18 jaar naar de .....

14-04-2009 13:53 2027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft van het weekend beslist dat hij van mij scheiden wil. Na 18 jaar huwelijk en 4 kinderen. Hij heeft hele verhalen over ; het gevoel is weg, zijn nu nog jong (ben 41 hoezo jong) en blah die blah die blah, Maar ben erachter wat de echte reden is hij heeft al een nieuw vriendinnetje klaar leggen.

( heb zijn mail gehackt en vriendinnetje ff duidelijk gemaakt dat hij getrouwd is, wat vriendinnetje dus nog niet wist ) Maar de problemen beginnen natuurlijk nu pas , ten eerste zit ik alleen nog maar te dromen dat ie zegt dat het een vergissing is ( kom op meid dat gaat nooit gebeuren) Ten tweede we hebben geen cent te makken dus meneer blijft voorlopig nog in "ons" huis (moet ik zitten toekijken hoe hij met zijn nieuwe liefje msn't) Ten derde en eigenlijk zou dit ten eerste moeten zijn , de kinderen . Wanneer vertellen we dit? Zit waarschijnlijk nog wel een paar maanden met hem opgescheept. En wat vertellen we? heb de neiging om ze duidelijk de waarheid te vertellen, dat we worden ingeruild voor een nieuwe d..s maar weet dat ik dit tegenover de kinderen niet kan maken.

De pijn die ik nu voel is echt onvoorstelbaar heb een blok beton op mijn borst en voel me lamlendig, kan ook nix doe nix en zit alleen maar te huilen (waar de kids niet bij zijn, dus mama moet heeeeeeel veel plassen)

Zal dit ooit nog beter worden en hoe kan ie zomaar 18 jaar huwelijk weggooien vind dit onbegrijpelijk.

Hehe dit lucht op, dank voor het luisteren (lezen)
Ja, geweldig he gianna. Erg goed voor de kinderen om dat mee te krijgen. Ze hebben al zoveel leugens te horen gekregen en nu moeten ze er nog aan gaan meewerken ook. Eerlijk gezegd baal ik hier ook van hoor, bah!!!

meiden
Lieve Sanne,

Dat ex liegt wist je al. Logisch ook dat hij bij Doos liegt. Helaas krijgen de kinderen dit ook mee. Maar je kunt het niet tegenhouden. Trouwens ex vergeet dat kinderen kinderen zijn. En dat zijn gelieg zo finaal tegen hem kan gaan werken. Hahahaha.

Jij liegt niet en dat is in jouw voordeel

Wat een werk trouwens om alles uit te zoeken he. Fijn dat het wel naar grofvuil gebracht kon worden door ex.
Jammer van je ex en dat liegen, meer dan jammer. Tegen jou, tegen miep en nu zo gemakkelijk de kinderen vragen om te liegen over waar hij daadwerkelijk was. Een klein wit leugentje, maar wat geef je je kinderen dan mee? Het zijn juist die dingen, die zo verkeerd zijn. Je kunt 100x tegen je kinderen zeggen, dat ze niet mogen liegen. Maar het gaat als ouder zijnde om wat je doet, het voorbeeld dat je geeft, niet wat je zegt. Dus als de meiden flink gaan puberen en liegen om waar ze zijn geweest (bij een vriendje, tot laat uit geweest etc.) en jouw ex boos wordt als ze erom liegen, dan kunnen ze zeggen: ja, en jij dan pap, jij liegt toch ook om waar je bent geweest? Lik op stuk heet dat, en dan verlies je als ouder zijnde het ouderlijk gezag. Hij is met recht een flapdrol sanne, sorry voor dat woord. Dat je wilt scheiden is één ding, dat je heel snel met een ander een relatie aan gaat, oké dat kan, er zijn mensen (mannen), die zo in elkaar zitten. Maar dat gelieg en gedraai van hem, bah bah bah!

Hoe is het met jou, de bezichtigingen van het huis en krummel in je buik?
anoniem_94527 wijzigde dit bericht op 02-11-2009 00:18
Reden: zin verwijderd
% gewijzigd
Zonde dat je herkent bent!
Concert van Spandau Ballet was helemaal geweldig! krijg er nog kippenvel van, vooral als ik terug denk aan het nummer 'Through the Barricades'..........Het was gaaaaaffffff! :-)

Sannemer,

ik ga kijken of ik de Angels kan bereiken om mijn emailadres aan jou door te geven! Mocht je de commode nog willen!
@ inogeh: Je hebt helemaal gelijk hoor, hij krijgt het vanzelf allemaal terug.

@ koekkie: Ik hoor het wel

@ dushi: Heb ik iets gemist? Wie is herkent??
Dat heb je dus net gemist. Ik mail het je wel even want de schrijfster heeft dat zinnetje nu verwijderd......
Hoehet met mij gaat??? Tja, moe, nog steeds verkouden en eigenlijk voel ik me k*t. Heb op dit moment nergens zin in, vrijdag kijkers, moet nog wat dingen doen maar kan me eigenlijk nergens toe zetten. Moet mezelf een schop geven maar op dit moment is zelfs dat te veel moeite. Komt wel weer goed hoor, ga ik tenminste van uit.

Met krummel gaat het heel goed, volgens dochters word ik megadik (en dank je wel he ), valt reuze mee hoor maar ben dan ook alleen tweelingzwangershappen gewend, en hij is nu al een druktemaker. Word nog wat als hij er is hihihi. Donderdag weer naar de gyn. voor reguliere controle.

@new: mailtje gelezen hoor, zal zo nog ff reageren.

meiden
Koekie! Ook zo onder de indruk van Spandau?? Ik ook, ben weer helemaal verliefd, haha. Net als vroeger. Heb je ook al nieuwe kaartjes voor maart?

(Sorry, Sanne, beetje off topic...)
En Sanne, wat vonden de kijkers?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik heb nog geen idee spijker, telefoon was dood :s. Nu doet hij het gelukkig weer en ga morgen even bellen.

Afgelopen donderdag controle bij gyn. Alles gaat goed, krummel groeit lekker. Ondertssen al 26 weken zwanger, gaat hard als je de eerste 15 weken mist. Bij de volgende controle krijg ik weer een echo, daar kijk ik echt naar uit.

Begint eindelijk weer een beetje beter met me te gaan, moe ben ik nog steeds maar lichamelijk voel ik me wat beter. gelukkig wel want ik werd het wel een beetje zat.

Vorige week een telefoontje gehad van de advocaat, degene die de papieren heeft doorgestuurd, dat de rechtbank mijn gba formulier kwijt was. Heb even een nieuwe naar haar toegebracht. Ze zei dat het zo druk was op de rechtbank dat ze niet het idee had dat de scheiding voor het eind van de maand rond zal zijn. Nou ja we zullen zien.

meiden
.
Vandaag de mex.griep prik gehaald. Heb er wel over moeten nadenken maar ik wil eigenlijk het risico niet lopen. En, was mijn redenatie, als ik het wel zou krijgen dan moet je aan de tamiflu (zoiets toch) en of dat nou zo goed is. Ook heb ik natuurlijk de zorg over mijn andere kinderen, kan dus ook gewoon niet ziek worden. Al voel ik me nog steeds niet honderd hoor, deze verkoudheid duurt wel heel lang, blijf me lamlendig voelen.

Nog niets van de kijkers vernomen dus ik vrees dat het weer niets word, op naar de volgende dan maar, dat zij zich maar snel mogen aanmelden.

meiden
Beterschap sannemer, en hopelijk laten de kijkers wel iets van zich horen!
Dank je wel igoneh en ik hoop het ook. Voel me zo beroerd vandaag, lichamelijk helemaal niet in orde en ik kan ex maar niet uit mijn hoofd krijgen. misshien wel omdat ik me zo beroerd voel, maar ik mis hem zo verschrikkelijk. mis die arm om me heen, de knuffels, de aandacht, gewoon alles. Het was tenslotte meer goed dan slecht en wat hij de laatste 8 maanden of zo ook gedaan heeft op dit moment kan ik even niet zonder hem. Bel hem niet hoor en ook geen emails denk niet dat dat me beter doet voelen. pffffff wou dat ik mijn gevoel kon uitzetten. Ik hou van die flapdrol en dat wil ik helemaal niet....

meiden
Je houdt van de oude man die je ex was Sanne. Degene die hij nu is hou je toch niet van?!

Vervelend dat je je zo beroerd voelt. Heb de mex griepprik de 10e gehad (2 dagen geleden dus) En 1 december moet ik deel 2 halen. Jammer dat ie bij jou zo inhakt. Misschien ook omdat je al verkouden bent. Dan is dit soort dingen niet handig. Maar ja uitstellen werkte ook niet he. Hoop dat je snel weer wat fitter bent en weer lekker beter!

Tja ehmmm, ik weet niet, natuurlijk is hij niet meer wie hij was, maar ergens is hij dat wel, jee weet niet hoe ik dat uit moet leggen. Als we gewoon 1 op 1 contact hebben,zoals twee weken geleden, dan laat hij de man zien die hij was, tot de kinderen er weer zijn en dan is hij weer anders. Ik heb soms het idee dat hij van persoonlijkheid wisselt zoals jij er ik van broek verwisselen. Dat maakt het voor mij ook moeilijk en daarom is het goed dat er bijna geen contact is. Maar op dagen als vandaag dat ik me niet goed voel heb ik die arm gewoon even nodig, al ben ik dan weer wel zo verstandig om er niet om te vragen, ben wel heel huilerig, zullen ook wel de hormonen zijn.

Hormonen en niet lekker zijn. Wees gewoon extra lief voor jezelf. Lekker warm bad maken en even in dobberen. Misschien iets lekkers te snoepen/ snacken (als je trek hebt tenminste). En een lekker alcoholvrij drankje erbij. Even tijd voor jou en krummel.

Ja, Sanne Verwen jezelf! Dat verdien je.

Volgens mij hebben we collectief last van een herfstdip: ik voel me ook niet geweldig, al is er eigenlijk niks bijzonders aan de hand...
Zou best eens kunnen, weer werkt ook niet mee. Wil alleen zo graag dat ik me lichamelijk weer beter ga voelen, denk dat dat de helft scheelt. Ben al weken niet lekker, en heb het gevoel dat dat niet beter of slechter word. Ja vandaag maar hier geef ik de griep prik de schuld van. Er zijn dagen dat ik denk jaaaa nu voel ik me beter, heb dan ook meer energie en kan meer doen, maar de volgende dag is er van dat gevoel niets mee over, erg frustrerend.

Ex belde ook nog vandaag, dat hij de kinderen vrijdagavond komt halen maar ze zaterdag na het eten weer terug komt brengen, want ze hebben een feestje en daar zijn kinderen niet welkom. Pfffff ben ik nou zo'n doos, als ik vind dat de kinderen voor feestjes gaan?

Woensdag hebben de jongens sint maarten gelopen, ze waren weer erg trots op de grote hoeveelheid snoep die ze hadden opgehaald. Dochters mogen van mij niet meer lopen en zij liepen zich nu al te verheugen dat ze volgend jaar met krummel gingen lopen Heb ze maar even duidelijk gemaakt dat volgend jaar nog te vroeg is, krummel is dan pas 9 maanden.......rare meiden haha

meiden
Sanne, vervelend dat je je niet goed voelt. Ik weet niet hoe dat bij jou werkt, maar als ik verdrietig ben merk ik dat ook altijd heel lichamelijk. Misschien kan je eens naar de huisarts om het er met hem over te hebben? Daar zijn huisartsen ook voor hoor, niet alleen voor keelontsteking en dat soort concrete dingen!

Ergens jammer dat het weekend van je kinderen bij je ex korter wordt, maar het kan natuurlijk ook gewoon zo lopen. Als jij wordt uitgenodigd ergens kan je dat natuurlijk niet zelf plannen. Natuurlijk zijn je kinderen belangrijk, maar ik neem aan dat jullie eerst samen ook wel eens een oppas regelden om uit te kunnen?

Misschien kan je met je ex een afspraak maken dat als er zoiets tussenkomt in een weekend, dat hij die tijd dan compenseert? Bijvoorbeeld een avondje bios een andere dag deze week?

(wat was je trouwens laat wakker joh, slaap je wel goed? Misschien is die huisarts geen gek plan, je moet wel rust krijgen hoor)
Mm, dat van dat gedoe met kinderen al dan niet op het door hem gewenste tijdstip ophalen is hier ook zo. Dan voel ik me als zijn kinderopvang. En da's het verschil met een betaalde oppas nemen, Spijker. Kinderen zijn om op te halen als het uitkomt en bij de mama te dumpen als het niet zo uitkomt of als ze niet zo leuk zijn...

Lief dat je meiden zich zo verheugen op Krummel, Sanne!
Nee klopt, maar alles loopt wel wat soepeler als je elkaar enige flexibiliteit gunt. Alleen dan moet je denk ik wel afspraken maken over die flexibiliteit. Bijvoorbeeld ruim van te voren aankondigen zodat de ander er ook rekening mee kan houden en gemiste tijd compenseren.
Dat doet hij dus niet, de gemiste tijd compenseren. (hij laat niet eens wat van zich horen in de tijd dat hij de kinderen niet heeft) Zijn vorige weekend heeft hij ze zondag ochtend al terug gebracht omdat dohter moest dansen en hij geen zin had om meerdere keren heen en weer te rijden. Natuurlijk kan het voorkomen dat hij een feestje heeft in zijn weekend maar hij kan dan toch ook een oppas regelen? Zijn de kinderen gewoon het hele weekend bij hem en kan hij gewoon naar zijn feestje. Maar ja zoals hij zelf zei 'zit wel de hele zondag met een houten hoofd'. Ik vind het vooral sneu voor de kinderen maar maak er tegenover hun, en hem, geen punt van. Bedoel dus dat ik gewoon heb gezegd prima en dan hier even kom mopperen.

Tja dat slapen, val prima in slaap wordt dan midden in de nacht wakker, klaar wakker, en val na een paar uur weer in slaap. Heeft misshien ook wel invloed op hoe ik me voel. Het is gewoon een optelsom denk ik. Huisarts is misschienwel een goed plan al weet ik niet wat hij voor me kan doen.

meiden
Ik reageer niet veel Sanne maar lees wel mee. Je kunt nu wel een opstekertje gebruiken...

Zorg goed voor jezelf Sanne.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven