Twentetips

22-12-2009 19:59 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik vertrek morgen richting Twente voor de komende 5 dagen. Lekker weg met de kerst. Nou heb ik wel al een paar plannen maar omdat ik de omgeving niet supergoed ken bij deze de vraag: wat MOET je zien in Twente en met name: wat is leuk met een aardig stuiterend kind van 4.5? En weet iemand toevallig nog een goed restaurant met speeltuin in de regio? Dierentuin Emmen is een optie.

Wie heeft leuke ideeen?

Bedankt!
Bier drinken bij mij in Enschede
http://www.sallandseheuvelrug.nl

Kijk ff onder de activiteitenkalender.
Zie de site van er op uit van de ns voor het geval dat je tijd over hebt. Daar kun je selecteren op gebied.
Het Hulsbeek, lekker niks doen aan het water onder de bomen. Er is ook een peuterbad en er zijn zandstrandjes voor jullie kleine vent. Je kunt er ijsjes en patat kopen, dus alles aanwezig voor een heerlijk dagje zwemmen of relaxen.
Hier is de link:

http://www.hethulsbeek.nl/info/
Wijn drinken bij mij (ook in Enschede )
Je kunt ook naar het Rutbeek, overigens... als je graag wilt zwemmen.

Wij gingen vroeger altijd naar het Hulsbeek (is dichterbij), maar het Rutbeek schijnt ook erg leuk te zijn.
En als het te warm is zal de GoPlanet in Enschede ook nog zeker wat vertier kunnen leveren denk ik.
quote:yasmijn schreef op 02 juli 2010 @ 09:39:

Bier drinken bij mij in Enschede

Dan kom ik ook

Alles goed verder?
En is het buitenbad hier in Enschede (Aquadrome) vanaf dit weekend ook niet geopend?

Verder is het erg mooi bij Ootmarsum, leuk stadje, mooie natuur (Springendal).
Het speelbos looppad voor kinderen (lekker in de koelte van het bos) bij Dalfsen. Natuurmonumenten. Echt heel leuk om te doen.

De holterberg ook leuk daar is nu een mooi bezoekerscentrum volgens mij.
Tropical night Hengelo op 10 juli

Afrika festival Hertme 10 en 11 juli (vinden onze dochters ook altijd erg leuk)
Labyrinth in Boekelo, met de stoomtrein op zondag van Boekelo naar Haaksbergen.

Dit weekend is er om en nabij Lammerinkswönner een biologische markt met van alles nog wat te doen en te proeven.....

Lammerinkswönner is te vinden in het van Heekpark aan de Hengelosestraat.

Verder is het goed toeven in de binnenstad van Enschede.

Ootmarsum idd. erg mooi, leuke galeriën, Boekelo een aantal leuke ateliers, Lonneker idem, mooie omgeving om te fietsen, en idd Rutbeek, zeker leuk om naar de waterskibaan te gaan, alleen al om te kijken erg gaaf! Lekker op het terrasje daar, biertje voor jullie en de kinderen een ijsje!
Correctie Bloesie, als halve Yank ga ik je toch vertellen dat de Lammerinkswönner in het Lederboerpark ligt.
Pfff wat een hitte vannacht, heb nauwelijks geslapen. Ik zie al een hoop tips, bedankt. Dat speelbos klinkt als een goed plan voor vandaag. Ik ben trouwens erg blij met de hottub, thans cooltub, wat was dat lekker koel gister.
quote:sharry schreef op 02 juli 2010 @ 12:22:

[...]

Dan kom ik ook

Alles goed verder?

Alles goed. Met jou ook?

Yraatje, hoe kun jij nou dichterbij het Hulsbeek dan Rutbeek wonen?

Ik dacht dat jij in de wijk W woonde?
Het Lageveld bij Wierden is ook erg mooi, met kinderspeelattributen en schaduwplkjes onder de bomen (alhoewel je dan wel op tijd moet zijn, vermoed ik )
quote:SFO schreef op 03 juli 2010 @ 01:36:

Correctie Bloesie, als halve Yank ga ik je toch vertellen dat de Lammerinkswönner in het Lederboerpark ligt.

SFO, ben jij een Tukker? Wij komen uit Hengelo en vlak voor de emigratie nog even in twente gewoond. Daarvoor hebben we door heel Oost NL heengewoond, op zoek naar Canada

Leuk trouwens een topper over Twente!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
SFO is evenals ik: Proud to be a Tukker!
Leuk! Wij gaan elkaar ontmoeten dit jaar in SF! Calgarian tukkers op bezoek bij SF tukkers, dat wordt vast heel leuk!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
@Annekeg inderdaad breng de Twentse gezelligheid maar met jullie mee. Echter ik ga dit keer niet de Twentse brouwerij sponseren.

Overigens heb ik jouw een email gestuurd met mijn gegevens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven