Begin 30 en alleen, op zoek naar succesverhalen

09-05-2021 13:59 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: Ik ben begin dertig en nog alleen. Nadat een lange relatie enkele jaren geleden op de klippen liep, ben ik nooit meer iemand tegengekomen waar ik echt een toekomst mee zag. Af en toe ga ik wel op date, maar ik mis die ene klik. Ik ben liever alleen dan met iemand die het net niet is.

Ondertussen bouwt mijn omgeving rustig door. Het is momenteel zelfs zo dat al mijn vriendinnen zwanger zijn, een jong kindje hebben en/of hun bruiloft plannen. Ik ben natuurlijk heel blij voor ze, want hun dromen komen uit. Zelf heb ik echter niets met bruiloften en een kinderwens heb ik ook al niet.

Mijn leven is verder wel heel leuk, en ik vermaak me meestal prima. Maar ik ben toch wel weer toe aan een relatie. Laatst probeerde ik een datingsite waarop ik duidelijk aangaf dat ik geen kinderen wil, maar kreeg toen vooral reacties van mannen die ze wél wilden. Of teksten in hun profiel hadden staan als "trotste papa van 3 prinsesjes". Da's niet helemaal wat ik zoek.

Vandaag ben ik in een mopperbui en heb ik het gevoel dat ik alleen achterblijf. Daarom lees ik graag verhalen van vrouwen die na hun 30e nog een hele leuke partner vonden.
Ergens open-minded in staan, is iets anders dan settelen voor net niet.
Eerste: goed advies. Tweede: super slecht advies.
Alle reacties Link kopieren
moentje_ schreef:
10-05-2021 03:09
Je bent liever alleen dan met iemand die het net niet is schrijf je.
Het valt mij op dat meerdere vrouwen dit roepen die lange tijd vrijgezel zijn en ik vind het zo een ontzettende dooddoener. Als je het vrijgezel zijn beu bent is het misschien goed om wat meer open-minded erin te staan. Waar zit dat ''net niet'' hem meestal in? Uiterlijkheden? Daar zou ik niet teveel waarde aan hechten want een perfecte kop gaat niet garanderen dat jij gelukkig bent. Op sommige gebieden kun je best een ietsiepietsie inleveren want ook de mannen die op het eerste gezicht helemaal perfect voor jou lijken hebben bepaalde dingen waar je later achter komt dat het niet helemaal bij je past maar wat je toch voor lief neemt. Ik denk dat heel wat vrouwen het geluk mis zijn gelopen in de liefde omdat er zo strak wordt vastgehouden aan een checklist in plaats een man gewoon eens een kans te geven, daar kunnen de mooiste relaties uit ontstaan hoor :)
Over het algemeen blijven de meesten heus wel plakken bij een man die bijna wel is, als dat zoiets is de dop niet op de tandpasta doen, maar wel lief en complimenteus zijn. Over het algemeen als iemand het 'net-niet' is, dan is er een hele rits aan dingen die eigenlijk niet zo leuk zijn, maar eentje is dan de doorslaggevende factor. Dus iemand die het net niet is, is geen 99% van wat je wilt. Zo iemand is dan 64% van wat je wilt.

To, succesverhaal. Een vriend van mijn ex, zolang als ik hem ken, geen relatie, zolang als mijn ex hem kent, geen relatie. Wel ooit getrouwd geweest, ondertussen in de 50. Is tijdens een vakantie een hele leuke vrouw tegen gekomen, zijn nu al 2 jaar samen en hebben samenwoonplannen (alleen die huizenmarkt hè).
En mijn ex was eind 30 toen hij mij tegen het lijf lief. Hij is natuurlijk nu wel een ex, maar we hebben het heel lang leuk gehad en zijn nog altijd bevriend.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik was bijna 33 toen ik de man ontmoette waarmee ik inmiddels een tweede kind verwacht. We zijn bijna 6 jaar verder en ik moet zeggen.. als hij (toen 35) niet had volgehouden waren we niet samen.
Maar het daten hebben we doorgezet, na een paar maanden samen op vakantie en toen besloten dat dit het wel was in hele positieve zin.

Na een ruim jaar zijn we gaan samenwonen en negen maanden later was ik zwanger want we hadden gelukkig beide een kinderwens. Ik heb geluk gehad dat hij nog geen bagage had, dat we samen elke dag lachen en ik ben nog altijd blij dat we elkaar via Tinder hebben leren kennen. '

Ik ben ook lang niet de enige in mijn omgeving die op latere leeftijd dit heeft mogen meemaken, al heb ik me heel lang alleen gevoeld als enige single en iedereen begon met gezinnen, trouwen, samenwonen etc. Maar relaties komen en gaan, toen was het voor anderen wennen dat de eeuwige vrijgezel opeens niet meer vrijgezel was (maar nog wel mee ging zuipen, feesten etc ;) )
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Ananee schreef:
10-05-2021 08:56
Ik was bijna 33 toen ik de man ontmoette waarmee ik inmiddels een tweede kind verwacht. We zijn bijna 6 jaar verder en ik moet zeggen.. als hij (toen 35) niet had volgehouden waren we niet samen.
Maar het daten hebben we doorgezet, na een paar maanden samen op vakantie en toen besloten dat dit het wel was in hele positieve zin.

Na een ruim jaar zijn we gaan samenwonen en negen maanden later was ik zwanger want we hadden gelukkig beide een kinderwens. Ik heb geluk gehad dat hij nog geen bagage had, dat we samen elke dag lachen en ik ben nog altijd blij dat we elkaar via Tinder hebben leren kennen. '

Ik ben ook lang niet de enige in mijn omgeving die op latere leeftijd dit heeft mogen meemaken, al heb ik me heel lang alleen gevoeld als enige single en iedereen begon met gezinnen, trouwen, samenwonen etc. Maar relaties komen en gaan, toen was het voor anderen wennen dat de eeuwige vrijgezel opeens niet meer vrijgezel was (maar nog wel mee ging zuipen, feesten etc ;) )
Waar lag dat aan, dat hij moest doorzetten? Zag jij het niet zitten?
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft niet te settelen for less, maar iets een kans geven kan wel werken. Mijn man en ik zijn ervan overtuigd dat wij elkaar nooit leuk genoeg hadden gevonden na een eerste internet date. Maar doordat we elkaar in een andere setting, op een groepsreis ontmoetten, was er veel meer mogelijkheid en tijd en rust om elkaar echt te leren kennen. En aan het eind van de reis wilden we nooit meer zonder elkaar. We hadden beiden eerst het houden-van-gevoel en pas een paar maanden later kwamen de verliefdheid en kriebels.

Er was een poosje terug een topic van iemand die vroeg of aantrekkingskracht kon groeien. En ga 30% van de reacties had ervaringen waar dat idd zo was, heel veel andere vonden dat je gelijk altijd ‘de chemie’ moet voelen, elkaar kleren continu van het lijf willen rukken.

De zoektocht naar die romantische liefde, die in series en films zo heerlijk wordt gepromoot, dat van ‘pats boem raak’ beperkt je wel in je mogelijkheden. Je hoeft niet voor net niet te gaan, maar je hoeft ook niet te blijven zoeken naar 110%. De meeste langdurige en goede relaties die ik ken, zijn niet ontstaan uit mega-heftige seksuele aantrekkingskracht, maar uit diepe waardering en vriendschap. Het echt elkaars maatje zijn. En dat kost nu eenmaal tijd. Tijd die internetdaten niet geeft.
quadrupel schreef:
10-05-2021 06:34
Bij dit soort reacties krijg ik een beetje medelijden met degene die het oppert. Je adviseert dit niet als je zelf de liefde van je leven bent tegen gekomen. Een relatie is echt geen voorwaarde voor een gelukkig, succesvol leven! Geluk komt vanuit jezelf.
Er zijn mensen die in een gearrangeerd (niet gedwongen!) huwelijk zitten en dolgelukkig met elkaar zijn, maar dat kun je vast ook niet voorstellen :) Mensen en vrouwen in het bijzonder die zijn tegenwoordig behoorlijk onrealistisch en niet in staat compromissen te sluiten zelfs op de meest oppervlakkige gebieden niet (zie het ook bij vrouwen in mijn omgeving) en ja dat mag je helemaal zelf weten maar het is duidelijk dat er wat misgaat als er na heel wat jaren niet éen vent tussenzit die aan je wensen voldoet. Als je dan ook nog eens niet heel happy lijkt te zijn met de status quo wordt het misschien tijd om het anders aan te pakken maar de meeste dames lijken heel star vast te houden aan hun idealen. Suit yourself dan vooral maar ik vind nog steeds dat je jezelf behoorlijk on de weg staat met zo een houding.
Alle reacties Link kopieren
Als je zonder of met weinig chemie begint, ga je dat dan later niet missen? Mijn vriend en ik zijn als vrienden begonnen, hoewel ik hem wel al heel lang leuk vond, maar toen de wederzijdse gevoelens eenmaal waren uitgesproken, was er ook geen houden meer aan. Als je dan 14 jaar verder bent, en het is na een jaar Corona allemaal bweh, heb je in elk geval (de herinnering van) de chemie nog.
Ik denk dat ik de hele tijd verliefd zou worden op anderen, als vriendschap de kern van mijn relatie was. Waarmee ik dan ook weer niet bedoel dat dat niet belangrijk is, ik denk dat je elkaar de leukste moet vinden, maar fysiek moet er wel wat zijn.
Alle reacties Link kopieren
moentje_ schreef:
10-05-2021 09:05
Er zijn mensen die in een gearrangeerd (niet gedwongen!) huwelijk zitten en dolgelukkig met elkaar zijn, maar dat kun je vast ook niet voorstellen :) Mensen en vrouwen in het bijzonder die zijn tegenwoordig behoorlijk onrealistisch en niet in staat compromissen te sluiten zelfs op de meest oppervlakkige gebieden niet (zie het ook bij vrouwen in mijn omgeving) en ja dat mag je helemaal zelf weten maar het is duidelijk dat er wat misgaat als er na heel wat jaren niet éen vent tussenzit die aan je wensen voldoet. Als je dan ook nog eens niet heel happy lijkt te zijn met de status quo wordt het misschien tijd om het anders aan te pakken maar de meeste dames lijken heel star vast te houden aan hun idealen. Suit yourself dan vooral maar ik vind nog steeds dat je jezelf behoorlijk on de weg staat met zo een houding.

Het valt mij juist op dat zo verschrikkelijk veel vrouwen settelen voor een man ver 'beneden hun niveau'. En door die vrouwen word je dan aangeraden om vooral maar genoegen te nemen met die mannen zodat je, de horror, in ieder geval maar niet alleen bent. Ik vind het maar een vreemde en ongezonde afhankelijkheid.

Er gaat niet per se iets mis als je een hoge standaard hebt. Je bent namelijk op zoek naar een levenspartner; die standaard kan wat mij betreft niet hoog genoeg zijn. En nee, die eisen gaan echt niet alleen maar over oppervlakkige dingen.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe het na 14 jaar is, maar wij zijn al 10 jaar dolgelukkig. Ook na 1,5 jaar lockdown waarbij mijn man ook nog in een zwaar getroffen sector werkt.

En zonder die heftige fysieke aantrekkingskracht beginnen, betekent niet dat het niet komt hè. Evenals intimiteit.

Mijn punt is alleen dat ik zie dat veel mensen, en daar was ik zelf ooit een van, vinden dat het gelijk helemaal fantastisch moet voelen, met spetterende seks, continue aantrekkingskracht, diepgaande gesprekken en minimaal 3x per week de slappe lach. Je merkt het hier ook: als een van die elementen er niet is, wordt een TO door heel veel mensen geadviseerd het te stoppen, want “dan komt het ook niet meer”.

En met die eisen van hierboven, leg je de lat wel hoog. Want zoals ik zei: bij heel veel goede relaties die ik ken, begon het heel anders.
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
10-05-2021 09:13
Het valt mij juist op dat zo verschrikkelijk veel vrouwen settelen voor een man ver 'beneden hun niveau'. En door die vrouwen word je dan aangeraden om vooral maar genoegen te nemen met die mannen zodat je, de horror, in ieder geval maar niet alleen bent. Ik vind het maar een vreemde en ongezonde afhankelijkheid.

Er gaat niet per se iets mis als je een hoge standaard hebt. Je bent namelijk op zoek naar een levenspartner; die standaard kan wat mij betreft niet hoog genoeg zijn. En nee, die eisen gaan echt niet alleen maar over oppervlakkige dingen.
Eens hoor. En ik vind het ook zeker geen hoge standaard wanneer je dingen in een partner zoekt die je zelf ook gewoon te bieden hebt.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
10-05-2021 08:59
Waar lag dat aan, dat hij moest doorzetten? Zag jij het niet zitten?
Iets met foute vriendjes in het verleden en tsja... het leven is als single is zo lekker vertrouwd.
Met hem liep het zo ongecompliceerd, dat was toch te mooi om waar te zijn?
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Yavanna schreef:
10-05-2021 04:15
Ik ben niet de TO maar kan hier wel antwoord op geven. Ik ben 38 en heb een heerlijk leven. Ik wil niet trouwen en kinderen hoeft ook niet. Ik ben gelukkig met mijzelf.Ik ga ook alleen voor een echt leuke partner want ik heb het nu al zo goed, iemand moet dan wel echt iets toevoegen. Ik heb trouwens totaal geen checklist want dat slaat toch nergens op, mensen passen niet in protocollen.
Je bent misschien niet TO, maar je kan wel mij zijn ;)

Die mythe van die checklist heeft mij de laatste keer genekt. Na acht jaar single te zijn geweest ben ik gaan geloven in het "misschien heb je te hoge verwachtingen". Maar omdat ik dus helemaal geen checklist/verwachtingen had (afgezien van: ik moet hem interessant vinden, maar dat lijkt mij toch wel een minimum) vertaalde zich dat naar het negeren van rode vlaggen. Nou, dat heb ik geweten: zat ik uiteindelijk met een alcoholist thuis die mij als moeder nodig had en niet als partner.

Maar goed, daardoor ben ik wel weer andere mannen die ik voorheen "saai" vond juist gaan waarderen. En daardoor ben ik weer in contact gekomen met een date van een paar jaar geleden waar ik toen in mijn onhandigheid niet mee om kon gaan, maar waarvan ik nu denk dat we écht iets goeds kunnen opbouwen. Een partner, en geen project. En hij denkt er gelukkig net zo over, dus wie weet.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
moentje_ schreef:
10-05-2021 09:05
Er zijn mensen die in een gearrangeerd (niet gedwongen!) huwelijk zitten en dolgelukkig met elkaar zijn, maar dat kun je vast ook niet voorstellen :) Mensen en vrouwen in het bijzonder die zijn tegenwoordig behoorlijk onrealistisch en niet in staat compromissen te sluiten zelfs op de meest oppervlakkige gebieden niet (zie het ook bij vrouwen in mijn omgeving) en ja dat mag je helemaal zelf weten maar het is duidelijk dat er wat misgaat als er na heel wat jaren niet éen vent tussenzit die aan je wensen voldoet. Als je dan ook nog eens niet heel happy lijkt te zijn met de status quo wordt het misschien tijd om het anders aan te pakken maar de meeste dames lijken heel star vast te houden aan hun idealen. Suit yourself dan vooral maar ik vind nog steeds dat je jezelf behoorlijk on de weg staat met zo een houding.
Ik denk dat door alle beschikbaarheid online mensen, ongeacht geslacht, maar continue door blijven kijken/zoeken of ze niet wat beters missen.
Qua uiterlijk denk ik dat juist de mannen te veel van vrouwen verwachten. Eeuwige vrijgezellen die nu in de 50 raken en nog steeds de eind twintiger willen om een gezin mee te stichten.

Het eisenlijstje bijstellen en compromissen sluiten is iets wat ik echter niet begrijp. Het gaat in eerste instantie om gevoel, je vind elkaar leuk of niet. Pas later kom je erachter of je met die persoon een leven kan opbouwen of niet. Daarbij moet je juist beide niet te veel hoeven aanpassen. Je gaat toch niet in een mwah relatie zitten om maar samen te zijn?

Wat mij juist te lang in een relatie heeft gehouden is dat de relatie an sich prima was, beter dan veel relaties om mij heen, dus ik dacht dat het maar voldoende moest zijn. Behalve dan dat ik er echt niet gelukkig van werd. En dat is waar het in mijn ogen om draait, gelukkig zijn.

Het klinkt of je een relatie als een zakelijk iets ziet. Iets waarbij je kan sturen op wie je valt. Stel a bij en dan komt die man wel.

Ik hoop echt dat bij mijn volgende verliefdheid ik mijn verstand wat meer behoud en niet totaal blind wordt :facepalm: :rofl: Misschien sluit ik dan wat minder compromissen. :P
orbifolia wijzigde dit bericht op 10-05-2021 09:58
7.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
On topic.

Ik heb meer mensen om mij heen die na hun 30ste de juiste partner hebben gevonden dan ervoor.

Vriend en vriendin zijn ongelukkig, storten hart bij elkaar uit, beide halverwege de 30. Blijken heel goed bij elkaar te passen, nu al 8 jaar samen en echt een heel gelukkig stel.

Eeuwige vrijgezel loopt op zijn 42ste tegen iemand aan en is nu getrouwd met twee kinderen.

Vrouw uit ongelukkig huwelijk met workaholic komt man tegen met hond uitlaten. 17 jaar later nog steeds gelukkig samen.

Tante komt in contact met vroegere jeugdliefde, beide 49, binnen een jaar verloofd en op zoek naar een huis.

Tante 34 gaat onder protest mee naar een feest, woont nu aan de andere kant van het land, 12 jaar later en twee kinderen rijker. Helemaal dol op elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Skadí schreef:
10-05-2021 07:50
Que?

Het is toch logisch dat je liever alleen bent, dan met iemand die het niet is? En uiterlijkheden, really? Zeker nooit een man gedate? Want qua alle parels die hier voorbij komen op die topics is het uiterlijk wel het minst waar het hem niet in zit.
Helemaal eens met deze reactie. Scheelt mij weer typen. Had het niet beter kunnen zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Spring_time schreef:
09-05-2021 19:37
Blij met dit topic, in een ander topic las ik wel eens dat alleen de 'losers' na hun 30ste nog alleen zijn. :-? Ook dat er dan geen leuke mannen meer zijn omdat de leukste al bezet zouden zijn. o_o
Het klopt wel dat veel leuke mannen van 30+ al bezet zijn. En de leuke single 30+ mannen die ik ken, die waren altijd maar héél kort single. Hooguit enkele weken of maanden.

[edit] Ik vond nog een aardig grafiekje:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... -er-dating

Hier kun je zien dat vanaf een jaar of 30 het aantal vrijgezelle mannen tegenover het aantal vrijgezelle vrouwen uiteen begint te lopen. Vrouwen hebben een kleinere poel om uit te vissen.
daveotion wijzigde dit bericht op 10-05-2021 10:34
26.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
10-05-2021 09:13
Het valt mij juist op dat zo verschrikkelijk veel vrouwen settelen voor een man ver 'beneden hun niveau'. En door die vrouwen word je dan aangeraden om vooral maar genoegen te nemen met die mannen zodat je, de horror, in ieder geval maar niet alleen bent. Ik vind het maar een vreemde en ongezonde afhankelijkheid.

Er gaat niet per se iets mis als je een hoge standaard hebt. Je bent namelijk op zoek naar een levenspartner; die standaard kan wat mij betreft niet hoog genoeg zijn. En nee, die eisen gaan echt niet alleen maar over oppervlakkige dingen.
Eens. Je wilt toch op zijn minst een partner die hetzelfde inbrengt als jij?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Daveotion schreef:
10-05-2021 10:03

Hier kun je zien dat vanaf een jaar of 30 het aantal vrijgezelle mannen tegenover het aantal vrijgezelle vrouwen uiteen begint te lopen. Vrouwen hebben een kleinere poel om uit te vissen.
Dit is als (single) man van begin dertig ook zo herkenbaar op tinder. Ik ben 31 en mijn leeftijdsrange staat van 25 tot 35. Echt 80% van mijn likes/matches zijn van vrouwen >31. 90% van vrouwen 29 > en maar een héél klein deel van vrouwen tussen de ca. 25-29.

Volgens mij ben ik dan ook typisch zo'n man waarvan veel vrouwen in hun twintiger jaren denken : ik vind heus nog wel een knappere / spannendere kerel. En waarvan >30 gedacht wordt : ach hij is volgens mij wel betrouwbaar en ook niet écht lelijk, dus laten we dat dan maar doen :D
nvm
anoniem_358505 wijzigde dit bericht op 11-05-2021 10:46
99.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier een vrijgezel van midden 30. Nog nooit een langdurige relatie gehad, maar ken vrij veel succes verhalen in dezelfde situatie. Het scheelt bij mij dat ik geen kinderen wil, dus die druk heb ik niet.

Een checklist die heb ik. Geen ellenlange, maar wel met dingen die voor mij noodzakelijk zijn om een relatie te laten werken. Wat ik minimaal nodig heb dus en met minder dan dat neem ik geen genoegen.
Qua uiterlijk ben ik wel flexibel, maar iemand die er uit ziet als Peter Beense gaat hem toch echt niet worden.

Daarnaast zijn er wensen en voorkeuren, maar daar zal ik iemand niet meteen op afwijzen.

Bij een eerste date verwacht ik ook niet dat ik meteen met knikkende knieën naar huis ga. Wel vind ik het belangrijk dat het leuk en gezellig is, de ander intelligent is en ik hem interessant genoeg vind om beter te leren kennen. Iemand waar ik bijvoorbeeld ook bevriend mee zou kunnen raken. Als dat er niet is, dan wordt het hem niet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Mijn succes verhaal is dat ik als Single gelukkig ben geworden. Het vinden van een relatie is geen levensdoel meer, al zou ik het zeker fijn vinden als ik wel nog iemand tegen kom.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, daardoor ben ik wel weer andere mannen die ik voorheen "saai" vond juist gaan waarderen. En daardoor ben ik weer in contact gekomen met een date van een paar jaar geleden waar ik toen in mijn onhandigheid niet mee om kon gaan, maar waarvan ik nu denk dat we écht iets goeds kunnen opbouwen. Een partner, en geen project. En hij denkt er gelukkig net zo over, dus wie weet.
[/quote]


Wat leuk om te horen dat je weer contact hebt met een date van jaren geleden en dat het nu wel goed gaat, hoe is dat contact weer ontstaan of was het echt weer een toevallige ontmoeting?, Veel geluk igg
Alle reacties Link kopieren
Ik herken erg je gevoel :)

Vooral dat iedereen om je heen door gaat. Ik heb dan soms ook wel eens het gevoel : wat is er mis met mij? Om mij heen lijkt écht iedereen een relatie te hebben. Er valt ook totaal niet ergens uit te destilleren wat voor soort mensen nou een relatie hebben. Verlegen mensen, brutale mensen. Introverte mensen, extraverte mensen. Carrieretijgers of wat meer behoudend.

Op zich vind ik het nu nog niet eens zo erg om single te zijn. Enige waar ik me wel druk over maak is de woningmarkt. Soms voelt het alsof je nu echt met een dubbel inkomen de laatste kans hebt om nog een huis te kunnen kopen samen, en dat het over twee jaar alleen nog maar voorbehouden is aan mensen met een paar ton spaargeld / rijke ouders. En dat je dan het definitief wel kunt schudden.
Alle reacties Link kopieren
kes49240 schreef:
10-05-2021 11:09


Wat leuk om te horen dat je weer contact hebt met een date van jaren geleden en dat het nu wel goed gaat, hoe is dat contact weer ontstaan of was het echt weer een toevallige ontmoeting?, Veel geluk igg
Dank je wel!

We zijn elkaar nooit helemaal uit het oog verloren. Na het stranden van mijn laatste relatie zat ik erg met mijzelf in de knoop. Ik was me ervan bewust dat ik altijd de voor mij "verkeerde" mannen koos en wilde graag weten waarom ik telkens weer dezelfde fout maakte. Dus ben ik therapie gaan volgen en ben een aantal boeken over dat onderwerp gaan lezen. Toen pas ben ik mij gaan beseffen dat je wel op iedereen verliefd kan worden, maar niet met iedereen een relatie kan hebben. En als ik dieper nadacht over wat voor een relatie ik zou willen hebben en met wat voor een persoon, kwam ik tot de conclusie dat ik die kans al had gehad... en had laten schieten. Dus toen heb ik hem gevraagd of hij mij nog een tweede kans wilde geven.

(En zijn antwoord was dat ik de liefde van zijn leven ben, dus dat hij altijd op mij was blijven wachten :flirting: )
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Op ieder potje pas een dekseltje. Doordat je geen kinderwens hebt en geen partner wil die al kinderen heeft, streep je wel al 80% van de potentiele kandidaten weg. Dus dat zal het alleen wat lastiger maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven