Als enige single over

28-09-2017 21:54 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
lattemacciato44 wijzigde dit bericht op 23-12-2018 22:24
99.65% gewijzigd
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 12:24
99.64% gewijzigd
VesperLynd schreef:
29-09-2017 19:40
Hmm, weet ik eigenlijk niet qua leeftijd. Heb aangegeven welke leeftijd en welke zoekstraal ik wilde en toen was hij één van de 'poppetjes' die naar voren kwam. Ik had voor vriend ook al wat dates via die site en vond dat ook echt wel lieve, goeie mannen. Eigenlijk dus alleen maar goeie ervaringen met internetdaten :-) .

Alice; ja, die momenten van alleen zijn zoals jij ze beschrijft zijn ook heerlijk! Vanavond ben ik in m'n eigen huisje en heeft vriend zich op zijn hobby gestort en vind ik het ook heerlijk om weer even alleen te zijn. Dat is ook een voordeel van een prima vrijgezellenbestaan. Hou dat gevoel vast, ook als Mr. Good Enough straks toch op de stoep staat.. :-P .
:smooch: oww dat ga ik zeker doen!
(En ik ben pas 35 dus geen idee wanneer maar Mr. Good komt echt wel een x, ik ben pas 35 en ga minstens 100 worden dus dat komt vast goed :proud: )

Het maakt het overigens wel makkelijker dat ik sinds vorig jaar in een heeeeel erg fijn leuk huisje woon in een hele leuke buurt :puh: .
(Daarvoor in een vinexwijk, eerst met ex, en nog 2 jaar alleen in een veel te groot huis in een stomme roddelstraat)
@Vesper Misschien inderdaad wel wat voor mij. Je mag hier zeker niet aangeven welke site?

@ Alice vanavond heerlijk een me time avondje met een bakje ijs en een maskertje op ook heerlijk.
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 12:25
98.92% gewijzigd
VesperLynd schreef:
29-09-2017 22:19
Latte; doe ik inderdaad liever niet, maar het is één van de wat hippere sites (vond ik zelf ;-) ). Het idee en de opmaak van de site sprak me aan. Ik zal even kijken of ik je een PB' tje kan sturen!

Alice; lekker, in een tof huis! Als vrijgezel in een vinexwijk lijkt me sowieso niks, haha! Heb je op zich wel weer zin om te daten of heb je een rustpauze ingelast?
Nee dat was het ook niet, toen ik nog samenwoonde wist, voelde ik al dat ik daar niet goed zat.
Resulteerde uiteindelijk in het feit dat ik vorig jaar 2x verhuisd ben, das best pittig zal ik zeggen, maar ik ben echt iedere dag zo blij dat ik de sprong gewaagd heb!

Die relatie is nu meer dan 3 terug, daarna ben ik idd wel weer af en toe gaan daten, verschrikkelijk...
Anyway dat heeft me in mei een nieuwe 'relatie' opgeleverd, begon heel leuk, werd minder en uiteindelijk werd het verschrikkelijk. (En de rest had ik daar al over verteld)
Door andere dingen in mijn leven en veel druk en stress op werk ben ik een week of 5/6 min of meer ingestort en ben dus wat oververmoeid momenteel.
Of ik weer toe ben aan daten, ik weet het eerlijk gezegd niet... Ik vind het nu ook wel best nu geloof ik.. Na het instorten van laatst heb ik idd een Rus tpauz ingelast, maar vd andere kant jezelf soms wat uitdagen en niet altijd voor 'de veilige haven' kiezen is ook wel eens goed.

Echter ik geloof niet dat ik nog zin heb in Tinder.
Pb mij als je wil dus ook maar jouw mysterieuze site ;-D ...
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 30-09-2017 09:42
2.44% gewijzigd
Pepper , stuur je mij ook die datingsite?

Ik heb komende dinsdag weer een date, maar merk dat ik steeds meer datemoe ben.
Gelukkig lijkt deze man nogal relaxed, en de interesses lijken redelijk overeen te komen.
miedo schreef:
30-09-2017 09:40
Pepper , stuur je mij ook die datingsite?

Ik heb komende dinsdag weer een date, maar merk dat ik steeds meer datemoe ben.
Gelukkig lijkt deze man nogal relaxed, en de interesses lijken redelijk overeen te komen.
Waarom blijf je dan daten?
redbulletje schreef:
30-09-2017 09:42
Waarom blijf je dan daten?
alleen is ook niet alles
miedo schreef:
30-09-2017 09:46
alleen is ook niet alles
Nee klopt... (licht sarcastische modus staat aan), in je eentje kun je:
-doen wat je wil
-rotzooi maken zonder gezeik van anderen
-eten wat en wanneer je wil
-weggaan en thuiskomen wanneer je wil
-op je vrije dag in lompe pyjama's, wijde shirts en konijnenpantoffels :proud: lopen en Netflixen/forummen zolang als je wil
-je hoeft met niemand rekening te houden
-nooit gezeik of discussies (en die zijn er in iedere relatie..)
-je kunt opstaan en gaan slapen wanneer je wil
-als je geen zin hebt om te koken kun je pizza/chinees/sushi bestellen zonder overleg gezeik of discussie.

Idd, dikke ellende...
Was getekend, een in pyama languit op bank, met kat aan voeten zittend dametje...
(Het regent toch...)

Nee ff serieus ik snap je, heb ik ook lang gehad, maar je hebt een keuze: balen wat je niet hebt, dat zal je niet helpen, of genieten van wat je hebt: vrijheid!
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 30-09-2017 16:04
6.11% gewijzigd
:proud: heb mezelf konijnenpantoffels cadeau gedaan. Voor de lol, symbolisch voor 'alleen wonen is leuk ', en ook nog lekker warm :rolling:
Tsja, je kunt nog 1000 redenen bedenken als voordeel. Of het opweegt tegen 1000 nadelen die te bedenken zijn is de vraag. Toch denk ik dat ieder normaal mens niet graag alleen is. Maar het verschilt per persoon en je leefwijze en omgeving hoe je ermee omgaat en dan is het fijn als je het niet zo zwaar opneemt.
Want pantoffels kun je niet aan als je samen bent? Ik vind dat altijd wat gekke redenen om blij te zijn dat je single bent. Als het goed is kun je gewoon jezelf zijn binnen de relatie.
Ksenija schreef:
30-09-2017 17:40
Tsja, je kunt nog 1000 redenen bedenken als voordeel. Of het opweegt tegen 1000 nadelen die te bedenken zijn is de vraag. Toch denk ik dat ieder normaal mens niet graag alleen is. Maar het verschilt per persoon en je leefwijze en omgeving hoe je ermee omgaat en dan is het fijn als je het niet zo zwaar opneemt.
Idd, en dat is ook i.m.o het meest verstandig want je hebt helaas dit soort dingen niet in de hand. En ik zou ook echt wel een fijn persoon naast me willen maar als dat er voorlopig of nooit meer van komt dan kan ik niet anders dan zoveel mogelijk blij in mn eentje te zijn.
(Ik vertik het zelfs om niet blij te zijn, ik wil daar namelijk niet perse een ander voor nodig hebben)

En die voordelen die ik noem, puur een poging om er wat humor in te gooien
Chilli.. jammer dat je dat niet snapt... Natuurlijk kun je maffe konijnenpantoffels dragen bij je date :proud: , charmant is anders maar waarom niet! ;-)
Tijdens je date zou ik het niet doen, maar gewoon thuis als je een relatie hebt natuurlijk wel. Net als die andere dingen.

Als het goed is laat je elkaar lekker de dingen doen waar de ander zin in heeft. Hier zitten we regelmatig op de bank series te bingen hoor. Soms samen dezelfde, soms allebei een andere (tablet erbij). En ja, dat kan prima in pyjama met pantoffels.
Ik ben 32 zonder ooit een serieuze gehad te hebben. Meestal vind ik mijn single-leven prima. Gaan en staan waar ik wil, mijn Tv-programma's kijken, eten wat ik wil. Op sommige momenten vind ik het minder. Twee jaar geleden was er een klassenreünie van de basisschool. Ik heb tot het laatste moment getwijfeld of ik zou gaan. Omdat ik me een loser voelde. Ik wist dat de meesten samenwoonden (degenen die Facebook hadden) en sommigen hadden al een gezin. Ook kan ik door psychische problemen niet regulier werken. Ik stelde me voor dat het net als op TV zou gaan. Dat ieder aan een tafel zit en om de beurt voor de hele klas vertelt wat hij/zij nu doet. Ze vinden me vast een minkukel of me uitlachen, dacht ik vooraf. Zij hebben van alles bereikt ik niks. Toch gegaan, omdat je niet weet of er nog eens een reünie komt. Want het was mijn leukste klas ooit, op een paar meiden na. De bijeenkomst verliep relaxt. Het was net een staande receptie en er werd wel gevraagd naar je liefdesstatus en wat je deed. Ik zei dat ik happy single was en de ware nog niet was tegengekomen. Eentje zei kalm: "Oh dat komt heus wel hoor." We waren toen 29/30 jaar. Er werd helemaal niet raar over gedaan. Ook al was ik de enige single daar. Van een aantal weet ik het niet, niet iedereen was aanwezig.
Alleen over blijven beangstigd me soms ook. Maar je moet ook veel investeren in relatie en ik ben erg introvert. Mensen vind ik snel vermoeiend.
[quote=Alicereturns post_id=27609126 time=1506788897 user_id=351879]
Idd, en dat is ook i.m.o het meest verstandig want je hebt helaas dit soort dingen niet in de hand. En ik zou ook echt wel een fijn persoon naast me willen maar als dat er voorlopig of nooit meer van komt dan kan ik niet anders dan zoveel mogelijk blij in mn eentje te zijn.
(Ik vertik het zelfs om niet blij te zijn, ik wil daar namelijk niet perse een ander voor nodig hebben)

Eerlijk en reëel van je. Inderdaad, je hebt het niet in de hand. Dat is eigenlijk nog het meest vervelende van alles. Als je er wat aan wilt doen kun je geen kant op. Wellicht storten op internet daten, maar daar moet je ook het type voor zijn. En ook daar maar het resultaat van afwachten.
SweetChili schreef:
30-09-2017 18:48
Tijdens je date zou ik het niet doen, maar gewoon thuis als je een relatie hebt natuurlijk wel. Net als die andere dingen.

Als het goed is laat je elkaar lekker de dingen doen waar de ander zin in heeft. Hier zitten we regelmatig op de bank series te bingen hoor. Soms samen dezelfde, soms allebei een andere (tablet erbij). En ja, dat kan prima in pyjama met pantoffels.
Ja hehe, natuurlijk kan dat.
Laat maar ok?

Thnx Ksenija!
Deze inzichten heb ik niet vanzelf gekregen hoor.. daar heb ik zogezegd best veel voor moeten doen, om me prettig met mezelf te voelen. Maar ja ik had geen andere keuze voor mijm gevoel...

Wat mij overigens heel erg geholpen heeft is 'Verslaafd aan liefde' van Jan Geurtz. (Titel niet te letterlijk nemen, is een doordenkertje)
Dat boek was voor mij het begin om mijn hele ', vastgeroeste' denkpatroon om te gooien.

Op YouTube staan ook filmpjes van Noah Elkrief, als je love intikt krijg je een paar hele goede filmpjes.
(Niet alleen leerzaam voor singles)
Ksenija schreef:
30-09-2017 17:40
... Toch denk ik dat ieder normaal mens niet graag alleen is. ..
en bedankt..fijn dat jij even bepaalt wie en wat normaal is :) beetje jammer dat je mij dan abnormaal noemt
Uomo schreef:
30-09-2017 20:02
en bedankt..fijn dat jij even bepaalt wie en wat normaal is :) beetje jammer dat je mij dan abnormaal noemt
idem!

Niet iedereen is 'n kuddedier.
@ Miedo spannend maar wie weet is het wel een hele leuke man.

@ Alice ik vind je manier van relativeren heerlijk!

@ Uomo wij zijn allemaal anders maar de meesten van ons vinden het prettig om in een relatie te zjjn, dat neemt niet weg dat jij misschien wel het gelukkigste bent als vrijgezel. Prima toch, doen waar je gelukkig van wordt. Anderen oordelen toch wel.
Lattemacciato44 schreef:
01-10-2017 15:07
@ Miedo spannend maar wie weet is het wel een hele leuke man.

@ Alice ik vind je manier van relativeren heerlijk!
:$ dank je...

Dat is overigens ook mijn bedoeling, het een beetje relativeren. (Heb ik ook moeten leren)
Ik wil helemaal niet suggereren dat je in een relatie totaal geen vrijheid meer hebt en dat singles betere personen zijn ;) . Natuurlijk niet , we zijn allemaal gelijk.
(En natuurlijk kun je in een relatie ook op konijnenpantoffels lopen, hehe...
Enige is dat als je alleen bent is dat je zeker kan zijn dat je geen commentaar krijgt op het feit dat dat niet het toppunt is van charmant. ;-) )

En om gelukkig te zijn heb je geen ander nodig, je kunt jezelf ook gelukkig maken.
@ Alice helemaal mee eens. Gisteren besloten om mezelf te kietelen heb sexy lingeriesetjes en twee hele leuke blousen gekocht voor mezelf, vanavond een heerlijk avondje televisie. Er komt sinds kort een leuke serie op zondagavond op Rtl.

Heb trouwens best leuke reacties op mijn profiel op de datingsapp. 😇

Fijn weekend nog allemaal.
Goed zo, lief zijn voor jezelf en goed zorgen voor jezelf...
Ik denk soms ook 'boeiend hoe ik erui zie als ik bijv enkel boodschappen ga doen, maar ik bedacht mij laatst dat als je je uiterlijk blijft verzorgen dat alleen al voor je zelf al beter is.

Ik wilde overigens nog wel ff zeggen dat ik het alleen zijn ook niet altijd makkelijk en leuk vind hoor..
Maar ik heb geleerd dat gevoel met mezelf op te lossen. (En daar moet ik mezelf in blijven trainen...)

Fijne avond allen!
Alicereturns schreef:
30-09-2017 11:28
Nee klopt... (licht sarcastische modus staat aan), in je eentje kun je:
-doen wat je wil
-rotzooi maken zonder gezeik van anderen
-eten wat en wanneer je wil
-weggaan en thuiskomen wanneer je wil
-op je vrije dag in lompe pyjama's, wijde shirts en konijnenpantoffels :proud: lopen en Netflixen/forummen zolang als je wil
-je hoeft met niemand rekening te houden
-nooit gezeik of discussies (en die zijn er in iedere relatie..)
-je kunt opstaan en gaan slapen wanneer je wil
-als je geen zin hebt om te koken kun je pizza/chinees/sushi bestellen zonder overleg gezeik of discussie.
... en je kan :
- in je eentje vrijen zoveel je wil
- in je eentje hand in hand gaan wandelen
- in je eentje romantisch uit gaan eten
- ...
... niets dan voordelen !
Gemalto schreef:
02-10-2017 13:51
... en je kan :
- in je eentje vrijen zoveel je wil
- in je eentje hand in hand gaan wandelen
- in je eentje romantisch uit gaan eten
- ...
... niets dan voordelen !
M'n vibrator is effectiever en besmeurt me niet met vieze lichaamssappen
Hand in hand wandelen geeft zweethandjes, ik loop liever met m'n handen vrij
Je kunt ook gezellig uit eten ipv romantisch en dan kun je na afloop gewoon lekker rustig je eigen bed in duiken zonder gesnurk van 'n dronken partner

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven