Ben ik een rebound
dinsdag 7 december 2021 om 10:32
Mannen, ik snap er nog steeds weinig van... Ik zit met het volgende:
Sinds een aantal dagen leuk chatcontact en later appcontact met een leuke man. Aantrekkelijk, heeft zijn zaakjes op de rit, er zijn raakvlakken (gedeelde hobby, hebben beide 1 of meerdere katten). Alleen..het appcontact verloopt stroever (en is een stuk minder geworden) nadat ik a. had aangegeven niet of bijna niet te bellen en b. ik het wat afkapte toen hij de apps een sensuele kant opstuurde...Nadat ik aangaf niet graag te bellen stelde hij een date voor. We gaan nu morgen wandelen. Sinds zaterdag is het appcontact een stuk minder, want we communiceren op app soms langs elkaar heen en hij praat/ vraagt liever face to face...
Hij is pas een maandje (weer) single na een relatie van een half jaar en zegt absoluut iets serieus te zoeken, maar toch heb ik ergens twijfel daarover...Hoe weet ik of hij er serieus in staat?
Sinds een aantal dagen leuk chatcontact en later appcontact met een leuke man. Aantrekkelijk, heeft zijn zaakjes op de rit, er zijn raakvlakken (gedeelde hobby, hebben beide 1 of meerdere katten). Alleen..het appcontact verloopt stroever (en is een stuk minder geworden) nadat ik a. had aangegeven niet of bijna niet te bellen en b. ik het wat afkapte toen hij de apps een sensuele kant opstuurde...Nadat ik aangaf niet graag te bellen stelde hij een date voor. We gaan nu morgen wandelen. Sinds zaterdag is het appcontact een stuk minder, want we communiceren op app soms langs elkaar heen en hij praat/ vraagt liever face to face...
Hij is pas een maandje (weer) single na een relatie van een half jaar en zegt absoluut iets serieus te zoeken, maar toch heb ik ergens twijfel daarover...Hoe weet ik of hij er serieus in staat?
dinsdag 7 december 2021 om 21:15
Want? Dat ik niet wil bellen is een wereldramp?!Onverwachts schreef: ↑07-12-2021 21:09Ik heb medelijden met die man.
Als antwoord op je topic titel: Zou best kunnen want hij komt vrij wanhopig over als hij dit ervoor over heeft.
dinsdag 7 december 2021 om 21:44
Grote kans dat morgen niet doorgaat dan. Zelf zou ik na dit gedoe en ook niet even willen bellen voor je elkAr ziet afhaken eerlijk gezegd. Als het voor een eerste date al zoveel gedoe is is dat geen goed teken voor de toekomst.
dinsdag 7 december 2021 om 21:45
Dat is toch geen duidelijk antwoord, vind je van wel? Ik zou niet weten wat ik daarmee moet, het klinkt als een hele passieve manier van nee zeggen.
Duidelijk is: ik ga ff alleen een rondje om een vijver naar vogels kijken, laten we morgen gaan wandelen zoals afgesproken. Tot morgen groetjes doei.
Het gaat om iets wat letterlijk dezelfde dag nog plaatsvindt, waarvoor iemand drie kwartier moet reizen, terwijl je in de tussentijd nog in een meeting zit. Niet echt een situatie waar je nog uitgebreid passieve hints gaat zitten geven en het er volledig op aan laat komen lijkt me.
Vervolgens geef je hem ook nog de schuld daarvan want hij appt niet snel genoeg.
Terwijl je voor morgen gewoon al een date vast hebt staan.
Dat is toch niet handig om te doen allemaal? Zie je dat echt niet?
Waarom moet alles zo snel überhaupt? Je ziet het wel meer hier, mensen willen minimaal dagelijks app contact met iemand die ze nog nooit ontmoet hebben. Misschien ben ik ouderwets maar is dat niet puur controledrang en ook best onfatsoenlijk om te doen?
dinsdag 7 december 2021 om 21:50
Ik snap heel goed dat die even wilt bellen. Is gewoon een stuk veiliger om elkaar even gesproken te hebben. Wees blij dat die dit wil!
dinsdag 7 december 2021 om 21:51
Maar dit is hoe dat op hem overkomt. Hij vraagt het nu al ipv morgen, en jij zegt nee dan is het maar voor een uurtje en ik wil niet wandelen maar vogelspotten (wat hetzelfde is). Dus dit is gewoon een afwijzing.
dinsdag 7 december 2021 om 22:19
Liptonicetea schreef: ↑07-12-2021 21:51Maar dit is hoe dat op hem overkomt. Hij vraagt het nu al ipv morgen, en jij zegt nee dan is het maar voor een uurtje en ik wil niet wandelen maar vogelspotten (wat hetzelfde is). Dus dit is gewoon een afwijzing.
Ik heb geen idee waarom hij nu ineens vandaag wel wilde, want aanvankelijk vond hij 1 uurtje kunnen lopen voor het donker is te kort. Nu kon 1 uurtje lopen ineens wel....En nee, wandelen en vogelspotten is in dit geval niet hetzelfde. Ik loop een paar rondjes om een nabij gelegen visvijver, als vogels je niet interesseren is daar geen bal aan en waarschijnlijk heb ik dan meer ook voor de omgeving en de camera dan voor hem.
Dan geef ik hem liever morgen mijn onverdeelde aandacht zonder tijdslimiet...gek he...?
dinsdag 7 december 2021 om 22:22
Even los van wat hij verder doet of zegt: waarom zou je níet willen bellen? Je zegt dat je niet wilt bellen omdat hij je stem al op een filmpje gehoord hebt. Dat is toch raar?
Iemand kan gewoon met je willen bellen omdat hij dat leuk vindt, ongeacht hoe vaak hij je stem al gehoord heeft.
Ik zend wel een bepaald signaal uit als je zo rigide doet.
dinsdag 7 december 2021 om 22:22
Ik heb helemaal geen nee gezegd.Liptonicetea schreef: ↑07-12-2021 21:51Maar dit is hoe dat op hem overkomt. Hij vraagt het nu al ipv morgen, en jij zegt nee dan is het maar voor een uurtje en ik wil niet wandelen maar vogelspotten (wat hetzelfde is). Dus dit is gewoon een afwijzing.
dinsdag 7 december 2021 om 22:37
Dus je gaat liever morgen wandelen ipv vandaag want vogels, vijver en camera geen aandacht voor hem enz.
Maar je hebt geen nee tegen hem gezegd.
Maar je vindt jezelf wel duidelijk communiceren.
Wat is de gedachte daar achter dan?
Dit is voor jou vast heel logisch maar ik zie het nog niet.
dinsdag 7 december 2021 om 22:41
Hij heeft niet als eerste het voorstel gedaan om samen te gaan lopen. Ik appte hem vanmorgen en vertelde in de loop daarvan dat ik een klein rondje zou gaan wandelen vanmiddag. Zijn reactie was toen: Can I join you? Wat mij betreft kon dat. Ik heb hem toen het parkeerplaats-adres geappt en wel erbi aangegeven dat het alleen vogelspotten zou zijn....vervolgens bleef het meer dan een uur stil totdat ik hem weer appte. Ten was zijn reactie dat hij nu vanmiddag een pakketje verwachtte.Liptonicetea schreef: ↑07-12-2021 22:28Maar als hij stuurt: hey heb je anders tijd om vandaag te lopen? en jij zegt nou het is dan maar voor een uurtje en ik ga echt vogelspotten!! en niet wandelen
dan is dat een nee voor hem
dinsdag 7 december 2021 om 22:48
Waarom zo onvriendelijk? Ik snap de behoefte echt niet om zo bot te reageren op iemand, laat staan op iemand met een beperking.Onverwachts schreef: ↑07-12-2021 21:09Ik heb medelijden met die man.
Als antwoord op je topic titel: Zou best kunnen want hij komt vrij wanhopig over als hij dit ervoor over heeft.
dinsdag 7 december 2021 om 22:55
Jemig, hij wilde gewoon even via de telefoon afstemmen over morgen. Geen telefoonseks.
Jij bent echt vermoeiend
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 7 december 2021 om 22:56
dinsdag 7 december 2021 om 23:01
En dan ook precies 60 minuten en links om rond de vijver, absoluut niet rechtsom
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 7 december 2021 om 23:01
dinsdag 7 december 2021 om 23:05