Altijd de verkeerde?

23-07-2021 10:26 71 berichten
Hoi allemaal,

Afgelopen woensdag heb ik weer een date gehad. Het was heel gezellig en fijn. Hij had allerlei hapjes gemaakt en we hadden gepicknickt. Naarmate het later op de avond en donker werd, kwam hij dichterbij mij zitten en begonnen we te kussen en raakte hij mij veel aan. We hadden afgesproken bij een natuurgebied waar je heel mooi kunt zitten. Het was een fijne avond en voor ons allebei voor herhaling vatbaar, zei hij op dat moment.

Nu krijg ik dus vandaag een appje dat hij moeite heeft zich open te stellen. Mij super aantrekkelijk en leuk vindt, maar er mentaal nog niet klaar voor is en mij niet wil 'gebruiken'.

Op de een of andere manier roep ik dit over mij af, want dit is nu al de zoveelste keer. Het lijkt wel of mannen het leuk vinden om met mij een beetje te zoenen etc etc, om vervolgens met een bepaalde reden toch niet meer willen.

Ik merk dat mijn zelfvertrouwen hierdoor verslechterd (in ieder geval op liefdesgebied), terwijl ik hier voorheen nooit last van heb gehad.

Dit jaar heb ik al verschillende teleurstellingen gehad op dit vlak, waaronder het abrupt beëindigen (vanuit zijn kant) van een langere dateperiode (3 maanden) eind mei. Dit kwam voor mij totaal onverwacht. En ook deze jongen leek gek op mij (fysiek in ieder geval).

Ik snap gewoon niet wat ik fout doe. Zit er nu over na te denken om voorlopig maar helemaal niet meer te daten, want het leidt toch nergens toe op deze manier..

Ik weet niet wat ik met dit topic wil. Misschien even ventileren :-) Ik baal er vooral van dat mijn zelfvertrouwen telkens zo'n optater krijgt...

X Bo
Alle reacties Link kopieren
Daten is toch gewoon 1 grote vijver ?
ik ga niet op date met de intentie een toekomst op te bouwen met diegene, maar om een leuke avond te hebben evt met sex.
Vind ik m leuk genoeg, komt er een 2e date , anders niet.
Sommige dates worden vaste fwb
Kom ik in die week een leuker exemplaar tegen dan die van 1e date, bel ik date 2 af,
sandy1974 schreef:
26-07-2021 12:48
ik ga niet op date met de intentie een toekomst op te bouwen met diegene, maar om een leuke avond te hebben evt met sex.
Kom ik in die week een leuker exemplaar tegen dan die van 1e date, bel ik date 2 af,

Je praat over mensen alsof het wegwerpvoorwerpen zijn. Volgens mij is dat het tegenovergestelde van wat TO zoekt.
sandy1974 schreef:
gelukkig is dit voor iedereen verschillend ^^
RikM schreef:
26-07-2021 13:00
Je praat over mensen alsof het wegwerpvoorwerpen zijn. Volgens mij is dat het tegenovergestelde van wat TO zoekt.
Als een vrouw dit doet is het vreemd gedrag of is ze een slet? Een man gewoon een fuck boy
sandy1974 schreef:
26-07-2021 17:00
Als een vrouw dit doet is het vreemd gedrag of is ze een slet? Een man gewoon een fuck boy

Lees m'n reactie anders nog eens.
Ik denk dat je gewoon pech hebt, TO. Iets met eerst een boel kikkers moeten kussen? Of stel je je misschien te afhankelijk op? Dat zou mannen (en vrouwen) kunnen benauwen. Je leven moet er niet van afhangen zeg maar. Misschien meer ontspannen en zonder verwachtingen in proberen te staan? Dan blijft daten ook leuk denk ik.

Sandy, ik denk idd dat jouw manier van daten niet is wat TO voor ogen heeft. Hoe moet ik dat voor mij zien, nummers uitwisselen in de supermarkt, het tankstation of restaurant? Daar kan ik mij nou echt niets bij voorstellen. Ligt het er dan zo dik bovenop dat het om de seks gaat aan beide kanten? Wordt er überhaupt een gesprek aangeknoopt?
sandy1974 schreef:
26-07-2021 12:31
En nu ik single ben is er niks exclusief , ik heb met meerdere contact, ene is puur voor de sex, ander vind ik leuk genoeg om mee te daten, totdat ik echt verliefd wordt loopt alles beetje parallel en door elkaar .
Ben je hier open over naar je dates?
sandy1974 schreef:
Ieder zijn ding. Ik vind het een hele onrespectvolle manier van daten. Zeg je het de eerste date dat je zo in de wedstrijd zit? Zou je zelf zo behandeld willen worden? Misschien ben je wel zo behandeld en ben je het zelf ook maar gaan doen? Ik hoop niet dat 1974 je geboortejaar is. :)
LaCasa schreef:
26-07-2021 17:34
Ieder zijn ding. Ik vind het een hele onrespectvolle manier van daten. Zeg je het de eerste date dat je zo in de wedstrijd zit? Zou je zelf zo behandeld willen worden? Misschien ben je wel zo behandeld en ben je het zelf ook maar gaan doen? Ik hoop niet dat 1974 je geboortejaar is. :)

Ik vind dat Sandy helemaal niks onoorbaars doet. Ze gaat uit van wat ze zelf voor iemand voelt en wil en is daar zo te horen gewoon eerlijk over. Beter dan die dates van TO, die haar met mooie praatjes het bed in proberen te lullen.
Antoon69 schreef:
26-07-2021 17:56
Ik vind dat Sandy helemaal niks onoorbaars doet. Ze gaat uit van wat ze zelf voor iemand voelt en wil en is daar zo te horen gewoon eerlijk over. Beter dan die dates van TO, die haar met mooie praatjes het bed in proberen te lullen.

Ik vind het jammer dat we zo'n wegwerpmaatschappij zijn geworden. Er hoeft maar een "beter exemplaar" langs te komen en hup, je wordt alweer aan de kant gegooid. Mensen lijken nergens meer moeite voor te willen doen. Hoe kun je zo ooit nog langdurige relaties opbouwen?

Ik vind het sowieso raar om meerdere mensen tegelijk te daten. Neem je het dan wel serieus?
RikM schreef:
26-07-2021 18:45
Ik vind het jammer dat we zo'n wegwerpmaatschappij zijn geworden. Er hoeft maar een "beter exemplaar" langs te komen en hup, je wordt alweer aan de kant gegooid. Mensen lijken nergens meer moeite voor te willen doen. Hoe kun je zo ooit nog langdurige relaties opbouwen?

Ik vind het sowieso raar om meerdere mensen tegelijk te daten. Neem je het dan wel serieus?
Het belangrijkste lijkt mij dat je hier open over bent naar de mensen waar je mee date. Misschien willen zij ook wel meerdere mensen tegelijk daten en komt het dan mooi uit of misschien kiezen ze er dan voor om niet met jou maar alleen met iemand anders te daten. Een langdurige relatie opbouwen lukt volgens mij het best met iemand waar je goed bij past. Meerdere mensen daten kan er voor zorgen dat je er achter komt wie er goed bij je past.
RikM schreef:

Kennelijk wil zij nog wat rondfladderen. Wat voor probleem heb je daar mee? Dat ze een spoor van gebroken harten of gekwetste mannen achter zich laat? Volgens mij valt dat wel mee.
Antoon69 schreef:
26-07-2021 19:13
Kennelijk wil zij nog wat rondfladderen. Wat voor probleem heb je daar mee? Dat ze een spoor van gebroken harten of gekwetste mannen achter zich laat? Volgens mij valt dat wel mee.

Ik heb er geen probleem mee maar ik begrijp wel dat TO moeite heeft met hoe daten tegenwoordig gaat. Je moet verdomd sterk in je schoenen staan.
RikM schreef:
26-07-2021 19:50
Ik heb er geen probleem mee maar ik begrijp wel dat TO moeite heeft met hoe daten tegenwoordig gaat. Je moet verdomd sterk in je schoenen staan.

Uit nieuwsgierigheid, wat bedoel je hiermee?
Ik denk dat het bij daten juist belangrijk is dat je jezelf aardig kent, je intenties, je wensen en grenzen. En dat je daar ook naar handelt.
RikM schreef:
26-07-2021 17:04
Lees m'n reactie anders nog eens.
Had ik ik wil rond sloeren to is op zoek naar een relatie.
RikM schreef:

Nee neem het dates nu absoluut niet serieus, maar ben daar wel heel eerlijk en duidelijk over tegen mijn dates .
Ik kom net uit een huwelijk van 18 jaar, ook ooit begonnen vanuit een date,
RikM schreef:

Nee neem het dates nu absoluut niet serieus, maar ben daar wel heel eerlijk en duidelijk over tegen mijn dates .
RikM schreef:

Sorry 3x
@rikM jij bent geen fan van mij hè ?
sandy1974 schreef:
26-07-2021 20:58
Sorry 3x
@rikM jij bent geen fan van mij hè ?

Niks persoonlijks hoor. Ik vond het alleen een rare bijdrage in een topic van iemand die graag een relatie wil en juist wel serieus probeert te daten.
Ik geloof niet in het hele online daten, tinder ook vreselijk, jezelf in de uitverkoop gooien,
Ik wil iemand tegenkomen op sportschool/:ah:tankstation etc etc
Aankijken en dan damn “ ik vind jou leuk” en hij mij .
Dan spreek ik m aan,Geef mijn nr, app paar dagen en spreek dan af ,
sandy1974 schreef:
26-07-2021 21:14
Ik geloof niet in het hele online daten, tinder ook vreselijk, jezelf in de uitverkoop gooien,
Ik wil iemand tegenkomen op sportschool/:ah:tankstation etc etc
Aankijken en dan damn “ ik vind jou leuk” en hij mij .
Dan spreek ik m aan,Geef mijn nr, app paar dagen en spreek dan af ,

Nou, kijk eens aan, dan zijn we het toch nog eens. :-D :high5:
RikM schreef:
26-07-2021 19:50
Ja precies! Ik vind dat mijn dates soms best wel hard zijn.. Je moet echt wel tegen een stootje kunnen. Een afwijzing is natuurlijk nooit leuk, maar het kan wel op een nette manier ipv ghosten oid.

En verder helemaal geen problemen mee hoor, als mensen afspreken voor de seks. Ieder zo zijn ding! Maar het is wel fijn als de andere partij daar duidelijk in is. Voor mij is dit namelijk nu niet wat ik zoek. :)
blackandgold schreef:
26-07-2021 17:08
Ik denk dat je gewoon pech hebt, TO. Iets met eerst een boel kikkers moeten kussen? Of stel je je misschien te afhankelijk op? Dat zou mannen (en vrouwen) kunnen benauwen. Je leven moet er niet van afhangen zeg maar. Misschien meer ontspannen en zonder verwachtingen in proberen te staan? Dan blijft daten ook leuk denk ik.

Sandy, ik denk idd dat jouw manier van daten niet is wat TO voor ogen heeft. Hoe moet ik dat voor mij zien, nummers uitwisselen in de supermarkt, het tankstation of restaurant? Daar kan ik mij nou echt niets bij voorstellen. Ligt het er dan zo dik bovenop dat het om de seks gaat aan beide kanten? Wordt er überhaupt een gesprek aangeknoopt?
Ja het is dan overduidelijk om de sex, ik app wel nog paar dagen:week dus dan wordt er wel “ gepraat” maar ik maak meteen duidelijk wat de bedoeling is,
LaCasa schreef:
26-07-2021 17:34
Jawel geboortejaar ben bijna 20 jaar braaf getrouwd geweest.
Ik laat me niet zo behandelen, ik behandel hen zo ,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven