Advies gevraagd!

05-11-2011 19:03 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een beetje een lastig verhaal. Zal het proberen duidelijk te houden:

Via internet heb ik in mei contact gehad met een man. In juli zijn we gaan daten. De eerste date was heel gezellig, dus hebben we een week later weer afgesproken. Weet dat het stom is, maar we hebben meteen die 2e date seks gehad. Ik was meteen stapelverliefd en was dan ook erg teleurgesteld dat hij mij een maand niet kon zien, omdat hij 2 weken op vakantie ging en die andere 2 weken geen tijd voor me had. Hij heeft zijn een dochtertje in het weekend en zit vaak door de week in het buitenland voor zaken.

Meteen na zijn vakantie weer afgesproken. Weer seks gehad. Ik in de 7e hemel. Had hem dat niet gezegd. Het contact werd daarna wat minder. Het initiatief moest vaak van mij komen en hij kon elke keer niet afspreken, omdat hij het druk had. Terwijl hij voor anderen wel tijd had, zag ik op Facebook.

Op een gegeven moment heb ik gezegd dat hij de boom in kon en dat ik niet achter hem aan ging lopen. Toen vertelde hij dat hij me heel leuk vindt, maar niet wist of het verder iets kon worden. Ik heb gezegd dat ik dat na 3 dates ook niet kon zeggen. Hij wilde me in ieder geval wel weer zien, want hij vond me toch wel leuk en wilde onderzoeken wat hij voor mij voelde.

Na een maand heb ik hem dus weer gezien. Kreeg daarna een smsje: 'ik ben tot de conclusie gekomen dat ik je erg graag mag'. Daarna hebben we veel vaker afgesproken. Elke keer wekelijks. Hij had verder geen tijd ivm zijn dochter, werk en vrienden.

Nu hebben we vorige week weer voor het eerst seks gehad. Het was echt geweldig fijn en ik voel echt heel veel voor hem. We hebben ook meteen weer afgesproken voor de week daarop.

Vind hem alleen moeilijk te doorgronden. Reageert soms niet op smsjes ed, spreekt veel af met 'vriendinnen' en heeft dan geen tijd voor mij. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.

Ik vraag mezelf af of ik teveel met me laat sollen. Is uit mijn verhaal af te leiden dat hij me niet ziet zitten en een spelletje met me speelt?

Bedankt voor het lezen!
PFFFFF! Mannen....
Hij ziet je wel zitten om af en toe seks mee te hebben, dat lijkt mij duidelijk.
Je bent een speeltje.

Als een man je echt wil maakt hij tijd en merk je dat wel.
Internagelaktisch
Sorry maar je bent inderdaad een speeltje.
Ik denk dat het voor hem zo wel lekker makkelijk is. Je bent beschikbaar wanneer het hem uitkomt. Als hij wat beters te doen heeft dan heeft hij blijkbaar wat minder haast om met jou af te spreken.
Als hij je echt leuk vond maakte hij wel tijd, druk of niet. Dan kwam hij je bijvoorbeeld wel ophalen voor een etentje (want eten moet je toch).

Tijdens het daten weet je het gewoon als een man je meer dan alleen leuk vindt. Twijfel je daarover is hij not that into you..
Als alle andere vriendinnen geen tijd hebben om te sexen, heeft hij jou lekker achter de hand. Daar ben je dus leuk genoeg voor.

Vind jij dit ook leuk genoeg prima, zoniet zou ik persoonlijk verder kijken.
Waarom is zij nu ineens weer een speeltje, geniet je zelf dan niet van de seks? Nou dan! Waarom verwacht je gelijk zoveel van hem? Laat eens wat meer initiatief van zijn kant komen, take it slow!! Hij is vader en heeft een druk leven, logisch dat hij andere zaken aan zijn hoofd heeft af en toe. Als je je zo afhankelijk van hem opstelt dan is het logisch dat dit hem afschrikt...
Bedankt voor jullie reacties! Heb al vaak op het punt gestaan om dit te verbreken hoor, maar op 1 of andere manier voedt hij het altijd net even genoeg.

Herken mezelf niet meer, ben nog nooit echt verliefd geweest en vind het verschrikkelijk om hem misschien niet meer te zien. Zien elkaar maandag weer, dan moet ik hem toch maar voor de keuze stellen van alles of niks.
quote:ailien schreef op 05 november 2011 @ 19:18:

Waarom is zij nu ineens weer een speeltje, geniet je zelf dan niet van de seks? Nou dan! Waarom verwacht je gelijk zoveel van hem? Laat eens wat meer initiatief van zijn kant komen, take it slow!! Hij is vader en heeft een druk leven, logisch dat hij andere zaken aan zijn hoofd heeft af en toe. Als je je zo afhankelijk van hem opstelt dan is het logisch dat dit hem afschrikt...Met dat laatste ben ik het absoluut niet eens. Wel met het feit dat je je niet zo beschikbaar moet maken, TO. Jij hebt een leuk leven en ook weleens geen tijd, je bent veel te leuk om altijd maar te komen opdraven als hij er even zin in heeft. Logisch dat je dat wel doet, want je vindt hem heel erg leuk. Maar stel eens een tijdje niets voor, kijk wat hij doet. Zeg een keer dat je niet kunt als hij wat voorstelt. Wie weet gaat hij dan opeens wel zijn best doen. De kans dat het dan maar voor eventjes is is groot.. Dat dan weer wel. De vraag is dus of je die energie er in moet steken.
Oja en wat seks betreft: ik heb hem een paar maanden geleden gezegd dat ik niet zijn persoonlijke n*ukertje wil zijn. Sindsdien heeft hij ook geen moves oid gemaakt op dat gebied. De laatste keer was op mijn initiatief.
Als je geen sekrelatie wilt maar liever iets serieuzers, neem dan voortaan deze regel voor jezelf in acht:

Niet seksen op de eerste date(s)!

Gewoon, niet! nooit! doen.

Spaart een hoop onduidelijkheid achteraf en het is ook niet iets waar je later alsnog spijt van kunt krijgen. Omgekeerd wel.
Oh, dus hij 'mag' geen sociaal leven meer hebben en moet meerdere malen per week afspreken?

Zou mij persoonlijk behoorlijk benauwen.

Als je inderdaad vaker wil afspraken en je kan hier geen genoegen mee nemen of je wil het niet de kans geven, dan zou ik contact verbreken.
quote:ailien schreef op 05 november 2011 @ 19:18:

Waarom is zij nu ineens weer een speeltje, geniet je zelf dan niet van de seks? Nou dan!

Tuurlijk geniet ze er van, maar ze wil duidelijk meer. Dat maakt dat ze nu een speelbal van zijn grillen is, aangezien hij niet erg toont dat hij meer wil.

Ze kan het wel rustiger aan doen, maar dan voegt ze zich nog meer naar zijn wensen, terwijl haar wensen duidelijk zijn: een relatie met hem.
Het is niet zo dat ik altijd kom opdraven als hij tijd heeft. Ik heb ook de helft van de keren dat hij voorstelt geen tijd. Dan heb ik al met vriendinnen afgesproken. Dan ga ik dat voor hem niet afzeggen.

Afgelopen zondag was hij 's middags hier en zou hij 's avonds gaan eten met een vriendin. Toen had ik met mijn vriendinnen afgesproken om te gaan eten. Toen hij bij mij was vertelde hij dat die vriendin had afgezegd en dat wij dan wel uit eten konden. Toen heb ik ook gewoon gezegd dat ik al wat had afgesproken.
Ben wel eens met de uitspraak als hij je leuk vind maakt hij wel tijd voor je. Heb ooit gedate met een man die het ook druk had, maar hij wou me wel graag zien. Nodigde me ook uit om ergens een hapje te eten voordat hij weer weg moest naar de afspraken wat hij had staan, alleen om dat hij me even wou zien.

TO Heb je het er al eens over gehad over welke verwachtingen jullie hebben en hoe jullie die beide invullen? Kan natuurlijk ook dat jou verwachting totaal niet aan sluit bij die van hem. Hij ziet je graag wilt misschien nog hetzelfde betekenen als ik ben verliefd op je en wil er meteen helemaal voor gaan.
quote:Sylvie1985 schreef op 05 november 2011 @ 19:03:

Is uit mijn verhaal af te leiden dat hij me niet ziet zitten en een spelletje met me speelt? Ja, hij is of getrouwd of hij wil alleen losse scharrels.
De eerste date was heel gezellig, dus hebben we een week later weer afgesproken. Weet dat het stom is, maar we hebben meteen die 2e date seks gehad.

Dat is helemaal niet stom. Zo kan het gaan.

Ik denk dat het helemaal geen zak uitmaakt wat je doet. En het maakt ook geen zak uit of je "hard to get' gaat spelen ineens. Deze man is not into you, vindt het zo nu en dan wel leuk maar niet leuk genoeg om ervoor te gaan. Dat heeft geen tijd nodig, nee, dat is er gewoon niet, klaar. Op deze voet doorgaan vindt hij prima, maar meer zal het niet worden. Als je dat kunt en wilt, prima.

Klinkt hard, maar zo is het gewoon. Maar ga jezelf aub geen verwijten maken over wat en hoe je had moeten doen. Zinloos.
Lijkt me sterk, ben best vaak bij hem geweest en heb niks vrouwelijks in dat huis gezien
quote:ster89 schreef op 05 november 2011 @ 19:22:

[...]

Met dat laatste ben ik het absoluut niet eens. Wel met het feit dat je je niet zo beschikbaar moet maken, TO. Jij hebt een leuk leven en ook weleens geen tijd, je bent veel te leuk om altijd maar te komen opdraven als hij er even zin in heeft. Logisch dat je dat wel doet, want je vindt hem heel erg leuk. Maar stel eens een tijdje niets voor, kijk wat hij doet. Zeg een keer dat je niet kunt als hij wat voorstelt. Wie weet gaat hij dan opeens wel zijn best doen. De kans dat het dan maar voor eventjes is is groot.. Dat dan weer wel. De vraag is dus of je die energie er in moet steken.Dan bedoelen we toch gewoon hetzelfde...
quote:Twinkle1001 schreef op 05 november 2011 @ 19:24:

Als je geen sekrelatie wilt maar liever iets serieuzers, neem dan voortaan deze regel voor jezelf in acht:

Niet seksen op de eerste date(s)!

Gewoon, niet! nooit! doen.

Spaart een hoop onduidelijkheid achteraf en het is ook niet iets waar je later alsnog spijt van kunt krijgen. Omgekeerd wel.Tja, regeltjes... volg je hart zou ik zeggen, heb je zin om met hem te seksen, dan moet je dat gewoon lekker doen. Dat heeft niks te maken met onduidelijkheid achteraf. Dat maak je er helemaal zelf van.
quote:Sylvie1985 schreef op 05 november 2011 @ 19:03:

Ik in de 7e hemel. Had hem dat niet gezegd. Het contact werd daarna wat minder. Het initiatief moest vaak van mij komen en hij kon elke keer niet afspreken, omdat hij het druk had. Terwijl hij voor anderen wel tijd had, zag ik op Facebook.

(...) Toen vertelde hij dat hij me heel leuk vindt, maar niet wist of het verder iets kon worden. Ik heb gezegd dat ik dat na 3 dates ook niet kon zeggen. Hij wilde me in ieder geval wel weer zien, want hij vond me toch wel leuk en wilde onderzoeken wat hij voor mij voelde.

(...) Hij had verder geen tijd ivm zijn dochter, werk en vrienden.

Nu hebben we vorige week weer voor het eerst seks gehad. Het was echt geweldig fijn en ik voel echt heel veel voor hem. We hebben ook meteen weer afgesproken voor de week daarop.

Vind hem alleen moeilijk te doorgronden. Reageert soms niet op smsjes ed, spreekt veel af met 'vriendinnen' en heeft dan geen tijd voor mij.

Deze dingen zeggen voor mij allemaal dat hij helemaal geen zin heeft om serieus te zijn en dat hij meer lijntjes open heeft staan. Als hij zo gek op je was en meer van je wilde zou hij jou wel boven die 'vriendinnen' verkiezen.

Daarnaast ben je zelf ook niet duidelijk tegen hem over jouw verwachtingen. Je was namelijk na date twee al in de zevende hemel maar zegt vervolgens tegen hem dat je ook nog niet kan zeggen of het iets zou kunnen worden... Logisch dat je niet te hart van stapel wil lopen maar hij heeft waarschijnlijk geen idee van je werkelijke bedoelingen en vind een beetje scharrelen best prima.
quote:ailien schreef op 05 november 2011 @ 19:37:

[...]

Dan bedoelen we toch gewoon hetzelfde...Ik denk het eigenlijk wel
quote:ailien schreef op 05 november 2011 @ 19:39:

[...]

Tja, regeltjes... volg je hart zou ik zeggen, heb je zin om met hem te seksen, dan moet je dat gewoon lekker doen. Dat heeft niks te maken met onduidelijkheid achteraf. Dat maak je er helemaal zelf van.

Ten eerste vallen mannen die alleen op seks uit vallen dan eerder door de mand.

Plus dat vrouwen, door naar bed te gaan met een man die ze erg leuk vinden, daardoor juist extra 'bonding' gaan voelen met die man. Mannen kunnen dat beter loskoppelen dan vrouwen, die hebben dat gewoon minder. Dat is nu eenmaal het verschil in hun natuurlijke aard

Als die man vervolgens niks of weinig laat horen, raken vrouwen daarvan veel eerder door de war (zie TO). Mannen kunnen daar veel beter mee omgaan dan vrouwen.

Dus niet seksen op de eerste dates, totdat je voor jezelf wat meer duidelijkheid hebt over zijn gevoelens, kun je zien als een stukje zelfbescherming.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven