Als enige single over
vrijdag 29 september 2017 om 08:42
Dat kom je dus wel.Lattemacciato44 schreef: ↑28-09-2017 23:47@ Torna er zal vast wel iemand een leuke single kennen in mn kennissenkring. Heb het er sowieso weleens met vriendinnen over gehad dat ik graag een relatie zou willen maae wil ook niet te wanhopig over komen.
vrijdag 29 september 2017 om 08:46
Misschien 'ns leren genieten van 't alleen zijn? Je kunt ook alleen een weekendje weg of op reis gaan. En geniet er van dat je je bed voor jezelf alleen hebt ipv dat er iemand naast je ligt te snurken en ruften. Je kunt lekker je eigen plan trekken ipv verplicht mee naar de schoonouders of naar 'n vriendengroep waar je niets mee hebt.
En bedenk dat het grootste aantal van jouw vrienden die nu settelen over 'n paar jaar weer op straat staan. Met schulden, zonder huis en eventueel nog met 'n kind.
En bedenk dat het grootste aantal van jouw vrienden die nu settelen over 'n paar jaar weer op straat staan. Met schulden, zonder huis en eventueel nog met 'n kind.
vrijdag 29 september 2017 om 08:58
Tinder is misschien niet de geschikte site, maar er bestaan echt wel goede dating sites, en na wat ervaring kun je wel snel ontdekken of iemand een scharrel zoekt of een serieuze relatie. Zelf heb ik er overwegend goede ervaringen mee en al meer dan een jaar samen met een schat van een vrouw die ik via een dating site heb leren kennen.
Als ik als man één tip mag geven : wanneer een man je bevalt, kruip niet bij de eerste ontmoeting er al mee in bed (en laat je daarbij niet verleiden door zijn goede looks of door compassie-opwekkende verhalen zoals 'vader of moeder net overleden'); er zullen wel uitzonderingen zijn, maar het soort mannen dat daar op aanstuurt, is niet op zoek naar een vaste relatie, en ik heb begrepen dat het toch een vaste relatie is dat je wenst. Ook wanneer die man aan de andere kant van het land woont (bij manier van spreken), zou er een belletje moeten rinkelen.
Bij mij geen pleidooi om single te blijven; het leven is zoveel mooier met twee, en de risico's moet je erbij nemen.
Als ik als man één tip mag geven : wanneer een man je bevalt, kruip niet bij de eerste ontmoeting er al mee in bed (en laat je daarbij niet verleiden door zijn goede looks of door compassie-opwekkende verhalen zoals 'vader of moeder net overleden'); er zullen wel uitzonderingen zijn, maar het soort mannen dat daar op aanstuurt, is niet op zoek naar een vaste relatie, en ik heb begrepen dat het toch een vaste relatie is dat je wenst. Ook wanneer die man aan de andere kant van het land woont (bij manier van spreken), zou er een belletje moeten rinkelen.
Bij mij geen pleidooi om single te blijven; het leven is zoveel mooier met twee, en de risico's moet je erbij nemen.
vrijdag 29 september 2017 om 09:15
vrijdag 29 september 2017 om 10:05
Idd wel een beetje, heb ik ook een tijd gehad hoor...
Is ook niet heel vreemd aangezien ons van kleins af aan bijv. door sprookjes aangepraat wordt/we geconfronteerd worden met het idee dat je met iemand gelukkiger bent dan in je eentje.
Wat mij betreft kunnen we dat idee overigens in twijfel trekken, ik heb onlangs nog ervaren dat je lang niet altijd gelukkiger bent in een relatie en dat je de verkeerde mensen aan blijft trekken zolang je niet eerst happy bent met jezelf zodat je wat zelfvertrouwen kweekt. (Ok dan spreek ik in ieder geval ook voor mezelf
vrijdag 29 september 2017 om 10:20
Als het een manipultieve dominante dwingende gast is vind ik het leven helemaal niet mooier met zn tweeën.
Sprookjes en realiteit zijn 2 verschillende dingen en ik vind het gel*l dat het leven in je eentje niet ook mooi is
(Eten wat je wil, eten wanneer je wil, naar bed en op staan wanneer je wil, doen wat je wilt, weggaan en thuiskomen wanneer je wil, niks doen en de hele dag series kijken als het regent ipv 'leuk naar de bouwmarkt op zaterdag en daarna koffie bij schoonma..' , de hele dag in joggingbroek, een kapot shirt met eiervlekken en eenhoornpantoffels lopen op je vrij dag, geen mens die er wat van zegt. Wat is daar vervelend aan?)
Ok ik ga niet doen of ik niet ook bepaalde verlangens heb net zoals iedereen, dat is menselijk.
Ik zou echt wel weer lang willen zijn met iemand waar ik me fijn bij voel en die lief voor me is.
Mjah dat is nou eenmaal niet iedereen, we hebben niet alles in de hand en je bent niet afhankelijk van liefde/relaties. Het leven is nou eenmaal niet zaligmakend, al heb je een heel harem en 20 miljoen...
En als ik morgen onder een bus kom dan vind ik het jammer als ik vooral bezig was met wat ik niet heb ipv wel. (Fijn huis, lieve en grappige huisdieren, lieve collega's, lieve vrienden enz)
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 29-09-2017 10:29
10.94% gewijzigd
vrijdag 29 september 2017 om 10:26
Ik wel, ben op dreef..
(Je lijkt mn nichtje wel... die is 7
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 29-09-2017 17:26
13.04% gewijzigd
vrijdag 29 september 2017 om 10:27
Dit!!Alicereturns schreef: ↑29-09-2017 10:20![]()
Als het een manipultieve dominante dwingende gast is vind ik het leven helemaal niet mooier met zn tweeën.
Sprookjes en realiteit zijn 2 verschillende dingen en ik vind het gel*l dat het leven in je eentje niet ook mooi is![]()
(Eten wat je wil, eten wanneer je wil, naar bed en op staan wanneer je wil, doen wat je wilt, weggaan en thuiskomen wanneer je wil, niks doen en de hele dag series kijken als het regent ipv 'leuk naar de bouwmarkt op zaterdag en daarna koffie bij schoonma..' , de hele dag in joggingbroek, een kapot shirt met eiervlekken en eenhoornpantoffels lopen op je vrij dag, geen mens die er wat van zegt. Wat is daar vervelend aan?)
vrijdag 29 september 2017 om 10:30
vrijdag 29 september 2017 om 10:43
Pessimisme? Een relatie past gewoon niet bij mij heb ik ondervonden. Ik zit stukken beter in m'n vel als single. Je hoeft niet als 'n hersenloos kuddedier achter de massa aan te lopen.
vrijdag 29 september 2017 om 10:47
Pessimisme of realisme?
Ben het verder helemaal met je eens, er ligt bij jezelf ook een groot deel.
(En dat heb ik ook geschreven... met wellicht andere bewoording)
vrijdag 29 september 2017 om 16:14
Helemaal waar dat je het leven zelf leuk moet maken en niet afhankelijk bent van anderen alhoewel een fijne relatie een mooie aanvulling is. De tip over zelf dingen ondernemen neem ik ook zeker mee, ben aan het sparen voor een mooie verre reis en mocht mijn contract verlengd worden ga ik deze sowieso dit jaar maken.
vrijdag 29 september 2017 om 16:18
TO, misschien is speeddaten wat voor je?
Heb ik ook ooit gedaan en echt geen relatie aan over gehouden, maar:
het leerde me om op een ontspannen manier kennis met iemand te maken,
de juiste vragen te stellen, het gaf me zelfvertrouwen en leverde me 3 singlevriendinnen op in de tijd dat ik single was.
Kost je 1 avondje en ik vond de types daar behoorlijk toe aan een relatie i.p.v. een scharrel (komt misschien ook door de entreeprijs?)
Heb ik ook ooit gedaan en echt geen relatie aan over gehouden, maar:
het leerde me om op een ontspannen manier kennis met iemand te maken,
de juiste vragen te stellen, het gaf me zelfvertrouwen en leverde me 3 singlevriendinnen op in de tijd dat ik single was.
Kost je 1 avondje en ik vond de types daar behoorlijk toe aan een relatie i.p.v. een scharrel (komt misschien ook door de entreeprijs?)
vrijdag 29 september 2017 om 16:19
@ Alice ik begrijp jouw kant ook heel goed en vind het juist heel stoer dat je voor jezelf kiest en niet in een relatie blijft hangen waarin je niet gelukkig bent.
@ Gemalto dank je wel voor je eerlijke advies. Sowieso interessant om te lezen hoe jij als man erin staat. De tip die je geeft over niet zomaar bij een scharrel slapen die gebruik ik sowieso omdat ik er niet van houd meteen met iemand het bed in te duiken.
@ Gemalto dank je wel voor je eerlijke advies. Sowieso interessant om te lezen hoe jij als man erin staat. De tip die je geeft over niet zomaar bij een scharrel slapen die gebruik ik sowieso omdat ik er niet van houd meteen met iemand het bed in te duiken.
vrijdag 29 september 2017 om 16:22
vrijdag 29 september 2017 om 17:24
Lattemacciato44 schreef: ↑29-09-2017 16:19@ Alice ik begrijp jouw kant ook heel goed en vind het juist heel stoer dat je voor jezelf kiest en niet in een relatie blijft hangen waarin je niet gelukkig bent.
Niet dat ik dat makkelijk en leuk vind, ik ben ook echt wel teleurgesteld want ik heb bij hem ook echt een andere kant gezien..
En nogmaals ik ga niet meer ontkennen dat ik ook dat verlangen heb, maar niet voor iedere prijs...
vrijdag 29 september 2017 om 17:26
redbulletje schreef: ↑29-09-2017 10:43Pessimisme? Een relatie past gewoon niet bij mij heb ik ondervonden. Ik zit stukken beter in m'n vel als single. Je hoeft niet als 'n hersenloos kuddedier achter de massa aan te lopen.
Delhi, goed idee, ik doe mee..
vrijdag 29 september 2017 om 18:17
@ Vesper wat jij zegt dat bedoel ik precies. Dingen als samen in slaap vallen of samen een filmpje kijken mis ik gewoon, natuurlijk ga ik ook weleens met vriendinnen een filmpje pakken maar een relatie hebben is toch anders. Zijn de meeste mensen die daten via en datingsite ouder dan dertig of zitten er ook genoeg twintigers tussen?
vrijdag 29 september 2017 om 18:19
Zo hoort een goede en vooral fijne relatie te zijn, niet meer niet minder.VesperLynd schreef: ↑29-09-2017 18:08Ik was een zeer tevreden vrijgezel, maar nu ik mijn vriend in mijn leven heb, ben ik toch wel gelukkiger. Het is gewoon heel fijn om samen te zijn, te lachen, bij elkaar terecht kunnen, steun en knuffel waar nodig, seks, gezelligheid, samen praten over de toekomst. Ik heb ook niet het gevoel dat ik water bij de wijn heb moeten doen of 'eisen' van mijn lijstje heb moeten schrappen. Ik zou hem voor geen goud meer willen missen.
Overigens heb ik mijn vriend via een betaalde datingsite leren kennen. Wij hebben op de eerste date op een luchtige manier onze verwachtingen van het contact uitgesproken en zo ontdekte ik 'wat voor vlees ik in de kuip had'. Wij wilden allebei geen gedoe, geen drama, geen ONS of FWB, maar gewoon een fijne relatie. En het bleek nog te werken ook. Wij zijn trouwens midden dertig.
Een aanvulling ipv een aanvulling.
Latte: zo'n relatie lijkt mij ook fijn, voor minder ga ik niet.
Echter ik ben niet ongelukkig nu ik dat niet heb.
(Ik ben 35, paar lange relaties achter de rug, maar nu single voor 3 jaar (min 3 maanden met laatste flop)