Behoefte aan 'wraak'....

07-06-2010 13:51 242 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames...

Al een hele tijd had k hier een profiel en las al geruime tijd mee.. maar nu met een nieuw profiel (bij de andere was mn nickname mn echte naam ;)) ook gelijk even mn verhaaltje..

Ik heb al heel wat jaren een vaste relatie, getrouwd, kids... alles prima. De nodige ups en downs gehad maar de laatste maanden ging het perfect!!

Ook op sex gebied.. we waren onze grenzen wat aan t verleggen... en niet veel later is mijn fantasie uitgekomen.. Een trio.. Niet met mn man erbij maar met een exvriendje (zeker 10jaar geleden!) en zijn vriendin... is allemaal erg super geweest...

De trio was met instemming van mn man... maar sex alleen met die jongen dus niet!! Echter.. de spanning tussen mij en mn 'ex' bleef....En zo is het er van gekomen dat ik vreemd ben gegaan!!

Nu is mijn man hier achter gekomen.. Nou ja, jullie kunnen wel raden dat hier een flinke situatie door is ontstaan maar gelukkig zijn we er samen uitgekomen en gaat t steeds beter tussen ons!!

Alleen nu zint mij het volgende niet...

Namelijk dat 'de ander' er zo makkelijk vanaf komt!!!

Hij heeft zelf ook een relatie.. Heeft haar onlangs zelfs ten huwelijk gevraagd.. En ik weet gewoon zéker dat met mij niet de eerste keer was dat ie vreemdging!! Hij is ooit ook mijn vriendje geworden nadat ons contact wel erg gezellig werd tijdens zn relatie toendertijd.. Dus dat hij er niet vies van is om van 2 walletjes te eten is mij al langer bekend..

Ja, ik ben jaloers! Ik vind hem eerlijk gezegd nog steeds woest aantrekkelijk en qua karakter is hij totaal anders dan mijn man!

(Hij is erg spannend....!)

Nu wil ik een soort van 'wraak' nemen zodat zijn vriendin er achter komt wat ie heeft gedaan... !

De ene dag vind ik alles wel goed zo en zal ze er ooit zelf wel achter komen..

Op dit moment denk ik er over 'het lot' een handje te helpen..

Reacties graag!!!
Het is idd een soort jaloezie... I know...

Ik kan er niet tegen dat meneer altijd maar mooi weer kan spelen...

Ik heb aardig goed contact met haar en zij vraagt wanneer we die 'ene leuke avond' nou weer eens gaan herbeleven...

Hij zegt dan nog doodleuk "Ja.. goed idee... wanneer?'

terwijl hij dondersgoed weet dat dit er nooit meer van zal komen!!

Ze vraagt me allerlei tips voor haar trouwdag... hoe ze hem kan verrassen met zn verjaardag.. een spannende avond...

Ik weet niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan..

Met haar heb ik altijd goed contact gehad.. en kan dat nu ook niet zo ineens afkappen..

Toen alles net gebeurd was wist ik me ook geen raad bij haar en dat merkte ze ook... Vind t nu nog steeds moeilijk..

weet t ook allemaal niet zo goed.. Heb dit GELUKKIG nog nooit eerder meegemaakt en dit zal ook noooooooit meer gebeuren...
Wat is nou ECHT jou probleem om een ander zo in de problemen te willen brengen.

Snap niet wat jij hiermee denkt te winnen.
Heel jammer dit. Had je het je man ook verteld als hij er niet achter was gekomen? Zo nee, dan moet je je helemaal schamen dat je hem er bij wil lappen. Jij bent net zo fout geweest door met haar man het bed in te duiken, dus ga nu niet dit soort dingen doen. Heel erg triest
Waarom zou je dat doen? Krijg je daar een prettig gevoel van?

Wat brengt het jou? Niks toch????

Dus.... niet doen!
ja en wraak nemen gaat jullie relatie echt goed doen, dacht je?

Dus jij stelt je voor die vriendin een anoniem briefje te schrijven dat haar vriend vreemd gaat. En dan komt ze bij jou uithuilen...kan je daar dan ijskoud mee omgaan?

Sociopaat in da house, zeg ik je.
Ik zou het doen.

Zijn a.s. laten weten dat hij een scheve schaats heeft gereden.

En dan?

Wat ben je opgeschoten?

Je bent jaloers dat hij er geen last mee heeft gehad en jij wel.

En misschien ook wel op het feit dat hij ermee door kan gaan en jij niet.

Toch de verkeerde keuze gemaakt??
quote:GrensGevalletje schreef op 07 juni 2010 @ 14:03:

Met haar heb ik altijd goed contact gehad.. en kan dat nu ook niet zo ineens afkappen..Als je zulk goed contact met haar hebt, hoe kun je haar dit dan aandoen?
Ik zou mijn energie steken in de relatie met je man in plaats van in je ex. Richting je man heb je heel wat goed te maken.

En het contact met die ex en vriendin zou ik op een heeeel laag pitje zetten. Dan gaat zijn vriendin vast ook op zoek naar andere (echte vriendinnen) om haar vragen aan te stellen, in plaats van iemand die achter haar rug om haar vent naait en vervolgens haar relatie wil verpesten uit jaloezie.
.
anoniem_49475 wijzigde dit bericht op 26-08-2010 21:48
Reden: .
% gewijzigd
gewoon niet meer naar hun toe gaan dan, dan kan zij je dat soort vragen ook niet meer stellen.
Dus omdat jij betrapt bent, moet jouw ex ook zijn straf krijgen? Wat is dit voor kromme redenering?? Lekkere vriendin ben jij...
Ik weet zeker dat zij geen open relatie hebben..

Mijn man wil ook heel graag dat zij erachter komt..

Ik heb hem er tot nu toe altijd van weerhouden het aan haar te vertellen..

Ik wens hém dit gezeik ook zeker toe...

Ik ben niet de enige in dit verhaal die fout zat.. Hij is ook zeker geen single..

Daarnaast hadden mn man en ik een open relatie, maar als we dan iets met een ander wilde, dan zouden we er wel eerst over praten.. dat heb ik nu niet gedaan...

Dus ja, dan is t gewoon vreemdgaan..

Ik heb aardig goed contact met haar en zij vraagt wanneer we die 'ene leuke avond' nou weer eens gaan herbeleven...

Ze vraagt me allerlei tips voor haar trouwdag... hoe ze hem kan verrassen met zn verjaardag.. een spannende avond...

Met haar heb ik altijd goed contact gehad.. en kan dat nu ook niet zo ineens afkappen..

Toen alles net gebeurd was wist ik me ook geen raad bij haar en dat merkte ze ook... Vind t nu nog steeds moeilijk..

weet t ook allemaal niet zo goed.. Heb dit GELUKKIG nog nooit eerder meegemaakt en dit zal ook noooooooit meer gebeuren...

Laat die relatie met rust.

Het is niet te geloven dat je je geen raad wist tegenover zijn vriendin, maar blijkbaar wel tegenover je man, nou, dat speelt dus ook bij hem, jullie kunnen elkaar een high five geven in plaats van hem onderuit te halen. Hij is er wel mee weg gekomen, jij niet, jammer dan. Jaloers misschien?
Tja, je hebt jezelf in deze situatie gemanoeuvreerd. Dat het nu onaangenaam en lastig is, is je eigen schuld. Dat jij je geen raad weet en de situatie als moeilijk ervaart, vind ik geen reden om in hun relatie te gaan stoken.
[quote]GrensGevalletje schreef op 07 juni 2010 @ 14:03:

Gewoon puur jaloezie .
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Laat maar... dalijk krijg ik nog een waarschuwing
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Lieverd, als je je zo'n zorgen maakt over het wel en wee van zijn vriendin/bruid, dan heb je een hele grote kans gemist om te doen wat goed was. Namelijk door NIET met hem vreemdgaan. Het heeft nu dus geen enkele zin om het over die boeg te gooien.

Als je je hart wilt luchten, ga dan naar dat meisje toe en zeg haar recht in het gezicht dat je hebt geneukt met haar vriend. Al het andere is lager dan laag.
Dit is redelijk bizar. Als hij het haar wil vertellen, dan doet hij dat toch. Maar om nou wraakplannen te gaan verzinnen omdat JIJ jaloers bent, dat is een hele andere categorie.
Dat die man fout zit is toch niet jouw probleem? Hij heeft zijn leven, jij dat van jou.

Hou je dus met je eigen leven bezig. Je maakt er een troepje van en weigert de verantwoordelijkheid op je te nemen.

Je hebt ook nog een kind? Lekker voorbeeld ben je voor je kind. Fijn om zo'n zielige moeder te hebben.
Maar goed, je bent dus hopeloos in de knoop met jezelf. Je kunt niet meer overzien wat goed of fout is. Blijf in zo'n geval asjeblieft af van anderen. Totdat je alles weer netjes op een rij hebt.
Als ik jou was zou ik me maar heel hard gaan focussen op je eigen relatie ipv op die van je ex...
...
Meisjes, meisjes (en Johnny ), rustig! Dat kan niet anders dan nep zijn. Zo dom is niemand.
Ik ben sinds alles is gebeurd ook niet meer bij hun thuis geweest..

Laat het contact ook volledig van haar afhangen..

Maar ze smst/belt me elke dag.. Ik kan niet zo goed uitleggen waarom ik niet meer zo reageer als voorheen..

Ik snap dondersgoed dat ik fout ben geweest binnen mn relatie.. en daar heb ik mn 'straf' ook wel voor gehad..

Als mn man er niet zelf was achter gekomen weet ik eerlijk gezegd niet of ik het hem had verteld.

Ik weet dat ik zijn vertrouwen heb beschaamd, maar dat is tussen hem en mij.. dat is allemaal al weer goed!!

Ik vertel mn verhaal hier omdat ik het zelf ook allemaal niet zo goed weet.

Ik ben geen gestoorde of wat dan ook!!

En ik noem me zeker geen 'vriendin' van haar...

We hebben op sexueel gebied dezelfde interesses...

lusten allebei graag een wijntje... hebben dezelfde werkgever.. That's it!
quote:GrensGevalletje schreef op 07 juni 2010 @ 13:51:

Een trio.. Niet met mn man erbij maar met een exvriendje (zeker 10jaar geleden!) en zijn vriendin... is allemaal erg super geweest...quote:

Alleen nu zint mij het volgende niet...

Namelijk dat 'de ander' er zo makkelijk vanaf komt!!!

Hij heeft zelf ook een relatie.. Heeft haar onlangs zelfs ten huwelijk gevraagd..

ja hij heeft een relatie. Dat wist je, en je kent haar ook, vrij intiem zelfs.

quote:En ik weet gewoon zéker dat met mij niet de eerste keer was dat ie vreemdging!! Hij is ooit ook mijn vriendje geworden nadat ons contact wel erg gezellig werd tijdens zn relatie toendertijd.. Dus dat hij er niet vies van is om van 2 walletjes te eten is mij al langer bekend..

Ja zal best. Hij heeft ook triootjes met zijn partner en een derde. Misschien zijn de afspraken bij hun thuis gewoon een beetje anders dan bij jou thuis??

quote:Ja, ik ben jaloers!

Juist. En daarom misgun je zijn vriendin een huwelijk met hem. Staat je fraai.

{quote]Ik vind hem eerlijk gezegd nog steeds woest aantrekkelijk [/quote]

quote:Nu wil ik een soort van 'wraak' nemen zodat zijn vriendin er achter komt wat ie heeft gedaan... !

E zo denk je jezelf ook 'woest aantrekkelijk' te maken in zijn ogen???

quote:De ene dag vind ik alles wel goed zo en zal ze er ooit zelf wel achter komen..Of niet... of ze weet het allang en het maakt haar niet uit... of het is niet zoals jij denkt en alleen met jou een keertje voorgevallen omdat jij hem zo graag wilde! Overigens niet voor het eerst.... wat zegt dat over jou?quote:Op dit moment denk ik er over 'het lot' een handje te helpen..

Met welk doel precies? Wil je graag dat hij 'beschikbaar' komt? Wil je haar kwetsen? je eigen ego als 'goede buur' een zetje geven?

quote:Reacties graag!!!Bij deze. Wat kun jij je druk maken over hoe het er bij anderen aan toe gaat. 'hij komt er zo makkelijk mee weg'. NOU EN?? Wens je hem moeilijkheden en gezeik toe?? Leuk mens ben jij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven