37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
spell68 schreef:
21-05-2017 17:46
Het feit dat 80% uit idioten bestaat die werkelijk geen idee hebben hoe dat moet en daarom gefrustreerd raken en "dus vinden dat vrouwen zich dan maar in armen moeten werpen en anders vrouwen voor hoer uit gaan maken of nog erger, handtastelijk worden", wat een droevig gedrag zeg.

Ik wil niet eens met dat soort figuren vergeleken worden als man zijnde, laat staan dat ik me ervoor schaam.
Misschien moeten we een extra sekse voor dat soort figuren in het leven roepen. ;-D
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
21-05-2017 18:04
Misschien moeten we een extra sekse voor dat soort figuren in het leven roepen. ;-D
Ja! Laten we voortaan de Eunuch ook als sekse kwalificeren. Eén voordeel, ze hoeven niet meer gecastreerd te worden!
spell68 schreef:
21-05-2017 17:39
Ik ken het. Vaak lopen mensen zo te kwatsen dat ik echt mijn mond dicht moest naaien, maar ik kan me daar tegenwoordig goed voor afsluiten.

Ik zei al dat beledigen mijn grens is, dus ik zal nooit een directe opmerking maken, maar het is meer bedoeld om iemand uit de tent te lokken. Alleen wanneer je iemand uit emotie kunt laten reageren dan is het ook heel makkelijk om te bepalen hoe iemand een beetje in elkaar zit en of het past.

Tja, ik zat net op de sportschool de bank warm te houden met een vriend van me en er stond een medewerkster bij, ik ken ze verder nauwelijks en het ging over muziek. Zij zei "ja, ik heb niet zoveel met muziek, ik kan ook geen instrument spelen, maar ik zou wel piano willen leren spelen".

Er vloog bij mij meteen uit: "ja, maar je mag ook gewoon kleurtjes op de toetsen plakken hoor, dat is helemaal niet erg. Ik denk dat je helemaal niet misstaat bij de Josti band, ik zou geen verschil zien".

Nou zij moest er om lachen, dan weet ik al voldoende.

Bij een ander grietje dat daar sport die zei: "ja, ik ben zelfs zoveel afgevallen dat ik van al mijn broeken een maat groter moet hebben". Ik zeg ja ik dacht idd al dat jouw ass een eigen postcode had gekregen, want van de rest kan er weinig af".

Zei werd niet boos, maar kon er ook niet echt om lachen. Dan hou ik het voor gezien. Dan is voor mij de lol er al af.

Ik breng dat met een serieus gezicht, maar net met een "slick smile". Dat ze twijfelen of ik dat nu meen of het een grap is.

En je dan afvragen waarom geen vrouw je wil....??
2koffie schreef:
21-05-2017 18:21
En je dan afvragen waarom geen vrouw je wil....??
Ik wist niet dat ik me dat wel eens afgevraagd had, maar ik ben blij dat je me daar bewust van maakt dan ga ik me daar vanavond even een kwartiertje druk over maken.
Schrijf je hier niet mee omdat je niet aan de vrouw kan komen dan? Als dat het soort opmerkingen is dat jij maakt, vind ik dat wel logisch eigenlijk.
anoniem_259755 wijzigde dit bericht op 21-05-2017 19:05
0.33% gewijzigd
spell68 schreef:
21-05-2017 17:39
Ik ken het. Vaak lopen mensen zo te kwatsen dat ik echt mijn mond dicht moest naaien, maar ik kan me daar tegenwoordig goed voor afsluiten.

Ik zei al dat beledigen mijn grens is, dus ik zal nooit een directe opmerking maken, maar het is meer bedoeld om iemand uit de tent te lokken. Alleen wanneer je iemand uit emotie kunt laten reageren dan is het ook heel makkelijk om te bepalen hoe iemand een beetje in elkaar zit en of het past.

Tja, ik zat net op de sportschool de bank warm te houden met een vriend van me en er stond een medewerkster bij, ik ken ze verder nauwelijks en het ging over muziek. Zij zei "ja, ik heb niet zoveel met muziek, ik kan ook geen instrument spelen, maar ik zou wel piano willen leren spelen".

Er vloog bij mij meteen uit: "ja, maar je mag ook gewoon kleurtjes op de toetsen plakken hoor, dat is helemaal niet erg. Ik denk dat je helemaal niet misstaat bij de Josti band, ik zou geen verschil zien".

Nou zij moest er om lachen, dan weet ik al voldoende.

Bij een ander grietje dat daar sport die zei: "ja, ik ben zelfs zoveel afgevallen dat ik van al mijn broeken een maat groter moet hebben". Ik zeg ja ik dacht idd al dat jouw ass een eigen postcode had gekregen, want van de rest kan er weinig af".

Zei werd niet boos, maar kon er ook niet echt om lachen. Dan hou ik het voor gezien. Dan is voor mij de lol er al af.

Ik breng dat met een serieus gezicht, maar net met een "slick smile". Dat ze twijfelen of ik dat nu meen of het een grap is.
:HA:

Ik maak zulke grappen ook wel hoor, en politiek incorrecte grappen ook. Iemand direct beledigen is ook niets voor mij, maar mensen zijn om allerlei zaken al beledigd dus daar kunnen anderen dus een andere mening over hebben. Niet dat dat me weerhoudt of zo.
2koffie schreef:
21-05-2017 18:28
Schrijf je hier niet mee omdat je niet aan de vrouw kan komen dan? Als dat het soort opmerkingen is dat jij maakt, vindt ik dat wel logisch eigenlijk.
Nee hoor, jij wel dan?

Daarom werkt het maken van dat soort opmerkingen ook goed. Ik zou jou al meteen afgeschreven hebben. Vrouwen die zich om het minste of geringste overal door beledigd of persoonlijk aangesproken voelen ofwel, zichzelf iets te serieus nemen, die heb ik liever niet in mijn leven.
strikjemetstippels schreef:
21-05-2017 18:41
:HA:

Ik maak zulke grappen ook wel hoor, en politiek incorrecte grappen ook. Iemand direct beledigen is ook niets voor mij, maar mensen zijn om allerlei zaken al beledigd dus daar kunnen anderen dus een andere mening over hebben. Niet dat dat me weerhoudt of zo.
Hoe politiek incorrecter hoe beter! Ik houd ervan!

En ik kan sowieso alles zeggen, want het interesseert me niet zoveel wat mensen van me denken, dat heb ik toch niet in de hand, dat heeft meer te maken met hun perceptie van mij dan wat er werkelijk is.

Ik ben veel meer geïnteresseerd in wat ik van anderen denk, want ik vrij kieskeurig met wie ik in mijn leven toelaat.
spell68 schreef:
21-05-2017 18:44
Nee hoor, jij wel dan?

Daarom werkt het maken van dat soort opmerkingen ook goed. Ik zou jou al meteen afgeschreven hebben. Vrouwen die zich om het minste of geringste overal door beledigd of persoonlijk aangesproken voelen ofwel, zichzelf iets te serieus nemen, die heb ik liever niet in mijn leven.
Jij zou haar afgeschreven hebben? Haha,zij jou nog net twee seconden eerder.
Maar tegen iemand zeggen dat ze er uit ziet alsof ze bij de Jostiband zit vind jij normaal of grappig ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
21-05-2017 18:50
Jij zou haar afgeschreven hebben? Haha,zij jou nog net twee seconden eerder.
Maar tegen iemand zeggen dat ze er uit ziet alsof ze bij de Jostiband zit vind jij normaal of grappig ?
Ik vond hem erg spitsvondig ja. Maar ik vind het wel lief dat je haar verdedigt door mij proberen het gevoel te geven dat ze me afgewezen heeft. Ik kreeg de indruk niet dat ze dat deed en als dat wel zo was, helaas dan.
spell68 schreef:
21-05-2017 19:01
Ik vond hem erg spitsvondig ja. Maar ik vind het wel lief dat je haar verdedigt, door mij proberen het gevoel te geven dat ze me afgewezen heeft. Ik kreeg de indruk niet dat ze dat deed en als dat wel zo was, helaas dan.
Spitsvondig? Echt ?
Raar idee van humor heb jij.
Maar is dit jouw manier van een flirt aan gaan ? Of van small talk ? Weet je niks beters dan iemand te beledigen ( je ziet eruit als iemand met Down, je hol was / is enorm dik ) ?
spell68 schreef:
21-05-2017 18:44
Nee hoor, jij wel dan?
Want, je hebt een vrouw?
21-05-2017 19:06
Spitsvondig? Echt ?
Maar is dit jouw manier van een flirt aan gaan ? Of van small talk ? Weet je niks beters dan iemand te beledigen ( je ziet eruit als iemand met Down, je hol was / is enorm dik ) ?
Je maakt je nogal druk om wat ik wel en niet doe.

Maar laten wij het hierbij laten, het concept werkt verder prima, want wij gaan niet door één deur kunnen en het enige waar ik in geïnteresseerd ben, is daar zo snel mogelijk achter komen en dat is gelukt.

Wij verschillen fundamenteel, jammer maar het is nu eenmaal zo.
spell68 wijzigde dit bericht op 21-05-2017 19:13
5.44% gewijzigd
2koffie schreef:
21-05-2017 19:07
Want, je hebt een vrouw?
Nee, maar maar hoor je daar niet over klagen hoor. Dan zal ik er toch energie in moeten steken, maar ik ben meer in andere zaken geïnteresseerd.
spell68 schreef:
21-05-2017 19:10
Je maakt je nogal druk om wat ik wel en niet doe.

Maar laten wij het hierbij laten, het concept werkt verder prima, want wij gaan niet door één deur kunnen en het enige waar ik in geïnteresseerd ben, is daar zo snel mogelijk achterkomen en dat is gelukt.
Ik denk dat er niet veel met jou door 1 deur willen.
Interessante kijk op de zaken. Beledigingen uiten en iedereen afschrijven als 'te snel beledigd' die het niet kan waarderen. Ik vraag me dan toch wel af hoe een huishouden delen met jou er uit zou zien. Mag zij jou ook van Jostibandlooks beschuldigen?

Maar misschien wel goed dat je meer in andere zaken geïnteresseerd bent op het moment.
21-05-2017 19:13
Ik denk dat er niet veel met jou door 1 deur willen.
Daarom heeft hij het omgedraaid en doet hij net alsof hij de controle heeft.
2koffie schreef:
21-05-2017 19:17
Interessante kijk op de zaken. Beledigingen uiten en iedereen afschrijven als 'te snel beledigd' die het niet kan waarderen. Ik vraag me dan toch wel af hoe een huishouden delen met jou er uit zou zien. Mag zij jou ook van Jostibandlooks beschuldigen?

Maar misschien wel goed dat je meer in andere zaken geïnteresseerd bent op het moment.
Jij mag alles tegen me zeggen hoor. Ik neem mezelf al niet serieus dus laat staan dat ik jou serieus neem.

Maar ik begrijp ook dat jij vanuit hoe jij de wereld ziet je een oordeel vormt over wie en wat ik dan wel niet ben. Ik heb daar verder niet zo'n moeite mee, maar blijkbaar heb jij er wel veel moeite mee hoe ik dat doe. Maar goed mensen zijn nu eenmaal erg goed in oordelen, uiteraard niet behept met enige kennis.

Punt was dat dat soort opmerkingen mensen vanuit hun emotie laat reageren en gezien de reacties kan dat weer onderstreept worden.
Jij oordeelt zelf toch net zo hard over de mensen die jouw beledigingen niet charmant, grappig of onderhoudend vinden? Jij zet ze ook gelijk weg als " niet jouw koppie thee " .
21-05-2017 19:06
Spitsvondig? Echt ?
Jee, mijn humor is het ook niet. Ik noem het zelfs geen humor meer.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Maar accepteer jij het ook als iemand jou jostikneus noemt?

Ik denk het niet, gezien je reactiemechanisme van aanvallen als verdediging. En vergis je niet, jij bent de enige die dit persoonlijk opvat.
21-05-2017 19:32
Jij oordeelt zelf toch net zo hard over de mensen die jouw beledigingen niet charmant, grappig of onderhoudend vinden? Jij zet ze ook gelijk weg als " niet jouw koppie thee " .
Ik heb de ervaring dat hoe iemand op die opmerkingen reageert bepalend is hoe ze de wereld benaderen.

En vaak zijn het dominante introverte voelers die reageren zoals jullie en dat clasht met hoe extraverte voelers reageren. Dat begrijpt elkaar niet. Dus ik wil gewoon zo snel mogelijk weten wat voor vlees ik in de kuip heb.

Ik heb verder geen oordeel over jullie als persoon. Je bent wie je bent en als je die opmerkingen niet als humor aanmerkt, is dat je goed recht.
spell68 schreef:
21-05-2017 20:00
Ik heb de ervaring dat hoe iemand op die opmerkingen reageert bepalend is hoe ze de wereld benaderen.

En vaak zijn het dominante introverte voelers die reageren zoals jullie en dat clasht met hoe extraverte voelers reageren. Dat begrijpt elkaar niet. Dus ik wil gewoon zo snel mogelijk weten wat voor vlees ik in de kuip heb.

Ik heb verder geen oordeel over jullie als persoon. Je bent wie je bent en als je die opmerkingen niet als humor aanmerkt, is dat je goed recht.
Je oordeelt juist enorm.

En een introverte voeler ? Ik ? Hahaha moet niet gekker worden, hoor.

Maar jij kan dus niet zo goed op een aardige manier een gesprek beginnen en de mensen die jouw verkapte beledigingen niet begrijpen die vind jij leuk ? Okayyyyyy.
Waarschijnlijk wordt een ongelovig lachje (zo van 'dit kan toch niet waar zijn') opgevat als succes.
2koffie schreef:
21-05-2017 19:34
Maar accepteer jij het ook als iemand jou jostikneus noemt?

Ik denk het niet, gezien je reactiemechanisme van aanvallen als verdediging. En vergis je niet, jij bent de enige die dit persoonlijk opvat.

Het feit dat jij ervoor jezelf van overtuigd bent dat ik het persoonlijk neem, dat bewijst mijn stelling al dat ik fundamenteel anders ben dan jij, want ik kan dat letterlijk niet, al probeer ik het nog zo hard. Ik heb de cognitieve functies daar niet voor. Ik ben te rationeel en verbind geen emotionele waarde aan woorden of meningen, dus het raakt me ook niet.

Ik zou overigens ook niet weten wat ik persoonlijk zou moeten oppakken. Dat mijn humor de jouwe niet is? Dat mag, het is een vrij land.

En ik ben degene die het hardste lacht om spitsvondigheden. Het maakt mijn dag als ik weer eens zo iemand tegenkom. Heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven