Bekende op tinder
dinsdag 4 december 2018 om 21:08
Ik ben sinds een tijdje weer single en heb een paar dagen geleden Tinder aangemaakt omdat ik wel zin had om weer te gaan daten. Nu kom ik net tijdens een swipesessie mijn errrrrg leuke medestudent tegen. Ik twijfel alleen of ik hem naar rechts moet swipen, omdat het anders misschien ongemakkelijk wordt op college. We spreken elkaar wel eens, maar heb verder geen idee of hij mij ziet zitten. Wat zijn jullie ervaringen met bekenden op Tinder?
dinsdag 4 december 2018 om 21:45
Mee eens. Hij ziet het toch niet? Tenzij hij jou naar rechts swipet.
You can never have too many hats, gloves and shoes
dinsdag 4 december 2018 om 21:47
Dat is naar de linker bovenhoek.patsy--stone schreef: ↑04-12-2018 21:46Is dat niet een 'Superlike' die de ander wél altijd te zien krijgt?
dinsdag 4 december 2018 om 22:03
Dat kan ik niet goed uitleggen, moet je proberen.
dinsdag 4 december 2018 om 22:11
Waarom wordt het ongemakkelijk als je je medestudent naar rechys swipet ?
Je vind hem dus leuk. Waarom maak je geen gezellig gesprek met hem, ga na college koffie drinken met hem. Heb je dat hele tinder noet nodig ook als hij jou ook leuk vind. En anders zijn er nog tig andere leuke mannen op tinder.
Je vind hem dus leuk. Waarom maak je geen gezellig gesprek met hem, ga na college koffie drinken met hem. Heb je dat hele tinder noet nodig ook als hij jou ook leuk vind. En anders zijn er nog tig andere leuke mannen op tinder.
dinsdag 4 december 2018 om 22:14
Zonde!annabananas schreef: ↑04-12-2018 22:13Ik denk dat ik gewoon naar rechts swipen wel spannend genoeg vind![]()
dinsdag 4 december 2018 om 22:14
Zonde!annabananas schreef: ↑04-12-2018 22:13Ik denk dat ik gewoon naar rechts swipen wel spannend genoeg vind![]()
dinsdag 4 december 2018 om 22:15
nou ja als er dan niks gebeurt is het wel een beetje ongemakkelijk om elkaar tig keer per week te zien... maar denk dat ik maar eens dapper moet zijnSunnyflowergirl schreef: ↑04-12-2018 22:11Waarom wordt het ongemakkelijk als je je medestudent naar rechys swipet ?
dinsdag 4 december 2018 om 22:17
En? Al gedaan?annabananas schreef: ↑04-12-2018 22:13Ik denk dat ik gewoon naar rechts swipen wel spannend genoeg vind![]()
dinsdag 4 december 2018 om 22:19
Hoezo? Als er niks gebeurt verdwijnt het vanzelf weer naar de achtergrond hoor. Inderdaad dapper zijn, anders gebeurt er sowieso niks.annabananas schreef: ↑04-12-2018 22:15nou ja als er dan niks gebeurt is het wel een beetje ongemakkelijk om elkaar tig keer per week te zien... maar denk dat ik maar eens dapper moet zijn![]()
woensdag 5 december 2018 om 10:58
Spreek hem gewoon aan,
Waarom wachten op een tinder match ?
maandag 10 december 2018 om 09:45
Ben bang dat dat heel ongemakkelijk wordtSunnyflowergirl schreef: ↑05-12-2018 10:58Spreek hem gewoon aan,
maandag 10 december 2018 om 09:47
Nou we hebben een match, hij stuurde me zelfs gelijk een berichtje in de trant van "wat grappig", heb ik natuurlijk op gereageerd. Daarna heb ik alleen niets meer van hem gehoord. Was ook niet per se een reactie waarop gereageerd hoefde te worden hoor, maar ben wel een beetje verward over of hij nou geïnteresseerd is of niet...