Thailand Topic!
dinsdag 8 februari 2011 om 23:09
Nee serieus,maar ik was er wel blij mee dat begrijpen jullie
Moet zeggen,wij waren in Gambia jaren gelden en de mensen in de kamer naast ons hadden ook kakkerlakken(zeiden ze) ik heb ze niet gezien in onze kamer. En iemand anders vertelde op een terras dat ze daar in de toiletten ook zaten en spinnen dus ik heb mijn plas maar even opgehouden
Heb daar wel mega grote spinnen in een ruine gezien maar dat is buiten dan is het niet zo erg.
Moet zeggen,wij waren in Gambia jaren gelden en de mensen in de kamer naast ons hadden ook kakkerlakken(zeiden ze) ik heb ze niet gezien in onze kamer. En iemand anders vertelde op een terras dat ze daar in de toiletten ook zaten en spinnen dus ik heb mijn plas maar even opgehouden
Heb daar wel mega grote spinnen in een ruine gezien maar dat is buiten dan is het niet zo erg.
woensdag 9 februari 2011 om 15:35
Whaha, sorry dat ik hier zomaar inbreek. Maar die kakkerlakken willen ook NIET dood. Als je ze probeert te vergiftigen duurt het zolang voor ze opgeven, aww.
Maar on topic. Ik ben mijn reis Thailand aan het uitstippelen en sinds kort bezig met mediteren. Nu vraag ik me af, weten jullie nog leuke plekken voor een beginnende mediteerder? Van 1 of 2 dagen?!
Maar on topic. Ik ben mijn reis Thailand aan het uitstippelen en sinds kort bezig met mediteren. Nu vraag ik me af, weten jullie nog leuke plekken voor een beginnende mediteerder? Van 1 of 2 dagen?!
donderdag 10 februari 2011 om 01:44
donderdag 10 februari 2011 om 17:28

donderdag 10 februari 2011 om 21:47
Ditje, Thailand is zo groot, dat je wel erg je best moet doen om een Cambodjaan in een tank tegen te komen.....
(Hoewel, eigenlijk heb ik zelf die visioenen ook wel, maar ik ga de eerste week van maart dan ook echt naar Cambodja - heb mijn heenweg wel veranderd en ga vliegen naar Phnomh Penh en overland terug ipv andersom. Kan ik altijd nog omkeren en terug ook vliegen)
(Hoewel, eigenlijk heb ik zelf die visioenen ook wel, maar ik ga de eerste week van maart dan ook echt naar Cambodja - heb mijn heenweg wel veranderd en ga vliegen naar Phnomh Penh en overland terug ipv andersom. Kan ik altijd nog omkeren en terug ook vliegen)

maandag 14 februari 2011 om 18:21
Ja, gelijk geregeld. Dit leek me een moment om even voortvarend te zijn en niet af te wachten of het vanzelf overgaat. Hoop dat het snel aanslaat, want ik heb na aankomst in Bangkok ook nog een binnenlandse vlucht gepland staan.
Afgezien van dat ik een beetje bang ben dat het pijn gaat doen kan ik niet wachten om weer naar het oosten af te reizen.
Afgezien van dat ik een beetje bang ben dat het pijn gaat doen kan ik niet wachten om weer naar het oosten af te reizen.

maandag 14 februari 2011 om 18:53
Inmiddels nog minder dagen dan vingers op één hand Frizz..... Je mag er wel mee vliegen, is alleen erg onprettig schijnt (maar als het erop aankomt ga ik er mijn vakantie niet voor laten schieten, snap je?)
Moet niet zeuren, want heerlijk om midden op de winter op vakantie te gaan, maak me alleen een beetje zorgen dat het pijn gaat doen.
Moet niet zeuren, want heerlijk om midden op de winter op vakantie te gaan, maak me alleen een beetje zorgen dat het pijn gaat doen.

dinsdag 15 februari 2011 om 01:41
Oh wat balen!! Goed stomen en snuiten deze week. En een half uur voor de start je neus druppelen. Je kunt voor de zekerheid ook nog 2 bekertjes met lauw warme doekjes erin aan de stewardess vragen en die tijdens de start over je oren houden. Het zie er knullig uit, maar werkt wel.
Sterkte en beterschap!!
Sterkte en beterschap!!

zaterdag 19 februari 2011 om 14:39
Vervelend Bergamot! Hoe gaat het nu?
Ben je al onderweg?
Ik heb gisteren eindelijk m'n visum gehaald en die wordt volgende week opgestuurd. Voor mij begint het nu ook dichterbij te komen. Ik moet nog een weekje werken en dan 1,5 week vrij.
Ben net begonnen met proef inpakken en moet nog wel echt een selectie gaan maken wat ik echt moet meenemen qua kleding en spullen. Sleep normaal veel te veel spullen mee, maar dan hoef ik het niet 5 maanden lang te sjouwen haha
Ben je al onderweg?
Ik heb gisteren eindelijk m'n visum gehaald en die wordt volgende week opgestuurd. Voor mij begint het nu ook dichterbij te komen. Ik moet nog een weekje werken en dan 1,5 week vrij.
Ben net begonnen met proef inpakken en moet nog wel echt een selectie gaan maken wat ik echt moet meenemen qua kleding en spullen. Sleep normaal veel te veel spullen mee, maar dan hoef ik het niet 5 maanden lang te sjouwen haha

zaterdag 19 februari 2011 om 16:13
Gaat helemaal prima! Door de AB ging het al een stuk beter en ik had van de stewardess nog een spulletje gekregen om 30 min voor de landing naar binnen te gieten. Morgen binnenlandse vlucht en ik verwacht geen problemen.
Ben dus inmiddels in Bangkok, vanavond seafood gegeten op Yaowarat (Chinatown), was heerlijk!
Chicaaaa, heel veel succes met je voorbereidingen!!
Ben dus inmiddels in Bangkok, vanavond seafood gegeten op Yaowarat (Chinatown), was heerlijk!
Chicaaaa, heel veel succes met je voorbereidingen!!