1e date en hij wil weinig moeite doen?

09-06-2019 14:03 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ,

Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...

Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.

Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?

Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.

Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
Tessaa schreef:
09-06-2019 20:43
Hij kent je nog niet, hij weet nog niet of hij je leuk vindt. Als jullie elkaar ontmoet hebben en hij je leuk vindt, dan zal hij je waarschijnlijk best het hof gaan maken.

Maar blijkbaar wil jij een man die alles uit de kast trekt voor elke willekeurige Tinder-date die hij nog nooit gezien heeft? Het gaat nu nog niet om jou als persoon, want hij kent je van een fotootje en een paar berichtjes.
+1
roos2019 schreef:
09-06-2019 20:37
Nogmaals ; reizen is geen probleem. Het gaat om het principe... ik heb ook voldoende geld om voor mijn eigen drankje te betalen, maar zou het leuk vinden als een man de eerste date betaald. Ik ben sterk genoeg om mijn eigen boodschappen te dragen, maar zou het fijn vinden als een man dat voorstelt te dragen als hij bij mij is. You get the point ?

Mannen zijn jagers en in het begin mogen ze je wel het hof maken. Als ze nu al weinig over hebben hoe gaat het over een jaar dan?
Ik snap wel wat jij graag wil. Alleen frustreert dit contact je vanaf het eerste moment en ga je ermee door.
Het is dus niet een man die een concreet voorstel op tafel legt en gaat dat dus ook nooit doen.
Dat is jouw prakje niet dus ga er dan ook niet mee door.
Een ander vindt samen schipperen misschien wel leuker.
roos2019 schreef:
09-06-2019 20:37
Nogmaals ; reizen is geen probleem. Het gaat om het principe... ik heb ook voldoende geld om voor mijn eigen drankje te betalen, maar zou het leuk vinden als een man de eerste date betaald. Ik ben sterk genoeg om mijn eigen boodschappen te dragen, maar zou het fijn vinden als een man dat voorstelt te dragen als hij bij mij is. You get the point ?

Mannen zijn jagers en in het begin mogen ze je wel het hof maken. Als ze nu al weinig over hebben hoe gaat het over een jaar dan?
:'( :'( :'( :'( :'(
Zucht... ik geef het echt op... :flag:
Waarom overdrijf je zo, je weet nietveens wat je van die man vindt en of hij echt niet hoffelijk is , je hebt hem nooit ontmoet en je geeft hem dus geen enkele kans als je dit al niet vind kunnen.
Je gaat je gang maar hoor, meld aan de telefoon dit maar, net als je andere eisen. (Ipv een beetje diplomatiek te overleggen)
Het is jouw leven. Ik vrees alleen dat je het zo vooral voor jezelf gaat verpesten.
En ik kan het weten, ik ben/was Queen moeilijk doen, zeker met mannen.. ;)
Jane Doe schreef:
09-06-2019 20:46
Ik snap wel wat jij graag wil. Alleen frustreert dit contact je vanaf het eerste moment en ga je ermee door.
Het is dus niet een man die een concreet voorstel op tafel legt en gaat dat dus ook nooit doen.
Dit. Ik wens haar succes met verder zoeken.
Ik zou het meteen helemaal afbreken.

Iemand die zo ver weg woont, dat is toch niet praktisch ?
Niet geschoten is altijd mis
Tessaa schreef:
09-06-2019 20:43
Hij kent je nog niet, hij weet nog niet of hij je leuk vindt. Als jullie elkaar ontmoet hebben en hij je leuk vindt, dan zal hij je waarschijnlijk best het hof gaan maken.

Maar blijkbaar wil jij een man die alles uit de kast trekt voor elke willekeurige Tinder-date die hij nog nooit gezien heeft? Het gaat nu nog niet om jou als persoon, want hij kent je van een fotootje en een paar berichtjes.
Er zijn best mannen die minder frequent jagen en van een eerste date ook wat leuks weten te maken is mijn ervaring geweest. Die moet je er wel even tussenuit hengelen.
Jane Doe schreef:
09-06-2019 20:46
Goed punt.

Waarom hou je dit aan TO? Het is duidelijk dat hij nu al niet aan je eisen voldoet — en de eerste date moet nog plaatsvinden.
Vind je niet dat je beter verdient?
Bitje93 schreef:
09-06-2019 20:48

:rofl:
Bitje93 schreef:
09-06-2019 20:48

Die gast woont toch niet in Afganistan?
Das pas ver...
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-08-2019 00:04
Reden: privacy
99.72% gewijzigd
Tessaa schreef:
09-06-2019 20:55
Ja vast wel. Maar we kennen deze man niet. Misschien heeft hij in de afgelopen 2 jaar 3x een date gehad, en daarvoor 3x ver gereisd. En dat was het allemaal niet. Dan kunnen we het hem toch moeilijk kwalijk nemen dat hij nu ook eens een keertje een date plant op een locatie die voor hem goed uitkomt? En hoezo maakt hij er niks leuks van? De date is nog niet eens geweest. Wellicht heeft hij een geweldige plek op het oog in Den Haag om TO helemaal het hof te maken.
Ja precies, misschien heeft hij wel de leukste date ooit gepland. Maar nee, TO wijst hem bij voorbaat af omdat zij 30 minuten moet reizen en hij zelf maar 15 minuten aan reistijd kwijt is.
Phoebemeaculpa schreef:
09-06-2019 20:50
Die gast woont toch niet in Afganistan?
Das pas ver...
Qua lokatie denk ik dat TO dat echt een afknapper zou vinden..

Tenzij hij ergens halverwege wil afspreken. Amstelveen ofzo.
*Labalade* schreef:
09-06-2019 20:58
Qua lokatie denk ik dat TO dat echt een afknapper zou vinden..

Tenzij hij ergens halverwege wil afspreken. Amstelveen ofzo.
Hij had al aangeboden naar haar te komen, toen ze zei dat Den Haag niet in het midden lag. Maar dat was toen niet meer goed.
Tessaa schreef:
09-06-2019 20:55
Ja vast wel. Maar we kennen deze man niet. Misschien heeft hij in de afgelopen 2 jaar 3x een date gehad, en daarvoor 3x ver gereisd. En dat was het allemaal niet. Dan kunnen we het hem toch moeilijk kwalijk nemen dat hij nu ook eens een keertje een date plant op een locatie die voor hem goed uitkomt? En hoezo maakt hij er niks leuks van? De date is nog niet eens geweest. Wellicht heeft hij een geweldige plek op het oog in Den Haag om TO helemaal het hof te maken.
Dat weten we inderdaad niet maar die indruk wekt hij niet.
Maakt ook niet uit en is ook prima maar to staat het tegen.
Dat is al genoeg reden om af te haken.
Ellen, meid, ben jij het??
Wastom word ik gestaft? Daterape kont bii mannen veel vaker voor, en als homo kan je niet zeggen ' spreek bij mij af'.
Sugar and spice, and everything nice.
Coconuts12 schreef:
09-06-2019 21:00
Hij had al aangeboden naar haar te komen, toen ze zei dat Den Haag niet in het midden lag. Maar dat was toen niet meer goed.
Dan snap ik er werkelijk geen reet van waar TO zo moeilijk over doet...

Kandijsuiker, nu in normaal Nederlands...?
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 21:06
7.48% gewijzigd
Coconuts12 schreef:
09-06-2019 21:00
Oh. Okee ik geef toe, na de OP van deze TO ben ik meteen naar pagina 15 doorgegaan.
TO, doe een keertje gewoon niet zo moeilijk?
Phoebemeaculpa schreef:
09-06-2019 21:05
Dan snap ik er werkelijk geen reet van waar TO zo moeilijk over doet...
Ik ook niet. Moeilijk doen om niks. Maar ze zei dat hij bleef miepen over Den Haag.
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 21:07
11.32% gewijzigd
Kandijsuiker schreef:
09-06-2019 21:04
Wastom word ik gestaft? Daterape kont bii mannen veel vaker voor, en als homo kan je niet zeggen ' spreek bij mij af'.
Waarom kun je dat als homo niet zeggen?

Wat een klinkklare onzin kraam jij uit zeg.
Zoek een man die gek is op flutrommannetjes, die hebben wellicht ook zo'n belachelijk wereldvreemd beeld bij 'het hof maken'.
Fara69 schreef:
09-06-2019 21:03
Ellen, meid, ben jij het??
Haha ik weet wie je bedoelt. Jammer dat ze weg is. Van het kanaal toch?

Maar goed mijn punt is dat als je goed voor ogen hebt wat je zoekt en direct afhaakt als het voor jezelf niet goed voelt. Je eerder de mensen treft die bij je passen.
Daarmee val ik de date van to helemaal niet af.
Coconuts12 schreef:
09-06-2019 21:06
Ik ook niet. Moeilijk doen om niks. Maar ze zei dat hij bleef miepen over Den Haag.
:high5:
En dat zelfs ik dat vind mag in de krant want moeilijk doen ben ik zelf erg goed in... ;) ;-D

Den Haag is hartstikke leuk, ik ga wel... :proud:
Phoebemeaculpa schreef:
09-06-2019 21:09
:high5:
En dat zelfs ik dat vind mag in de krant want moeilijk doen ben ik zelf erg goed in... ;) ;-D

Den Haag is hartstikke leuk, ik ga wel... :proud:
:proud:
Coconuts12 schreef:
09-06-2019 21:06
Misschien wilde hij M. Rutte van zijn vrijgezellenschap af helpen. Maar ja, dan wordt het weer een daterape, dus TO heeft groot gelijk dat ze er niet op in gegaan is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven