Als enige single over
donderdag 28 september 2017 om 23:08
Is het niet verstandiger om jouw leed eerst te verwerken en het af te sluiten?Lattemacciato44 schreef: ↑28-09-2017 23:06Ik denk dat de angst om gekwetst/afgewezen te worden bij mij heel diep zit.
@Hamerhaai (sommige) mannen in de kroeg komen vaak op mij over alsof ze een beetje rond willen neuken met iedereen en verder niks. De vrienden van mijn vriendinnen zijn hartstikke lieve mannen. Heb laatst aan een vriendin gevraagd of zij een date/stapavond/kennismaking kon regelen met een vriend van haar vriend, hij leek me wel een leuke vent.
Elke nieuwe partner zal het heel zwaar gaan krijgen met jou.
donderdag 28 september 2017 om 23:10
Dit. Waak ervoor dat de nieuwe man niet de pijn van de vorige man moet gaan compenseren.
Ik denk trouwens dat ze dat wel aanvoelen, zeker in combineert het hele serieuze.
donderdag 28 september 2017 om 23:13
Hij zal het nooit goed kunnen doen. Elke actie zal vragen oproepen. Man in de gordijnen en TO zich schuldig voelend, maar er simpelweg " niks aan kunnen doen".MoirenPhae schreef: ↑28-09-2017 23:10Dit. Waak ervoor dat de nieuwe man niet de pijn van de vorige man moet gaan compenseren.
Ik denk trouwens dat ze dat wel aanvoelen, zeker in combineert het hele serieuze.
donderdag 28 september 2017 om 23:15
donderdag 28 september 2017 om 23:16
Graag gedaanLattemacciato44 schreef: ↑28-09-2017 23:14@ Moiren dank je wel voor je inzichten. Ik denk dat ik hier veel aan zal hebben.
En soms is nog even een paar keer terug naar je therapeut best handig om te doen en niet iets om je voor te schamen. Gewoon om dingen weer op een rijtje te krijgen.
donderdag 28 september 2017 om 23:17
Je bent halverwege de 20. Het leven is echt te leuk om zo zwaar op de hand te zijnLattemacciato44 schreef: ↑28-09-2017 23:15@ Dakduif het is zeker niet zo dat geen Een man het bij mij goed kan doen. Vind het inderdaad lastig mensen te vertrouwen maar naarmate ik merk dat mensen geen slechte bedoelingen hebben word ik veel relaxter.
Zoals jullie aangeven schrik ik inderdaad anderen af met mijn serieuze bedoelingen.
donderdag 28 september 2017 om 23:17
Een zwakke plek kan dus zomaar ineens zeer doen als je het nietsvermoedend aanraakt.Lattemacciato44 schreef: ↑28-09-2017 23:12@ Dakduif ik denk dat het leed wel enigszins verwerkt is maar dat het een zwakke plek zal blijven. Als ik merk dat ik me op mijn voel bij iemand kan ik me sowieso beter ontspannen/meer mezelf zijn.
Als je je bewust ervan bent, kun je er gezond mee omgaan. Ik weet dat het moeilijk is uit eigen ervaring. Als een gebeurtenis eenmaal in je hoofd is geplant, kun je het nooit meer helemaal wegdenken.
donderdag 28 september 2017 om 23:18
Wat is er mis met kritisch zijn, je wil toch een leuk iemand als partner ipv een vervelend persoon?
Ik hoop toch niet dat TO enkel een relatie wil om maar niet alleen te zijn.
TO ik snap en weet dat het best wel lastig is als je van dichtbij geconfronteerd wordt met veel niet-singles.
Ik heb dat ook best vaak gehad de afgelopen jaren. (Bijna 3 jaar single geweest, tot 2 maanden terug weer een nieuwe relatie die ik echter weer verbroken heb om zeer goede redenen, als het niet goed zit ben ik blijer in mn eentje)
Bedenk je dat hoe leuk het we ook uitziet aan de buitenkant, een relatie is echt niet zaligmakend...
donderdag 28 september 2017 om 23:20
Te kritisch is destructief.Alicereturns schreef: ↑28-09-2017 23:18Wat is er mis met kritisch zijn, je wil toch een leuk iemand als partner ipv een vervelend persoon?
TO ik snap en weet dat het best wel lastig is als je van dichtbij geconfronteerd wordt met veel niet-singles.
Ik heb dat ook best vaak gehad de afgelopen jaren. (Bijna 3 jaar single geweest, tot 2 maanden terug weer een nieuwe relatie die ik echter weer verbroken heb om zeer goede redenen, als het niet goed zit ben ik blijer in mn eentje)
Bedenk je dat hoe leuk het we ook uitziet aan de buitenkant, een relatie is echt niet zaligmakend...
donderdag 28 september 2017 om 23:20
Je mag absoluut serieuze bedoelingen hebben hoor! Het is denk ik de kunst om niet gelijk alles op tafel te gooien, maar beetje bij beetje doseren, zodat je gaandeweg merkt of iemand echt bij je past.Lattemacciato44 schreef: ↑28-09-2017 23:15@ Dakduif het is zeker niet zo dat geen Een man het bij mij goed kan doen. Vind het inderdaad lastig mensen te vertrouwen maar naarmate ik merk dat mensen geen slechte bedoelingen hebben word ik veel relaxter.
Zoals jullie aangeven schrik ik inderdaad anderen af met mijn serieuze bedoelingen.
donderdag 28 september 2017 om 23:23
Een bepaalde vorm van kritisch zijn is ook helemaal niet erg. Mede om wat jij aangeeft, alleen je moet wel realistisch blijven in waar je kritisch in bent. Niemand tikt al je boxen in een keer. Soms zelfs nooit allemaal. Wil je dan compenseren of blijf je dwangmatig vasthouden aan je lijstje?Alicereturns schreef: ↑28-09-2017 23:18Wat is er mis met kritisch zijn, je wil toch een leuk iemand als partner ipv een vervelend persoon?
Soms is een wensenlijstje aanpassen helemaal zo slecht nog niet.
anoniem_355493 wijzigde dit bericht op 28-09-2017 23:25
0.19% gewijzigd
donderdag 28 september 2017 om 23:25
Dat klinkt natuurlijk wel een beetje gek van iemand die nu net weer een relatie heeft.Alicereturns schreef: ↑28-09-2017 23:18Wat is er mis met kritisch zijn, je wil toch een leuk iemand als partner ipv een vervelend persoon?
aan de buitenkant, een relatie is echt niet zaligmakend...
donderdag 28 september 2017 om 23:30
donderdag 28 september 2017 om 23:31
Nee, sorry.Lattemacciato44 schreef: ↑28-09-2017 23:30Hebben jullie naast luchtiger gaan daten andere tips om in contact te komen met leuke mannen? Ik sport twee keer in dr week in een gemengde groep dus zou hier een keer tegenover een man kunnen gaan staan maar verder ben ik wel benieuwd hoe ik aan leuke dates zou kunnen komen buiten het stappen om.
donderdag 28 september 2017 om 23:32
Dansles?Lattemacciato44 schreef: ↑28-09-2017 23:30Hebben jullie naast luchtiger gaan daten andere tips om in contact te komen met leuke mannen? Ik sport twee keer in dr week in een gemengde groep dus zou hier een keer tegenover een man kunnen gaan staan maar verder ben ik wel benieuwd hoe ik aan leuke dates zou kunnen komen buiten het stappen om.
Van te voren natuurlijk wel vragen of zich er ook singles aanmelden.
donderdag 28 september 2017 om 23:33
Toevallig niemand van je contacten een leuke broer of neef of vriend?Lattemacciato44 schreef: ↑28-09-2017 23:30Hebben jullie naast luchtiger gaan daten andere tips om in contact te komen met leuke mannen? Ik sport twee keer in dr week in een gemengde groep dus zou hier een keer tegenover een man kunnen gaan staan maar verder ben ik wel benieuwd hoe ik aan leuke dates zou kunnen komen buiten het stappen om.
Collega's?
Familieleden van 't zevende knoopsgat (lees: nicht van neef van tante van zus van ...) die nog ergens een leuke man weten?
donderdag 28 september 2017 om 23:33
vrijdag 29 september 2017 om 05:16
Das inderdaad een goede!Dakduif÷ schreef: ↑28-09-2017 23:23Een bepaalde vorm van kritisch zijn is ook helemaal niet erg. Mede om wat jij aangeeft, alleen je moet wel realistisch blijven in waar je kritisch in bent. Niemand tikt al je boxen in een keer. Soms zelfs nooit allemaal. Wil je dan compenseren of blijf je dwangmatig vasthouden aan je lijstje?
Soms is een wensenlijstje aanpassen helemaal zo slecht nog niet.
vrijdag 29 september 2017 om 05:20
Eeehh nou die persoon ben ik niet hoor..., ik ben gewoon weer single..
(Ben weer gekapt met hem, zit namelijk niet te wachten op een r*te dominante gast die niet respectvol met mij omgaat)
M.a.w de stelling klopt nogal...
(En trouwens hoezo zou je die mening niet kunnen hebben of bij moeten stellen als je niet single bent??? Bij mij is het niet alleen een mening maar ook een ervaring. En ik ben als single niet ongelukkig, maar dat heb ik mezelf ook aangeleerd)
vrijdag 29 september 2017 om 07:15
Sorry! Verkeerd gelezen.Alicereturns schreef: ↑29-09-2017 05:20Eeehh nou die persoon ben ik niet hoor..., ik ben gewoon weer single..
(Ben weer gekapt met hem, zit namelijk niet te wachten op een r*te dominante gast die niet respectvol met mij omgaat)
M.a.w de stelling klopt nogal...
(En trouwens hoezo zou je die mening niet kunnen hebben of bij moeten stellen als je niet single bent??? Bij mij is het niet alleen een mening maar ook een ervaring. En ik ben als single niet ongelukkig, maar dat heb ik mezelf ook aangeleerd)