Belazerd door tinder date

29-05-2017 23:08 269 berichten
Dag allemaal,

Dit onderwerp heb ik ook in het tinder topic geplaatst maar ik ontvang graag nog meer input dus vandaar een nieuw topic.

Beetje inside informatie. Ik ben een happy single die soms afspreekt met mannen en als het klikt om daarmee seks te hebben. Ik ben niet op zoek naar iets serieus.

Afgelopen dagen ben ik op vakantie geweest in Athene. Van tevoren had ik al met een aantal mannen daar gesproken op tinder. Zo ook 1 man waar ik een aantal weken bijna dagelijks online mee sprak. Hele leuke gesprekken over van alles en nog wat. Niet over sex.

Goed uiteindelijk afgesproken om elkaar te ontmoeten in Athene om tijd met elkaar door te brengen en hij me de stad zou laten zien. Niks serieus, gewoon een leuke tijd samen.

Anyway, om een lang verhaal kort te maken, we hebben sex gehad. En dit was een grote teleurstelling. Hij was enorm egoïstisch, totaal geen aandacht voor mijn behoeftes. Voorspel was er nauwelijks en naspel ontbrak volledig. Hij had zijn hoogtepunt gehad en dat was dat. Op het moment zelf leek t alsof ik in een soort van roes zat en het me niet helemaal besefte. Dat kwam pas achteraf.

De volgende dag keek ik op tinder en zag ik dat hij me ontmatched had. Dus ik stuur m een appje of hij nog wil afspreken of dat het eenmalig iets was.
Nee, het was niet eenmalig maar hij vond t niet zo goed gaan als hij had verwacht en hij had me niet ontmatched maar zijn tinder verwijderd.... Wat een dikke leugen was want ik kwam zijn profiel later weer tegen op tinder.

Met andere woorden, ik ben belazerd. Door iemand die oprecht geïnteresseerd leek te zijn. Ook al was dit alleen online. Waar ik hele gesprekken mee voerde en die uiteindelijk zo egoïstisch bleek te zijn.Die me veel persoonlijke dingen vertelde en me foto's stuurde van zichzelf, zijn vrienden en familie. En ik kan dit maar niet uit mijn hoofd krijgen. Hoe kan iemand die zo aardig lijkt en oprecht zo'n egoïstische klootzak zijn in het echt? Ik snap dit niet. Ik ga altijd uit van het goede in mensen en deze man heeft me zo bedonderd....

Het liefst zou ik m ermee confronteren. Wat dit soort gedrag doet met iemand. Ik heb geen moeite om met iemand af te spreken voor sex maar wees daar dan eerlijk over.

Hoe ga ik hiermee om?
Niet.
Je bereikt niets met confronteren, als hij daar al op reageert.

Dit is het risico van online contact, je kunt slechter op je onderbuik gevoel vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij dat seks ook wel eens tegen kan vallen, jij ging voor seks, hij ook. Next...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Zelf er voor kiezen het bij eenmalig te houden en hem te verwijderen :)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Niet? Je hebt/jullie hebben slechte seks gehad, so be it en hij vindt het zo mooi geweest. Het is niet dat hij je voorgehouden heeft gelijk te gaan trouwen toch? Ik zeg: next.
---
Alle reacties Link kopieren
Ik vind niet dat je echt belazerd bent maar hard gezegt gwn dom bezig bent geweest. Beetje naïef. Het is en blijft tinder, ook daar zitten soms rare en nare types tussen. Als ik jouw was, zou ik wat voorzichtiger zijn en niet zo snel jezelf blootgeven. Het is overigs niet rot bedoeld.
•°: Don't be the same, be better!
Wat naïef.

En slechte seks lijkt me sowieso einde date.
'Ik ben niet op zoek naar iets serieus'
Next!
Alle reacties Link kopieren
ik snap jou niet.
jij wilt afspreken en seks hebben, prima, doe ik ook.
dan blijkt hij dus waardeloos in bed te zijn en jij wilt nog weer afspreken???
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
29-05-2017 23:19
ik snap jou niet.
jij wilt afspreken en seks hebben, prima, doe ik ook.
dan blijkt hij dus waardeloos in bed te zijn en jij wilt nog weer afspreken???
En dan nog over de flos gaan, omdat hij niet meer wil afspreken.

Ik begrijp het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Doe jezelf dit niet aan! Hij is het echt niet waard!
Alle reacties Link kopieren
je bent dubbel genaaid, en nu ben je eigenlijk heel erg boos.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Welkom op tinder :cheer: :jump:
Bam!!!!
Het gaat me niet om het weer met hem af spreken. Het gaat me om het feit dat iemand oprecht lijkt te zijn online en in het echt afstandelijk en egoïstisch.

Hoe kan iemand zich zo anders voordoen?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je niet.

je wilt niets serieus.
Jij wilde seks
Hij wilde seks
Het was niet wat je verwachtte.
Voor hem niet voor herhaling vatbaar
Klaaaar en doooor

Waarom voel je je precies bedonderd?
CherokeeRose1977 schreef:
29-05-2017 23:25
Het gaat me niet om het weer met hem af spreken. Het gaat me om het feit dat iemand oprecht lijkt te zijn online en in het echt afstandelijk en egoïstisch.

Hoe kan iemand zich zo anders voordoen?
Dat is via internet natuurlijk wel heel erg makkelijk. Zelfs mensen die het in het echt ook lukt.

Kom op, je bent toch geen 13?
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
29-05-2017 23:25
Het gaat me niet om het weer met hem af spreken. Het gaat me om het feit dat iemand oprecht lijkt te zijn online en in het echt afstandelijk en egoïstisch.

Hoe kan iemand zich zo anders voordoen?
dat is zijn trucje om seks te krijgen.
wij slapen nooit.
Ik heb trouwens al meerdere Tinder dates gehad dus een groentje ben ik niet op dat gebied :)
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet belazerd, hoe kom je daar nu bij?

Jullie beider intenties waren toch vooraf al duidelijk? Hij heeft je niks aangedaan, je niet bestolen.

Iedereen heeft wel eens een slechte ervaring in bed. Kan gebeuren.
Welkom op Tinder.

Waar de helft van de mannen (en waarschijnlijk een deel van de vrouwen ook) maar 1 doel heeft ...
Zoveel mogelijk scharrels opdoen.

Wees blij dat het stopt na 1 ontmoeting.
Of had je liever een LAT-relatie gehad met elke maand een vliegticketje naar Athene?
En elke maand dus slechte seks?
Misschien was hij gewoon slecht in bed?
Of het klikte gewoon niet, op seksueel gebied?
Of hij vond jou niet aantrekkelijk?

Ik noem maar wat dingen.

Jij bent niet op zoek naar iets serieus. Maar voelt je belazerd als hij na de seks geen interesse meer heeft?
We hebben het juist over alles gehad behalve sex. En ja, het was uiteindelijk wel de bedoeling om sex te hebben als de klik er was. Maar die was er dus alleen van mijn kant.

Wat ik gewoon niet snap is hoe iemand zo geïnteresseerd en oprecht kan overkomen en dan zo egoïstisch is wat de sex betreft.

En ja misschien ben ik dan wat naïef.
Alle reacties Link kopieren
Misschien had hij in feite (heel hypocriet natuurlijk) minachting voor vrouwen die makkelijk te krijgen zijn.

Of misschien deed je hem aan iemand denken. Je weet het niet. Ik zou hem nu ook blokken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet waarom je je bedonderd voelt. Je spreekt toch met mannen af voor seks? Je kan niet van tevoren eisen dat het goede seks is.

Misschien voelt hij zich wel net zo bedonderd, hij dacht iemand leuks te leren kennen maar die wilde alleen maar met hem naar bed.
You can never have too many hats, gloves and shoes
CherokeeRose1977 schreef:
29-05-2017 23:34
We hebben het juist over alles gehad behalve sex. En ja, het was uiteindelijk wel de bedoeling om sex te hebben als de klik er was. Maar die was er dus alleen van mijn kant.

Wat ik gewoon niet snap is hoe iemand zo geïnteresseerd en oprecht kan overkomen en dan zo egoïstisch is wat de sex betreft.

En ja misschien ben ik dan wat naïef.
Gewoon, omdat dat kan.

Ik ken hele atletische mannen die houterige klunsen zijn in bed.
Ik ken hele zachte mannen die in bed ware dominante sadisten zijn.

Echt alles kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven