Thailand Topic!

03-07-2006 10:40 3908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Centraal topic voor al jullie vragen, tips, verhalen en andere dingen!
Wauw Dolfje, dat is knap! Had je de rest van je reis je ogen dicht?
Nee serieus,maar ik was er wel blij mee dat begrijpen jullie

Moet zeggen,wij waren in Gambia jaren gelden en de mensen in de kamer naast ons hadden ook kakkerlakken(zeiden ze) ik heb ze niet gezien in onze kamer. En iemand anders vertelde op een terras dat ze daar in de toiletten ook zaten en spinnen dus ik heb mijn plas maar even opgehouden

Heb daar wel mega grote spinnen in een ruine gezien maar dat is buiten dan is het niet zo erg.
Nou ja dan hoop ik maar dat ik net zoveel mazzel heb als jou Dolfje...

Ik maak me er veelste druk om , en dan zul je zien valt het reuze mee ..

Maar ik heb wel zin om te gaan nu,kan wachten dan ineens lang duren
Stroll, een vakantie is om je te ontspannen. Ga nou niet zitten piekeren over alles wat kán gebeuren: wellicht gebeurt er niks en áls er iets gebeurt dat red je je heus wel.
Enne kakkerlakken en bloedzuigers zijn veel kleiner dan jij!!
Whaha, sorry dat ik hier zomaar inbreek. Maar die kakkerlakken willen ook NIET dood. Als je ze probeert te vergiftigen duurt het zolang voor ze opgeven, aww.

Maar on topic. Ik ben mijn reis Thailand aan het uitstippelen en sinds kort bezig met mediteren. Nu vraag ik me af, weten jullie nog leuke plekken voor een beginnende mediteerder? Van 1 of 2 dagen?!
Ik heb er laatst 1 met glassex verzopen, dat ging best snel eigenlijk!

Op Phagnan zitten verschillende yoga en meditatie scholen. Verder heb ik er geen verstand van. Moest altijd mediteren aan het eind van mijn Pilates les en lag na 1 minuut al aan m'n boodschappen te denken..
Wij wilden dit jaar ook naar Thailand, maar ben er wel onzeker over nu de 'strijd' tussen Thailand en Cambodja weer lijkt op te laaien. Heb nu visioenen van mijzelf en mijn rugzak tussen de tanks....vond dat toch wat minder aantrekkelijk ;)
Ditje, Thailand is zo groot, dat je wel erg je best moet doen om een Cambodjaan in een tank tegen te komen.....

(Hoewel, eigenlijk heb ik zelf die visioenen ook wel, maar ik ga de eerste week van maart dan ook echt naar Cambodja - heb mijn heenweg wel veranderd en ga vliegen naar Phnomh Penh en overland terug ipv andersom. Kan ik altijd nog omkeren en terug ook vliegen)
Een bijholteontsteking minder dan een week voor vertrek kon er ook nog wel bij. Balen!
Das niet tof Bergamot! Heb je antibiotica?
Ja, gelijk geregeld. Dit leek me een moment om even voortvarend te zijn en niet af te wachten of het vanzelf overgaat. Hoop dat het snel aanslaat, want ik heb na aankomst in Bangkok ook nog een binnenlandse vlucht gepland staan.

Afgezien van dat ik een beetje bang ben dat het pijn gaat doen kan ik niet wachten om weer naar het oosten af te reizen.
Volgens mij mag je niet vliegen met een ontsteking van de holtes. Maar als je nog een week hebt: met antibiotica is het in een paar dagen wel over toch?
Inmiddels nog minder dagen dan vingers op één hand Frizz..... Je mag er wel mee vliegen, is alleen erg onprettig schijnt (maar als het erop aankomt ga ik er mijn vakantie niet voor laten schieten, snap je?)

Moet niet zeuren, want heerlijk om midden op de winter op vakantie te gaan, maak me alleen een beetje zorgen dat het pijn gaat doen.
Ik snap het. Heb je verder overlegd met de dokter? Over druppels ofzo?
Ja, ben opnieuw begonnen met neusdruppels. Zit nu sinds zaterdag aan de AB, hopelijk voel ik snel verschil.
We gaan gewoon voor je duimen.
Dank!
Oh wat balen!! Goed stomen en snuiten deze week. En een half uur voor de start je neus druppelen. Je kunt voor de zekerheid ook nog 2 bekertjes met lauw warme doekjes erin aan de stewardess vragen en die tijdens de start over je oren houden. Het zie er knullig uit, maar werkt wel.

Sterkte en beterschap!!
Hoe gaat het inmiddels Bergamot?
Gaat beter! Ben gisteren gestopt met paracetamol, dat had ik echt nodig, maar vandaag zonder gaat goed :-)

Dank voor de tips van de pro Mayou, zal eraan denken.
Vervelend Bergamot! Hoe gaat het nu?

Ben je al onderweg?

Ik heb gisteren eindelijk m'n visum gehaald en die wordt volgende week opgestuurd. Voor mij begint het nu ook dichterbij te komen. Ik moet nog een weekje werken en dan 1,5 week vrij.

Ben net begonnen met proef inpakken en moet nog wel echt een selectie gaan maken wat ik echt moet meenemen qua kleding en spullen. Sleep normaal veel te veel spullen mee, maar dan hoef ik het niet 5 maanden lang te sjouwen haha
Gaat helemaal prima! Door de AB ging het al een stuk beter en ik had van de stewardess nog een spulletje gekregen om 30 min voor de landing naar binnen te gieten. Morgen binnenlandse vlucht en ik verwacht geen problemen.

Ben dus inmiddels in Bangkok, vanavond seafood gegeten op Yaowarat (Chinatown), was heerlijk!

Chicaaaa, heel veel succes met je voorbereidingen!!
Oh jongens wat héérlijk! Ben blij voor je Bergamot, geniet maar lekker.
Tip: als jullie in het noorden komen; huur een longtail van Thaton naar Chiang Rai!!!! Geweldige ervaring......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven