Acceptatie promiscue gedrag singles

14-08-2008 12:06 340 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat ik het lastig vind om promiscue gedrag van vrijgezellen dames te accepteren.

Natuurlijk weet ik dat je gewoon voor jezelf mag beslissen wat je doet naarmate je vrijgezel bent, maar dit is echt de absolute nummer 1 afknapper voor mij.

Kan je eigenlijk wel een happy single zijn als je niet promiscue door het leven ga?

Ik weet dat de vrouwen hier op het viva-forum nogal uitgesproken meningen hebben... als ik zo het een-en-ander lees belanden jullie nog behoorlijk snel bij iemand in bed, maar vinden jullie het ook lastig te accepteren wanneer een man maar wat 'rondfladdert' als een mogelijke potentiele partner?
quote:eve76 schreef op 14 augustus 2008 @ 13:05:

Ben dan toch nog wel erg benieuwd wat jij dan bestempelt als promiscue gedrag, wat is dat en waar heb jij dan moeite mee??

Ik denk toch wel betekenisloze seks... gewoon voor de grap. Waar ik moeite mee zou hebben is dat ik moeilijk een relatie met iemand kan beginnen die dat nog niet lang geleden heeft gedaan op regelmatige basis.

Natuurlijk kan je wel eens iets hebben gedaan waar je spijt van heb.. maar ik bedoel meer dus dat rondfladderen zonder zorgen.

Er is absoluut niks met mijn libido en is seks voor het huwelijk ook weer absoluut te ver. Ik wil ook wel 4 of 5x per dag, maar dan wel met iemand waar ik van houd.
quote:hanZie schreef op 14 augustus 2008 @ 13:04:

[...]

Je hoeft het niet te accepteren. Dan ga je toch vrolijk verder op zoek naar iemand die niet promiscue gedrag vertoont (in jouw ogen dan).

Hear, hear.

Wat een gemekker zeg. Ik heb liever geen relatie met mannen die aan de andere kant van de aardbol wonen - logistieke problemen enzo. Maar dan ga ik toch ook niet lopen mieren over het al dan niet accepteren van het feit dat een groot deel van de mannelijke populatie zo ver weg woont?
quote:Sarah Scott schreef op 14 augustus 2008 @ 13:01:

Wat is nu eigenlijk je hele discussiepunt?Ik herhaal mezelf nog maar eens.
quote:pemberley schreef op 14 augustus 2008 @ 12:32:

Als single KAN ik heel makkelijk met iemand naar bed die ik leuk vind. ALS Ik je leuk vind is het zo voor elkaar. MAAR....... Er zijn er maar bar weinig die ik leuk vind. Dus aan 1 kant ben ik makkelijk/promiscue en andere kant ook niet want vrij selectief... En dan krijg je dus de bekende uitspraak 'ik doe dit normaal nooit hoor'Dit herken ik ook heel erg
Dus de juiste stelling is eigenlijk:

Ik heb problemen met sex zonder liefde en zoek alleen een vrouw die dit combineert.
Maar waarom is dat dan voor jou een probleem??
Ik denk het gevoel van vervangbaarheid, zo van: ze neukt nu met mij maar het had haar niet uit gemaakt als het ik, piet, of jantje was...
Ik zou dat zelf dus ook niet willen, liefdeloze seks...alhoewel...aan de andere kant kan dat natuurlijk wel weer hartstikke heerlijk fout zijn. Maar goed, heb mister Zwieber al dus liefdeloze sex zit er niet in.
quote:pemberley schreef op 14 augustus 2008 @ 12:32:

Als single KAN ik heel makkelijk met iemand naar bed die ik leuk vind. ALS Ik je leuk vind is het zo voor elkaar. MAAR....... Er zijn er maar bar weinig die ik leuk vind. Dus aan 1 kant ben ik makkelijk/promiscue en andere kant ook niet want vrij selectief... En dan krijg je dus de bekende uitspraak 'ik doe dit normaal nooit hoor'

nou Pemberley, je vertegenwoordigt een hoop vrouwen hier zo te zien. Mij ook trouwens.

Ben pas geleden bij een ons weggelopen omdat ik dacht: nou nee, ik vind jou helemaal niet leuk. Best lullig, maar goed, ook lullig voor mij als ik door was gegaan zeg maar.
Als ik de kriebels krijg van iemand, kan het me eigenlijk weinig schelen wat hij daarvoor met vrouwen heeft uitgespookt.
Al die vrouwen zouden niet zo promiscue door het leven gaan als mannen daarvoor geen gelegenheid gaven.

Kortom; eigen schuld, man.
Persoonlijk vind ik het moeilijker te handelen een relatie te hebben met iemand die ooit van een ander echt heeft gehouden en dacht dat dat de ware was. Dan zijn ONS-jes toch een stuk makkelijker want die waren gewoon betekenisloos tijdverdrijf.
quote:RaptorJesus schreef op 14 augustus 2008 @ 12:58:

[...]

Nee... ik ben zelf dus absoluut niet zo. Het zou wel vreemd zijn als ik zelf zo door het leven zou gaan, maar dit afschuwelijk zou vinden bij een ander.Ach wat is vreemd ? Zulke mannen bestaan ook hoor. Sterker nog: ze zijn zelfs op het Viva forum te vinden ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Okee dus als iemand liefdeloze sex heeft is hij of zij niet in staat tot liefdevolle sex? Wat een onzin! Ook mensen die een periode verschrikkelijk in het rond hebben gen**kt zijn in staat een gezonde monogame relatie te hebben hoor.

En tja als je het echt verschrikkelijk vindt dan kies je toch een partner uit die aan jouw verwachtingen voldoet op dit gebied.
Eens, er zijn genoeg vrouwen die zeker niet zomaar met iemand het bed in duiken.
quote:juliee schreef op 14 augustus 2008 @ 13:34:

Eens, er zijn genoeg vrouwen die zeker niet zomaar met iemand het bed in duiken.Ja joh, sommige vrouwen geven de voorkeur aan het strand, de auto, wasmachine etc.
quote:Zwieber schreef op 14 augustus 2008 @ 13:35:

[...]

Ja joh, sommige vrouwen geven de voorkeur aan het strand, de auto, wasmachine etc. Fijn, probeer ik hier een onschuldig statement te maken heb je me gewoon door!
quote:juliee schreef op 14 augustus 2008 @ 13:23:

Al die vrouwen zouden niet zo promiscue door het leven gaan als mannen daarvoor geen gelegenheid gaven.

Kortom; eigen schuld, man.Tsja... veel mannen stoppen em nog in de uitlaat van een auto als het moet.
Maar goed, het komt er dus op neer dat ik veel te moeilijk ben volgens jullie?
quote:Zwieber schreef op 14 augustus 2008 @ 13:24:

Persoonlijk vind ik het moeilijker te handelen een relatie te hebben met iemand die ooit van een ander echt heeft gehouden en dacht dat dat de ware was. Dan zijn ONS-jes toch een stuk makkelijker want die waren gewoon betekenisloos tijdverdrijf.Dan ben ik jouw tegenpool
quote:RaptorJesus schreef op 14 augustus 2008 @ 13:40:

[...]

Tsja... veel mannen stoppen em nog in de uitlaat van een auto als het moet.En dan nog verwachten dat een vrouw altijd met haar handen boven de dekens slaapt....
We vragen ons af (volgens mij, ik in ieder geval wel) waar je nou problemen mee hebt:

Ligt het probleem in een relatie met een vrouw die in die relatie van je houdt maar in het verleden veel ONS-jes heeft gehad? En wat is dat het probleem want ze houdt toch van je en blijft je trouw?

Of ligt het probleem in het ONS-jes zijn van een vrouw en wil jij liever geen ONS-je zijn maar een blijvertje?
Ik vind dat je een beetje een raar beeld van vrouwen hebt.
quote:RaptorJesus schreef op 14 augustus 2008 @ 13:41:

[...]

Dan ben ik jouw tegenpool

Het lijkt mij echt veel erger hoor, dat iemand zegt: ik denk dat je de ware bent maar dat dacht ik de vorige keer ook en die was het ook niet. Dan voel je je pas vervangbaar want op het moment dat hij/zij weer denkt een ware gevonden te hebben wordt je aan de kant geschoven.

Dan heb ik dus liever iemand die zegt: ik wachtte op de ware en tot die tijd heb ik mijn lusten gebotvierd op ONS-jes waar ik geen gevoelens voor had.
quote:eve76 schreef op 14 augustus 2008 @ 13:43:

Ik vind dat je een beetje een raar beeld van vrouwen hebt.Leg uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven