Zonnige bestemming eind april begin mei.

05-11-2019 12:21 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen in de mei vakantie gaan vliegen met de kinderen. Nu willen wij graag een redelijke zon zekere bestemming. Wij denken richting de Canarische eilanden of Turkije (Antalya, Side, Alanya)
Ik vind dat de prijs verschillen nogal groot zijn.
Hetgeen wat wij eigenlijk willen doen is genieten van de zon en als het even kan lekker zwemmen.
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Canarische eilanden of Turkije eind april? Hoe zon "zeker" zijn deze bestemmingen? Voor mijn man is het belangrijk dat het niet te druk is. Heeft iemand een idee wat ik kan verwachten qua drukte wanneer je dit vergelijkt met de zomervakantie?
Wij zijn 2 jaar geleden geweest in Belek. Super park trouwens IC Santai.
Maar we hadden 25 graden. Was niet super weer, toen we aankwamen hadden we slecht weer (regen en waaien). En de helft van de dagen sputterde het iets en de andere dagen 25 graden.
Ik zou het risico niet weer nemen.
Kaapsverdie is wel superweer. Sal zijn wij geweest 5 jaar geleden. Geweldig.
Egypte is perfect. Je kunt ook naar Marsa Alam gaan, is minder touristisch en geen gedoe.
Vorig jaar begin mei naar Mallorca geweest. Prachtig weer gehad. Maar het blijft een beetje een gok. Ook wel begin mei naar de Algarve geweest. Daar kan het mooi zijn, maar ook nog wel fris door de invloed van de Atlantische Oceaan.
Maar deze bestemmingen zijn wel goedkoper dan de Canarische Eilanden.
Wij zitten ook aan de Algarve te denken. Kinderen kunnen altijd nog een wetsuit aan..
valisa schreef:
05-11-2019 13:02
Kaapverdie of Egypte is niet zo ver vliegen en zon zeker!
Turkije zou ik niet doen.
Canarische eilanden is ook nog niet altijd even warm.
Eh.. .:rofl: Afrika niet ver vliegen.. ok.
Je wéét toch dat Kaapverdië aan de Afrikaanse westkust ligt hé .
Vliegen naar de zon is in de vakanties gewoon altijd duur. Zuid spanje geen optie? En dan met auto bv. Kun je ook gewoon achter de zon aan.
aloha66 schreef:
09-12-2019 16:01
Eh.. .:rofl: Afrika niet ver vliegen.. ok.
Je wéét toch dat Kaapverdië aan de Afrikaanse westkust ligt hé .
Het is “maar” een uurtje of 6/7, is toch een stuk minder lang vliegen dan naar het Caribisch gebied. En weinig tijdverschil dus geen jetlag.
Wij gaan in de meivakantie 2 weken naar Madeira. Voor het eerst vliegen met de kids. Het hele jaar rond zo tussen de 20 en 25 graden en prachtige natuur! Vliegtickets via cheaptickets (wel met tussenstop in Lissabon) en accommodatie via booking.com geregeld. Huurauto ook apart geboekt. De prijs viel me echt dik mee!
Cyprus of Lanzarote is prima.
Mamasinds2008 schreef:
23-12-2019 01:34
Wij gaan in de meivakantie 2 weken naar Madeira. Voor het eerst vliegen met de kids. Het hele jaar rond zo tussen de 20 en 25 graden en prachtige natuur! Vliegtickets via cheaptickets (wel met tussenstop in Lissabon) en accommodatie via booking.com geregeld. Huurauto ook apart geboekt. De prijs viel me echt dik mee!
Klinkt goed!!
Ik ben ook wel benieuwd of je inmiddels iets gevonden hebt, TO.
Had je nog iets aan mijn suggesties in de PB?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven