Anders sinds onze ruzie
vrijdag 2 maart 2018 om 07:22
Verander je eigen gedrag. Zodra je een appje krijgt waarbij jij ziet dat het de verkeerde kant op gaat doordat hij iets anders opvat dan jij het bedoelt, bel je hem op.Poelewoeps schreef: ↑01-03-2018 17:14Ja het gaat eigenlijk ook nooit ergens over.. miscommunicatie. Soms komen dingen bot/gemeen over via app terwijl je t niet zo bedoelt, en voor ik t weet is er weer ruzie om niks. Vervolgens gaat dat te lang door. Als we elkaar dan weer in het echt zien kunnen we het goed uitpraten, maar ja ik denk toch dat die ruzies er wel inhakken.
vrijdag 2 maart 2018 om 09:57
vrijdag 2 maart 2018 om 09:59
“Het is hier in Groningen verdomd koud, bij het NK curling. Nondedju zeg.”
Zoiets?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
vrijdag 2 maart 2018 om 16:06
Ik lees af en toe wat en iedere keer als ik jouw naam zie ben je mensen aan het afbranden. Sowieso ben je de hele dag hier op het forum; heb jij geen baan? En kun je ook wat aardigs zeggen? Dit forum is bedoeld voor mensen om steun te krijgen of advies in een al zo harde wereld. Vind het echt zonde dat er zo op mensen gereageerd word als jij doet. Is je leven zo verrot?! Get a life, irriteer me dood aan jou zegJollyRider schreef: ↑02-03-2018 09:57Niet rot bedoeld, echt niet, maar jullie klinken eerder dom dan koppig. Echt, na 2,5 jaar nog niet door hebben dat jullie communicatiemiddel verkeerd is![]()
vrijdag 2 maart 2018 om 16:18
Ohw.... is dit forum zo bedoeld? Dat ben ik niet met jou eens en als je anders zou kunnen lezen dan zou je hebben geweten dat die steun en adviezen in de door jou gekenmerkte 'afbrand Posts' nog gegeven worden ook. Wat een gedram zeg en ga anders zelf een leven leiden? Want je hier ergeren is imho het moment om het forum echt af te sluiten.Leeuwin1979 schreef: ↑02-03-2018 16:06Dit forum is bedoeld voor mensen om steun te krijgen of advies in een al zo harde wereld. Vind het echt zonde dat er zo op mensen gereageerd word als jij doet. Is je leven zo verrot?! Get a life, irriteer me dood aan jou zeg
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 2 maart 2018 om 16:24
Vraag ik me eigenlijk ook af. Volgens mij heeft het lezen van andermans woorden en deze interpreteren, namelijk alles te maken met de bui waarin de lezer zit.
C'est le ton qui fait la musique.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 2 maart 2018 om 17:58
Beter lezen dan, dit ligt aan jou.Leeuwin1979 schreef: ↑02-03-2018 16:06Ik lees af en toe wat en iedere keer als ik jouw naam zie ben je mensen aan het afbranden.
Zeg jij zelf weleens iets aardigs trouwens?
vrijdag 2 maart 2018 om 19:43
Leeuwin1979 schreef: ↑02-03-2018 16:06Ik lees af en toe wat en iedere keer als ik jouw naam zie ben je mensen aan het afbranden. Sowieso ben je de hele dag hier op het forum; heb jij geen baan? En kun je ook wat aardigs zeggen? Dit forum is bedoeld voor mensen om steun te krijgen of advies in een al zo harde wereld. Vind het echt zonde dat er zo op mensen gereageerd word als jij doet. Is je leven zo verrot?! Get a life, irriteer me dood aan jou zeg
Ik denk dat TO hier echt heel veel aan heeft.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.