Wenen - waar te eten?
maandag 5 juli 2010 om 12:37
Ik ga met mijn vriend paar dagen naar Wenen, en hij is toevallig jarig in die periode. Dus... ik neem hem natuurlijk mee uit eten.
Wie weet er een leuk maar ook weer niet té duur restaurant in centrum Wenen?
(Het hoeft geen oudbollig Wiener-schnitzel restaurant te zijn )
(Het hoeft geen oudbollig Wiener-schnitzel restaurant te zijn )
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
maandag 5 juli 2010 om 12:55
Ik ken zelf geen restaurants daar maar de topkok Rudolph van Veen is daar voor een tv programma geweest. Als je naar dat programma kijkt zit er misschien iets voor je bij?
Kijk bij www.thetasteoflive.nl , dan moet je de linker kolom nemen met reizen, en dan naar Wenen zoeken.
Veel plezier daar.
Kijk bij www.thetasteoflive.nl , dan moet je de linker kolom nemen met reizen, en dan naar Wenen zoeken.
Veel plezier daar.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 5 juli 2010 om 13:06
maandag 5 juli 2010 om 13:16
quote:EvyBlissy schreef op 05 juli 2010 @ 12:37:
Ik ga met mijn vriend paar dagen naar Wenen, en hij is toevallig jarig in die periode. Dus... ik neem hem natuurlijk mee uit eten.
[fgcolor=#494E59](Het hoeft geen oudbollig Wiener-schnitzel restaurant te zijn )[/fgcolor]
Oh haha lees dit nu pas! Laat dan mijn suggestie maar zitten dan...
Nou ja, misschien kun je er op een andere avond nog eten Is wel leuk namelijk.
[fgcolor=#494E59](Het hoeft geen oudbollig Wiener-schnitzel restaurant te zijn )[/fgcolor]
Oh haha lees dit nu pas! Laat dan mijn suggestie maar zitten dan...
Nou ja, misschien kun je er op een andere avond nog eten Is wel leuk namelijk.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
dinsdag 6 juli 2010 om 15:42
Evyblissy, vergeet centimer, slechte kwailiteit en service, voor schnitzel is de schnitzelwirt veel beter.
goed eten kun je inderdaad in Coburg, maar die hebben geen restaurant meer, wel een soort wijnbar. Verder erg goed eten in Plachutta, Steirereck (wel duur), Griechenbeisl, Sacher Restaurant, Livingstone, Artner, Hajszan.
Verder kun je erg goed eten op de Naschmarkt; internationale markt met veel kraampjes en restaurantjes.
goed eten kun je inderdaad in Coburg, maar die hebben geen restaurant meer, wel een soort wijnbar. Verder erg goed eten in Plachutta, Steirereck (wel duur), Griechenbeisl, Sacher Restaurant, Livingstone, Artner, Hajszan.
Verder kun je erg goed eten op de Naschmarkt; internationale markt met veel kraampjes en restaurantjes.
woensdag 7 juli 2010 om 09:46
Nlies, dat is de Donauturm, maar ik moet zeggen dat ik het te duur vind voor wat je krijgt. Maar goed, het is speciaal.
Wat ik persoonlijk ook erg leuk vind, zeker in de zomer is Alte Kaisermühle aan de Oude Donau. erg gezellig restaurant waar je direkt aan het water zit. Geen sjiek restaurant maar wel goed eten en je zit er prachtig. Heuriger zijn leuk inderdaad, kan je 'am Reisenberg' in het 19e district aanraden, en Heuriger Wolff in Neustift is ook erg leuk maar wel echt Oostenrijks.
Verder kan ik bij de tips van Oostenrijk ook aansluiten, ben ik ook overal al geweest en is me goed bevallen.
Wat ik persoonlijk ook erg leuk vind, zeker in de zomer is Alte Kaisermühle aan de Oude Donau. erg gezellig restaurant waar je direkt aan het water zit. Geen sjiek restaurant maar wel goed eten en je zit er prachtig. Heuriger zijn leuk inderdaad, kan je 'am Reisenberg' in het 19e district aanraden, en Heuriger Wolff in Neustift is ook erg leuk maar wel echt Oostenrijks.
Verder kan ik bij de tips van Oostenrijk ook aansluiten, ben ik ook overal al geweest en is me goed bevallen.