18 jaar naar de .....

14-04-2009 13:53 2027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft van het weekend beslist dat hij van mij scheiden wil. Na 18 jaar huwelijk en 4 kinderen. Hij heeft hele verhalen over ; het gevoel is weg, zijn nu nog jong (ben 41 hoezo jong) en blah die blah die blah, Maar ben erachter wat de echte reden is hij heeft al een nieuw vriendinnetje klaar leggen.

( heb zijn mail gehackt en vriendinnetje ff duidelijk gemaakt dat hij getrouwd is, wat vriendinnetje dus nog niet wist ) Maar de problemen beginnen natuurlijk nu pas , ten eerste zit ik alleen nog maar te dromen dat ie zegt dat het een vergissing is ( kom op meid dat gaat nooit gebeuren) Ten tweede we hebben geen cent te makken dus meneer blijft voorlopig nog in "ons" huis (moet ik zitten toekijken hoe hij met zijn nieuwe liefje msn't) Ten derde en eigenlijk zou dit ten eerste moeten zijn , de kinderen . Wanneer vertellen we dit? Zit waarschijnlijk nog wel een paar maanden met hem opgescheept. En wat vertellen we? heb de neiging om ze duidelijk de waarheid te vertellen, dat we worden ingeruild voor een nieuwe d..s maar weet dat ik dit tegenover de kinderen niet kan maken.

De pijn die ik nu voel is echt onvoorstelbaar heb een blok beton op mijn borst en voel me lamlendig, kan ook nix doe nix en zit alleen maar te huilen (waar de kids niet bij zijn, dus mama moet heeeeeeel veel plassen)

Zal dit ooit nog beter worden en hoe kan ie zomaar 18 jaar huwelijk weggooien vind dit onbegrijpelijk.

Hehe dit lucht op, dank voor het luisteren (lezen)
Uhhhhhhhh Silvia je reageerd zeker op de 1e post van Sannemer, we zijn inmiddels alweer 105 pagina's en 6maanden verder.......
Uhhhhh.. geloof 't ook. Is er waarschijnlijk iets misgegaan bij mij, want ik zag nog maar een paar reacties. Maar heb niet op de datum gelet (bloos). Zie dat 't dus wel weer beter gaat met Sannemer? Had haar ook nog een hug gestuurd, maar een hug is nooit verkeerd toch?

Met alle goede bedoelingen. Sorry, sorry!!
hahaha nee tuurlijk is het niet erg
Ik vind het juist heerlijk schoonfamilie zo min mogelijk te zien. Verkeerd DNA enzo Ik heb hen wel braaf ontvangen hoor, maar ik weet al bij voorbaat hoe de geprekken verlopen (Tsja, Wie had dat nou ooit gedacht? Enz enz). En ik weet inmiddels leukere en vreugdevollere gespreksonderwerpen en gesprekspartners. Laat hen maar lekker bij zoon/broertje gaan navelstaren: het is zí'jn familie immers. Ik vind het héérlijk om geen familie meer van hen te zijn, eerlijk gezegd.
Wat een fijn bericht Sanne en ook zo heerlijk om te lezen dat je lekker in de watten gelegd wordt. Eet, drink (alcoholvrij tuurlijk) en geniet maar lekker meis
Zoooooooooo weer terug van vakantie, terug naar het leven van alle dag. Morgen komen mijn kindjes weer thuis :D:D Heb ze zo verschrikkelijk gemist. Heb veel voor ze mee genomen :D en natuurlijk zo goed als niets voor mezelf he, ach zo zit ik nou eenmaal in mekaar. Ben blij als ik ze morgen weer in mijn armen kan sluiten hoor. Het is erg lekker om er even uit te zijn, maar de volgende keer gaan ze gewoon mee.....

Heb me wel uitstekend vermaakt, al ben ik de laatste paar dagen zwaar verkouden geworden, hele hoofd zit vol, bah. Morgen nog een dagje rust en dan begint het echte leven weer. Kan er weer even tegen.

meiden
Fijn dat je hebt genoten, toch ook wel goed hoor, even zonder je kids. Tuurlijk mis je ze, maar na alle toestanden ook wel eens goed om weg te zijn.

Beterschap!
Welkom thuis!
Heb een k*t dag, voel me klote, niets waard en nou ja gewoon een niets. Wanneer kom je nou eindelijk van dat gevoel af. Ex gaat vrolijk verder terwijl ik me zo verschrikkelijk afgedankt voel.

Hij belde net dat als er iets belangrijks was ik maar gewoon moet bellen want tja de compter is voorlopig opgeruimt. tuurlijk nu kan het wel, het is niet dat ik nooit gevraagd heb om die tering computer uittezetten. Hoorde ook van dochter dat hij gezegd heeft dat het toch wel tegen viel hoor 4 kinderen een week lang bezig houden. Wat een lul. Ach heeft dochter gezegd je hebt ook nooit wat met ons gedaan, computer was veel belangrijker. Dat zou bij mij heel hard aankomen maar blijkbaar niet bij hem want hij schijnt daar niet op gereageerd te hebben.

Gatver moet die man loslaten maar wat is dat moeilijk, ik kan niet zomaar 19 jaar opzij zetten. Ik begrijp dat niet hoor, hoe kun je je zo gedragen, hoe kun je de vrouw waar je 19 jaar mee hebt gedeeld, 4 kinderen mee hebt gekregen zo de grond in trapppen, zo verschrikkelijk vernederen en op deze manier laten vallen?? Denk niet dat ik dat ooit ga begrijpen, en ik ben zo bang dat ik dat ook nooit los kan laten.

meiden
Heb er een kort antwoord op Sanne: gewoon omdat hij een grote zakhooi is!

Gelukkig maar dat je het niet begrijpt, Sanne!
Het is ook niet te begrijpen. Jij zit zo anders in elkaar..

En toch gebeurd het aan de lopende band, ik zie nu in mijn omgeving exact hetzelfde weer gebeuren, sommige dingen die gezegd worden zijn gewoon letterlijk hetzelfde..... ongelofelijk maar waar. Het enige wat hem interesseert is hijzelf.

Egoïsme in zijn puurste vorm.

Voor iemand als jij (en ik en velen met ons) onbegrijpelijk!

Dit zal voor mij ook altijd een bittere pil blijven Sanne, omdat het onbegrijpelijk is... zo ontzettend gericht op eigen genot, op uitsluitend de eigen behoeftes, daar is alles ondergeschikt aan, zelfs de kinderen, hoe laag kan een mens zinken.....

Het is gewoon kut allemaal en we hebben tijd nodig, heel veel tijd, om het te laten slijten....

Dikke knuffel van NewWoman (ik heb je een mailtje gestuurd trouwens...)
Quote van mijn ex: "Ik moet nu egoïstisch zijn."
@ new: gelezen en gereageerd hoor :-)

Jullie hebben natuurljk gelijk het valt niet te begrijpen maar waarom blijf ik (blijven wij) dat dan toch steeds proberen? Misschien omdat dat gedrag niet in ons zit?

En gianna die van mij zei dat ook, met andere woorden maar het komt op het zelfde neer. Hij moest nu aan zichzelf denken. Arghhhhh Zoals dushi zo mooi zegt 'hij is gewoon een zak hooi'.

En toch steekt het, prikt het en blijft het malen. Heel vervelend, en het maakt me heel verdrietig.

meiden
Moet het toch een kwijt hoor, zitten we lekker popstars te kijken zegt dochter 'blij dat we weer lekker kunnen kijken'. Ik dus heel verbaasd, want ze zijn echte fans, maar jullie hebben toch vorige week ook gekeken? Nee dus want truus verstaat het niet en tja dus is het niet leuk voor haar. Ik vragen wat ze dan wel kijken. Nou de bbc, animal planet of discovery. Ik zeg er verder niets over maar ik denk er het zijne van. Wat is die man toch een flapdrol of is dat gewoon iets waar ik me overheen moet zetten, dat hij haar vooraan zet. Ik weet het niet maar vind het zot. Zelfs dansdochter mocht 'so you think' niet kijken...zucht

meiden
Hallo Sannemer,

vind dat ook bespottelijk hoor, dat gedrag gaat zich vroeg of laat wreken. Ook idioot van haar...

Hoe voel jij je verder (en de kleine?).
Zo herkenbaar...natuurlijk doet dit pijn! Echter heb ik mezelf altijd voorgehouden dat ze er zelf achter moeten komen wie hun vader is en waar hij voor staat.

Ik ben nu bijna 6 jaar verder.Mijn dochter is nu 16 en gaat sinds kort niet meer naar haar vader toe. Ze weet haarfijn te vertellen wie haar vader is en waarom ze geen contact meer met hem wil. Ik vind dit erg vervelend voor haar, echter al die keren dat ze bij hem ( en haar) vandaan kwam en zo verdrietig was deed ook veel pijn. Nu is er rust, en stukje bij beetje verteld ze steeds meer dingen waar ze daar tegenaan is gelopen. Wat zijn sommige vaders toch een horken brbrbr ze zijn het woord vader niet eens waard!

je doet het goed San! Bied ze een luisterend oor, en laat ze zelf een oordeel vellen.
quote:sannemer schreef op 14 april 2009 @ 14:02:

dank je wel loomii en natuurlijk heb je gelijk , ze moeten de waarheid horen maar de manier waarop dit er bij mij nu uit zou komen is niet in echt vriendelijke bewoordingen en tja het blijft hun vader heDie waarheid is dan wel dat het tussen jou en je man niet werkt. Want dat is de enige reden dat hij een vriendinnetje heeft. Zoiets is geen oorzaak maar een gevolg.

Dat hij een vriendinnetje heeft is voor jou een prachtige mogelijkheid hem de schuld in zijn schoenen te schuiven. Maar denk je nou werkelijk dat hij aan een vriendinnetje was begonnen als het tussen jullie goed had gezeten?
quote:sannemer schreef op 23 oktober 2009 @ 22:37:

Moet het toch een kwijt hoor, zitten we lekker popstars te kijken zegt dochter 'blij dat we weer lekker kunnen kijken'. Ik dus heel verbaasd, want ze zijn echte fans, maar jullie hebben toch vorige week ook gekeken? Nee dus want truus verstaat het niet en tja dus is het niet leuk voor haar. Ik vragen wat ze dan wel kijken. Nou de bbc, animal planet of discovery. Ik zeg er verder niets over maar ik denk er het zijne van. Wat is die man toch een flapdrol of is dat gewoon iets waar ik me overheen moet zetten, dat hij haar vooraan zet. Ik weet het niet maar vind het zot. Zelfs dansdochter mocht 'so you think' niet kijken...zucht

meidenLekker relevant allemaal, vind je zelf ook niet? Je dochter kan haar favoriete tv-showt niet kijken omdat de nieuwe vlam van je ex het niet kan verstaan.

Nou ja, Hell has no fury like a woman scorned.
zou bijnna denken dat menner van post hierboven ex is????

Of ben ik nu heel wantrouwend.........

Kan soms best verhelderend werken trouwens de mening van een man. Kijken toch anders tegen de dingen aan soms is dat best goed om daar een kijkje in te nemen.

Maar in dit geval................neuh.........

En steenbergen......

Misschien was er wel wat mis in de relatie van Sannemer, zou kunnen alleen kwam het voor haar als een donderslag bij heldere hemel.

En ex man had in iedere geval het fatsoen kunnen hebben om wat er mis was volgens hem te bespreken met Sannemer voor hij er een vriendinnetje op na ging houden.....

Of is dat ook jouw manier van problemen oplossen?? Niet bespreken van een probleem maar een egoistische oplossing zoeken die voor jou misschien werkt maar voor je vrouw en kinderen zeeeeeeeeeeeeeeer pijnlijk is..........

Ik begin me tijdens het typen trouwens af te vragen waarom ik dit allemaal typ......

Meneer steenwater komt waarschijnlijk helemaal niet meer terug en het is slecht voor mijn weekend humeur........

Sannemer, ja die ergenissen blijven, heb ik na jaren ook nog steeds wel. Maar ik hou me wel voor dat als we nog steeds samen waren geweest, we die ergenissen ook hadden gehad........

Ieder stel heeft meningsverschillen over opvoeden, welk belang voorop enz enz..........

Helpt mij wel.........maar goed wie ben ik......
quote:Steenbergen schreef op 24 oktober 2009 @ 02:34:

[...]

Lekker relevant allemaal, vind je zelf ook niet? Je dochter kan haar favoriete tv-showt niet kijken omdat de nieuwe vlam van je ex het niet kan verstaan.

Nou ja, Hell has no fury like a woman scorned.

Vind je? Ik vind haar fury nogal meevallen namelijk. Ze gooit geen ramen in, staat niet boos voor de deur te gillen, stuurt geen pisnijdige mails. Nee, ze geeft alleen een blijkt van verbazing op een anoniem forum.

En het ís toch ook verbazingwekkend, dat die kinderen die al in een heel nieuwe situatie gegooid worden zich aan alle kanten moeten aanpassen? Wie er ook de 'schuld' van heeft dat de relatie stuk liep, dat waren de kinderen in ieder geval niet. Dus dan zou je toch verwachten dat de volwassenen aan alle kanten zo veel mogelijk hun best doen om dit voor de kinderen zo makkelijk mogelijk te maken. Niet door ze te verwennen, maar wel door dingen bij het oude te laten. Als dat kind nou altijd dat programma kijkt, hoe groot is dan de opoffering om dat aan te zetten?

Wat ik me overigens afvroeg Sanne, blijft die Amerikaanse dan nu echt in Nederland? Heeft ze geen verplichtingen in Amerika dan? Werk, huis, familie...? Is dat allemaal al zo definitief?

Heb jij haar eigenlijk al eens ontmoet?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Steenbergen, meld je je speciaal aan om dit te zeggen?
@ steenbergen: Als ik echt de fury wil zijn teken ik de officele papieren niet voordat truus haar vakantie visum is verlopen. Vind het dus wel met me meevallen. En ja ik verbaasde me erover en dat schrijf ik dan op op dit formm ipv ex zwart te maken bij de kinderen of boze mails te gaan schrijven.

Ik ben de eerste om toe te geven dat het de laatste maanden, voor de bom, het niet lekker liep, maar ja weet ook nu waarom he, hij was al bezig met een ander.

@ spijker: ja het is de bedoeling dat ze blijft, ze heeft zover ik weet wel familie daar en een huis. Geen idee hoe ze dat oplost. Op dit moment zit ze hier op een vakantie visum, die is geldig voor 90 dagen. Vandaar dat ex hem nu knijpt want ze kunnen pas een verblijfsvergunning aanvragen, met hem als sponsor, als de scheiding officieel rond is. Spullen moeten dus nu binnen 4 weken terug zijn anders moet zij terug en het vanuit Amerika aanvragen.

Nee heb haar nog niet ontmoet en dat gaat ook binnenkort niet gebeuren, ben van nature niet aggresief maar als ik aan haar denk...........denk dat ik haar hoofd insla. Nog maar even niet doen dus. En misscchien is dit wel helemaal fout hoor van mij, maar ik kan het echt nog niet.

meiden
Sanne, ik kan me heeeeeel goed voorstellen dat je haar niet wilt ontmoeten. Dat van die agressie, heel herkenbaar.

Ik ken (de) haar wel maar heb haar alleen een paar keer uit de verte weer gezien. Maar zou haar ook het liefst een stomp tussen de ogen geven.....

Als ik haar tgen het lijf loop zal ik haar negeren en mijn andere gevoelens, die zal ik ook negeren....

Maar fout van jou? Dacht het niet...
quote:sannemer schreef op 24 oktober 2009 @ 11:36:

@ steenbergen: Als ik echt de fury wil zijn teken ik de officele papieren niet voordat truus haar vakantie visum is verlopen. Vind het dus wel met me meevallen. En ja ik verbaasde me erover en dat schrijf ik dan op op dit formm ipv ex zwart te maken bij de kinderen of boze mails te gaan schrijven.Weet je sanne, misschien moet je daar maar eens een weekje of wat de tijd voor nemen. Ex wordt toch al overal boos om, dus waarom niet. Kijken of pa wel eens leuk kan zijn met de kinderen tijdens de weekenden als zij weg is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven