maandag 8 april 2013 om 17:37
Goedemiddag,
Misschien willen we in oktober naar thailand. Nu weet ik dat het dan regenseizoen is. Welke gebieden kun je dan beter vermijden of kun je evengoed alle gebieden bezoeken?
We willen graag onze reis afsluiten mt relaxen op een mooi eiland, waar heb je het minste last van de regen?
Heb voor puket gekeken, weet iemand nog een knap hotel?
Budget voor 2,5 week is ongeveer 1700 euro
Misschien willen we in oktober naar thailand. Nu weet ik dat het dan regenseizoen is. Welke gebieden kun je dan beter vermijden of kun je evengoed alle gebieden bezoeken?
We willen graag onze reis afsluiten mt relaxen op een mooi eiland, waar heb je het minste last van de regen?
Heb voor puket gekeken, weet iemand nog een knap hotel?
Budget voor 2,5 week is ongeveer 1700 euro
maandag 8 april 2013 om 19:02
Ik ben er afgelopen October een weekje geweest en had toen wel af en toe wat last van regen(in Bangkok). De straten liepen snel vol met water(zoals wel vaker),maar het is ook zo weer weg.
Je kunt echter pech hebben(zie twee jaar geleden),en dan kan het wat nat zijn Als je de keuze hebt zou ik voor alle zekerheid een maandje of 3 later gaan.
Je kunt echter pech hebben(zie twee jaar geleden),en dan kan het wat nat zijn Als je de keuze hebt zou ik voor alle zekerheid een maandje of 3 later gaan.
maandag 8 april 2013 om 19:53