4 woordjes...na 2 weken!

08-12-2008 21:39 89 berichten
Lieve forummers,

Misschien dat jullie me nog kennen van het topic "stoute schoenen", of niet, dan kan ook natuurlijk...

Tijd voor een vers dilemma. Mijn dates bestaan echt uit tegenstellingen.

Hier weer een nieuw verhaal uit het leven van Piekerientje.

Sinds een week of 2 ben ik aan het daten met D. Een hele lieve, grappige, goeduitziende man.

Voor de beeldvorming: Ik ben 28 en hij is 27. Ik kan zeggen dat hij in de eerste instantie niet de jongen is waar ik normaliter op af zou stappen qua uiterlijk. We hebben elkaar inmiddels zo'n 5 keer gezien nu en iedere keer is het hartstikke leuk. Behalve wat zoentjes en het betere friemelwerk (hihi) zijn we nog niet gekomen.

Ik vind het leuk om hem beter te leren kennen, maar ik ben dus niet hotel de botel verliefd op hem. Hij wel op mij. Dit is de eerste jongen die mij echt op handen draagt en alles aan me geweldig vind.

Dit is ook hetgene wat me enorm benauwd. Af en toe kijk ik hem aaan en dan denk ik...Wat voel ik nu voor je. Is het lust, of is het verliefdheid. Normaal word ik dit vrij gemakkelijk namelijk, maar nu niet. Vind dit erg frustrerend, aangezien het zo'n lieve knuffelbeer is.

Vanochtend kreeg ik een knoop in m'n maag naar aanleiding van een sms: "Ik mis je nu al en ik zou graag de vier woordjes tegen je willen zeggen, maar ik wil je niet afschrikken, haha met een smiley erachter"

Hier gingen m'n armharen van rechtop staan. Na twee weken kun je zoiets toch niet zeggen? Ook al zet je er "haha" en een smiley achter?

Inmiddels heb ik hem aan de telefoon gehad en ik heb het met hem gehad over de snelheid van ons datingverhaal. Als het aan hem ligt ben ik zijn vriendin, maar ik weet helemaal nog niet of ik dit wil...Heb hem aangegeven dat we wel zien waar het schip strand en dat hij zich niet teveel zorgen moet maken...

Til ik nu te zwaar aan dit verhaal, of moet ik gaan rennen voordat ik deze jongen z'n hart helemaal ga breken. Ik vraag me af of ik na 5 dates al kan zeggen of dit iets kan worden, maar dat kan ik niet. Zou het nog kunnen komen, of denken jullie dat hij het gewoon niet is. Geloven jullie dat dit nog kan groeien? Ik vind hem namelijk wel een schat. Op dit moment voel ik wel iets, maar door die sms van vanochtend ben ik volledig uit m'n huisje. Hebben jullie misschien nog tips of adviezen voor me?

Bah bah, heb ik weer. Andere dates wilden alleen maar sex en geen relatie. En deze jongen is hartstikke lief, aardig, spontaan, en grappig en nu krijg ik het benauwd...

Wat moet ik hiermee? Ik weet het even niet....
Alle reacties Link kopieren
Wat zou die bedoelen?

"Ik val op mannen"..? "Je bent te oud"? "Ik maak het uit"??

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hey,

Ik zou het ook benauwd krijgen als iemand dat na 2 weken al tegen mij zei. Ik hoor en lees dat die woorden nogal vlug gezegd worden, je kan na 2 weken nog niet van iemand houden natuurlijk. Hij is heel hevig naar jou toe, gaat 3 stappen vlugger dan jou en dat kan idd. afschrikken. Het is goed dat je er al over gepraat hebt in ieder geval.

Of je gevoelens nog kunnen groeien? Kan, maar hoe gaat dat normaal bij jou? Bij mij moet er van in het begin iets zijn (en niet alleen maar lief, aardig en hij heeft heel veel voor mij over). De laatste man die ik gedated heb, zou alles voor mij gedaan hebben, maar helaas de aantrekking was er van mijn kant niet, dus dan stopt het. Denk trouwens dat als jouw gevoel er echt niet is (en ook niet komt dus), je je na een tijd gaat ergeren aan zijn 'overaandacht'. Had ik toch en toen was het heel duidelijk.

Tuurlijk zal het voor jou ook wennen zijn, ineens zo'n man die je op handen draagt. Nu is dus alleen de vraag of je ofwel begint te piekeren omdat hij zo hevig is (nogal wanhopig overkomt mss??), ofwel omdat hij heel veel goede kwaliteiten bezit, maar net dat beetje mist aan hem.

Denk aan je verhaal te lezen persoonlijk zelf het tweede.

Maar dat weet je zelf het beste natuurlijk.

Hoop dat je eruit geraakt.

Groetjes
"Ik heb zweet voeten"?
Of je bent zelf nog niet toe aan een relatie, of mss is hij het niet voor je. Op zich wel herkenbaar. ik was ook aan het daten met een jongen die heel luief, leuk en aardig was, die mij op handen droeg en ik wilde het een kans geven om het te laten groeien, omdat er niks mis was met die jongen.

Tot het moment dat ik op een maandagochtend ineens twee tandenborstels in mijn badkamer had staan. Freak paniek, peeuw!!!! en toch maar gezegd dat ik alleen vrienden wil zijn.
quote:Very Cherry schreef op 08 december 2008 @ 21:56:

"Ik heb zweet voeten"? Je adem stinkt vreselijk.
Da's wel snel ja.

Ik had altijd het volgende: ik viel op jongens die eigenlijk niet zo heel aardig waren. En daarna volgde dan een hele aardige jongen. Een jongen die op papier perfect is. Leuke studie of baan, leuk huis, leuke familie, gereisd, lief en vooral lief. Na date 1 wist ik dan altijd diep in mijn hartje wel dat dit niks zou worden (eigenlijk wist ik dat vaak al voor de date), maar gezien zijn perfectheid op papier probeerde ik het nog maar even. Hij was immers zo aardig. Misschien zou het groeien. Dat deed het nooit. Het enige dat groeide was mijn irritatie. Uiteindelijk veranderde ik in een onaardig mens die haar telefoon niet meer opnam.

Grote kans dat je zelf al wel weet of het een kans heeft of dat hij op papier geweldig is, maar dat het in de praktijk gewoon niet werkt. Als het een kans heeft, geef aan dat het te snel gaat en spreek gewoon weer af.
"Ik lik als Lassie"?
quote:Very Cherry schreef op 08 december 2008 @ 21:56:

"Ik heb zweet voeten"?

Je bent vreselijk lelijk.

Sorry, ik ben alweer weg ;)
quote:shining schreef op 08 december 2008 @ 22:00:

[...]Sorry, ik ben alweer weg ;)FOUT. Dat zijn er 5 Shine
Ik doe alleen cocaine?
haha ik dacht, ''wow, een superbaby!''

gesmolten chocoladeletter tegen beeldscherm
Computer says nooooo
1 eerste-kerstdag

2 bij

3mijn

4 ouders ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik wil een kind
Hand in hand kameraden.
aaah klinkt echt zooo herkenbaar!
Geen woorden maar daden
Ik wil je niet

of

Ik wil je wel

Spannend hoor...
Jij bent écht dom!
Houd je bek muts
Rot op stomme trut.
Oke en nu weer serieus graag!

Sorry hoor TO, ik liet me even gaan ;)
Ik heb een SOA.
Ik dacht dat je ook een papegaai had en dat ie nu ineens wat kon zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven