Thailand Topic 2
dinsdag 8 maart 2016 om 00:26
En als je dan die nick googlet en je komt op die site en dan zie je op de 1e pagina al een knots van een spelfout
Ik weet niet hoor, Jouwwereld maar als je hier had gelezen dan had je geweten dat iedereen hier alles op eigen houtje doet. Simpel als wat.
Tip: lees je pagina goed door en herstel de spelfout. Onprofessioneel.
Ik weet niet hoor, Jouwwereld maar als je hier had gelezen dan had je geweten dat iedereen hier alles op eigen houtje doet. Simpel als wat.
Tip: lees je pagina goed door en herstel de spelfout. Onprofessioneel.
vrijdag 11 maart 2016 om 21:01
Die maanden worden in deze regio low season genoemd. Het kan slecht weer zijn met regen en storm, het kan prachtig weer zijn met veel zon een combinatie van beide of slechts een bui in de middag en verder goed weer. Geen voorspelling wat de verhouding mooi en slecht weer gaat zijn!
Houd er rekening mee dat mogelijk niet alles open is ivm low season. Prijzen van accomodatie zijn in low season stuk lager.
Houd er rekening mee dat mogelijk niet alles open is ivm low season. Prijzen van accomodatie zijn in low season stuk lager.
vrijdag 25 maart 2016 om 20:10
Kan iemand mij iets vertellen over het regenseizoen in Thailand?
Ik ben met name benieuwd naar of het dan qua vochtigheid heel erg is of dat dit wel meevalt?
Zo nu en dan eens een bui daar kom ik wel overheen maar als de lucht de hele dag enorm vochtig is dan is dat wel een dingetje.
Ik als twijfelkont zit nu toch weer te denken om richting Thailand te gaan in juli/augustus maar twijfel dus vanwege het regenseizoen.
De eilanden als Koh Tao en Koh Pangnan zijn dan het droogste? Ook echt helder water dan of is dat wel wat minder qua zicht?
Ik ben met name benieuwd naar of het dan qua vochtigheid heel erg is of dat dit wel meevalt?
Zo nu en dan eens een bui daar kom ik wel overheen maar als de lucht de hele dag enorm vochtig is dan is dat wel een dingetje.
Ik als twijfelkont zit nu toch weer te denken om richting Thailand te gaan in juli/augustus maar twijfel dus vanwege het regenseizoen.
De eilanden als Koh Tao en Koh Pangnan zijn dan het droogste? Ook echt helder water dan of is dat wel wat minder qua zicht?
zaterdag 26 maart 2016 om 23:48
quote:mayou schreef op 26 maart 2016 @ 16:46:
Koh Tao en Phangan zijn dan droog en het zicht is goed (en onder water ook). Vochtig is het altijd, ook in de droge tijd. Regentijd is een goeie bui per dag en soms de hele dag.
Dankjewel!
Dan is het een goede optie voor deze zomer. Waarschijnlijk in combinatie met Maleisie.
Koh Tao en Phangan zijn dan droog en het zicht is goed (en onder water ook). Vochtig is het altijd, ook in de droge tijd. Regentijd is een goeie bui per dag en soms de hele dag.
Dankjewel!
Dan is het een goede optie voor deze zomer. Waarschijnlijk in combinatie met Maleisie.
maandag 4 april 2016 om 19:57
Weet iemand of je makkelijk aan de anti anticonceptiepil kan komen in Thailand? Ik gebruik de goedkopere variant van diane35. Omdat het ook een medicijn is (tegen acne en overbeharing) wil m'n huisarts niet meer meegeven dan 3 maanden.
Ik wil zo'n 9 maanden gaan reizen, en begin in Thailand. Zou fijn zijn als ik daar nieuwe kan halen Weet iemand of het ook op recept gaat?
Ik wil zo'n 9 maanden gaan reizen, en begin in Thailand. Zou fijn zijn als ik daar nieuwe kan halen Weet iemand of het ook op recept gaat?
dinsdag 5 april 2016 om 22:50
Is iemand wel eens eind juli op koh samet geweest? Hoe is het weer dan (normaal gesproken )?
Willen in onze vakantie paar dagen eiland plannen, zitten rest van tijd bij familie daar niet ver vandaan. Maar als het dan de hele tijd zou regenen, is het niet de moeite.
Nog accommodatie tips die (kleine) kindvriendelijk zijn?
Dank!
Willen in onze vakantie paar dagen eiland plannen, zitten rest van tijd bij familie daar niet ver vandaan. Maar als het dan de hele tijd zou regenen, is het niet de moeite.
Nog accommodatie tips die (kleine) kindvriendelijk zijn?
Dank!