1e date en hij wil weinig moeite doen?

09-06-2019 14:03 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ,

Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...

Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.

Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?

Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.

Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-08-2019 00:04
Reden: privacy
99.77% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
09-06-2019 21:07
Waarom kun je dat als homo niet zeggen?

Wat een klinkklare onzin kraam jij uit zeg.
Omdat je beiden man bent.
Sugar and spice, and everything nice.
Lady*Voldemort schreef:
09-06-2019 21:12
Misschien wilde hij M. Rutte van zijn vrijgezellenschap af helpen. Maar ja, dan wordt het weer een daterape, dus TO heeft groot gelijk dat ze er niet op in gegaan is.
:idee:
Voor de volledigheid van dit topic heb ik even uitgezocht wat dan WEL halverwege Amsterdam en Rotterdam ligt, en ik kom uit op Lisse.

Heel toevallig ben ik daar goed bekend, en adviseer de plaatselijke afhaalchinees, dan wel de patatzaak in het Blokhuis.
De eerste is voor een orientaalse insteek van de date, de tweede voor een meer authentiek hollandse ontmoeting.

Parkeren kan op de parkeerplaats van het winkelcentrum (achter de dierenwinkel), waarbij ik wel goed op zou letten of de date zo galant is de autodeur voor heur open te houden.
Kandijsuiker schreef:
09-06-2019 21:14
En de ene man kan niet tegen de andere zeggen 'spreek bij mij af?'

Waarom dan niet? Ik ben echt retebenieuwd.
Dymphnatam schreef:
09-06-2019 21:18
Voor de volledigheid van dit topic heb ik even uitgezocht wat dan WEL halverwege Amsterdam en Rotterdam ligt, en ik kom uit op Lisse.

Haha, ik kwam uit mijn hoofd op Hillegom uit. Zat ik er toch niet ver naast :rofl:
de viva-visgleuven snappen er weer niks van.

TO leeft volgens het principe "pussy cost money, dick is for free.

vrij naar Chris Rock, groot visionair en spiritueel leider.
zoek maar eens op you tube.
:rofl: :rofl:
I GOT A GIRL THAT KEEPS ME WAITING
Lady*Voldemort schreef:
En de ene man kan niet tegen de andere zeggen 'spreek bij mij af?'

Waarom dan niet? Ik ben echt retebenieuwd.
:rofl:
Kandijsuiker schreef:
09-06-2019 21:14
:sarcastic: Ik hoop dat jij jezelf snapt...
,
tessaa wijzigde dit bericht op 04-08-2019 00:05
Reden: privacy
99.68% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
09-06-2019 21:12
Misschien wilde hij M. Rutte van zijn vrijgezellenschap af helpen. Maar ja, dan wordt het weer een daterape, dus TO heeft groot gelijk dat ze er niet op in gegaan is.
:rofl: :rofl: :rofl:
Dymphnatam schreef:

Heel toevallig ben ik daar goed bekend, en adviseer de plaatselijke afhaalchinees, dan wel de patatzaak in het Blokhuis.
De eerste is voor een orientaalse insteek van de date, de tweede voor een meer authentiek hollandse ontmoeting.

Parkeren kan op de parkeerplaats van het winkelcentrum (achter de dierenwinkel), waarbij ik wel goed op zou letten of de date zo galant is de autodeur voor heur open te houden.
:HA:
geneet van 't laeve
Tessaa schreef:
09-06-2019 21:13
TO is al voor de eerste date afgeknapt om bepaalde redenen. Dat mag natuurlijk. Ik persoonlijk vind het niet zulke goede/gegronde redenen om op iemand af te knappen, maar goed, TO mag doen wat ze zelf wil.

Echter denk ik wel dat ze het zichzelf moeilijker maakt dan nodig is. Zij heeft een plaatje in haar hoofd van wat ze waard is en wat ze wil, maar voor deze man is zij nu nog "een Tinder-date" en meer niet. Dus ik vind het onterecht dat zij zoveel verwachtingen heeft van iemand voor wie zij nu nog een onbekende is. Het zal mij niet verbazen als deze man ook afknapt op haar als er al voor de eerste ontmoeting zoveel verwachtingen zijn.
Waar iemand op afknapt is natuurlijk persoonlijk. Als je direct stopt als iets je frustreert dan krijg je wel het gevoel dingen weer zelf in de hand te hebben waardoor je uiteindelijk weer breder kunt kijken.
robland320 schreef:
09-06-2019 21:19
de viva-visgleuven snappen er weer niks van.

TO leeft volgens het principe "pussy cost money, dick is for free.
:rofl: :rofl:
Nou houden jullie op.. :rofl:
(Serieus, de tranen rollen over mijn wangen van het lachen om verschillende reacties.
Die uitspraak laat ik overigens op mn kont tattoeëren...)
Kandijsuiker schreef:
09-06-2019 21:04
Wastom word ik gestaft? Daterape kont bii mannen veel vaker voor, en als homo kan je niet zeggen ' spreek bij mij af'.
Hou.gewoon.op.
minnimouse schreef:
09-06-2019 21:35
Hou.gewoon.op.
+.1.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 21:41
1.05% gewijzigd
Coconuts12 schreef:
09-06-2019 21:19
Vooral naar die kont :cheer:
Dymphnatam schreef:

Ja dat is ook wel echt veel leuker dan bij een lekkere cocktail met bittergarnituur bij het Hilton Den Haag of lekker een dansje doen in een nabijgelegen leuke tent!
Phoebemeaculpa schreef:
09-06-2019 21:25
Nou houden jullie op.. :rofl:
(Serieus, de tranen rollen over mijn wangen van het lachen om verschillende reacties.
Die uitspraak laat ik overigens op mn kont tattoeëren...)
Zit er een tattooshop in Lisse?
Coconuts12 schreef:
09-06-2019 21:15
:idee:

Wat heeft Rutte met deze discussie te maken ?
stouteschoenenenzo schreef:
09-06-2019 21:40
Ja dat is ook wel echt veel leuker dan bij een lekkere cocktail met bittergarnituur bij het Hilton Den Haag of lekker een dansje doen in een nabijgelegen leuke tent!
Nou dan gaan wij (met de rest van dit topic) lekker daarheen... :proud:
(Fijn, nou heb ik trek in bitterballen en mini kaassouffléetjes... :@)
09-06-2019 21:41
Nee maar wel in Hillegom!
09-06-2019 21:41
:rofl: Hahahaha.
Ik ben van mn lang zal zn levens dagen nog nooit in Lisse geweest dus ik zou het niet weten..
Ho wacht ff, TO gaat daten in Lisse, ikke toch nie...? :uh?:
Phoebemeaculpa schreef:
09-06-2019 21:47
:rofl: Hahahaha.
Ik ben van mn lang zal zn levens dagen nog nooit in Lisse geweest dus ik zou het niet weten..
Ho wacht ff, TO gaat daten in Lisse, ikke toch nie...? :uh?:
Ja maar wij moeten daar heen om een date rape te voorkomen en dan kan jij gelijk je kont laten tatoeëren .
Gaan we daarna afzakken in Den Haag
Dymphnatam schreef:

Daten in Lisse vindt TO vast een goed idee; kan ze tenminste ook nog bloemen verwachten eisen.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 22:03
7.67% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven