Ben je beschikbaar?

27-10-2011 18:07 188 berichten
Vroeger was het simpel... mocht je ongestreken outfit en het pak macaroni, de Honig Mix voor Macaroni en het gehakt in je mandje in de rij voor de kassa het nog niet verraden, dan gaf het losse nummer van de TV-gids dat bovenop lag wel de doorslag: die is single!

Hoe laten we dat nu weten? De kinderzitjes in m'n auto en de pakjes Wicky in m'n boodschappenkar geven nu niet direct aan dat ik beschikbaar ben.

En op de sportschool? Hoe laten we het daar weten? En andersom: hoe herken ik de single vrouwen? Of kunnen we hier een landelijk geldend protocol afspreken?

Vragen, vragen, vragen....
Ik ga maar opstel-vakken op het terras hier voor de deur maken...kindvrije vrouwen zonder kinderwensvrouwen met één kind zonder kinderwensvrouwen met kinderwens die niet van mijn sterilisatie afwetenex-vrouwen (om het halen/brengen ordelijk te laten verlopen)
quote:amand1969 schreef op 27 oktober 2011 @ 21:06:

[...]

Voor de getrouwde mannen staat er geen druk op zo'n gesprekje, denk ik. Dat maakt het makkelijker.

Potverdorie... dus wanneer ik als single man makkelijk een gesprekje aanga bij de Dirk denkt die leuke single vrouw meteen dat ik getrouwd ben GRRRRRRRDat maakt gebonden mannen vaak juist aantrekkelijk: ze stralen niks needy's uit en verwachten niks van 'n spontaan babbeltje. Sommige/veel gebonden mannen staan overigens wel open voor iets on the side en jagen nog net zo hard als hun single soortgenoot.
Met 'n vrouw met rammelende eierstokken krijg je volgens mij vroeg of laat problemen als je de desperate topics hier zo 'ns leest van vrouwen die niet krijgen wat ze willen. Een onvruchtbare die wel wil maar niet kan, is 'n veiligere optie. Die heb je 2 kinderen te bieden waar ze af en toe voor kan moederen.
quote:elninjoo schreef op 27 oktober 2011 @ 21:15:

Met 'n vrouw met rammelende eierstokken krijg je volgens mij vroeg of laat problemen als je de desperate topics hier zo 'ns leest van vrouwen die niet krijgen wat ze willen. Een onvruchtbare die wel wil maar niet kan, is 'n veiligere optie. Die heb je 2 kinderen te bieden waar ze af en toe voor kan moederen.Ik begin te wennen aan het idee. En heeft als voordeel dat ik geen scherpe messen in de buurt van mijn scrotum hoef toe te laten.
Watje!
Ik kan het niet laten:

Wanneer een man met een blauw oog op z'n werk verschijnt vragen de collega's hoe dat gebeurd is.

'M'n vrouw heeft me geslagen met een bevroren kip' zegt hij.

'Maar waarom dan?' vragen de collega's.

'Nou,' zegt hij, 'ze stond voorover gebogen over de diepvries en ik kon me niet beheersen toen ik dat lekkere kontje omhoog zag steken'.

'Maar houdt ze daar niet van dan?', vraagt een collega.

'Normaal gesproken wel,' zegt de man,

'maar niet bij de Aldi.'
Alle reacties Link kopieren
quote:amand1969 schreef op 27 oktober 2011 @ 19:27:

[...]

Hoooooo. Stop.

Ik wil GEEN vrouw zonder kind(eren) meer. Been there, done it. Didn't like it. Als je geen kinderen hebt weet je niet wat het is om ze wèl te hebben en lopen je werelden veel te ver uiteen.

Nee, een vrouw met één kind lijkt me ideaal. Dan hebben we er samen 3 dus hoeven we ook geen Zafira ofzo te kopen. Ingewikkeld gedoe allemaal.

Ik ben single en heb 1 kind...

In welke supermarkt haal jij je boodschappen??
quote:kwebbel75 schreef op 27 oktober 2011 @ 21:39:

[...]

Ik ben single en heb 1 kind...

In welke supermarkt haal jij je boodschappen?? Eh.. de sjippies en kaas en vleeswaren haal ik bij de Lidl. Brood, wijn en groenten bij de Dirk en af en toe naar de C1000 omdat het zo dichtbij is. Morgen ff kleffen bij de vleeswaren van de Lidl? Lijkt me wel zo toepasselijk
Damn... wij hebben geen Lidl in de buurt! (heb ik weer!!)
We kunnen ook rollebollen bij de bakker van de C1000 hoor. Net zo makkelijk. Hoe herken ik je?
C1000 ook niet in de buurt

Waarom niet gewoon de Appie, Jumbo of Aldi? Die hebben we hier tenminste
Il ben degene met een zakdoek in mijn broekzak, een paars boidschappenmandje en een groen polsbandje om
quote:kwebbel75 schreef op 27 oktober 2011 @ 21:55:

Il ben degene met een zakdoek in mijn broekzak, een paars boidschappenmandje en een groen polsbandje om Clownsneus ook nog?
quote:kwebbel75 schreef op 27 oktober 2011 @ 21:55:

Il ben degene met een zakdoek in mijn broekzak, een paars boidschappenmandje en een groen polsbandje om Linker-kontzak was voorkeur voor op z'n hondjes toch? Ik kan het maar niet onthouden. Sorry.
Hmmm... De fetish van op zijn hondjes met een clownsneus op kende ik nog niet... Heb wel ooit gelezen over mensen met een voorliefde voor grote clownschoenen, alhoewel ik zelf meer van acrobaten hou ipv clowns
quote:kwebbel75 schreef op 27 oktober 2011 @ 22:10:

Hmmm... De fetish van op zijn hondjes met een clownsneus op kende ik nog niet... Heb wel ooit gelezen over mensen met een voorliefde voor grote clownschoenen, alhoewel ik zelf meer van acrobaten hou ipv clowns Maar hij wilde bij jou graag een clownsneus. Doet hij een acrobatenpakje aan. Lijkt me wel zo handig om te manoeuvreren tussen de schappen
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:neweve schreef op 27 oktober 2011 @ 22:11:

[...]

Maar hij wilde bij jou graag een clownsneus. Doet hij een acrobatenpakje aan. Lijkt me wel zo handig om te manoeuvreren tussen de schappen Ooooooo! Dat ik iets met schapen doe is een hardnekkige leugen!
Goed... Verdere tips.

Bij de kleine wijnflesjes rondhangen schijnt ook een teken van single zijn te zijn...

Stiekem single mandjes introduceren bij je supermarkt? (gewoon een set paarse kopen ofzo...)
quote:amand1969 schreef op 27 oktober 2011 @ 22:13:

[...]

Ooooooo! Dat ik iets met schapen doe is een hardnekkige leugen!nee schappen dubbel P... (en ik weer denken dat ik niet kan spellen/typen).
Hahaha, kleine wijnflesjes? Ik ga altijd voor de 6 flessen tegelijk vanwege de 10% korting (en ze gaan er toch snel genoeg doorheen)
quote:elninjoo schreef op 27 oktober 2011 @ 22:15:

Hahaha, kleine wijnflesjes? Ik ga altijd voor de 6 flessen tegelijk vanwege de 10% korting (en ze gaan er toch snel genoeg doorheen)

*mengt zich ook even*

Eens nien

Bovendien vind ik zo'n klein flesje wat sneu ogen, maar dat is een persoonlijke mening.

Hahaha, kleine wijnflesjes? Ik ga altijd voor de 6 flessen tegelijk vanwege de 10% korting (en ze gaan er toch snel genoeg doorheen)Ja, het contact-voordeel weegt niet op tegen het prijs-voordeel hahahaha
Amand jij zoekt toch een SV? Of wil je een relatie?
Oke.. Eens kijken of ik m nu heb... Op zijn hondjes met een clownsneus op door een acrobaat tussen de schapen door (aan?)geduwd worden.. In dat geval kunnen we beter bij de slijterij afspreken ipv bij de miniwijnflesjes :lol:

Dat kan natuurlijk ook. De kleine flesjes omdat ze alleen zijn of juist de grote omdat ze alleen zijn...

Maakt het toch weer lastig...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven