1e date en hij wil weinig moeite doen?
zondag 9 juni 2019 om 14:03
Hoi ,
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper
Ik heb een aantal dagen geleden een man via tinder leren kennen, ziet er leuk uit en komt leuk en oprecht over. Hij vroeg mijn nummer en nu appen we...
Na een aantal dagen geappt, stelde hij voor of ik af wilde spreken, nou dat leek me leuk. Vandaag kwam hij er nog even op terug en vroeg wanneer ik tijd had.
Hij woont in Rotterdam, ik in Amsterdam dus ik vroeg waar hij af wilde spreken. Toen gaf hij aan in het midden en dus den haag ?
Den haag is niet in het midden maar 15 min vanaf Rotterdam. Ik had het attent en galant gevonden als iemand mij uitnodigd dat de persoon dan naar mijn stad komt. Daarbuiten is den haag niet eens in het midden.
Vinden jullie dat ik onderdreven reageer? En wat vinden jullie hier van? Ik vind het nogal een afknapper

maandag 10 juni 2019 om 00:34
Ik heb net dit topic uitgelezen, met verbazing inderdaad.Marigold1986 schreef: ↑10-06-2019 00:27Ava75, Ook met verbazing de eerdere reacties van TO aan het doorlezen?![]()
maandag 10 juni 2019 om 00:43
Hoe langer ik lees hoe ongeloofwaardiger ik het allemaal vind worden.
Nu heb je opeens al vanavond met hem gebeld..
Ik kan me niet voorstellen dat dit echt is (alhoewel er kennelijk, naast TO, nog meer vrouwen zijn die bijv vinden dat de man op de eerste date(s) moet betalen.. Puur vanwege het feit dat hij een man is. Dus tja.. Misschien is dit ook wel echt.)
Ik vind het echt van de zotte. En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat TO zich nu zit te verkneukelen en een nieuwe plottwist zit te bedenken en te kijken hoeveel pagina's dit topic kan bereiken..
Nu heb je opeens al vanavond met hem gebeld..
Ik kan me niet voorstellen dat dit echt is (alhoewel er kennelijk, naast TO, nog meer vrouwen zijn die bijv vinden dat de man op de eerste date(s) moet betalen.. Puur vanwege het feit dat hij een man is. Dus tja.. Misschien is dit ook wel echt.)
Ik vind het echt van de zotte. En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat TO zich nu zit te verkneukelen en een nieuwe plottwist zit te bedenken en te kijken hoeveel pagina's dit topic kan bereiken..

maandag 10 juni 2019 om 00:44
EensCherokeeRose1977 schreef: ↑10-06-2019 00:15Dit. Onvoorstelbaar.
TO, ik ga je melden. Eigenlijk hoop ik dat je aan t trollen bent want zo'n berichtje plaatsen over wat hij je heeft verteld zonder enig empathisch vermogen.... Dat is heel naar.

maandag 10 juni 2019 om 05:59
Oww ja, géén idee hoe ik op Lisse kwam...

TO is inmiddels doorgedraaid geloof ik...
Niet erg geloofwaardig meer...
En als ie wel naar Mokum wil komen dan is deze poppenkast al helemaal voor niks geweest.
Ach, ik heb in ieder geval wel gelachen

anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 10-06-2019 09:44
32.88% gewijzigd
maandag 10 juni 2019 om 06:54
maandag 10 juni 2019 om 08:36
Mag toch hopen dat dit niet echt is want arme man...
Je eisen zijn onrealistisch. En wat dan nog dat hij al in den haag is.
En je komt heel onaardig over. Alleen lowlifes bespelen hun potentiële dates zo.
Ik zou even stoppen met daten tot je je leven weer op orde hebt want wat ik allemaal van je lees doe je echt alleen maar moeilijk om het moeilijk doen. Lijkt me zo vermoeiend...
Je eisen zijn onrealistisch. En wat dan nog dat hij al in den haag is.
En je komt heel onaardig over. Alleen lowlifes bespelen hun potentiële dates zo.
Ik zou even stoppen met daten tot je je leven weer op orde hebt want wat ik allemaal van je lees doe je echt alleen maar moeilijk om het moeilijk doen. Lijkt me zo vermoeiend...

maandag 10 juni 2019 om 08:44
Dat topic was een stuk leuker toen je nog een heel klein beetje je best deed om het geloofwaardig te maken.

En heb de inhoud van het gesprek bewust gewist. Want ook al geloof ik er geen woord van, stel dat het ook maar voor 0,01% waar is, vind ik het te persoonlijke info en ronduit asociaal en laag om dergelijke info over een ander en zonder diens toestemming op internet te zetten.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 10-06-2019 08:48
29.56% gewijzigd
maandag 10 juni 2019 om 08:45
roos2019 schreef: ↑09-06-2019 23:50Hij heeft gebeld.
Korte samenvatting van het gesprek
- ex heeft zelfmoordpoging gedaan
- hij heeft in schuldincasering gezeten
- collega’s hebben zelfmoord gepleegd
- hij heeft burn out gehad en heeft in therapie gezeten.
Oh en hij wil best naar Amsterdam komen.
Muwhahaha
Mijn eerste gedachte: dit heb je zelf bedacht in de hoop dat we hier allemaal om zouden draaien als een blad aan een boom. Je hoopte dat we allemaal zouden roepen: rennen TO, dit is niks! Jij kan dan zeggen: zie je wel ik voelde het oh zo goed aan, niks moeilijks en veeleisends aan mij.
Ik vind je een naar en misselijk mens TO. Je ex man is vast gillend weggerend van je. Ik snap hem wel.
I told you walking was idiotic.

maandag 10 juni 2019 om 08:56
maandag 10 juni 2019 om 08:57
Als zijn ex en collega’s zelfmoordpogingen hebben gedaan, hoe is hij dan bad news? Ik vind die burn out dan wel een logisch gevolg. Enige wat ik hieraan alarmerend zou vinden is dat hij dat allemaal meteen meedeelt in een telefoongesprek zonder dat je elkaar goed kent. Naar hoor TO. Beetje respect voor deze man.
maandag 10 juni 2019 om 08:58
Coconuts12 schreef: ↑10-06-2019 08:56Niet dat ik je geloof. Maar stel dat. Dan is dit wel heel laag bij de grond. Wat heerlijk moet dat zijn als de wereld alleen om jou moet draaien. Eenzaam ook, dat ga je nog wel voelen.
Hoogmoed komt voor de val. Je hebt helemaal gelijk. Ze gaat dit zeker nog voelen.
I told you walking was idiotic.

maandag 10 juni 2019 om 09:01
Als het al waar is dat hij dit heeft gezegd, dan heeft hij het vast gezegd om je af te schrikken. Ik denk dat hij zich enorm heeft bedacht. Laten we het in iedergeval hopen voor hem. Hopelijk ‘swipet’ hij snel verder op Tinder.roos2019 schreef: ↑09-06-2019 23:50Hij heeft gebeld.
Muwhahaha

maandag 10 juni 2019 om 09:45
+1...Tijdschriftenverslindster schreef: ↑10-06-2019 08:44Dat topic was een stuk leuker toen je nog een heel klein beetje je best deed om het geloofwaardig te maken.![]()

maandag 10 juni 2019 om 09:57
Misschien vindt hij Den Haag wel gewoon een leuke stad om af te spreken en kent hij daar een leuk tentje. Stel je niet aan. En als je dat te ver vindt dan app je terug met een ander voorstel en niet met dat Den Haag niet in het midden ligt. Kinderachtige reactie. Ik zou dan al klaar met je zijn.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
maandag 10 juni 2019 om 10:51
Ik heb dit topic met stijgende verbazing gelezen. Eerst dacht ik nog, mwah, beetje over het paard getild.
Maar gaandeweg veranderde dit toch. Met als absolute klap op de vuurpijl het delen van de inhoud van het telefoongesprek.
TO, wat ben jij een naar persoon!
Ik heb echt medelijden met iedereen die de pech heeft om jou in haar/zijn omgeving te moeten dulden.
Maar gaandeweg veranderde dit toch. Met als absolute klap op de vuurpijl het delen van de inhoud van het telefoongesprek.
TO, wat ben jij een naar persoon!
Ik heb echt medelijden met iedereen die de pech heeft om jou in haar/zijn omgeving te moeten dulden.
maandag 10 juni 2019 om 12:43

maandag 10 juni 2019 om 15:16
Hou het netjes of ik rapporteer jeroos2019 schreef: ↑09-06-2019 23:50Hij heeft gebeld.
Muwhahaha
(het ligt er trouwens wel heel dik bovenop dat je nu dingen zit te verzinnen in de hoop toch gelijk te krijgen over deze date, maar weet je? het kan natuurlijk niemand hier iets schelen verder)

maandag 10 juni 2019 om 15:17
Nou Nou
Jouw reactie is anders ook niet heel aardig.