37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
spell68 schreef:
20-05-2017 19:20
Commentaar of bedoel je aanspraak? Ik behoor ook tot de groep mannen die het altijd erg jammerlijk vind dat vrouwen hun haar afknippen. Ik heb niet zoveel met het "pittige korte kapsel"., het maakt vrouwen in mijn beleving idd minder vrouwelijk.
Commentaar en aanspraak. Commentaar in de zin van 'mooie krullen', dus misschien is commentaar een verkeerde woordkeus. Dat klinkt zo negatief, terwijl het dat lang niet altijd was. Soms weer wel hoor, met een 'hoer!' als afsluiting als ik niet goed genoeg reageerde.

Maar ook echt aanspraak als "mag ik met je mee naar huis lopen?" (werkelijk!, gelukkig was een simpel 'nee' wel voldoende). Maar ik heb ook een keer om drie uur 's nachts een handkus gekregen van een man die me daarna meevroeg naar het feest waar hij nog naartoe ging, hij bood me ook cocaïne aan. Ook hier was een vriendelijk 'nee' voldoende, waarop hij iets zei als "maar je hebt nog wel van die mooie krullen" en we gingen elk ons weegs. Er ging totaal niks bedreigends van hem uit, dus dat vind ik zoiets wel leuk.

Waarmee ik maar wil zeggen dat een gesprekje ook best geinig kan zijn.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
spell68 schreef:
20-05-2017 18:01
Jij doet eigenlijk exact wat de meeste mannen doen als ze met een vrouw in gesprek zijn: ze houden het rationeel. Als vrouw zou jij toch moeten weten dat vrouwen emotionele wezens zijn en ze iets moeten voelen.

Voor mij is die dikgedrukte zin je openingskans om het gesprek de emotionele kant op te draaien.
Ik denk dat die vrouw en Dina tijdens de smalltalk op zoek zijn naar een onderwerp. De andere vrouw vraagt daarom: "Heb je nog iets leuks gedaan?" Dina luidt een concreet onderwerp in. Een normaal gesprek in mijn ogen, met een specifiek onderwerp, nl. over wijn. Het is een samenloop van omstandigheden.
World of Warcraft: Legion
hans66 schreef:
20-05-2017 19:58
Ik denk dat die vrouw en Dina tijdens de smalltalk op zoek zijn naar een onderwerp. De andere vrouw vraagt daarom: "Heb je nog iets leuks gedaan?" Dina luidt een concreet onderwerp in. Een normaal gesprek in mijn ogen, met een specifiek onderwerp, nl. over wijn. Het is een samenloop van omstandigheden.
Ik snap je punt niet zo. Het ging niet om de small talk, maar hoe ze kan gaan ontdekken of er meer in zit. Dan moet je de emotie in. Je kunt over het algemeen geen vrouwen "versieren", door over rationele zaken te praten.

Daarnaast is het nog gruwelijk saai ook. Wat dat betreft ben ik zelf net een vrouw. Als het te rationeel is dan ben ik het vaak zo beu.
tonkje schreef:
20-05-2017 19:46
Commentaar en aanspraak. Commentaar in de zin van 'mooie krullen', dus misschien is commentaar een verkeerde woordkeus. Dat klinkt zo negatief, terwijl het dat lang niet altijd was. Soms weer wel hoor, met een 'hoer!' als afsluiting als ik niet goed genoeg reageerde.

Maar ook echt aanspraak als "mag ik met je mee naar huis lopen?" (werkelijk!, gelukkig was een simpel 'nee' wel voldoende). Maar ik heb ook een keer om drie uur 's nachts een handkus gekregen van een man die me daarna meevroeg naar het feest waar hij nog naartoe ging, hij bood me ook cocaïne aan. Ook hier was een vriendelijk 'nee' voldoende, waarop hij iets zei als "maar je hebt nog wel van die mooie krullen" en we gingen elk ons weegs. Er ging totaal niks bedreigends van hem uit, dus dat vind ik zoiets wel leuk.

Waarmee ik maar wil zeggen dat een gesprekje ook best geinig kan zijn.
Ik leef volgens mij echt op een andere planeet. Ik lees best wel wat topics op het relatiepijler, maar het merendeel is echt een ver van mijn bed show. Zowel het "hoer" gedeelte als het zo maar meevragen van iemand naar een feest of mag ik met je naar huis lopen.
strikjemetstippels schreef:
20-05-2017 19:22
Mwah nee ik denk echt niet dat het de manier is waar op ik het zeg. Ik ben alleen niet geïnteresseerd in persoonlijk leed van het individu, maar in processen. Zo ben ik al jaren van mening dat we helemaal niets aan ontwikkelingshulp moeten doen, en geven aan Afrika er alleen maar voor zorgt dat er meer mensen dood gaan (want dan volgt er toch weer tekort, intussen zijn er meer mensen in leven gehouden, en als telkens het zelfde percentage uiteindelijk sterft zijn in absolute getallen elke keer meer mensen gestorven aan honger).

En dan krijg je terug dat je harteloos bent, terwijl ik echt geen enkel belang heb maar het puur procesmatig bekijk. Beleid maken met je hart is niet slim. Als ik dat zou doen zou ik volgens mij een spoor achter laten van lijken.

Overigens heb ik geen illusies hoor en heb ik ook geen zin om mij zelf enorm veel anders voor te doen.
Ah, maar dat is iets anders. Als ik een ding geleerd heb, is dat je soms beter je mond kunt houden, omdat er verder niets mee te winnen valt. Ofwel ik geef zelden nog een mening. Ik vind het niet nodig en het bespaart me veel gezanik.
spell68 schreef:
21-05-2017 00:15
Ik leef volgens mij echt op een andere planeet. Ik lees best wel wat topics op het relatiepijler, maar het merendeel is echt een ver van mijn bed show. Zowel het "hoer" gedeelte als het zo maar meevragen van iemand naar een feest of mag ik met je naar huis lopen.
Je leeft op planeet 'man'. Welkom op planeet 'vrouw'.
spell68 schreef:
21-05-2017 00:19
Ah, maar dat is iets anders. Als ik een ding geleerd heb, is dat je soms beter je mond kunt houden, omdat er verder niets mee te winnen valt. Ofwel ik geef zelden nog een mening. Ik vind het niet nodig en het bespaart me veel gezanik.
Ja, dat is waar, maar soms kan ik het niet laten.

Met wat voor beledigingen kan jij weg komen? Heb je voorbeelden? En hoe kom je daar mee weg?
spell68 schreef:
21-05-2017 00:15
Dat uitmaken voor hoer sta ik ook best van te kijken maar verder ben ik nu wel heel erg benieuwd in welke sociale omgeving/ kring jij te vinden bent!

Is de sociale kring in relatie tot de problematiek überhaupt al ter sprake geweest in dit topic?
tonkje schreef:
21-05-2017 09:00
Je leeft op planeet 'man'. Welkom op planeet 'vrouw'.
Ja, maar die mannen leven toch ook de planeet man zou ik zeggen, maar ik zie en hoor dat soort dingen eigenlijk nooit.
Voor hoer uitgemaakt worden gebeurt "gewoon" op straat. Als je niet reageert zoals deze mannen willen dat je reageert bijvoorbeeld.
Fifi123 schreef:
21-05-2017 10:45
Voor hoer uitgemaakt worden gebeurt "gewoon" op straat. Als je niet reageert zoals deze mannen willen dat je reageert bijvoorbeeld.

Yep.

Mij niet meer, want nader inmiddels de 50 en het zijn toch vooral jonge mannen die zich misdragen, maar ben je een beetje jonge vrouw dan wordt je nagesist of nageroepen. Aangesproken door wildvreemden. En ze verwachten wat van je. Als het nou alleen een bewonderend fluitje was van een bouwvakker, maar nee, je moet reageren. En wel op een voor die klojo bevestigende manier.

Er was een tijdje terug een heel topic over. Ging ook over het uitgaansleven: hoe ga je als vrouw in een volle kroeg naar het toilet zonder beknepen en in het kruis gegraaid te worden.

Het is eigenlijk heel duidelijk: mannen zijn het mislukte geslacht. :)

Vrouwen lastig vallen, aanranden en verkrachten: doen voornamelijk mannen.

Gevangenisbevolking: overgrote meerderheid is man

Verkeersovertredingen: meerderheid man.

Huwelijk in goede en slechte tijden: geldt vooral voor de vrouw, mannen gaan
er nogal eens vandoor wanneer het wat minder gaat.

Een vrouwelijke Trump: ondenkbaar. :P
tonkje wijzigde dit bericht op 21-05-2017 11:26
Reden: verdwenen enters
0.63% gewijzigd
Hm, heb mijn best gedaan, maar die enter-toets werkt nog steeds niet lekker. Stom nieuw forum.
tonkje schreef:
21-05-2017 11:23
Yep.

Mij niet meer, want nader inmiddels de 50 en het zijn toch vooral jonge mannen die zich misdragen, maar ben je een beetje jonge vrouw dan wordt je nagesist of nageroepen. Aangesproken door wildvreemden. En ze verwachten wat van je. Als het nou alleen een bewonderend fluitje was van een bouwvakker, maar nee, je moet reageren. En wel op een voor die klojo bevestigende manier.

Er was een tijdje terug een heel topic over. Ging ook over het uitgaansleven: hoe ga je als vrouw in een volle kroeg naar het toilet zonder beknepen en in het kruis gegraaid te worden.

Het is eigenlijk heel duidelijk: mannen zijn het mislukte geslacht.

Vrouwen lastig vallen, aanranden en verkrachten: doen voornamelijk mannen.
Gevangenisbevolking: overgrote meerderheid is man
Verkeersovertredingen: meerderheid man.
Huwelijk in goede en slechte tijden: geldt vooral voor de vrouw, mannen gaan er nogal eens vandoor wanneer het wat minder gaat.
Een vrouwelijke Trump: ondenkbaar. :P
Ik vind dit nog al overdreven allemaal. Ja, mannen zijn extremer door hun testosteron, naar de slechte kant maar ook naar de goede kant. Zonder de man was de wereld niet ontdekt en zaten we nog steeds in een hol in stenen tijdperk, als we al hadden overleefd als soort.

Mannen hebben een Bell curve die meer verspreid is naar de onderkant en bovenkant. Vrouwen zijn meer in het midden van de curve te vinden (Gauss model), en ook gemiddeld net minder intelligent dan mannen. Dat is gewoon de natuur.

Zegt niet dat ik het eens ben met aanranding natuurlijk, ik heb zelf ook genoeg mee gemaakt in lomp gedrag van mannen. Maar het gaat mij te ver om over mannen zo te spreken. Doe dat over een willekeurige andere groep en je wordt het forum af gekickt wegens discriminatie (niet dat ik daar mee eens ben want ik ben voor absolute vrijheid van meningsuiting).

Mannen zijn het gelukte geslacht, als je het objectief bekijkt. Een dag zonder mannen levert een puinhoop op (recent is er door activisten in de VS een 'dag zonder vrouwen' gedaan, stel je eens voor een dag zonder mannen, 5% van de vliegtuigen zou nog bemand zijn maar niet eens op kunnen stijgen want grond personeel is vrij wel enkel man in de techniek, om maar 1 aspect te noemen).

Ik ben heel blij met mannen als ik zo eens om me heen kijk (mijn AC/DC dankzij Tesla o.a. stelt me in staat dit te typen).
Je hebt helemaal gelijk Tonkje en je bent de allerergste nog vergeten: Oorlog voeren met een ongekende berg ellende tot gevolg. Misschien ben ik een rare man dat ik mij die ellende aantrek, tot op veilige hoogte dan. Ik ben door Gijs gelukkig vrijgesproken van mannelijk wangedrag maar ik schaam mij wel diep voor alle aantijgingen aan het mannelijk adres.

Gelukkig ben ik er op latere leeftijd achter gekomen dat vrouwen ook niet allemaal lieverdjes zijn waardoor het voetstuk een beetje lager werd maar de verhouding is wel scheef.

Trump tja. En niet te vergeten I did not have Clinton! Wat me er gelijk aan doet denken dat Hillary waarschijnlijk goed kan wedijveren met Bill maar dan op een wat minder platvloers vlak.
ooitverlegen schreef:
21-05-2017 11:39
Je hebt helemaal gelijk Tonkje en je bent de allerergste nog vergeten: Oorlog voeren met een ongekende berg ellende tot gevolg. Misschien ben ik een rare man dat ik mij die ellende aantrek, tot op veilige hoogte dan. Ik ben door Gijs gelukkig vrijgesproken van mannelijk wangedrag maar ik schaam mij wel diep voor alle aantijgingen aan het mannelijk adres.

Gelukkig ben ik er op latere leeftijd achter gekomen dat vrouwen ook niet allemaal lieverdjes zijn waardoor het voetstuk een beetje lager werd maar de verhouding is wel scheef.

Trump tja. En niet te vergeten I did not have Clinton! Wat me er gelijk aan doet denken dat Hillary waarschijnlijk goed kan wedijveren met Bill maar dan op een wat minder platvloers vlak.
Tja ik spreek voor mij zelf nu maar als er iets opdrogend werkt voor mij, is mannen die collectief boete kleed aan gaan trekken. Als of oorlog voeren per definitie verkeerd is, en vrouwen het ook maar iets beter zouden doen in dat opzicht (H Clinton om maar iemand te noemen zat vuistdiep in oorlogen als Secretary of State en als FLOTUS in Joegoslavië).

Ik kan daar echt niets mee, met identity politics. Als een man dit tegen mij zou zeggen, wat jij nu zegt, dan kan ik nooit meer seksueel geïnteresseerd zijn in die man.
21-05-2017 11:46
Tja ik spreek voor mij zelf nu maar als er iets opdrogend werkt voor mij, is mannen die collectief boete kleed aan gaan trekken. Als of oorlog voeren per definitie verkeerd is, en vrouwen het ook maar iets beter zouden doen in dat opzicht (H Clinton om maar iemand te noemen zat vuistdiep in oorlogen als Secretary of State en als FLOTUS in Joegoslavië).

Ik kan daar echt niets mee, met identity politics. Als een man dit tegen mij zou zeggen, wat jij nu zegt, dan kan ik nooit meer seksueel geïnteresseerd zijn in die man.
Ik had het iets minder serieus moeten verwoorden want zo extreem zie ik het gelukkig niet. Maar op de een of andere manier is dat wel een twist uit mijn opvoeding. Je slaat wel de spijker op de kop dat dit seksueel gezien onaantrekkelijk is. Er is genoeg te vinden over mannen die door een feministische opvoeding iets missen.
tonkje schreef:
21-05-2017 11:27
Hm, heb mijn best gedaan, maar die enter-toets werkt nog steeds niet lekker. Stom nieuw forum.
Je kunt een punt plaatsen als lege regel.
ooitverlegen schreef:
21-05-2017 11:57
Ik had het iets minder serieus moeten verwoorden want zo extreem zie ik het gelukkig niet. Maar op de een of andere manier is dat wel een twist uit mijn opvoeding. Je slaat wel de spijker op de kop dat dit seksueel gezien onaantrekkelijk is. Er is genoeg te vinden over mannen die door een feministische opvoeding iets missen.
Ik denk ook dat en feministische opvoeding voor mannen verkeerd is. In het onderwijs hebben jongens ook te weinig begrip van meestal vrouwelijke juffen. Mannen zijn mannen, vrouwen zijn vrouwen, hoe zeer activisten dat ook willen ontkennen. Ik kom zelf uit een macho cultuur maar de heren in mijn familie hebben juist groot respect voor vrouwen, zijn de types die nooit een vrouw alleen naar huis zouden laten lopen in de avond hoe dicht bij het ook is, en houden deuren open en zo. Die setting prefereer ik liever dan 1 sekse duidelijk een boete kleed aan trekken, of dat nu gericht is op vrouwen (bij voorbeeld islamitische cultuur) of mannen (de extreem feministische cultuur).
Het zou in basis niet nodig moeten zijn vrouwen te beschermen bij het naar huis lopen in de avond! En deuren open houden zie ik meer als dat doet degene die voorop loopt, man of vrouw. Voor de rest mogen er van mij best sekse verschillen zijn, graag.
ooitverlegen schreef:
21-05-2017 12:08
Het zou in basis niet nodig moeten zijn vrouwen te beschermen bij het naar huis lopen in de avond! En deuren open houden zie ik meer als dat doet degene die voorop loopt, man of vrouw. Voor de rest mogen er van mij best sekse verschillen zijn, graag.
Tja, dat is een utopie dus niet aan de orde.

Ik heb ook geen moeite met een deur open doen, maar ik waardeer het als een man dat doet voor mij, en dan geef ik een glimlach. Ik hou wel van die galante omgang met elkaar. Kleine moeite.
21-05-2017 12:12
Tja, dat is een utopie dus niet aan de orde.

Ik heb ook geen moeite met een deur open doen, maar ik waardeer het als een man dat doet voor mij, en dan geef ik een glimlach. Ik hou wel van die galante omgang met elkaar. Kleine moeite.
Maar het is natuurlijk een beetje raar dat een man nodig is om die vrouw te begeleiden, beschermen, tegen...andere mannen. Dan moet ik toch weer aan het betoog van Tonkje denken.

Galante omgang is perfect, mee eens! Maar het hoeft voor mij niet per definitie de man te zijn die de deur openhoudt voor de vrouw.
ooitverlegen schreef:
21-05-2017 12:19
Maar het is natuurlijk een beetje raar dat een man nodig is om die vrouw te begeleiden, beschermen, tegen...andere mannen. Dan moet ik toch weer aan het betoog van Tonkje denken.

Galante omgang is perfect, mee eens! Maar het hoeft voor mij niet per definitie de man te zijn die de deur openhoudt voor de vrouw.
Vrouwen zijn nu eenmaal veel zwakker dan mannen. Ook mannen worden aan gevallen (nog veel vaker zelfs, maar daar hoor je niemand over) maar zijn beter in staat zich te verdedigen (en hun botten breken ook nog eens minder snel). Ik vind het alleen maar van realiteitszin getuigen als een man mee loopt.

Sja prima dat jij het galant vindt als een vrouw de deur open houdt voor jou, maar ik als vrouw zou een man die dat van mij verwacht echt totaal seksloos vinden. Maar je gaat te veel in op de details vind ik en te veel 'oh de man is een mislukte creatie met zo veel geweld.' Dat vinden de meeste vrouwen naar mijn idee compleet onaantrekkelijk (wel goed genoeg voor in de friendzone), en daar ging het geloof ik ook om in dit topic.
Dit is voor mij met terugwerkende kracht een treffend onderwerp want als ik enkele gebeurtenissen uit mijn opvoeding die hadden moet leiden tot een liefdesleven hier ga opschrijven word jij onpasselijk. Het was gewoon niet anders want zo was ook de rolverdeling thuis. Helemaal veranderen doe je het ook niet want is ook grotendeels genetisch. Er zal wel iets met mijn testosteron zijn. Ik herinner mij ineens ooit door mannen op een feest gekscherend ideale schoonzoon te zijn genoemd. Net zo'n dingetje als in het topic met Gijs. Uiteindelijk is er zelfs voor een bijna androgyne man een dekseltje te vinden, zij heeft niets met macho's.

On topic: Het gaat in dit topic inderdaad over in de friendzone komen. Op zijn best misschien want het gaat verder dan een gebrek aan mannelijke daadkracht toch?
21-05-2017 09:05
Ja, dat is waar, maar soms kan ik het niet laten.

Met wat voor beledigingen kan jij weg komen? Heb je voorbeelden? En hoe kom je daar mee weg?
Ik ken het. Vaak lopen mensen zo te kwatsen dat ik echt mijn mond dicht moest naaien, maar ik kan me daar tegenwoordig goed voor afsluiten.

Ik zei al dat beledigen mijn grens is, dus ik zal nooit een directe opmerking maken, maar het is meer bedoeld om iemand uit de tent te lokken. Alleen wanneer je iemand uit emotie kunt laten reageren dan is het ook heel makkelijk om te bepalen hoe iemand een beetje in elkaar zit en of het past.

Tja, ik zat net op de sportschool de bank warm te houden met een vriend van me en er stond een medewerkster bij, ik ken ze verder nauwelijks en het ging over muziek. Zij zei "ja, ik heb niet zoveel met muziek, ik kan ook geen instrument spelen, maar ik zou wel piano willen leren spelen".

Er vloog bij mij meteen uit: "ja, maar je mag ook gewoon kleurtjes op de toetsen plakken hoor, dat is helemaal niet erg. Ik denk dat je helemaal niet misstaat bij de Josti band, ik zou geen verschil zien".

Nou zij moest er om lachen, dan weet ik al voldoende.

Bij een ander grietje dat daar sport die zei: "ja, ik ben zelfs zoveel afgevallen dat ik van al mijn broeken een maat groter moet hebben". Ik zeg ja ik dacht idd al dat jouw ass een eigen postcode had gekregen, want van de rest kan er weinig af".

Zei werd niet boos, maar kon er ook niet echt om lachen. Dan hou ik het voor gezien. Dan is voor mij de lol er al af.

Ik breng dat met een serieus gezicht, maar net met een "slick smile". Dat ze twijfelen of ik dat nu meen of het een grap is.
ooitverlegen schreef:
21-05-2017 12:19

Daar gaat het toch niet om. Een vrouw moet zich beschermd voelen, dat is jouw taak als man. En de meeste vrouwen kunnen zich prima redden hoor, daar gaat het niet om. Het is gewoon mannelijk gedrag dat moet je uitstralen.

Het feit dat 80% uit idioten bestaat die werkelijk geen idee hebben hoe dat moet en daarom gefrustreerd raken en "dus vinden dat vrouwen zich dan maar in armen moeten werpen en anders vrouwen voor hoer uit gaan maken of nog erger, handtastelijk worden", wat een droevig gedrag zeg.

Ik wil niet eens met dat soort figuren vergeleken worden als man zijnde, laat staan dat ik me ervoor schaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven