30-tigers dip ??

25-06-2008 21:29 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie herkent dit gevoel, ik zit helemaal niet lekker in mijn vel.

Ik ben getrouwd, heb een geweldige zoon, heb een leuk huis.

Maar de laatste weken, voel ik me zo neerslachtig, ik heb een beetje zoiets van: is dit alles ?

Ik heb ook erg de behoefte om lekker te gaan stappen, even helemaal los te gaan. En ik voel me ook snel aangetrokken tot andere mannen, niet dat ik hier iets mee doe. Ik ben toevalligerwijs tegen een ex aangelopen en toen kwamen er ook gevoelens boven die er niet horen te zijn.

Wat is dit voor een periode, wie herkend dit ??

Ik moet wel zeggen dat mijn man en ik behoorlijk langs elkaar heen leven. Allebei druk aan het werk, ik stel weleens voor om eens samen wat te gaan doen, maar hij heeft die behoefte niet zo.

Ik had dat ook niet, maar nu onze zoon al weer bijna 6 is, gaat het toch weer kriebelen....

Nee, ik zit niet lekker in mijn vel, iemand tips ??
Hoi Salle,

Dus jij bent ook getrouwd en hebt zo'n ex in je hoofd rondspoken ? Ik ben blij dat ik eens hoor dat ik niet de enige ben met zoiets. Want ik voel mezelf vaak abnormaal, haha.

Maar ik heb de betreffende ex al bijna 10 jaar niet gezien he ?

Ik wil hem wel heel graag zien en als ik even mijn best doe lukt dat ook...

Het zal wel afgekeurd worden, maar ik ga ook zorgen dat ik hem ga zien. Omdat ik wil weten hoe het gevoel is als ik hem weer eens echt zie, misschien valt het wel tegen, ben ik meteen genezen. Maar misschien ook niet, stel dat we weer hopeloos verliefd opelkaar worden en heel gelukkig...

Tja, dan zal ik toch beslissingen moeten nemen.

Maar ik kan zo niet verder, ik word gek vanmezelf en ik denk dat het heel goed is als ik hem weer eens zie.

By the way, ik weet wel dat hij vrijgezel is.

Er is gewoon iets tussen ons, een gevoel, dat heeft hij zelf ook eens tegen mij gezegd. We hadden elkaar toen een paar jaar niet gezien en hij zei dat hij vaak aan me dacht enzo.

Met mijn eigen man heb ik gisteren gesproken, hij zit weer in het werk ritme en ging weer belachelijk vroeg naar bed, om er dan om 23:00 uur weer uit te komen. Juist als ik ga slapen, ik heb toen maar weer eens gezegd dat ik dat niet leuk vindt.

We zien elkaar de hele dag niet, we eten brengen onze zoon naar bed en dan gaat hij. Zo ga ik het niet nog een jaar volhouden heb ik tegen hem gezegd, dus ben benieuwd......
Hoi Babette,

Heeft je man nachtdiensten dat hij om 23.00 er weer uit komt?

Waarom voelt hij zich zo moe, is hij depressief? Is hij lichamelijk gezond?

Voel je nog liefde voor hem?
hoi babette,

Ja hier echt hetzelfde verhaal.....

Ex had ik ook zo'n 11 jaar niet gezien (maar wel vaak aangedacht, zucht..)

Sinds een paar maanden weer mail contact.....

Een date geprikt, god was is ie nog leuk....

Nog een date gepland, tja, de rest kan je raden....

Hij is ook vrijgezel....Ik was zijn eerste liefde, hij is mij ook nooit vergeten. We hebben maar heel kort een relatie gehad toendertijd maar wel een lange nasleep met sex.

Het is moeilijk nu maar zoals ik al eerder schreef ook heerlijk, verrukkelijk, bizar, waanzinnig, shit, rot en de hemel tegelijk...

En ik zit dus ook in mijn dertigersdip van "Is dt het nou??".

heel veel succes sal
nog even dit;

Ook ik dacht; ik ga hem gewoon ontmoeten, dan valt het tegen en ben ik genezen.

Not!

(mannen worden knapper he?! naarmate ze ouder worden...

Dus kijk uit! ;))
Babette, herken je iets in je ex als iets van; op meerdere niveau's connected met elkaar? Soulmates? Ook al zijn jullie heel erg verschillend?
Lizett, mijn man draait geen nachtdiensten dan zou ik er geen probleem mee hebben. Hij gaat gewoon vroeg naar bed, een paar uur slapen en als ik eruit kom gaat hij erin. Ik snap het net zo min als jij, waarschijnlijk ???

Hij is wel gezond hoor, als hij een feestje heeft houdt hij het prima vol tot in de kleine uurtjes. Maar goed ik heb gezegd dat ik dit echt niet meer pik, kan ik net zo goed nu alvast alleen gaan wonen.

Ik hou nog wel van mijn man, maar of het op de goede manier is weet ik niet...

Salle,

Ik weet hoe hij eruit ziet, even googelen, en daar was hij.

Maar het gaat mij niet alleen om zijn uiterlijk, waar overigens niets mis mee is....

Wat ongelovelijk, dat jij dit ook hebt, vraag je jezelf nooit af of dit wel allemaal "normaal" is...

Nog een overeenkomst, ook wij hebben geen lange relatie gehad: kort maar krachtig. Maar kwamen elkaar altijd tegen op momenten dat ik het nodig had. Nu woon ik niet meer in zijn omgeving, dus treffen we elkaar niet meer.

Ik weet zo goed hoe jij je voelt i.c.m de Dip...

Sterkte !!

Mr. Dertiger,

Ja, er is wel iets aparts tussen ons.

We zij in bepaalde opzichten hetzelfde maar hebben uiteraard ook onze verschillen. Nu moet ik zeggen dat ik een stuk jonger was toen ik met hem ging, en zo waanzinnig verliefd dat ik niet goed uit de verf kwam, zeg maar. Ik leed toen echt aan knikkende knieeen, etc. Hij heeft nooit echt gezien hoe ik ben, gedeeltelijk wel maar nu ben ik veel zekerder. Snap ie ?
Heb je ondertussen al wat laten horen aan je ex?

en ik vind het ook wel raar klinken hoor van je man. 20 uur naar bed en dan om 23 uur weer eruit. Wat doet ie dan, of is dat een gekke vraag.........

Nog een overeenkomst; mijn ex en ik waren ook erg jong toen we voor het eerst een relatie kregen rond de 20 jr.

Nu allebei begin dertigers.

ik ben er momenteel ook erg mee bezig vooral in de zin van; wat betekent het dat je jaren later nog steeds "gek" op elkaar bent. Heeft dat een betekenis etc etc.

Bij ons is het voornml lichamelijk momenteel, maar erg heftig zowel voor hem als voor mij. Emotioneel passen we ook bij elkaar. Intellectueel niet denk ik Maar dat weet ik niet zeker...

Succes! houd me op de hoogte. Liefs Sal
Salle,

Nee, heb nog niets laten horen, ik wil hem gewoon "live" zien.

Ik weet waar hij regelmatig komt, dus ik ga daar toevallig ook maar eens een keer kijken...

Dat vind ik overigens ook doodeng, want ik heb geen idee hoe hij reageert. Maar ik heb zoiets van als het niet leuk is, ben ik zo weer weg. Simpel.

Dan is het ook meteen klaar, zou het beste zijn.

Maar ja...

Het rare is ook wel dat mijn ex niet altijd even "leuk" voor mij is geweest. Maar op een of andere manier, kan ik hem niet vergeten. Wil niet zeggen dat hij een boeman was hoor.

Ik denk ook dat hij de enige is geweest waar ik ooit verliefd op ben geweest. Tuurlijk met mijn huidige man waren er ook gevoelens, waarvan ik dacht dat dat verliefdheid was, maar nu twijfel ik daar aan. Het klinkt ook allemaal stom dit, ik hou wel van mijn man, maar er ontbreekt nu zoveel. Het is niet de bedoeling dat ik mijn man ga bedonderen ofzo. Ik wil een keer met mijn ex praten en kijken wat voor een gevoelens er boven komen. Ik heb echt het gevoel dat ik niet met mijn leven verder kan, als ik hem niet nog eens zie....

Ik zou willen dat ik hem nooit had ontmoet, dan was het een stuk makkelijker. Want het is echt geen prettige situatie.

Als ik 1 dag uit mijn leven kon schrappen zou dat de dag zijn dat ik hem ontmoette....

Wat mijn man doet na 23:00 ?

Ook computeren en tv kijken, maar ik wil gewoon even kletsen als onze zoon naar bed is. Lijkt me logisch.

Maar ik ben benieuwd hoe het deze week gaat, het is niet zo dat ik niets meer doe voor onze relatie.

Er zijn ook leuke momenten, het enige nadeel is dat HIJ zo veel in mijn hoofd zit......en die drang er is dat ik hem moet zien...
Hallo Salle en Mr Dertiger zijn jullie ernog ???

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat ?

Groetjes,

Babette
Babette , heb je nu al eens héél serieus met je man gepraat en naar praktische oplossingen gezocht voor bepaalde dingen ? Of ga je je in een nat uur avontuur storten met je ex - als hij je tenminste nog neukable vindt ? je hem weet te vinden ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:babette76 schreef op 21 augustus 2008 @ 16:13:

misschien valt het wel tegen, ben ik meteen genezen. Maar misschien ook niet, stel dat we weer hopeloos verliefd opelkaar worden en heel gelukkig...

......

Ja, stel je voor ; dan moet je eerst nog scheiden en een omgangsregeling voor je kind met je (ex)man afspreken en dan hopen dat je single exvriendje ook wil vaderen en dat hij het een beetje kan vinden met je zoontje enzo .

En dan hopen dat je kind van alle emoties niet begint te nagelbijten en te bedplassen enzo en dat je vriend in jouw huidige buurt wil wonen anders moet het kind aan nog meer dingen wennen ,.........

Of rijken je fantasieën niet zo ver ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:babette76 schreef op 28 augustus 2008 @ 19:36:

Hallo Salle en Mr Dertiger zijn jullie ernog ???

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat ?

Groetjes,

Babette

Bedankt voor je interesse Ja ik ben er nog en lees dit topic

Met mij gaat het op en af maar we zijn nu tot een punt gekomen om de financien te bespreken. Het is jammer en het doet pijn.

Ergens klopt er iets niet waar je geen grip op hebt, er mist zoveel. Ik ga het wel oppervlakkig houden, bij interesse in details mail me.

Soms komen bepaalde mensen in je leven (bij mij althans) met een rede, die maken je wakker, laten je even om je heen kijken, laten je een drempel nemen die je anders nooit had durven te nemen óf het is een leermoment, een moment van persoonlijke groei.

Vele mensen vragen heb je alles geprobeerd, ja worstel al ruim een jaar mee. In hoeverre is liefde, liefde als je elkaar niet gelukkig maakt en dit in de weg staat om de ander in geluk te laten zijn. Is het liefde/'houden van' niet de zuivere vorm van liefde verloren als je dit niet toelaat (loslaten)? Wordt er geen misbruik van gemaakt puur ter angst voor de toekomst/radeloosheid? 'In het belang van de kinderen', nou geloof me kinderen hebben antennes die voelen alles haarfijn aan. Als je geen warmte onderling hebt - los van de warmte naar de kids toe - ontwikkelen de kinderen zich ook op deze manier en komen zichzelf tegen als ze op onze leeftijd zijn. Wil je dat dan vraag ik mij dan af?!

In hoeverre moet je jezelf wegcijferen, consessies doen, puur op het feit dat een relatie geven en nemen is?

Het leven is te kort om in geluk te zijn en te lang om in ongeluk te leven. Mijn situatie is wel anders dan die van jou aangezien het bij jou om je ex gaat.

Even jou situatie, ik denk dat je man ook de relatie 'shit' vind maar hiervoor wegloopt. Tuurlijk zijn mannen anders en hebben ruimte nodig om tussen de oren tot een oplossing te komen. Maar my ass als die dit al zolang doet.... heb je hem wel eens hiermee geconfronteerd en wat is zijn antwoord?

Succes meid!
Hoi Babette, nog een stille meelezer hier....

Je mails gaan steeds meer over de ex, en steeds minder over je huwelijk. Het is wel duidelijk welke kant dit op gaat. Fasten your seatbelt 'cause it's a damn tough ride!

TIP: lees 'red je relatie in 7 stappen' van Dr. Phil.... (via bol of amazon zo te bestellen). Dit boek geeft je misschien inzicht in waar het fout is gegaan, wat jouw eigen aandeel is in de problemen die je hebt, in welke sprookjes je gelooft....Echt een aanrader.

Ik ben het helemaal niet met je eens wat je aanpak betreft: sluit me aan bij BGB. Ik denk dat je het échte gesprek met je man, en het oplossen van je problem nu niet aanpakt, omdat dan moet beslissen dat je die ex dus níet gaat ontmoeten. Kom op meid, neem je verantwoordelijkheid... je bent getrouwd for better and worse, dit is zo'n 'worse'. Eat it.
hoi babette,

Hoe gaat het met je?

Hier gaat het met ups en downs....

Volgende week zie ik HEM wrs weer.....

Bij beiden is er momenteel veel verwarring, er moet nu een keerpunt komen. Wrs is dat dat we ermee gaan stoppen. Het wordt te heftig, er komen teveel gevoelens bij kijken, bij ons allebei, het slokt ons op. Twee werelden gaan door elkaar spelen. Eigen schuld dikke bult natuulrijk, daar hoor je mij ook niet over, maar tjee, wat is dit heftig.

Ik ben ontzettend over mijn huidige relatie aan het nadenken. Dat staat helemaal los van mijn ex. WIl ik verder met mijn huidige man of niet?

Diep in mijn hart weet ik het antwoord wel maar of ik het durf?!

Het is een egoistische keus die ik dan ga maken als ik bij mijn man weg ga. Wat doe ik mijn kinderen aan, kan ik in deze buurt blijven wonen, wat is de schade bij mijn kinderen, moetne mijn kids van school veranderen, hoe gaat dat financieel (we hebben het nu erg goed). Ben ik belangrijker dan mijn kids om zo'n keus voor hen te maken? (nee dus). Kan ik me over dit gevoel heenzetten, heb ik nog wat gevoel over voor mijn man om er nog wat van te maken? Hoever moet je gaan?

Vragen, vragen, vragen.....

Ik ben net begonnen met een nieuwe, uitdagende baan, misschien maakt dat een hoop goed...... (zei zij vol goede hoop...)

Jij veel sterkte,hoop wat van je te horen.

Liefs Sal
quote:salle schreef op 29 augustus 2008 @ 21:56:

Ik ben ontzettend over mijn huidige relatie aan het nadenken. Dat staat helemaal los van mijn ex. WIl ik verder met mijn huidige man of niet?

Diep in mijn hart weet ik het antwoord wel maar of ik het durf?!

Het is een egoistische keus die ik dan ga maken als ik bij mijn man weg ga.

@Salle, er zijn diverse boeken die je een heel goed inzicht geven. Afgelopen anderhalf jaar heb ik zoveel boeken gelezen, maar ergens houdt het op snap je? Wat ik nog niet van jou helder heb, heb je oprecht je best gedaan voor je relatie? Voor je eigen gevoel alles gegeven én dit ook besproken met je man? Gras is altijd groener bij de buren. De vragen die je je stelt, zijn de vragen die ik mij al die tijd stel en nu nog altijd. Na de beslissing zal dit ook nog spelen, praat veel met mensen die gescheiden zijn; en trust me het is soms zeer pijnlijk maar kan ook als een opluchting voelen.

Een grote hamvraag is wel; ben je gelukkig met jezelf? Zoek je geluk niet in een relatie puur om het feit dat je zelf niet happy bent? Zolang je jezelf niet happy voelt als JIJ individu én in de relatie kom je niet verder. De kinderen zullen straks dan meer de dupe zijn dan dat je blijft steken in je huidige relatie zonder enige positiviteit (in geluk).

@Babette; ben nieuwsgierig hoe openlijk jullie samen (met je man) over dit probleem praten. Ook aan jou de vraag: heb jij je verdiept in boeken/oplossingen/therapie?

@Beiden; waar twee vechten hebben twee schuld. Alleen om de kids bij elkaar blijven is zo fout!! Alleen deel wel de mening van de menigen, denk goed na en baseer niet alles op gevoel. Probeer alles wat je kan doen. Als je denkt van ik heb echt alles gegeven en het gevoel is weg, dan is de koek op. Je man verdient toch ook geen kruimel maar een heel koek? Soms is houden van ook op deze manier houden van en neem je gewoon je verantwoordelijkheid. Ongeacht welke kant het op gaat. Succes allen!
Goedemorgen Mrdertiger,

Bedantk voor je reactie.

Ooit, enkele jaren geleden, zijn wij wel eens in therapie geweest. Daar kwam niet zoveel uit en zijn dan ook gestopt en gewoon doorgemodderd.

Wat jij stelt in je reactie, is dus ook de hamvraag bij mij. Heb ik er alles aan gedaan? Ik weet het oprecht niet. Wel weet ik dat ik er echt geen zin in heb om er energie in te steken. Mijn man stelt regelmatig samen een weekendje weg voor. Dat hebben we een paar mnd geleden gedaan. Ik vond het heerlijk om er even tussenuit te gaan en we hebben ook wel gesprekstof maar ik denk dat ik het met een vriendin leuker had gehad.....

Pff moeilijk he?! Heb je een aantal een titels voor me van je gelezen boeken, ben geinteresseerd.

Mijn man weet van mijn gevoel, hij wilt niet opgeven en ziet een toekomst samen wel zitten. Hij zegt letterlijk dat ik er dan maar voor moet zorgen dat mijn gevoel terug komt. Dus loop ik met mijn rug tegen de muur met zo'n antwoord....

Wel voelt hij het aan dat het wel menens is bij mij. Hij is veel bereidwilliger met alles. Hij zet zijn beste beentje voor. Momenteel is hij dus met de jongens naar voetbal, ik met mijn dochtertje thuis. Voorheen ging ik altijd met alledrie de kinderen en bleef hij in zijn bed liggen. Dit is een klein voorbeeldje. Terwijl ik dit zo schrijf, bedenk ik me dat mijn respect voor hem weg is gegaan in de afgelopen jaren.

Herkenbaar voor jullie?

Vast een fijne zaterdag, tis prachtig weer hier!! Sal
Misschien is het wel weer een idee bij een goede therapeut(e) te gaan. Het doormodderen zonder constructief bezig te zijn is verspilling van tijd én doe je elkaar zeer (on)bewust veel pijn aan. Als je geen energie hebt om voor je relatie te werken, hoe komt dat dan zou je je kunnen afvragen? Ligt het aan je ex? Aan je huidige man? Of is de relatie al jaren niet wat het is geweest? Hoe voel je je als je bij je man bent? Welke emoties komen op? Kun je jezelf zijn bij hem?

Dat je man letterlijk zegt dat je gevoel móet terugkomen is klinkklare onzin, als het op is, is het op! Zonder gevoel een relatie door laten gaan is pas erg (geen zelfrespect/van jezelf houden en ook niet van de ander). Wat wel positief is aan de reactie van je man is dat hij wel van je houdt en er alles aan wil doen om het tot een succes te laten zijn. Kun je diepgaande gesprekken met hem voeren over de tekortkomingen in de relatie? Je wordt verliefd op moment je zelf iets mist in je relatie.

Trouwens over respect gesproken, de basis van een relatie is wederzijds respect. Als dit weg is, kun je jezelf wel afvragen of het wel gaat werken.

Succes en fijn weekend, shine shine shine!

Aanvulling: "diep in je hart weet je het wel." Salle al geprobeerd om een tijdje elders te wonen?
Hallo,

Kwikzilver, ik weet dat ik het veel te veel over mijn ex heb.

Had al eerder aangegeven dat als ik niet lekker in een relatie ga, ik terug val op hem. Vandaar dat ik dat nu dus ook weer doe, ook al slaat het waarschijnlijk nergens op.

Ik moet zeggen dat ik weer wat rustiger ben, en zelfs de drang om mijn ex te ontmoeten is minder, veel minder.

Ik weet niet hoe dit kan, net zoals gevoelens komen gaan ze ook weer bijna weg...

Misschien komt het door dat het normale ritme er weer in zit, ik ben veel aan het sporten. Ook een ongelovelijke lekkere uitlaatklep voor mij.

Ik voel me dus wel een stuk beter. Ga wel meer uit, en daar heeft mijn man geen probleem mee (die slaapt dan toch allang).

Ben dan zeker niet op zoek, wil gewoon gezellig uitgaan.

Maar dat is de situatie voor nu, hopelijk blijft het zo..

Ik ga het boek zeker lezen.

BGB,

Mijn relatie's bestaan overigens uit meer dan neuken...

En maak je over mijn uiterlijk ook maar geen zorgen !

Ja, heb met mijn man gesproken...(hoe vaak moet ik dat nog vertellen ?)

Je mag mij best de waarheid vertellen, maar dat kan ook op de manier zoals bijvoorbeeld Kwikzilver dat doet.

Moet het niet van 2 kanten komen ? Hij doet er ook nog niet erg veel voor hoor. Mijn gevoel is al beter, maar hij moet echt bepaalde dingen veranderen, daar is hij het ook mee eens.

Ex of geen ex, ik wil wel contact hebben met mijn man, samen dingen doen en daar ontbreekt het dus aan. Hij heeft die behoefte niet meer, lijkt wel. Dacht je dat ik zo mijn huwelijk nog 10 jaar ging volhouden ? Hij weet ook dat ik er zo over denk. Misschien is hij mij ook wel zat ?

Dat denk ik wel eens, is ook geen prettige gedachte hoor !

Als ik daar naar vraag zegt hij dat dat niet zo is, maar misschien vindt hij alle ellende om een scheiding wel teveel gedoe. We hebben het nu financieel goed, kunnen doen wat we willen, dat is voor hem ook belangrijk. En voor mij ook wel, maar het is niet het hoogst haalbare. ....
quote:babette76 schreef op 30 augustus 2008 @ 16:55:

Ik weet niet hoe dit kan, net zoals gevoelens komen gaan ze ook weer bijna weg...

Misschien komt het door dat het normale ritme er weer in zit, ik ben veel aan het sporten. Ook een ongelovelijke lekkere uitlaatklep voor mij.

Heerlijk he die stof endorfine die je aanmaakt tijdens sporten? Hoe meer je sport je lekkerder je je voelt, natuurlijke XTC

Maar Babette, kijk uit dat dat geen vlucht wordt en je het probleem (troubles in je relatie) ontwijkt. Ik herken het bij mijzelf namelijk...

Trouwens er zijn echt zat goede boeken, goed van je dat je derin wilt verdiepen!! Mocht je andere tips willen m.b.t. boeken, PM me maar

Succes Babette!
Oops, ben er achtergekomen (ben net Sherlock Holmes afentoe), dat HIJ toch een vriendin heeft.

Dat veranderd de zaak, ik moet zeggen dat ik hier niet blij mee ben...m.a.w. de gevoelens die ik voelde toen ik dit hoorde waren vrij heftig, zeker als je iemand al 11 jaar niet hebt gezien.

Maar vond het al raar dat hij vrijgezel was, de relatie van hem is nog vrij pril. Maar ik denk dat ik hem toch maar uit mijn hoofd moet gaan zetten. Maar hoe ? Hij zit al 11 jaar in mijn hoofd, er is geen maand in mijn leven dat ik niet aan hem denk.

In een voor mij goede tijd dan, in een slechte tijd denk ik dagelijks aan hem. Waarom ? Waarom krijg ik hem niet uit mijn hoofd ? Echt zo irritant !

Het is niet zo dat ik dit een leuke situatie vind, ik wou echt dat ik hem nooit had ontmoet. Die enne dag dat wij tegen elkaar aanliepen kon ik die maar wissen.....

Ik heb ook echt geen zin om mijn hele leven met hem bezig te blijven.

Ik zou zo graag willen dat ik weer vlinders voor mijn man voelde, maar inderdaad in het leven zit niet alles mee, dat kan ook niet. Ben overigens wel heel duidelijk naar mijn man toe in wat ik niet leuk vind, dan maar hopen dat we door veel te communiceren weer dichter naar elkaar groeien.....
Dit verhaal is heeel herkenbaar voor mij.

Ik ben nu 30, heb 3 kindjes en was 10 jaar samen met mijn (nu) ex. Alles leek voor de buitenwereld perfect, leuk gezinnetje. Maar ondertussen was ik degene die alles met de kids deed, dagjes weg, dingen ondernemen, daar had mijn ex geen zin in. De laatste 2 jaar kreeg ik daardoor steeds meer de behoefte om weg te gaan. Zodra de kids op bed lagen, ging ik naar vriendinnen, op stap enz. Hij vond alles best, had zelf geen zin om mee te gaan.

Via hyves kwam ik toen weer in contact met een vriendje van vroeger. Ik was hem nooit vergeten, en ik heb altijd gezegd als ik hem ooit weer tegenkom weet ik niet wat ik doe. Nou ja eerst gemaild, heel gewoon, ook gelijk verteld aan mijn ex. En toen kwamen de twijfels, wil ik nog wel 10 of 20 of 30 jaar zo verder? Ik had in de afgelopen jaren regelmatig tegen mijn ex gezegd dat ik niet wist of er nog wel zoveel tussen ons was. En hij nam dat niet serieus.

Nou ja om een lang verhaal kort te maken, ik heb ervoor gekozen om te scheiden en ben nu heel happy met mijn vriendje van vroeger.
Hallo allemaal,

Even een update, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer zo erg de behoefte heb om iets met mijn ex te gaan doen. Ik weet nu dat hij een vriendin heeft en waarschijnlijk zijn ze heel gelukkig. Daarbij vind ik het meisje dat hij nu heeft zo'n tegenpool van mezelf dat ik denk dat we waarschijnlijk niet eens meer bij elkaar passen....

Maarrrr, de reden dat ik om mij heen ging kijken was ook niet voor niets. Omdat mijn huwelijk niet goed zit..

Ben bang dat dat ook echt zo is, het loopt gewoon niet.

Hij is heel erg egoistisch bezig op alle fronten...

Weet nu ook dat meneer weer contact heeft met zijn ex..

Heb zelfs bijna zoiets van ga maar, eikel dan ben jij degene die de misstap maakt. Want als ik bij hem wegga dan ben ik natuurlijk de s#et voor zijn famile. Maar goed, het is even kort samengevat, voel me best wel goed hoe raar ook.

Dat komt omdat ik om mij heen heel veel leuke/lieve mensen heb.

Maar dit verhaal krijgt nog wel een staartje, en ik ga wel weer met hem praten. ...
...
Zo, lange tijd niets geschreven..

We hebben weer gesprekken gevoerd, en er is enige verbetering. Denk dat hij nu ook echt voelde dat ik het meen.

Had mezelf een ex-verbod gegeven,dit hield in dat ik op geen enkele manier met hem bezig mocht zijn. Ongeveer zijn hele leven staat op internet dus als ik wilde weten waar hij heenging, met wie etc. Was dat geen enkel probleem om daar achter te komen. Dat hielp wel, tot ik het niet meer uithield en weer eens ging kijken en sinds dien is het weer mis. Denk veel te veel aan hem...

Maar goed weet nu wel wat ik er aan kan doen, alleen nu denk ik bij mezelf het gevoel is er toch al, dus kan net zo goed doorgaan. Het lijkt wel een verslaving.

Het vervelende is ook dat als ik niet aan hem denk, ik zijn naam ergens hoor of zie. En dan denk ik dus weer aan hem.

Om een voorbeeld te geven, was ergens aan het winkelen en dan staat opeens zijn naam levensgroot op een muur gekalkt.

Moest er gewoon om lachen....er zijn al zoveel van dat soort dingen gebeurd.....gewoon eng.

Maar ok, even een kort updatje.

Succes allemaal !!
Waar is iedereen ?

Gr, Babette

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven