Ben ik een rebound

07-12-2021 10:32 562 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mannen, ik snap er nog steeds weinig van... Ik zit met het volgende:
Sinds een aantal dagen leuk chatcontact en later appcontact met een leuke man. Aantrekkelijk, heeft zijn zaakjes op de rit, er zijn raakvlakken (gedeelde hobby, hebben beide 1 of meerdere katten). Alleen..het appcontact verloopt stroever (en is een stuk minder geworden) nadat ik a. had aangegeven niet of bijna niet te bellen en b. ik het wat afkapte toen hij de apps een sensuele kant opstuurde...Nadat ik aangaf niet graag te bellen stelde hij een date voor. We gaan nu morgen wandelen. Sinds zaterdag is het appcontact een stuk minder, want we communiceren op app soms langs elkaar heen en hij praat/ vraagt liever face to face...

Hij is pas een maandje (weer) single na een relatie van een half jaar en zegt absoluut iets serieus te zoeken, maar toch heb ik ergens twijfel daarover...Hoe weet ik of hij er serieus in staat?
Snoopy80 schreef:
25-12-2021 14:13
Iedereen bedankt voor de adviezen, ik zal ze zeker nog eens teruglezen maar ga niet meer actief op dit topic reageren.

Ik wens iedereen een fijne kerst.
Graag gedaan. Goed van je dat je met je pratronen en verleden aan de slag gaat. Sterkte met verwerken wat er in deze situatie met deze knakker is gebeurd. Goed dat het nu in een vroeg stadium gestopt is, dan is de schade hopelijk niet groot is, want jullie waren geen gecshikte combinatie. Jij ook een fijne kerst en een mooi nieuw jaar. Misschien zien we elkaar eens in een ander topic. :hug:
Sterkte Snoopy, goed dat aan jezelf gaat werken. Een partner is een aanvulling en geen opvulling, je moet eerst gelukkig zijn met jezelf en daarna is er pas ruimte voor die aanvulling.
Onverwachts schreef:
25-12-2021 17:40
Sterkte Snoopy, goed dat aan jezelf gaat werken. Een partner is een aanvulling en geen opvulling, je moet eerst gelukkig zijn met jezelf en daarna is er pas ruimte voor die aanvulling.
Over het algemeen ben ik ook best gelukkig met mezelf.
Eind goed, al goed TO
Opgeruimd staat netjes
Hij was van t begin af aan al niet echt geïnteresseerd in je als persoon en deed amper moeite voor je.
Het ging hem alleen om een potje seks..
Snoopy80 schreef:
26-12-2021 14:26
Over het algemeen ben ik ook best gelukkig met mezelf.
Fijn, nu aan de slag met je onzekerheid, verwachtingen enz. rondom het daten zodat je daarin relaxter wordt en je meer kans maakt een leuke man te ontmoeten en behouden. Je lijkt mij een leuke en lieve vrouw maar met wat ik hier lees hoe jij aan het daten bent zou ik denk ik hard bij je weg rennen (niet dat ik een leuke man ben want ik weet dat ik dat niet ben en een ramp zou zijn als ik mij nu op de dating markt zou begeven)
Onverwachts schreef:
27-12-2021 12:19
Fijn, nu aan de slag met je onzekerheid, verwachtingen enz. rondom het daten zodat je daarin relaxter wordt en je meer kans maakt een leuke man te ontmoeten en behouden. Je lijkt mij een leuke en lieve vrouw maar met wat ik hier lees hoe jij aan het daten bent zou ik denk ik hard bij je weg rennen (niet dat ik een leuke man ben want ik weet dat ik dat niet ben en een ramp zou zijn als ik mij nu op de dating markt zou begeven)
Dat ga ik ook doen. Ik ben soms zeker leuk en lief maar mijn zelfbeeld / zelfvertrouwen is absoluut niet oké. Ik weet dat ik in dit geval/ bij deze man ook grote fouten heb gemaakt maar hij was ook erg hard, bot en niet-inlevend.

Vanmiddag komt mijn begeleidster en ik ga haar vragen me in contact te brengen met de therapeute.
En niemand is perfect, we zijn allemaal maar gewoon mensen...
Yep schreef:
26-12-2021 14:52
Eind goed, al goed TO
Opgeruimd staat netjes
Hij was van t begin af aan al niet echt geïnteresseerd in je als persoon en deed amper moeite voor je.
Het ging hem alleen om een potje seks..
Waarom dit nu zo benoemen?
Het is klaar, dus dan hoef je to niet nogmaals op dit soort feiten te wijzen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
27-12-2021 15:31
Waarom dit nu zo benoemen?
Het is klaar, dus dan hoef je to niet nogmaals op dit soort feiten te wijzen.
Het doet er inderdaad niet meer toe. Ik ben zeer zeker fout bezig geweest, en hij net zo goed. We waren kennelijk toch geen match en daar kan ik beter nu al achter komen denk ik dan maar.
Snoopy80 schreef:
28-12-2021 22:43
Het doet er inderdaad niet meer toe. Ik ben zeer zeker fout bezig geweest, en hij net zo goed. We waren kennelijk toch geen match en daar kan ik beter nu al achter komen denk ik dan maar.
Precies

Komt helemaal goed met jou
calvijn1 schreef:
29-12-2021 13:43
Precies

Komt helemaal goed met jou
Dankjewel...er is nu een week voorbij sinds de Kerst, en ik voel me nog steeds..ontaard? Wellicht was deze man niet de goede match voor me. Maar ik heb nog steeds met vlagen huilbuien, denk aan hem, moment dat ik denk 'dit wil ik met je delen'. Ik voel me, ondanks wat lieve vrienden om me heen, meer alleen dan ooit.

Morgen weer beginnen met werken, dat zal hopelijk wat afleiding geven.
Snoopy80 schreef:
02-01-2022 10:29
Dankjewel...er is nu een week voorbij sinds de Kerst, en ik voel me nog steeds..ontaard? Wellicht was deze man niet de goede match voor me. Maar ik heb nog steeds met vlagen huilbuien, denk aan hem, moment dat ik denk 'dit wil ik met je delen'. Ik voel me, ondanks wat lieve vrienden om me heen, meer alleen dan ooit.

Morgen weer beginnen met werken, dat zal hopelijk wat afleiding geven.
Vind ik oprecht rot voor je :redrose:

Werken zal voor afleiding zorgen.

Maak je hem ie hoofd ook niet leuker dan hij was?
Ik herken het wel hoor, het is gewoon lastig
calvijn1 schreef:
02-01-2022 13:31
Vind ik oprecht rot voor je :redrose:

Werken zal voor afleiding zorgen.

Maak je hem ie hoofd ook niet leuker dan hij was?
Ik herken het wel hoor, het is gewoon lastig
Dankjewel..ik weet oprecht niet of ik hem in mijn hoofd leuker maak dan hij was. Wanneer we samen waren was t simpelweg super.
Maar hoe t die woensdag, na die eerste nacht verlopen is begrijp ik nog steeds niet...Ik heb er zeker begrip voor dat zijn baan zo druk is. Maar vergeet je dan gewoon degene met wie je aan t daten bent/ n prille relatie begint op te bouwen? Laat je diegene dan bewust links liggen?Want zo voelde het...
Hij probeerde het beste in mij naar boven te halen, mij uit mijn schulp te trekken wat mijn bel-frustratie betrof. En dat lukte, ik vond het inderdaad met vlagen fijn om zijn stem te horen ipv een appje te lezen.

We probeerden het beste in elkaar naar boven te halen op fotografie-gebied. Binnen een paar dagen had ik het dubbele aantal volgers bijv. op social media voor mijn foto's.

Maar buiten dat mis ik de intimiteit...knuffelen, zoenen, het samen slapen, iemand dichtbij.
Snoopy80 schreef:
02-01-2022 16:12
Hij probeerde het beste in mij naar boven te halen, mij uit mijn schulp te trekken wat mijn bel-frustratie betrof. En dat lukte, ik vond het inderdaad met vlagen fijn om zijn stem te horen ipv een appje te lezen.

We probeerden het beste in elkaar naar boven te halen op fotografie-gebied. Binnen een paar dagen had ik het dubbele aantal volgers bijv. op social media voor mijn foto's.

Maar buiten dat mis ik de intimiteit...knuffelen, zoenen, het samen slapen, iemand dichtbij.
Het is gewoon ruk.
Denk dat je er doorheen moet.
Afleiding zoeken, maar het blijft verdrietig.
Waarom doet dit zo ongelofelijk pijn? Ik mis hem, denk elke dag nog aan hem. Ik kijk nog dagelijks op zijn Facebook-profiel. Ik wil hem de hele tijd bellen, of een bericht sturen. Of hij daar op zit te wachten weet ik niet. Whatsapp en instagram zijn nog altijd geblokkeerd...Dit had allemaal niet zo moeten lopen...ik voel me zo radeloos. Zit nu alweer met tranen in mijn ogen.
Snoopy80 schreef:
06-01-2022 11:57
Waarom doet dit zo ongelofelijk pijn? Ik mis hem, denk elke dag nog aan hem. Ik kijk nog dagelijks op zijn Facebook-profiel. Ik wil hem de hele tijd bellen, of een bericht sturen. Of hij daar op zit te wachten weet ik niet. Whatsapp en instagram zijn nog altijd geblokkeerd...Dit had allemaal niet zo moeten lopen...ik voel me zo radeloos. Zit nu alweer met tranen in mijn ogen.
Ach gos, heb echt met je te doen.
Heeft hij jou geblokkeerd?
calvijn1 schreef:
06-01-2022 12:18
Ach gos, heb echt met je te doen.
Heeft hij jou geblokkeerd?
Ik had hem in mijn boosheid verwijderd van Facebook, LinkedIn en Instagram. Na ons laatste telefoongesprek, op 1ste Kerstdag, heeft hij Whatsapp geblokkeerd en Instagram had hij al geblokkeerd nadat ik hem er had verwijderd als volger.
Hij haalt helemaal niet beste in je boven hoor.
Je wil liefde, bevestiging en genegenheid van hem.
Maar hij kan jou dat niet bieden.
Zoals Femitrut zegt, hij haalt niet het beste in je naar boven.
En een partner hoort dat wel te doen. Dat hoort vanzelf te gaan.
Het is kut dat liefdesverdriet, maar het is gewoon een kwestie van tijd.
Kan een paar weken tot maanden duren. Ook al kun je je het nu niet voorstellen, maar uiteindelijk ZAL het slijten en denk je, hoe is t mogelijk dat 1 persoon zo veel invloed op mij heeft gehad...
Heb geduld Snoopy, veel geduld..
Tijd heelt alle wonden..
En kijk niet meer op z'n FB-pag; dat is zelfkastijding
FemiTrut schreef:
06-01-2022 12:41
Hij haalt helemaal niet beste in je boven hoor.
Wat bedoel je hiermee?
Iemand die je radeloos doet voelen, je elke dag pijn doet voelen haalt niet het beste in je naar boven lijkt me.
Snoopy80 schreef:
06-01-2022 17:34
Wat bedoel je hiermee?
Als hij het beste in je naar boven haalde was dit topic er al niet bijvoorbeeld... . Je snapt echt niet wat ik bedoel? Uhuh.
Je projecteert nu jouw eigen gevoelens en verlangens op hem. Dit heeft niks met hem als persoon of de realiteit te maken.
Door het gebrek aan zelfliefde/eigenwaarde voel je nu een soort (verlating)angst waardoor deze breuk zo heftig voelt.
Het zijn gevoelens die van oorsprong te maken hebben met ervaringen en trauma’s uit het verleden en nu vermengt raken met deze gebeurtenis.

Probeer het uit elkaar te rafelen.
Het gaat om jouw pijn, verdriet en angst. Dit heeft niks met hem te maken dus haal de focus van hem af!
Stop alle tijd en liefde in jezelf.
Vertroetel het kleine meisje in je.
Investeer in goede voeding, beweging en probeer het fijn te maken voor jezelf.

Het komt goed.
Snoopy80 schreef:
06-01-2022 17:34
Wat bedoel je hiermee?
Miss hien moet je dit topic nog eens van het begin af aan terug kezen en bedebken hoe je je voede toen je dit schreef dan snap je het vast wel. Daarnaast heeft hij het daten gestopt en je geblokkeerd. Laat het lis en ga door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven