Ben ik dan echt niemands type?

17-12-2019 12:25 475 berichten
Ik open er toch maar even een topic over want het lijkt er op dat ik echt niemands type ben (qua uiterlijk) Ik heb de afgelopen tijd heel wat datingapps getest van tinder t/m paiq. Met wat verschillende foto's van reisfoto's t/m foto's in huis en een leuk gifje. Maar of ik er nu 1 of 5 foto's opzet het schijnt niks uit te maken. Want ik heb een tijdje getest met een 1 foto half van mijn achterkant en mijn bio. En daar kreeg ik wat redelijk likes op zelfs superlikes, het gesprek aangaan lukt ook en het is was dan vaak gezellig totdat ik een gezichts foto stuurde. Doe ik dezelfde tekst met foto's dan krijg ik niet of nauwelijks likes. En ik vraag mij echt af wat de dames zien ik heb niks bijzonders of raars, geen puistjes, een goed gebit, een bos krullen en ben lang, krijg daarbij ook nog regelmatig complimentjes over mijn kledingstijl. Maar ik ontvang afwijzing op afwijzing. En ik geloof oprecht niet tussen de honderden profielen dat er zo weinig mensen mij zien zitten. Ik hoor echt regelmatig dat dames een gewoon een leuke jongen zoeken mr zelfs in die categorie schijn ik niet te vallen. En ik weet ook allemaal dat je datingcoaches en speeddaten en al die dingen heb. Maar ik heb min of meer al geprobeerd dat ze in eerste instantie voor mijn innerlijk gaan. Ik snap dat ik niet iedereen zijn type kan zijn maar ik hoor het te vaak, en ik wil erachter komen wat het is
boebezoebe schreef:
17-12-2019 22:30
Was dat niet die meneer ('Everybody loves....') die kwaad is weggegaan?
Geen idee meer hoe hij heette, meneer was inderdaad gauw op de kast en kwaad weg gegaan. Nooit meer terug gezien. Misschien onder een andere naam..

Edit: zat nog na te denken, maar volgens mij heb je gelijk ja. Dat was z'n naam.
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
17-12-2019 22:16
Ongelooflijk. Dat is echt sneu, een foto van jezelf met een vis. Ik denk dat als ik ooit nog eens ga daten een foto plaats waarop ik langs de waterkant (inclusief zonnebril en stoere look) een doosje vissticks vasthoud, met mijn dertien in een dozijn auto op de achtergrond.
Ik heb op Tinder ook wel foto’s gezien waarop een man bovenop zijn auto stond, zoals een aapje ook bovenop de rots kan staan...

Compensatie gedrag denk ik.
Iyanlavanzandt schreef:
18-12-2019 00:02
Ik heb op Tinder ook wel foto’s gezien waarop een man bovenop zijn auto stond, zoals een aapje ook bovenop de rots kan staan...

Compensatie gedrag denk ik.
:HA:
Voor iedereen een groene tuin
Iyanlavanzandt schreef:
18-12-2019 00:02
Als flauwe humor zou ik dat nog wel kunnen waarderen, maar als serieuze pose is zoiets toch echt onvoorstelbaar he?

Ik heb trouwens net even gegoogled naar plaatjes van Tinder-profielen en afbeeldingen. Mijn flauwe visstsickgrapje valt in het niet bij de gevatheid die je daar om de oren vliegt. Pfff, beetje vermoeiend eigenlijk. Ik vrees dat ik te oud en te serieus zou zijn voor Tinder.
Plaats eens een foto:

- met een gevangen vis.
- met een slapende tijger
- je waggie
- tussen 8 vrienden
- in Birma
- terwijl je aan het duiken bent
- waarop je in de verte te zien bent tijdens je skivakantie
- met een fijne spreuk van de dag.

Succes gegarandeerd.

Trouwens: bijten ze al een beetje?
PinkeltjePinkelotje schreef:
17-12-2019 18:42
Ik match geen mannen die al in hun profiel zeggen dat ze een serieuze relatie willen. Legt te veel druk op het datingproces en geeft mij het gevoel dat iemand wanhopig is.
Eens!
Here am I in my little bubble
Nou kommaar door met die foto.
Geen link van een sociale media profiel? Kunnen we allemaal even oordelen.
Kettlebel schreef:
17-12-2019 22:01
In ieder geval niet zoals jij nu omschrijft;) Stuur mij een PB.
Het komt steeds meer over als vissen met dat 'stuur een pb' en dan moet je nog een email geven ipv dat hij je even verwijst naar een linkje waar de foto eenmalig op staat.
Kettlebel schreef:
17-12-2019 23:04
Ongetwijfeld zijn ze te saai en dat met die vissticks is goud. Overigens heb je pb
Je kan hier best iets uploaden, via bijv tinypic. En anders kan je me je mailadres sturen, dan reageer ik daar wel op....
.
anoniem_378962 wijzigde dit bericht op 18-12-2019 21:47
97.06% gewijzigd
Oke, slechte foto... Rare schaduw over je gezicht
Daardoor lijkt je gezicht heel raar scheef, alsof er iets niet goed is.
https://youtu.be/eQeLVndWOoU

Music gets you girls
It's true
I can assure
I may not look like much
On the street
But once they hear me sing
Mission complete
If you're of average look
You've got to find another hook
For every twenty hours you invest
I guarantee an hour with the best
So get to work
My ugly friend
Find a guitar
And start a band
We all need love
Whatever works
The truth it hurts
Music gets you girls
The ones who are beautiful
And tall
They don't need to do
Anything at all
And who can blame them
It's not their fault
But the rest of us
Gotta hustle with charm
I used to work
At an office job
And let me tell you
The nights were long
Now I sing
And play guitar
And the world has opened
Legs and all
So get to work
My ugly friend
Find a guitar
And start a band
We all need love
Whatever works
The truth it hurts
Music gets you girls
The truth it hurts
Music gets you girls
Ik zie verdacht veel kinderartsen langskomen op Tinder, vaak compleet met stethoscoop en ziek kindje
lilalinda schreef:
18-12-2019 07:56
Oke, slechte foto... Rare schaduw over je gezicht
Daardoor lijkt je gezicht heel raar scheef, alsof er iets niet goed is.
Ja zo zie ik het ook :) en daarnaast kom je onzeker over door je gebogen houding en zit je wat vreemd omdat het hek te hoog is.
Nu ben ik kritisch he normaal zou ik zo nooit naar een foto kijken, maar ging je naar links omdat ik je gezicht niet goed zie.
Rechter zitten, schouders recht. Stoerdere kleding. Betere schoenen. En een minder lieve glimlach, je staat op tinder, hier valt niets te lachen. Verder denk ik dat je er prima uitziet en er genoeg vrouwen voor je zullen zijn. Op de andere foto’s kun je wel lachen hoor, maar de eerste foto zal ik een vriendelijke neutrale blik proberen. :-D
Murrmurr schreef:
18-12-2019 08:05
Ik zie verdacht veel kinderartsen langskomen op Tinder, vaak compleet met stethoscoop en ziek kindje
Haha ja dat ook ja.
Qiyara schreef:
18-12-2019 08:09
Ja zo zie ik het ook :) en daarnaast kom je onzeker over door je gebogen houding en zit je wat vreemd omdat het hek te hoog is.
Nu ben ik kritisch he normaal zou ik zo nooit naar een foto kijken, maar ging je naar links omdat ik je gezicht niet goed zie.
Goed omschreven dames. Inderdaad je gezicht staat niet al te best op de foto. Het lijkt scheef door de schaduw en je kijkt een beetje vreemd. Wellicht door de zon?

Je kleren zijn wel goed, geen verwassen, te kleine shirts o.i.d. (echt, wat mensen op Tinder zetten...). En over je krullen zou ik me geen zorgen maken ;-)
Ik denk dat je beter spontane foto's op je profiel kan zetten. Niet van die zichtbaar gemaakte foto's, waar jezelf wat ongemakkelijk van lijkt te worden.
Ik vind het een prima foto en zeker geen reden om af te haken na een leuk gesprek.
Sjulia schreef:
18-12-2019 08:11
En een minder lieve glimlach, je staat op tinder, hier valt niets te lachen.
Say what?

TO ik denk dat je probleem eerder is dat je als man echt moet jagen. Ik zou niet op Tinder gokken maar eerder op sites als ematching of Paiq (bestaat dat nog?). Maak een selectie van dames die goed bij je zou passen en ga er met vertrouwen op af.
Murrmurr schreef:
18-12-2019 08:02
https://youtu.be/eQeLVndWOoU

Music gets you girls
It's true
I can assure
I may not look like much
On the street
But once they hear me sing
Mission complete
If you're of average look
You've got to find another hook
For every twenty hours you invest
I guarantee an hour with the best
So get to work
My ugly friend
Find a guitar
And start a band
We all need love
Whatever works
The truth it hurts
Music gets you girls
The ones who are beautiful
And tall
They don't need to do
Anything at all
And who can blame them
It's not their fault
But the rest of us
Gotta hustle with charm
I used to work
At an office job
And let me tell you
The nights were long
Now I sing
And play guitar
And the world has opened
Legs and all
So get to work
My ugly friend
Find a guitar
And start a band
We all need love
Whatever works
The truth it hurts
Music gets you girls
The truth it hurts
Music gets you girls
of voetballer

Asked what he would be if he wasn’t a footballer, Peter Crouch replied “a virgin”
Ik heb je foto ook gezien maar ik zou niet op je reageren, sorry. Je bent mijn type niet.
Wat voor tekst heb je staan? Dat is in mijn ogen net zo belangrijk als de foto's. Schrijf je correct Nederlands? Dus niet "me werk," "jou ogen" etc. Daar haak ik al op af namelijk.
Ik zit op een ( redelijk serieuze ) datingsite maar het is grotendeels een riool qua mannen. De wanhoop druipt er vaak vanaf en de kansloze berichtjes zijn niet te tellen.
Ik hoop ook echt van harte er een in het echt tegen te komen.
Zalmsnipper schreef:
18-12-2019 08:27
Ik vind het een prima foto en zeker geen reden om af te haken na een leuk gesprek.
echt?
ik was nog lief in mijn beschrijving, maar het lijkt alsof TO een hangende wang heeft na een beroerte
(sorry TO, maar echt, doe deze foto weg. Je krullen vind ik trouwens wel erg leuk)
lilalinda schreef:
18-12-2019 08:35
echt?
ik was nog lief in mijn beschrijving, maar het lijkt alsof TO een hangende wang heeft na een beroerte
(sorry TO, maar echt, doe deze foto weg. Je krullen vind ik trouwens wel erg leuk)
Ik wilde het niet zo hard zeggen maar dat dacht ik ook direct. Sorry TO.
Ergens heeft 'ie wel iets van Hugh Grant!

Misschien moet je ons wervende teksten laten schrijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven