Appje na date

12-01-2018 10:46 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal,

Hoeveel dagen wachten jullie tot het versturen van een appje - na een eerste leuke date? Vooral benieuwd of jongens soms expres een dagje wachten om niet desperate over te komen?

De vraag is meer voor jongens (weet niet of die hier zitten). Kan je het heel leuk hebben gevonden maar toch een of twee daagjes wachten met contact zoeken?

Het lijkt een feit van algemene bekendheid dat een jongen je niet leuk vindt als een hij je de dag na de date geen berichtje stuurt. Maar is dit ook zo? Heeft jullie date/vriend een dag of langer gewacht met contact en dat het toch iets is geworden?
ufje wijzigde dit bericht op 12-01-2018 15:13
51.58% gewijzigd
Dágen? Ik zou zeggen uren :-D
Ligt er aan de ene keer wat sneller dan de andere.

Wat houd je tegen om hem te appen?
Ik zou een paar uur daarna al een appje sturen :proud:
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Ik appte hem al toen hij dr straat nog niet eens uit was.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het ligt eraan. Zie je het als een spelletje, dus wil je hard-to-get spelen of wil je misschien iets serieus?

Er vanuitgaande dat je wel een tweede date wil.
In het eerste geval zou ik wachten tot de ander appt of laat zelf appen. In de tweede situatie zou ik al snel laten weten dat ik het erg leuk vond en het aansturen op een tweede date.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Gewoon wanneer je zin en tijd hebt
koekies zijn lekker
Ik wacht nooit dagen.. als het leuk was mag hij dat van mij direct weten.
Eat glitter for breakfast and shine all day
Ik zou toch minstens een half jaartje wachten.
Niet geschoten is altijd mis
Ik date niet voor een serieuze relatie en toch app ik altijd redelijk snel na een date. Vooral als er daarvoor ook veel contact was.
Soms, als ik het even moet laten bezinken, wordt het de volgende dag. Maar geen radiostilte of afwachten tot de ander eerst reageert.

Hoe meer je gaat denken in regels en spelletjes, hoe ingewikkelder je het voor jezelf maakt
Framberry schreef:
12-01-2018 11:37
Ik date niet voor een serieuze relatie en toch app ik altijd redelijk snel na een date. Vooral als er daarvoor ook veel contact was.
Soms, als ik het even moet laten bezinken, wordt het de volgende dag. Maar geen radiostilte of afwachten tot de ander eerst reageert.

Hoe meer je gaat denken in regels en spelletjes, hoe ingewikkelder je het voor jezelf maakt
Huh? Leg eens uit. Jij hebt ineens een relatie?
:wtf:
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Framberry schreef:
12-01-2018 11:37

Dit. Al die verzonnen regels en spelletjes is gewoon moeilijk onzinnig gedoe.

Ik vind het idioot dat (jonge) vrouwen (en mannen) wordt aangepraat dat na een date aangeven dat je het leuk vond 'desperate' is. In mijn beleving is het eerder oprecht en eerlijk. En mocht je date deze oprechtheid/eerlijkheid niet kunnen waarderen en oordelen dat het 'desperate' is, dan denk ik dat je date toch niet zo'n leuk persoon is.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
louti schreef:
12-01-2018 12:11
Of ze date voor de sex/lol/wat dan ook?
koekies zijn lekker
louti schreef:
12-01-2018 12:11
Ik ben niet op zoek naar een relatie, maar spreek af voor de lol
Framberry schreef:
12-01-2018 12:34
Ik ben niet op zoek naar een relatie, maar spreek af voor de lol
En dat weet diegene waarmee je date ook?
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
12-01-2018 12:43
En dat weet diegene waarmee je date ook?
Jep
Als ik een date echt leuk vond appte ik meteen erna, toen ik net in de auto was gestapt. En vaak waren mannen me dan al voor...
Als een date echt leuk was hoor je dat doorgaans meteen. Dagen niets laten horen is meestal een slecht teken.
Ik appte altijd vrij snel. Echterrrrrr...wanneer ikzelf snel geappt werd vond ik dat nog veel leuker. Gaf aan dat de ander inderdaad interesse had en serieus wat wilde afspreken als vervolg.
Je moet minstens 3 dagen en 3 uur wachten. Ook moet je zelf nooit initiatief nemen en altijd zijn reactietijd verdubbelen, Dus als hij na twee uur wat terugstuurt, wacht jij vier uur. Ook in een smsje nooit meer enthousiasme tonen dan hij.
Al gelijk in de trein haha , daarna had ik spijt en maakte ik mij er druk om , had ik niet toch moeten wachten ? Maar het is toch goed gekomen ! Als je elkaar echt leuk vind maakt het echt niet uit en als jij spontaan wil laten weten hoe leuk je de date vond is dat toch prima ? Overdrijf alleen niet en stop op tijd, geef hem een beetje te raden !
winkje87 schreef:
12-01-2018 13:03
Je moet minstens 3 dagen en 3 uur wachten. Ook moet je zelf nooit initiatief nemen en altijd zijn reactietijd verdubbelen, Dus als hij na twee uur wat terugstuurt, wacht jij vier uur. Ook in een smsje nooit meer enthousiasme tonen dan hij.

:HA:
Ik vind dat er niet langer overheen moet gaan dan een dag. Ook vind ik dat de man moet appen (ja, ik ben ouderwets). Als hij langer dan een dag wacht raak ik minder enthiousiast. De kans is groot dat ik dan afhaak. Als hij mij namelijk heel erg leuk vindt, dan gaat hij heus geen dagen wachten.
Ik hou niet van spelletjes; als ik iemand oprecht heel leuk vind en de date was ook echt geslaagd, krijgt 'ie gelijk als ik thuis ben een appje hoe leuk ik vind en hoe leuk hij is.
De tijd die het duurt om "Morgen weer? ;-D ;-D ;-D " in te typen?
HuLang schreef:
12-01-2018 15:03
De tijd die het duurt om "Morgen weer? ;-D ;-D ;-D " in te typen?
Precies, als iemand echt enthousiast is dan komt er meestal binnen een paar uur wel wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven