Appje na date
vrijdag 12 januari 2018 om 10:46
Ha allemaal,
Hoeveel dagen wachten jullie tot het versturen van een appje - na een eerste leuke date? Vooral benieuwd of jongens soms expres een dagje wachten om niet desperate over te komen?
De vraag is meer voor jongens (weet niet of die hier zitten). Kan je het heel leuk hebben gevonden maar toch een of twee daagjes wachten met contact zoeken?
Het lijkt een feit van algemene bekendheid dat een jongen je niet leuk vindt als een hij je de dag na de date geen berichtje stuurt. Maar is dit ook zo? Heeft jullie date/vriend een dag of langer gewacht met contact en dat het toch iets is geworden?
Hoeveel dagen wachten jullie tot het versturen van een appje - na een eerste leuke date? Vooral benieuwd of jongens soms expres een dagje wachten om niet desperate over te komen?
De vraag is meer voor jongens (weet niet of die hier zitten). Kan je het heel leuk hebben gevonden maar toch een of twee daagjes wachten met contact zoeken?
Het lijkt een feit van algemene bekendheid dat een jongen je niet leuk vindt als een hij je de dag na de date geen berichtje stuurt. Maar is dit ook zo? Heeft jullie date/vriend een dag of langer gewacht met contact en dat het toch iets is geworden?
ufje wijzigde dit bericht op 12-01-2018 15:13
51.58% gewijzigd
vrijdag 12 januari 2018 om 10:58
Het ligt eraan. Zie je het als een spelletje, dus wil je hard-to-get spelen of wil je misschien iets serieus?
Er vanuitgaande dat je wel een tweede date wil.
In het eerste geval zou ik wachten tot de ander appt of laat zelf appen. In de tweede situatie zou ik al snel laten weten dat ik het erg leuk vond en het aansturen op een tweede date.
Er vanuitgaande dat je wel een tweede date wil.
In het eerste geval zou ik wachten tot de ander appt of laat zelf appen. In de tweede situatie zou ik al snel laten weten dat ik het erg leuk vond en het aansturen op een tweede date.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
vrijdag 12 januari 2018 om 11:37
Ik date niet voor een serieuze relatie en toch app ik altijd redelijk snel na een date. Vooral als er daarvoor ook veel contact was.
Soms, als ik het even moet laten bezinken, wordt het de volgende dag. Maar geen radiostilte of afwachten tot de ander eerst reageert.
Hoe meer je gaat denken in regels en spelletjes, hoe ingewikkelder je het voor jezelf maakt
Soms, als ik het even moet laten bezinken, wordt het de volgende dag. Maar geen radiostilte of afwachten tot de ander eerst reageert.
Hoe meer je gaat denken in regels en spelletjes, hoe ingewikkelder je het voor jezelf maakt
vrijdag 12 januari 2018 om 12:11
Huh? Leg eens uit. Jij hebt ineens een relatie?Framberry schreef: ↑12-01-2018 11:37Ik date niet voor een serieuze relatie en toch app ik altijd redelijk snel na een date. Vooral als er daarvoor ook veel contact was.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
vrijdag 12 januari 2018 om 12:15
Dit. Al die verzonnen regels en spelletjes is gewoon moeilijk onzinnig gedoe.Framberry schreef: ↑12-01-2018 11:37Ik date niet voor een serieuze relatie en toch app ik altijd redelijk snel na een date. Vooral als er daarvoor ook veel contact was.
Ik vind het idioot dat (jonge) vrouwen (en mannen) wordt aangepraat dat na een date aangeven dat je het leuk vond 'desperate' is. In mijn beleving is het eerder oprecht en eerlijk. En mocht je date deze oprechtheid/eerlijkheid niet kunnen waarderen en oordelen dat het 'desperate' is, dan denk ik dat je date toch niet zo'n leuk persoon is.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
vrijdag 12 januari 2018 om 13:03
vrijdag 12 januari 2018 om 13:19
Al gelijk in de trein haha , daarna had ik spijt en maakte ik mij er druk om , had ik niet toch moeten wachten ? Maar het is toch goed gekomen ! Als je elkaar echt leuk vind maakt het echt niet uit en als jij spontaan wil laten weten hoe leuk je de date vond is dat toch prima ? Overdrijf alleen niet en stop op tijd, geef hem een beetje te raden !
vrijdag 12 januari 2018 om 14:03
vrijdag 12 januari 2018 om 14:26