50 en verliefd.....

15-06-2019 20:29 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 24-01-2020 13:50
99.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
16-06-2019 00:02

In plaats daarvan ben ik getrouwd en gaan samenwonen.
Wat leuk voor je! Had dit helemaal gemist (we hebben op andere topics wel eens beiden meegeschreven). Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
,
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 19:22
99.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 19:23
99.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 19:23
99.71% gewijzigd
Die financiële tegenvaller is het echte probleem niet. Meer het gehele plaatje, opmerkingen die hij maakt, gebrek aan tijd. En de manier waarop je het beschrijft. De manier waarop je hele vanzelfsprekende zaken beschrijft alsof ze heel geweldig van hem zijn. Haasten om op tijd bij je te zijn, je een bijnaampje geven.
Iets in je verhaal geeft mij een gevoel dat je niet ontspannen bent met deze man. Dat je van binnen weet dat het niet klopt.
Iemand hier schreef iets over dating sites en dat daar rare types zitten. Dat vind ik overdreven, maar de kans dat je iemand tegen komt waar ‘ iets’ mee is, is groter dan in het gewone leven.
Nu maar hopen dat alle wantrouwende pessimisten ongelijk hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wel erg veel tegenvallers in het begin.
Heb er geen goed gevoel bij,zou maar rustig aan doen als ik jouw was.
Alle reacties Link kopieren
Als ik je verhaal zo lees klinkt het heel normaal eigenlijk. Bij mij zou er niet direct een alarmbel gaan rinkelen in elk geval. Jullie hebben een prille relatie, en tasten alles nog wat af. Jij wilt je relatie meer verdiepen, en zonder al te veel druk op hem te leggen kun je hem natuurlijk best vragen hoe hij daar in staat. Er is niks mis mee om hem te laten weten hoe jouw gevoelens voor hem zijn in jullie eventuele toekomst samen. Mannen hebben soms een klein duwtje in de rug nodig, maar zeker op een subtiele manier. Gun het nog wat tijd, hij klinkt als een goede leuke vent. Als hij de ware is voor jou kom je daar binnenkort snel achter, hij is ook niet gek, en als hij je niet kwijt wil zal hij vast op zijn manier jou laten weten dat hij verder met je wil.
En verder blijf je gewoon je gezond verstand gebruiken, op je hoede moet je in het begin van een relatie altijd wel zijn natuurlijk. Op een gezonde manier.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 19:24
99.78% gewijzigd
Even een vraag: die topsport is toch niet jeu de boule? Je verhaal klinkt bekend.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt prima.
(Passief) afwachten is iets anders dan gewoon wat geduld inbouwen, ik denk dat dat laatste tegenwoordig voor veel mensen moeilijk is omdat het er in datingland zo is ingeslopen dat men snel duidelijkheid wil hebben over de status van de relatie en anders next. Wie weet hoeveel kansrijke potentiele relaties daar al op gesneuveld zijn?!

Er is niks mis mee om elkaar rustig aan te leren kennen en te wennen aan de nieuwe situatie dat jullie iets met elkaar hebben, ik lees toch al diverse goede signalen dat hij jou ziet als serieuze potentiele geliefde, waaronder openheid van wat hem bezighoudt, op de hoogte houden van agenda, voorstellen aan bekenden en hij lijkt verbaasd en blij dat ie iemand zoals jij heeft getroffen.

Neem de tijd, blijf vooral relaxt en vertrouw op dat het goed gaat, bedenk dat dit een kennismakingsfase is en ga niet meteen lopen twijfelen aan vanalles omdat het niet snel genoeg gaat. Er is geen haast, liefde en elkaar in elkaars leven inpassen is iets wat moet groeien en ontwikkelen, niet iets wat er wel of niet direct moet zijn of duidelijk moet/kan zijn.

Geniet!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Na nog wat meer info van jou over hem, is mijn wantrouwenpeil gezakt. Er zitten best dingen in wat je zegt, die mij vertrouwen over hem geven.

Ik hoop dat je binnen een tijd kan schrijven dat alle doemdenkers (waaronder ik) ongelijk hebben gehad. En dan ben ik de eerste om mijn verontschuldigingen aan te bieden.

Succes, en dat ie een groot, bekend, goed-verdienend sportman mag worden!
Over die uitlatingen via Whatsapp had ik een beetje heengelezen. Daardoor (enigszins dramagehalte) zou ik toch wel een beetje 'alert' zijn.
Alle reacties Link kopieren
Verliefd zijn neemt helaas ook overanalyseren, fantaseren en onzekerheid met zich mee. Gewoon doorademen, en vertrouw op jezelf. Ga niet te veel voor hem invullen wat hij wel of niet prettig vindt, vraag het hem gewoon.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
15-06-2019 21:30
Hij vraagt toch niet om geld hoop ik, gezien al zijn tegenvallers?
Oeh , toen ik de OP las schoot dit ook door mijn hoofd, maar gezien mijn verknipte hersenen heb ik die gedachten gelijk weggestopt, maar gelukkig ben ik niet de enige.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
15-06-2019 23:50
Neen, ik bedoel dat het toeval kan zijn: werk kwijt, daarbij financiële tegenvaller, soms weinig tijd voor jou. Dat is toch veel negatiefs bij mekaar, dus let op dat hij je inderdaad niet laat wachten terwijl hij geen definitieve plannen met je heeft. En verder ben ik het eens met de mensen die (bang) zeggen: hij vraagt toch geen geld?

Want in welke zin is hij over die financiële tegenvaller begonnen? En zonder naar de details te vragen, 100 euro boete die ik moet betalen vind ik een financiële tegenvaller maar onverwacht 5.000 euro moeten uitgeven ook. Maar er is een groot verschil tussen 100 en 5000. Ik hoef het niet te weten hoe groot die tegenvaller is, maar heeft hij over de grootte van het bedrag gesproken, en waar die financiële tegenvaller vandaan kwam en wat hij daar nu voor moet laten?

Of hij de prins op het paard is, dat weet ik niet. Geniet ervan zo lang hij er voor je is, maar blijf in je achterhoofd houden dat je je voor hem niet helemaal kan wegcijferen. Dus over enkele maanden kan je toch al wel een keer vragen hoe hij 'jullie' ziet.

Die financiele tegenvaller heeft hem zijn vakantiegeld gekost, en mijn ervaring is dat er dan beslag is gelegd op het vakantiegeld.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal van Suzy65. Niet teveel analyseren.
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
16-06-2019 11:11
Even een vraag: die topsport is toch niet jeu de boule? Je verhaal klinkt bekend.
:rofl:
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
16-06-2019 12:08
Na nog wat meer info van jou over hem, is mijn wantrouwenpeil gezakt. Er zitten best dingen in wat je zegt, die mij vertrouwen over hem geven.

Ik hoop dat je binnen een tijd kan schrijven dat alle doemdenkers (waaronder ik) ongelijk hebben gehad. En dan ben ik de eerste om mijn verontschuldigingen aan te bieden.

Succes, en dat ie een groot, bekend, goed-verdienend sportman mag worden!


Eh, hij is 50
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 19:25
99.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 19:25
99.86% gewijzigd
Nougatine schreef:
16-06-2019 13:17
Nee, geen jeu de boules. Was me er niet van bewust dat dat een topsport kan zijn :)
Maar wat is op deze leeftijd dan nog wel een topsport?
Ik zat aan snooker of biljarten te denken.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 19:26
99.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Topic titel moet zijn: verliefd maar vlam heeft het te druk met zichzelf (en nu het nieuwe eraf is, kom ik niet meer genoeg aan bod) .
Of: Verwacht ik teveel? (Waarschijnlijk wel.)
impala wijzigde dit bericht op 16-06-2019 13:25
15.76% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
x
anoniem_387171 wijzigde dit bericht op 16-06-2019 13:55
Reden: Herkenbaarheid
0.00% gewijzigd
een sport
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 16-06-2019 13:54
85.71% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven