Beetje vreemd ...

24-07-2008 17:59 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen, ik schaam me ook een beetje om dit zo te delen. Maar liever hier dan met vriendinnen.

Sinds 5 maanden heb ik een nieuwe vriend. Gaat allemaal heel erg leuk maar nu had ik laatst toch wel een hele vreemde situatie met hem. Dit is een week geleden, toen is het een beetje langs me heen gegaan ...

Nou euhhh, vorig week hoorde ik van een vriendin dat een jeugdvriendin van mij was overleden. Ik wist helemaal niet dat ze ziek was en eigenlijk had ik ook al een paar jaar niet meer met haar gesproken. Ik hoorde altijd via wederzijdse vriendin hoe het ging. We hadden geen ruzie ofzo maar gewoon geen innig contact meer. I.i.g. ik was daar heel verdrietig over.

Die avond was mijn vriend ook bij me. We hebben er eigenlijk maar heel kort over gesproken. Toen we naar bed gingen was ik nog steeds verdrietig... Hij wilde sex maar daar had ik geen zin in. En toen later zag ik opeens dat hij naast mij zichzelf aan het bevredigen was. Hij zag dat ik dat zag en ging gewoon door en zei achteraf dat hij gewoon zin had...

Ik lag daar een beetje verdrietig te zijn en hij, hij denkt aan klaarkomen?

Ik weet niet wat ik hiervan denken moet. Wat denken jullie?
Juul, sterkte er mee. Klinkt als een verstandige keuze!
Koelkast, ik lees nu pas dat verkeerd geqoute heb
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Goed zo Juul! Sterkte ermee!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Juul81 schreef op 25 juli 2008 @ 14:58:

Dank Eleonora en Felicitaatje!

En @Castello, okay

Ja nou, ik vind het wel jammer maar goed ik ben als ik hiermee doorga 'verliefd' op een illusie van hem... (die ik nu dus niet meer kan ontkennen).

Ga het dus wel doorzetten, de pijn zal sneller overgaan dan dat ik te lang in relatie blijf hangen die niet goed aanvoelt.

Jij ook bedankt!Kan deze zin alleen volmondig beamen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven