Twentetips
dinsdag 22 december 2009 om 19:59
Hoi,
Ik vertrek morgen richting Twente voor de komende 5 dagen. Lekker weg met de kerst. Nou heb ik wel al een paar plannen maar omdat ik de omgeving niet supergoed ken bij deze de vraag: wat MOET je zien in Twente en met name: wat is leuk met een aardig stuiterend kind van 4.5? En weet iemand toevallig nog een goed restaurant met speeltuin in de regio? Dierentuin Emmen is een optie.
Wie heeft leuke ideeen?
Bedankt!
Ik vertrek morgen richting Twente voor de komende 5 dagen. Lekker weg met de kerst. Nou heb ik wel al een paar plannen maar omdat ik de omgeving niet supergoed ken bij deze de vraag: wat MOET je zien in Twente en met name: wat is leuk met een aardig stuiterend kind van 4.5? En weet iemand toevallig nog een goed restaurant met speeltuin in de regio? Dierentuin Emmen is een optie.
Wie heeft leuke ideeen?
Bedankt!
dinsdag 22 december 2009 om 20:19
Twente!!
Ik ben vanaf morgen ook weer een paar dagen in Twente! Ook vlakbij Rijssen
Even denken hoor wat leuk is... en dan vooral met een kind.
Wij ging vroeger idd veel naar Emmen naar de dierentuin, maar Nordhorn schijnt ook leuk te zijn.
Je kunt sowieso wel naar een kerstmarkt in Duitsland, daar zit je toch vlakbij.
Ik ga nog even verder denken...
Ik ben vanaf morgen ook weer een paar dagen in Twente! Ook vlakbij Rijssen
Even denken hoor wat leuk is... en dan vooral met een kind.
Wij ging vroeger idd veel naar Emmen naar de dierentuin, maar Nordhorn schijnt ook leuk te zijn.
Je kunt sowieso wel naar een kerstmarkt in Duitsland, daar zit je toch vlakbij.
Ik ga nog even verder denken...
dinsdag 22 december 2009 om 20:19
dinsdag 22 december 2009 om 20:21
quote:wolletje schreef op 22 december 2009 @ 20:19:
[...]
ja is leuk! kom er regelmatig met de jongens
Kun je ook naar de Bios (Cinestar) gaan of gaan Bowlen
Ja ze blijven slapen op mijn kleine flatje dus ik moet ze goed moe hebben Er blijven er 3 slapen!!!
En verder is het in Reutum heel leuk hoor voor de kinderen!
[...]
ja is leuk! kom er regelmatig met de jongens
Kun je ook naar de Bios (Cinestar) gaan of gaan Bowlen
Ja ze blijven slapen op mijn kleine flatje dus ik moet ze goed moe hebben Er blijven er 3 slapen!!!
En verder is het in Reutum heel leuk hoor voor de kinderen!
dinsdag 22 december 2009 om 20:24
Wij gingen vroeger geregeld 's ochtends heel vroeg op in het weekend. En dan naar Vasse om te wandelen in het bos in de dauw. Hertjes spotten! En andere dieren
Maar daar is het vast veel te koud voor nu.
In de sneeuw gingen we dan naar de Holterberg, sleetje rijden van de heuvels.
Enne... Preston Palace in Almelo... Nog nooit begrepen wat daar zo leuk aan is en waarom er mensen vanuit heel Nederland daar naar toe gaan...
Maar daar is het vast veel te koud voor nu.
In de sneeuw gingen we dan naar de Holterberg, sleetje rijden van de heuvels.
Enne... Preston Palace in Almelo... Nog nooit begrepen wat daar zo leuk aan is en waarom er mensen vanuit heel Nederland daar naar toe gaan...
dinsdag 22 december 2009 om 20:26
Twente is prachtig
Bij Enter hebben ze dacht ik een levende kerststal.
Op RTV Oost hebben ze een agenda met wat te doen
http://www.overoverijssel.nl/agenda/
Singraven is ook mooi om naar toe te gaan, dit ligt vlakbij Denekamp (is wel wat verder uit de buurt van Rijssen).
http://www.vvvrijssen.nl/
Houd er rekening mee dat Rijssen christelijk is, dus dat er zondag mogelijk weinig open is...
Bij Enter hebben ze dacht ik een levende kerststal.
Op RTV Oost hebben ze een agenda met wat te doen
http://www.overoverijssel.nl/agenda/
Singraven is ook mooi om naar toe te gaan, dit ligt vlakbij Denekamp (is wel wat verder uit de buurt van Rijssen).
http://www.vvvrijssen.nl/
Houd er rekening mee dat Rijssen christelijk is, dus dat er zondag mogelijk weinig open is...
dinsdag 22 december 2009 om 20:26
kidscity in Borne is ook erg leuk.
www.kidscity.nl
zwembad in colmschate moet ook leuk zijn, zelf nooit geweest.
www.scheg.nl
www.kidscity.nl
www.scheg.nl
dinsdag 22 december 2009 om 20:28
Preston Palace is echt geen bal aan. Veel te duur voor wat je krijgt..
Holterberg is echt heeeeel erg mooi. Je kunt er hele leuke wandelingen maken.
Enschede is erg leuk om te winkelen, Hengelo en Almelo vallen erg tegen. Aangezien je in Rijssen zit is het misschien ook leuk om naar Deventer te gaan! Mooie historische stad en het speelgoed museum zit er. Erg leuk met kinderen!
Holterberg is echt heeeeel erg mooi. Je kunt er hele leuke wandelingen maken.
Enschede is erg leuk om te winkelen, Hengelo en Almelo vallen erg tegen. Aangezien je in Rijssen zit is het misschien ook leuk om naar Deventer te gaan! Mooie historische stad en het speelgoed museum zit er. Erg leuk met kinderen!
quote:AgentL schreef op 22 december 2009 @ 20:24:
Enne... Preston Palace in Almelo... Nog nooit begrepen wat daar zo leuk aan is en waarom er mensen vanuit heel Nederland daar naar toe gaan... Kan me nog herinneren dat dat ding net openging. Ging er eentje ladderzat op de ringweg liggen. Was voor mij al voldoende om daar nooit naar toe te willen.
Enne... Preston Palace in Almelo... Nog nooit begrepen wat daar zo leuk aan is en waarom er mensen vanuit heel Nederland daar naar toe gaan... Kan me nog herinneren dat dat ding net openging. Ging er eentje ladderzat op de ringweg liggen. Was voor mij al voldoende om daar nooit naar toe te willen.
quote:stitchy35 schreef op 22 december 2009 @ 20:26:
www.kidscity.nl
www.scheg.nlHet zwembad stelt niet heel veel voor. Het is erg klein maar voor kinderen wel leuk. Ik zou me er niet teveel van voorstellen iig.
www.kidscity.nl
www.scheg.nlHet zwembad stelt niet heel veel voor. Het is erg klein maar voor kinderen wel leuk. Ik zou me er niet teveel van voorstellen iig.
dinsdag 22 december 2009 om 20:29
quote:stitchy35 schreef op 22 december 2009 @ 20:26:
www.kidscity.nlpersoonlijk vond ik dit nogal tegenvallen... dan is go planet in enschede mooier.
www.kidscity.nlpersoonlijk vond ik dit nogal tegenvallen... dan is go planet in enschede mooier.
dinsdag 22 december 2009 om 20:30
dinsdag 22 december 2009 om 20:30
quote:CassieViva schreef op 22 december 2009 @ 20:28:
Hengelo is juist gezellig.. maarja een andere stad is altijd leuk natuurlijk...
Deventer is ook errug gezellig!
Hengelo is juist gezellig.. maarja een andere stad is altijd leuk natuurlijk...
Deventer is ook errug gezellig!
dinsdag 22 december 2009 om 20:31
quote:Dhelia schreef op 22 december 2009 @ 20:28:
[...]
Kan me nog herinneren dat dat ding net openging. Ging er eentje ladderzat op de ringweg liggen. Was voor mij al voldoende om daar nooit naar toe te willen.
Ik heb daar idd destijds eens een kinderfeestje gehad. Maar ik was zelf die middag van het klimrek gevallen en had m'n pols gekneusd. Kon daarom niet eens meespelen met de andere kinderen dus ik vond het maar een stom feestje
[...]
Kan me nog herinneren dat dat ding net openging. Ging er eentje ladderzat op de ringweg liggen. Was voor mij al voldoende om daar nooit naar toe te willen.
Ik heb daar idd destijds eens een kinderfeestje gehad. Maar ik was zelf die middag van het klimrek gevallen en had m'n pols gekneusd. Kon daarom niet eens meespelen met de andere kinderen dus ik vond het maar een stom feestje
dinsdag 22 december 2009 om 20:32
dinsdag 22 december 2009 om 20:32
dinsdag 22 december 2009 om 20:33
quote:Zwieber schreef op 22 december 2009 @ 20:30:
[...]
4.5 bowlen vindt Zwiepje geweldig dus dat is wel een idee.http://www.kartplaza.nl/
[...]
4.5 bowlen vindt Zwiepje geweldig dus dat is wel een idee.http://www.kartplaza.nl/