Berichtje sturen?

07-10-2011 14:07 29 berichten
Als nieuweling op dit Vivia forum zou ik graag gelijk willen beginnen met een vraag Ik ben namelijk benieuwd naar wat andere mensen zouden doen in mijn situatie.

Vijf jaar geleden heb ik mijn middelbare school diploma gehaald. Daarna ben ik gaan studeren etc. Inmiddels afgestudeerd en op zoek naar werk.

Tijdens mijn laatste drie schooljaren, was ik verliefd op een klasgenoot. Het was een jongen waar ik wel regelmatig mee gesproken/ gelachen heb, maar waarbij eigenlijk nooit sprake was van 'meer'. Na het laatste eindexamenfeest heb ik hem ook nooit meer gezien, en eigenlijk ook nooit meer aan hem gedacht.

Nu zag ik hem een aantal maanden geleden op facebook, en ja, kwamen gelijk de verliefdheidsgevoelens weer terug. Hij is vrijgezel, en woont en werkt in een stadje dichtbij mijn woonplaats. Na lang twijfelen heb ik hem als vriend toegevoegd. Ik had gehoopt dat hij een berichtje zou sturen, maar dit gebeurde niet, hij voegde me alleen ook toe als vriend.

En het irritante van facebook is natuurlijk, dat je verleid wordt om steeds te kijken of hij nieuwe foto's heeft, nieuwe updates etc. Ik zit absoluut niet in een stalkers fase ofzo - schrik niet - maar ik merk wel regelmatig dat ik benieuwd ben naar wat ie doet.

Wat zouden jullie doen? Ontvrienden, om het mezelf onmogelijk te maken zijn pagina nog te zien? Of de stoute schoenen aantrekken en hem een heel kort berichtje sturen? Maar dat durf ik eigenlijk niet, ben ook bang dat zoiets erg vreemd kan overkomen... Stel je voor dat ik hem dan nog eens 'gewoon' zou tegenkomen op straat, dan zou ik me denk ik kapot schamen...

Ik weet, het is een probleem van niets, maar ik hoop toch dat er mensen zijn die raad weten
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je nog even komt vertellen

Jammer dat het niet de uitkomst had die je graag gezien had maar je hebt wel duidelijkheid. Fijn!
Oke jammer inderdaad maar zo zie je maar, je kan het nu wel afsluiten voor jezelf. En alleen maar stoer dat je het gedaan hebt
Goed van je! En leuk dat je het nog even laat weten
Je kunt jezelf iig niks verwijten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven