Afknappers

23-09-2013 08:23 287 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie nou echt afknappers bij mannen (of vrouwen)? Natuurlijk is niemand perfect maar ik ben benieuwd waar mensen echt op afknappen.

Ik trap af: ik zie elke ochtend een groepje mannen in pak fietsen met een fietshelm op. Elke man heeft een karretje achter zijn fiets met daarin een kind.
Oh, ja: mannen met teenslippers!
Mannen in róde broeken snap ik ook niet!

Die worden vast gekocht door vrouwelijke partners
Mannen, die hun broek optrekken tot boven hun navel.

Mannen met een hoogwaterbroek.

Mannen op Uggs.

Mannen, die heel langzaam eten, het vlees super klein snijden en 30 maal kauwen.

Mannen met een witte opa onderbroek.

Mannen met gouden tanden.

Mannen met hun blouse of t shirt in hun spijkerbroek.

Mannen met vies, sliertig, vet haar of dreadlocks.

Vrouwen en mannen die de hele dag lopen te sms-en of te appen, zelfs tijdens een gesprek of een etentje.

Mannen en vrouwen die met mond open, op kauwgom kauwen.

Mannen met roos op hun schouders.

Maar verder ben ik wel makkelijk hoor.
quote:guillaumette schreef op maandag 23 september 2013 15:30 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="chardonientje in "Afknappers"" class="messagelink">chardonientje schreef op 23 september 2013 @ 15:19</a>:</b>

Mannen die slecht zoenen!

Toevallig had ik gisteravond een date met een hele leuke jongen, maar toen bleek dat hij echt voor geen meter zoent. Jammer dit! Maar hoe zeg je dat tegen hem? </div></blockquote>Zoenles voorstellen ?

Zo van "je bakt er niks van dus we gaan het je eens even goed aanleren."

Het was zo slecht dat ik begon te denken dat het z'n eerste keer was! En meneer is 23..
Altijd blijven lachen en je bordje leegeten!
Eigenlijk bestaat de perfecte man niet, net zoals de perfecte vrouw niet bestaat.

Iedereen heeft wel iets waarop je zou kunnen afknappen.

Gelukkig knappen we niet allemaal op hetzelfde af en vinden we allemaal iets anders aantrekkelijk, of onaantrekkelijk.

Zelfs scheten laten kan soms gewaardeerd worden, kijk maar naar Barbie en Michael.

Ik ben nog steeds na 16 jaar in love en behalve de scheten is er niks wasr ik op afknap.

Maar ik kan mij zomaar voorstellen dat een andere vrouw mijn partner helemaal niks vind, en gelukkig maar, anders krijg ik zoveel concurrentie.
Mannen die hun katoenen zakdoek na het snuiten in hun broekzak steken en deze weer tevoorschijn halen en uitkloppen voor ze met een volgende snuitbeurt beginnen. Hemden onder een overhemd, mannen die de deur voor een ander dicht laten vallen en mannen die hun handen niet wassen na een bezoek aan de wc. Oh, en mannen die heel aanwezig zijn door hard te praten.
Mannen met wie je een datum voor een date hebt gepland en daarvoor alleen nog erotisch willen chatten. En er bovendien van overtuigd zijn dat die klik er is zonder dat ze je ooit hebben gezien. Schijnen er niet bij stil te staan dat die klik er bij mij niet zou kunnen zijn

Of een man die appt met de vraag wat voor een onderbroek hij aan moet doen voor de date morgen.
quote:Aranea schreef op 23 september 2013 @ 16:44:

Mannen met wie je een datum voor een date hebt gepland en dan alleen nog erotisch willen chatten. En er bovendien van overtuigd zijn dat die klik er is zonder dat ze je ooit hebben gezien.

Of een man die appt met de vraag wat voor een onderbroek hij aan moet doen voor de date morgen.

vréselijk
quote:Ketricken schreef op 23 september 2013 @ 15:32:

Mannen in pastelkleurige en rode broeken.

Mannen in driekwart broek met sandalen.

Mannen in pak (meestal).

Mannen in een linnen broek met roze overhemd.

Mannen met baard (uitgezonderd een sexy drie-dagen baardje uiteraard ).Jij wil je mannen gewoon bloot?
Je bent zelf een theepot
quote:Ketricken schreef op 23 september 2013 @ 15:33:

Oh, ja: mannen met teenslippers!Inderdaad mannen met teenslippers, maar daarbij ook nog een driekwartbroek waar zeer harige benen onderuit komen en dan zo op kantoor verschijnen. (geen grapje, ik heb zo'n collega).
Ik heb iets tegen mannen in donkerblauwe pakken met daaronder (licht)bruine schoenen. Brrr.........
Mannen die afgetrapte schoenen dragen, slippers, driekwart broeken.

Mannen met kleine handen en dikke vingers.
Krijg motto niet verwijderd :-)
quote:SuzanneSuus schreef op 23 september 2013 @ 16:52:

[...]

Jij wil je mannen gewoon bloot? lijkt me vaak ook een afknapper
quote:Aranea schreef op 23 september 2013 @ 17:02:

[...]

Inderdaad mannen met teenslippers, maar daarbij ook nog een driekwartbroek waar zeer harige benen onderuit komen en dan zo op kantoor verschijnen. (geen grapje, ik heb zo'n collega).NEE!! Dat kan echt niet!
Kijk en ik vind teenslippers dan weer wel leuk, wel op vakantie en echte Havaiannas graag.

Wat hoort een man dan te dragen op het strand?
Gebonden mannen

Slechte hygiene

Slecht/vies gebit

Moederskindjes

Emotioneel onvolwassen

Financieel onvolwassen

Met kinderen

Slechte smaak van muziek

Nu ga ik de rest lezen
Mannen die in hun neus zitten te peuteren terwijl je met ze praat.

Echt ik heb zo'n collega brrr,heb er wat van gezegd.Krijg ik als antwoord o sorry ik had het niet eens door tja ik heb ook niemand thuis die mij erop wijst.Logisch denk ik dan die komt er ook vast niet.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Frans Bauer liefhebbers ieuw
Glitteroorbellen bij mannen. Brr dan ben ik weg. En hemdjes, vooral witte.
quote:Ketricken schreef op 23 september 2013 @ 17:20:

[...]

lijkt me vaak ook een afknapper

Tja, en nu?

De beertjespyjama in bed dan maar?
Je bent zelf een theepot
Onzekerheid.
quote:juzzi schreef op 23 september 2013 @ 16:41:

Hemden onder een overhemd

mannen die hun handen niet wassen na een bezoek aan de wc.Deze twee allebei ook ja.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Er hoort een hemd onder een overhemd, waarom is dat een afknapper? Dat is net zo iets als sokken in schoenen een afknapper vinden. Kan hoor, maar ik snap het niet.
quote:annelaure schreef op 23 september 2013 @ 18:16:

Er hoort een hemd onder een overhemd, waarom is dat een afknapper? Dat is net zo iets als sokken in schoenen een afknapper vinden. Kan hoor, maar ik snap het niet.Hoezo hoort dat?
quote:boerderijgeit028 schreef op 23 september 2013 @ 08:49:

Mannen die hun benen scheren (komt voornamelijk voor bij wielrenners) afknapper nr 1.Maar bij wielrenners is het puur praktisch. Verzorg maar eens schaafwond met behaarde benen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven