afzeggingen verjaardag

07-08-2010 16:33 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje zeurtopic, past wel bij het druilerige weer :-)

Ik vier morgen mijn verjaardag en nou kan dus bijna niemand. Niet dat ik superveel mensen hebt uigenodigd, ook geen groot feest ofzo. Ik wou een high tea maken/maken/doen(?doorstrepen wat niet van toepassing is).

Ik heb oa 6 vriendinnen uitgenodigd en die hebben allemaal afgezegd.

Best jammer dus. Ik heb zelf ook geen broers of zussen dus dan is het meestal niet zo druk. En nou er dus geen enkele vriendin komt vind ik mezelf wel een beetje zielig

De broer en vriendin van mijn vriend komen gelukkig wel en de ouders. Maar vond het gewoon jammer dat er geen enkele vriendin aanwezig is.

Hebben meer mensen dit dat er altijd veel mensen afzeggen? De lol gaat er dan wel een beetje vanaf.

Nou ja ga me zo maar alvast storten op het maken van de scones
quote:Spijker schreef op 07 augustus 2010 @ 17:26:

Als ik zes mensen uitnodig en 5 kunnen niet, zou ik het verzetten naar een dag waarop ze wel kunnen..Was dat geen optie?Maar als je de hapjes of de ingredienten al in huis had gehaald is het wel heel vervelend.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Maar MV, je nodigt toch eerst mensen uit, en dan ga je pas hapjes halen?
@Nieuwe auto, o dat is wel heel erg lullig! jeetje 20 mensen die afzeggen. Hopelijk was het nog gezellig met de overige mensen.

@Spijker, volgend weekend is zwager jarig en kort daarna een vriendin, dan komt het er meestal toch niet van.

En de ouders enzo komen wel en dan komt het er op neer dat je 2 x alle boodschappen enzo moet doen. Nou ja ik wou gewoon even zeuren, bedacht me opeens dat er geen een vriendin komt.

@Ikbenertrotsop, haha inderdaad verslavend, net onder het kneden van de scones nog even op de gsm gekeken :-)

@Mylenevalery, haha neem je altijd doggy bags mee naar feestjes

@Roosvrouw, ik ben inderdaad ook wel eens op vakantie geweest met verjaardagen, ook met mijn 30e, twijfelde ik nog of ik later een echt feest zou geven, maar door dit soort dingen maar niet aan begonnen. Was vroeger wel makkelijk toen je nog 'jong' was en thuis woonde. Regelde mijn moeder dat allemaal, ooms en tantes kwamen en vriendinnen, het hele huis altijd vol. Had je er geen omkijken na.

@Delphicat, ik wist niet zo goed hoe ik het moest noemen, maar eentje heeft dus na toezegging afgezegd en de rest niet. Maar gewoon het idee dat er geen een vriendin komt, dat viel mij op.

@Merelin, sorry

@Elmervrouw, bedankt!

@Moonlight, bedankt en ik moet volgende keer inderdaad wat eerder uitnodigingen versturen.

@Supersas09, Bedankt!!! Dat moet ik inderdaad doen, dan heb je meer kans dat er mensen komen!!! grapje

Nou de scones zitten in de oven en de muffins zijn er net uit!

Ik moet zeggen als er geen familie zou komen en ik zou alleen wonen dan zou ik diegene van jullie die echt wouden komen zo langs laten komen, lijkt me best leuk. Maar ben ook een schijterd, dus misschien ook wel weer niet :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven