Vakantie NL met hond

22-02-2020 09:14 12 berichten
Hoi 👋,

Uiteraard heb ik al veel gezocht op Google maar eerlijk gezegd is de keuze daar te groot. Wij willen graag binnen Nederland een paar dagen weg met de hond. We zijn op zoek naar een vrijstaand huisje, bungalow, stacaravan etc met parkeerplek voor de deur. De locatie maakt niet uit. Veel groen of water en een rustige omgeving heeft wel de voorkeur zodat we lange wandelingen kunnen maken.
Hebben jullie leuke tips? Zijn jullie zelf eens ergens geweest wat het bezoeken waard is?
Kustlicht tussen Zoutelande en Westkapelle
Ah Dankjewel ik zal eens even kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ook in Zeeland hotel de Kamperduinen. Ok een hotel maar ze hebben ook appartementen en honden zijn toegestaan. En ze hebben een klein zwembad en sauna. Wij hebben dat ooit geboekt bij hotelspecials als verrassingshotel en kregen dus een appartement compleet met wasmachine en ingerichte keuken. Wij waren er maar 1 nachtje maar waren blij verrast.

Op camping Kogerstrand op Texel heb je een gedeelte waar honden toegestaan zijn. Ze verhuren ook ingerichte tenten en trekkerhutten. Je kan alleen niet de auto
op de plek parkeren. Daarom vind ik die camping zo fijn, alleen auto’s voor laden en lossen.

Camping Weltevreden in Zoutelande hebben ze van die stacaravans geloof ik en mogen ook honden.
Dat klinkt allemaal leuk Dolfje. Ik zal eens gaan googelen :)
Landal natuurdorp Suyderoogh.
Brunssummerheide: resort Brunssummerheide. Of natuurlijk iets verder naar het zuiden: het heuvelland.
Kijk een op de site van jenniefromtheblog. Zij heeft een hond en vertoeft regelmatig in huisjes in het bos.
Kijk ook eens op www.natuurhuisje.nl.
Noordzee Résidence Cadzand-bad. Op loopafstand van het strand. Wij hadden een huisje met eigen parkeerplek voor de deur en een omheinde tuin voor de hond. Erg genoten!
Bruinisse Roompot prima huisjes , huisdieren toegestaan en auto voor de deur
Omheinde tuin is helemaal ideaal! .Dankjulliewel ik ga eens kijken of ik al wat kan boeken. Anders gaan we ze gewoon allemaal bekijken. Nog meer tips. Graag :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven