1e date en hij wil weinig moeite doen?
zondag 9 juni 2019 om 14:03
Hoi ,
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
maandag 10 juni 2019 om 16:24
Tintelfris.
Ik zeg waar het op staat.
Zij boord die vent de grond in in,omdat ze niet wil reizen,dat had ik al eerder aan gegeven.
ik zou daar geen moeite mee hebben om te reizen voor een man,als de date leuk zou zijn.
Maar dan begint ze te zeuren dat hij een burn out heeft gehad of zo.
Ze klinkt niet aardig,ik zou gewoon naar Den haag zijn gegaan,mocht die date toch niets zijn,dan kan je toch ieders eigen weg gaan.
Zij boord die vent de grond in in,omdat ze niet wil reizen,dat had ik al eerder aan gegeven.
ik zou daar geen moeite mee hebben om te reizen voor een man,als de date leuk zou zijn.
Ze klinkt niet aardig,ik zou gewoon naar Den haag zijn gegaan,mocht die date toch niets zijn,dan kan je toch ieders eigen weg gaan.

maandag 10 juni 2019 om 18:01
Werkt bij een incassobureau, een deurwaarder? Zou het anders ook niet weten.minnimouse schreef: ↑10-06-2019 00:18De 'schuldincasering' nog wel. En wat mag dat dan wel niet wezen?
TO, luistert ff naar iemand met wat meer date-ervaring al heb ik niks met Tinder van doen.
Als je al bezig bent een afspraak te plannen en dat kost meer dan 6 zinnen wegens Moeilijk Gedoe doemen er altijd opeens praktische bezwaren op. Familie wordt ziek

Vaak komt er ramp op ramp en je kan er donder op zeggen dat de 'ex' van de heer in kwestie er een rol in speelt. Hij kan zo'n hoopje ellende niet alleen laten en gezellig wat gaan drinken met een ander; jou dus in dit geval..
ik haak dan meteen af: kouwe voetjes, geen zin meer; maakt niet uit ik wens hem veel sterkte en dat is het dan wel hoor.
Geen moeilijk gedoe aub en anders: laat maar. In jouw geval denk ik dat hij ab-so-luut geen zin meer had: hoe meer ellende hoe groter de weerzin je ooit te ontmoeten, vandaar de jokers die hij alvast inzet. Of het is gewoon waar, kan ook.
Hoe dan ook: hij wil je allang niet meer zien; zoveel is zeker!!
Als iemand je echt wil zien máákt hij tijd.
Nog een tip: niet in gesprek gaan met iemand die veel te ver weg woont; veel te lastig tenzij het bv R'dam - A'dam is, er rijdt een snelle trein en al rijdt de langzame: er rijden ook nachttreinen dus je kunt je lief makkelijk opzoeken, het nog laat maken ook en toch met de trein naar huis als dat gewenst is.
Twee straten verderop is handig: dan kan je wel zeggen halverwege afspreken dan maar? Derde kastanjeboom op het bankje zit ik in een roze kaftan, je herkent me aan mijn pakje zware shag met een groene aansteker in mijn handen. Spannend!
Ik twijfel ook aan mijn a.s. date: vandaag ook weer zo'n slap excuus... familie komt langs. Ja hoor.. zal wel. Heb geappt dat ik niet snap waarom ik niet op de eerste plaats kom en als hij terugappt met excuses (waar blijft dat appje trouwens

Of de duvel ermee speelt: krijg net een héél nep appje dat hij Thaise curry heeft gemaakt en het bezoek ieder moment voor de deur kan staan.
De leugenaar.. toch? Wat denk jij?

maandag 10 juni 2019 om 20:50
wendy7373 schreef: ↑10-06-2019 16:24Tintelfris.
Dat keur ik ook niet goed, maar to wordt hier ook behoorlijk afgefakkeld omdat zij toevallig andere wensen heeft dan de meesten hier.
Geloof er trouwens niks van dat 9 van de 10 dames op t forum alles keurig gelijkwaardig doen en niet graag op de ouderwetse manier het hof worden gemaakt, waar overigens ook helemaal niks mis mee is.
Als het erop aankomt heeft iedereen bepaalde verwachtingen en stiekempjes knappen velen er toch op af als een heer bv niet betaald op de eerste date, of iets anders waarvan jij vindt dat het op een bepaalde manier hoort omdat het jouw voorkeur heeft.
Zo een knul kan prima voor zichzelf beslissen of hij in to haar wensen meegaat dus snap niet waarom er zo hatelijk gereageerd moet worden.
Laat een ieder gewoon in zijn waarde.

maandag 10 juni 2019 om 21:15
Tintelfris schreef: ↑10-06-2019 20:50Dat keur ik ook niet goed, maar to wordt hier ook behoorlijk afgefakkeld omdat zij toevallig andere wensen heeft dan de meesten hier.
Geloof er trouwens niks van dat 9 van de 10 dames op t forum alles keurig gelijkwaardig doen en niet graag op de ouderwetse manier het hof worden gemaakt, waar overigens ook helemaal niks mis mee is.
Als het erop aankomt heeft iedereen bepaalde verwachtingen en stiekempjes knappen velen er toch op af als een heer bv niet betaald op de eerste date, of iets anders waarvan jij vindt dat het op een bepaalde manier hoort omdat het jouw voorkeur heeft.
Zo een knul kan prima voor zichzelf beslissen of hij in to haar wensen meegaat dus snap niet waarom er zo hatelijk gereageerd moet worden.
Laat een ieder gewoon in zijn waarde.
Eerlijk gezegd zie ik altijd vol verbazing hoeveel vrouwen tijdens het programma First Dates verwachten dat de man wel voor hen zal betalen of voor de vorm voorstellen de helft te betalen. Ik wil dus echt niet dat een man voor mij betaalt. Als er iets is dat ik een afknapper vind, is dat het wel.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 10-06-2019 21:36
0.04% gewijzigd

maandag 10 juni 2019 om 21:24
Hij nodigde jou uit......dat zou dan in Rotterdam zijn. Toch reist hij naar DH.
Gentlemans vind je niet vanuit een ivoren torentje.
Is je haar lang genoeg om hem als echte jonkvrouwe de klim via je vlecht te laten maken?

maandag 10 juni 2019 om 21:27
Ik heb trouwens ooit iets gehad, ja iets echter wat is nog steeds een raadsel, met iemand die steeds zei dat hij mij in de toekomst eens zou trakteren op een leuk restaurant, een lekkere parfum etc.
Nou ben ik niet de beroerdste en verwacht niet dat iemand steeds de beurs trekt. Echter altijd weer die uitspraak -in de toekomst trakteren-. Hou dan je waffel zeg!
Nou ben ik niet de beroerdste en verwacht niet dat iemand steeds de beurs trekt. Echter altijd weer die uitspraak -in de toekomst trakteren-. Hou dan je waffel zeg!
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 10-06-2019 21:43
0.27% gewijzigd

maandag 10 juni 2019 om 21:34
Daar is ook niks mis mee.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑10-06-2019 21:15Eerlijk gezegd zie ik altijd vol verbazing hoeveel vrouwen tijdens het programma First Dates verwachten dat de man wel voor hen zal betalen of voor de vorm voorstellen de helft te betalen. Ik wil dus echt niet dat een man voor mij betaalt. Als er iets is dat ik een afknapper vindt, is dat het wel.
De mannen die ik date zouden het een belediging vinden als ik aanbied de helft te betalen.
Uiteindelijk gaat het erom dat je op éen lijn zit en ook niet dingen door je strot laat douwen waar je eigenlijk niet achterstaat.
Daar knap ik namelijk ook weer op af.

maandag 10 juni 2019 om 21:34
Phoebemeaculpa schreef: ↑10-06-2019 18:29Oww we zijn nog bezig hier?
Gezellig, ik zit er weer klaar voor...![]()
![]()
![]()
Schuif even op, wil je

maandag 10 juni 2019 om 21:48
maandag 10 juni 2019 om 22:09
Ik heb er geen probleem mee als de man in kwestie betaalt, alleen, dan heb ik al wel eerst voorgesteld om te splitten. Ik hou wel van een beetje galant-zijn vanuit de man: (auto)deur openhouden, stoel aanschuiven, jas aannemen etc. De allergie hiertegen tegenwoordig vanuit veel vrouwen begrijp ik dan weer niet zo goed. Ik vind het doorgeschoten onafhankelijkheid willen laten gelden. Het gaat om het gebaar alleen kennelijk kun je dat als man beter niet meer doen, want ‘kan ik zelf ook heel goed’ en is dan gelijk een afknapper. En of dit soort ‘ouderwetse’ gedachten dan gelijk doorgetrokken moeten worden in, ‘dan zal hij op andere gebieden wel net zo zijn’ onzin, dat hoeft helemaal niet.
Afijn, als ik zeg date Groningen ontmoet date Limburg, ja, dan is in het midden van elkaar afspreken wel fijn. Maar echt, Rotterdam/Den Haag en Amsterdam? Prima te doen toch?
TO, je doet zo smalend over je niet-meer-date, dat ik bijna denk dat je eigenlijk als de dood bent om weer te gaan daten na je scheiding en je allerlei irreële eisen neerlegt naar de onwetende man in kwestie zodat hij maar door jouw test heen komt. Hoe zou jij het vinden als een man dit naar jou doet? Niet leuk toch?
Behandel een ander zoals je zelf behandelt wil worden gaat vnl. op als er geen spelletjes of tests eenzijdig worden gedaan. M.a.w. wat je doet is wat je krijgt (uitzonderingen daargelaten). Wil je dat?
Afijn, als ik zeg date Groningen ontmoet date Limburg, ja, dan is in het midden van elkaar afspreken wel fijn. Maar echt, Rotterdam/Den Haag en Amsterdam? Prima te doen toch?
TO, je doet zo smalend over je niet-meer-date, dat ik bijna denk dat je eigenlijk als de dood bent om weer te gaan daten na je scheiding en je allerlei irreële eisen neerlegt naar de onwetende man in kwestie zodat hij maar door jouw test heen komt. Hoe zou jij het vinden als een man dit naar jou doet? Niet leuk toch?
Behandel een ander zoals je zelf behandelt wil worden gaat vnl. op als er geen spelletjes of tests eenzijdig worden gedaan. M.a.w. wat je doet is wat je krijgt (uitzonderingen daargelaten). Wil je dat?
wij slapen nooit.
maandag 10 juni 2019 om 23:52
Mijn bank is ondertussen al doorgezakt en de popcorn is nu echt op en ik haal geen nieuwe !

dinsdag 11 juni 2019 om 00:16
Ik heb net een nieuwe fles wijn geopend.stouteschoenenenzo schreef: ↑10-06-2019 23:52Mijn bank is ondertussen al doorgezakt en de popcorn is nu echt op en ik haal geen nieuwe !![]()
Sharing?

dinsdag 11 juni 2019 om 00:33
Jazeker!Phoebemeaculpa schreef: ↑10-06-2019 18:29Oww we zijn nog bezig hier?
Gezellig, ik zit er weer klaar voor...![]()
![]()
![]()

Betalen op eerste date is ook een dingetje weet ik nu.
Tsja, laatste date (half jaar geleden ong!?!?) wilde de rekening niet delen, die 2 wijntjes die ik ophad... dat rekende hij wel af. Nou ok, paar euro..
Toen ik niet al te happig was op een vervolg en dat ook zei toen hij me belde werd hij woest. Klopt wel, ik vond het al een blaaskaak die zichzelf nog vele jaren jonger gelogen had ook maar ok, dat terzijde.
Waar ik keihard om heb gelachen was het tikkie dat een kleine week later alsnog volgde, voor de wijntjes en bitterballen.
Het bleek weggegooid geld te zijn geweest moet hij achteraf gedacht hebben.
Werd het tóch nog leuk, ik dacht dus echt dat hij een grapje maakte: hij had 2 tientjes gerekend voor 2 wijn (á 4,50) en 2 bitterballen die hij zelf besteld had.
Niks grapje dat tikkie, ik had hem zélf nog uitgelegd wat een tikkie was ivm de rekening delen..
Maakt het nog leuker!

dinsdag 11 juni 2019 om 00:42
Dure wijn dat dat ineens was geworden.SadButTrue999 schreef: ↑11-06-2019 00:33
Werd het tóch nog leuk, ik dacht dus echt dat hij een grapje maakte: hij had 2 tientjes gerekend voor 2 wijn (á 4,50) en 2 bitterballen die hij zelf besteld had.
Niks grapje dat tikkie, ik had hem zélf nog uitgelegd wat een tikkie was ivm de rekening delen..
Maakt het nog leuker!![]()
![]()
Ik had 10 euro gestort en hem laten stikken in de andere 10 euro.
Ik gok namelijk dat hij nu ook weer geen zin zou hebben om die aan de deur te komen ophalen.
dinsdag 11 juni 2019 om 00:54
Die was op zijn pik getrapt. Sneu gedrag.SadButTrue999 schreef: ↑11-06-2019 00:33Jazeker!
Tsja, laatste date (half jaar geleden ong!?!?) wilde de rekening niet delen, die 2 wijntjes die ik ophad... dat rekende hij wel af. Nou ok, paar euro..
Toen ik niet al te happig was op een vervolg en dat ook zei toen hij me belde werd hij woest. Klopt wel, ik vond het al een blaaskaak die zichzelf nog vele jaren jonger gelogen had ook maar ok, dat terzijde.
Waar ik keihard om heb gelachen was het tikkie dat een kleine week later alsnog volgde, voor de wijntjes en bitterballen.
![]()
dinsdag 11 juni 2019 om 01:20
Sh*t, net die popcorn en wijn gemist....
Maar ik leer hier toch weer een hoop....
1) Je moet als man kennelijk aanvoelen dat, als je een dame uitnodigt, je feitelijk naar haar toe moet gaan.... Ik nodig mij voortaan bij jou uit... is dat okey? Vast niet. Damn.
2) Delen van de rekening. Je moet kennelijk als man ook haarfijn aanvoelen of de dame in kwestie nu juist alleen voorstelt om te splitsen (maar daarna juist verwacht dat je zegt: "nee, hoor, ik betaal het wel") of juist dat het een belediging is als je als man alles wilt betalen (zeg, wat denkt die man nou, dat ik als vrouw het niet kan bekostigen... emancipatie enzo? Wat een afknapper) of juist dat je wel MOET splitsen, want als je dat niet doet is het een indicatie dat er een vervolg komt... Bij splitsen wordt er zowieso de eerste 5 dates niet geneukt, heb ik ooit geleerd. Erm erm laat maar... ik ben de weg nu al kwijt.
3) Je moet, als man, een leuke verrassend cafeetje weten bij HAAR in de buurt. Kijk, bij mij in de buurt weet ik er genoeg en weet ik waar de lekkerste appeltaart te koop is, en waar niet. Maar bij haar in de buurt...?
4) Zei ik appeltaart? Sorry, is natuurlijk oubollig en onmiddelijk een afknapper.
5) Haar cadeau's geven is haar omkopen. Ze is toch niet te koop? Geen cadeau's geven en je bent een krent cq je maakt haar zo niet het hof.... er zijn nu eenmaal verborgen regels om een gentlemen te zijn....
6) Als je op je profiel vertelt dat je een zoon hebt, krijg je het verwijt dat je je kinderen buiten het daten moet houden. Het gaat om jou; hou de kinderen er buiten svp. Als je het op de eerste date zegt, is het te laat. Kan iemand mij het exacte tijdstip geven waarop je zoiets naar voren brengt? Graag als T0 + xx dagen. En dan ook T0 even definieren.... Moet je het zelf spontaan melden, of pas als ze het gevraagd heeft? Of pas nadat zij gezegd heeft of ze kinderen heeft?
Laat eigenlijk maar. Alles voorbij de Ketelbrug is kennelijk toch te ver weg (vanaf mij gezien dan....) Niet voor mij hoor, ik rijd gemakkelijk een rondje IJsselmeer extra.
Ik zie hier zelfs dat Groningen-Limburg wel echt een date in het midden moet worden....
Laat ik nu regelmatig zo'n afstand op een doordeweekse dag afleggen voor een meeting. Maar ja, je mag ook niet afspreken in de plaats waar je af en toe werkt..... *zucht* er valt een hoop af.

1) Je moet als man kennelijk aanvoelen dat, als je een dame uitnodigt, je feitelijk naar haar toe moet gaan.... Ik nodig mij voortaan bij jou uit... is dat okey? Vast niet. Damn.
2) Delen van de rekening. Je moet kennelijk als man ook haarfijn aanvoelen of de dame in kwestie nu juist alleen voorstelt om te splitsen (maar daarna juist verwacht dat je zegt: "nee, hoor, ik betaal het wel") of juist dat het een belediging is als je als man alles wilt betalen (zeg, wat denkt die man nou, dat ik als vrouw het niet kan bekostigen... emancipatie enzo? Wat een afknapper) of juist dat je wel MOET splitsen, want als je dat niet doet is het een indicatie dat er een vervolg komt... Bij splitsen wordt er zowieso de eerste 5 dates niet geneukt, heb ik ooit geleerd. Erm erm laat maar... ik ben de weg nu al kwijt.
3) Je moet, als man, een leuke verrassend cafeetje weten bij HAAR in de buurt. Kijk, bij mij in de buurt weet ik er genoeg en weet ik waar de lekkerste appeltaart te koop is, en waar niet. Maar bij haar in de buurt...?
4) Zei ik appeltaart? Sorry, is natuurlijk oubollig en onmiddelijk een afknapper.
5) Haar cadeau's geven is haar omkopen. Ze is toch niet te koop? Geen cadeau's geven en je bent een krent cq je maakt haar zo niet het hof.... er zijn nu eenmaal verborgen regels om een gentlemen te zijn....

6) Als je op je profiel vertelt dat je een zoon hebt, krijg je het verwijt dat je je kinderen buiten het daten moet houden. Het gaat om jou; hou de kinderen er buiten svp. Als je het op de eerste date zegt, is het te laat. Kan iemand mij het exacte tijdstip geven waarop je zoiets naar voren brengt? Graag als T0 + xx dagen. En dan ook T0 even definieren.... Moet je het zelf spontaan melden, of pas als ze het gevraagd heeft? Of pas nadat zij gezegd heeft of ze kinderen heeft?
Laat eigenlijk maar. Alles voorbij de Ketelbrug is kennelijk toch te ver weg (vanaf mij gezien dan....) Niet voor mij hoor, ik rijd gemakkelijk een rondje IJsselmeer extra.
Ik zie hier zelfs dat Groningen-Limburg wel echt een date in het midden moet worden....

dinsdag 11 juni 2019 om 02:13
@Belg007 en
@Minnimouse:
Klopt, hij was ook al boos dat ik niet door hem thuisgebracht wilde worden. Ten eerste had hij waar ik bij was al 3 wijn en 2 bier op: ik rij niet mee als iemand gedronken heeft.
Ten tweede wilde ik mijn adres niet prijsgeven, ik wist al dat ik ging bedanken voor een vervolg. En ik wilde ook al niet zoenen
Ik dacht echt dat hij een grapje maakte met dat tikkie; stuurde dan ook een berichtje dat ik wel eerst een foto en 3 kopiën van de originele kassabon wilde hebben en het door zou geven aan de accountant met 3 lachende smileys.
Toen belde hij op om me te vertellen wat een hoerige uitvreetster ik was en zo zeker ieder weekend gratis wijn zat te drinken als doorgewinterde mannenhater en.....?
Ik heb opgehangen en hem geblokkeerd. Nog geen deurwaarder gezien tot nog toe
@Minnimouse:
Klopt, hij was ook al boos dat ik niet door hem thuisgebracht wilde worden. Ten eerste had hij waar ik bij was al 3 wijn en 2 bier op: ik rij niet mee als iemand gedronken heeft.
Ten tweede wilde ik mijn adres niet prijsgeven, ik wist al dat ik ging bedanken voor een vervolg. En ik wilde ook al niet zoenen

Ik dacht echt dat hij een grapje maakte met dat tikkie; stuurde dan ook een berichtje dat ik wel eerst een foto en 3 kopiën van de originele kassabon wilde hebben en het door zou geven aan de accountant met 3 lachende smileys.
Toen belde hij op om me te vertellen wat een hoerige uitvreetster ik was en zo zeker ieder weekend gratis wijn zat te drinken als doorgewinterde mannenhater en.....?
Ik heb opgehangen en hem geblokkeerd. Nog geen deurwaarder gezien tot nog toe

dinsdag 11 juni 2019 om 04:10
Daddy, je bent punt 7 nog vergeten.
7) Kiep in 's hemelsnaam op de eerste date niet gelijk 3 wijntjes en een paar bier achterover. Dat staat stom en zegt gelijk iets over je standaard drink-gedrag.
Volg de dame qua drankjes / drankhoeveelheid.
Ik heb niks tegen een man die alcohol drinkt.
Ik heb wel iets tegen een man die op een date van pakweg 3 uur effe 6 alcohol-consumpties naar binnen slaat.
Als je zo'n immense dorst hebt bestel je tussendoor maar water of fris.
En jep, ik ben ook zo'n type dat haar eigen drankjes wil betalen.
Of zelfs de gehele rekening.
Pas na een aantal dates laat ik me trakteren.
Met het bijhorend idee "we gaan niet moeilijk doen als die man dat persé wil, volgende keer trakteer ik wel weer".
Zeker op de eerste dates geen zin in gedoe, mannen die dingen verwachten in ruil voor 2 wijntjes, ... en mijn eergevoel.
Ik ben verkocht aan mijn man intussen
.
Maar kinderen had ik daarbij toch ook liefst vantevoren geweten.
Ergens tussen de eerste Tinder-klik en de eerste effectieve afspraak.
(Hou er daarbij rekening mee dat het kan zijn dat mensen erop afhaken en die eerste afspraak niet doorgaat.)
Hou je kinderen in 's hemelsnaam van je profiel af, maar verzwijg ze ook niet tot date 3. De enige geldige reden daarvoor is dat ze volwassen zijn en hun eigen leven hebben. En dan nog ...
7) Kiep in 's hemelsnaam op de eerste date niet gelijk 3 wijntjes en een paar bier achterover. Dat staat stom en zegt gelijk iets over je standaard drink-gedrag.
Volg de dame qua drankjes / drankhoeveelheid.
Ik heb niks tegen een man die alcohol drinkt.
Ik heb wel iets tegen een man die op een date van pakweg 3 uur effe 6 alcohol-consumpties naar binnen slaat.
Als je zo'n immense dorst hebt bestel je tussendoor maar water of fris.
En jep, ik ben ook zo'n type dat haar eigen drankjes wil betalen.
Of zelfs de gehele rekening.
Pas na een aantal dates laat ik me trakteren.
Met het bijhorend idee "we gaan niet moeilijk doen als die man dat persé wil, volgende keer trakteer ik wel weer".
Zeker op de eerste dates geen zin in gedoe, mannen die dingen verwachten in ruil voor 2 wijntjes, ... en mijn eergevoel.
Ik ben verkocht aan mijn man intussen

Maar kinderen had ik daarbij toch ook liefst vantevoren geweten.
Ergens tussen de eerste Tinder-klik en de eerste effectieve afspraak.
(Hou er daarbij rekening mee dat het kan zijn dat mensen erop afhaken en die eerste afspraak niet doorgaat.)
Hou je kinderen in 's hemelsnaam van je profiel af, maar verzwijg ze ook niet tot date 3. De enige geldige reden daarvoor is dat ze volwassen zijn en hun eigen leven hebben. En dan nog ...

dinsdag 11 juni 2019 om 08:36
SadButTrue999 schreef: ↑11-06-2019 00:33Jazeker!
![]()

Stouteschoenen, Belgje en Sadenz::

Wat is de wereld toch oneerlijk verdeeld... ik ben bijna net zo zielig als T.O..

dinsdag 11 juni 2019 om 08:40
daddy_gijs schreef: ↑11-06-2019 01:20Sh*t, net die popcorn en wijn gemist....![]()
5) Haar cadeau's geven is haar omkopen. Ze is toch niet te koop? Geen cadeau's geven en je bent een krent cq je maakt haar zo niet het hof.... er zijn nu eenmaal verborgen regels om een gentlemen te zijn....![]()
Ik zie hier zelfs dat Groningen-Limburg wel echt een date in het midden moet worden....Laat ik nu regelmatig zo'n afstand op een doordeweekse dag afleggen voor een meeting. Maar ja, je mag ook niet afspreken in de plaats waar je af en toe werkt..... *zucht* er valt een hoop af.

Vermoeiend he, al die dateregels...
dinsdag 11 juni 2019 om 10:11