Begroeten vriend
zondag 15 september 2019 om 02:07
Twee maanden terug heb ik een jongen leren kennen met wie ik tot nu toe 4x vriendschappelijk heb afgesproken. Nu kreeg ik vandaag, waren dagje weg samen, te horen dat ik nooit hand geef. Heb hem eerste keer hand gegeven en bij afscheid weet ik niet meer of ik toen hand gegeven heb. Maar andere vrienden begroet ik alleen als we hebben afgesproken. Op verjaardagen geven we elkaar 3 zoenen. die jongen begin ik wel leuk te vinden, maar volgende keer bij afscheid kus op de wang is raar of niet?
Hoe begroeten jullie vrienden?
Hoe begroeten jullie vrienden?

zaterdag 21 september 2019 om 08:02
Deze man zit er gewoon niet op te wachten om met je af te spreken. Hij kon de 28e misschien wel afspreken, maar niet met jou. Hij probeerde al die tijd onder een afspraak met jou uit te komen. Hij durft dat denk ik niet te zeggen, dus hij lost het op door vaag te zijn over een afspraak die hij heeft. Maar wat maakt het uit wat de reden is dat hij de 28e niet kan? Hij is niet verplicht om met jou om te gaan. Heb je geen andere vrienden met wie jij kunt afspreken, het is namelijk sneu dat je je zo richt op een persoon die niet zo’n zin heeft om met jou om te gaan.elfje85 schreef: ↑19-09-2019 22:38Wat is jullie gedachten erover dat hij die 28e niet kan? Ik zit er nog steeds mee in m'n hoofd...samenvatting, eerst zegt ie niet te weten of ie deze maand red, dan avond erna (zondag) zegt ie ga dan misschien 28e, karten. En dan maandagavond vraagt of ik 27e kan. Dus ik vroeg of ie al iets over 28e weet. Daarop stuurde ie dinsdagochtend dat een vriend hem heeft uitgenodigd voor z'n verjaardag die ie 28e viert. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat ie dat vergeten te vermelden was in z'n bericht.
Voor mijn gevoel is t beetje te toevallig. Maar dat kan ook komen doordat ik wantrouwender geworden ben door 2 exen van me.
zondag 22 september 2019 om 00:08
Hij zocht een maatje om leuk dingen mee te doen en we hebben nu ook dat etentje gepland samen. . Als hij niet meer wilt afspreken had ie dat wel gezegd. En de laatste keer dat we elkaar zagen had ie kritiek over iets, dus hij is niet op z'n mondje gevallen.Maar misschien dat je gelijk hebt over dat hij voor de 28e niet met mij wilde afspreken Daarover vroeg ik meningen maar in plaats daarvan worden er weer pogingen gedaan mij onderuit te halen. Dat ik lastig vind die situatie te beoordelen is de reden dat ik hier om meningen vroeg.Hatchi schreef: ↑21-09-2019 08:02Deze man zit er gewoon niet op te wachten om met je af te spreken. Hij kon de 28e misschien wel afspreken, maar niet met jou. Hij probeerde al die tijd onder een afspraak met jou uit te komen. Hij durft dat denk ik niet te zeggen, dus hij lost het op door vaag te zijn over een afspraak die hij heeft. Maar wat maakt het uit wat de reden is dat hij de 28e niet kan? Hij is niet verplicht om met jou om te gaan. Heb je geen andere vrienden met wie jij kunt afspreken, het is namelijk sneu dat je je zo richt op een persoon die niet zo’n zin heeft om met jou om te gaan.
zondag 22 september 2019 om 21:47
Even hier op inhaken; hoe definieer jij een vriendschap dan?
Zelf zie ik 4 keer afspreken (nog) niet als vriendschap en ik denk dat als er dan al zoveel gepieker en wantrouwen is, dat het dat ook niet wordt.
Life's a bitch and you can't win.
M. Python
M. Python

zondag 22 september 2019 om 23:20
Valt het eigenlijk niemand op dat elfje nogal inconsequent is met taal en grammatica? Hier in ene fouten die ze in andere berichten niet maakt.elfje85 schreef: ↑18-09-2019 23:43Nou voor mij is het niet meer als vriendschap op dit moment. En dat vindt ik fijn ik ben er op dit moment helemaal niet bezig
Dat is wat hij gesegd heeft. Ook zei ie in trein dat als je date hebt dat je dan verwachtingen van elkaar hebt, ik denk dat dis best inderdaad zo kan zijn dat ie er echt nog niet over nagedacht heeft of ie mij leuk vind? Hij mag idd daten. Maar omdat ik hem misschien leuk vind vraag ik me af of ie smoesjes bedenkt maar ook bij vriendschappelijk contact zou ik me dat afvragen. Veder staat het geloof ik ledereen vrij om te vragen om wat voor advies dan ook, dus als je je ergert. Lees dan lekker niet meer mee, Dankje.
zondag 22 september 2019 om 23:46
Ja, weet en weer worden wel eens omgewisseld, af en toe een letter weg. Soms is het twee keer lezen wat ze bedoeld. Nou ja.vivautrecht85 schreef: ↑22-09-2019 23:20Valt het eigenlijk niemand op dat elfje nogal inconsequent is met taal en grammatica? Hier in ene fouten die ze in andere berichten niet maakt.