Borsten starende collega
vrijdag 15 juli 2011 om 10:41
Ik heb op mijn werk een mannelijke collega, die te pas en te onpas naar mijn borsten zit te staren. Als ik met hem praat en iets op de computer laat zien en hem daarna aankijk, zie ik hem gewoon altijd kijken en als hij ziet dat ik hem aankijk, kijkt hij snel weer weg.
Wat kan ik hier aan doen? Wil ook niet zo bot zijn om er iets van te zeggen, (hij zal het vast ontkennen), maar dit is om gek van te worden.
Wat kan ik hier aan doen? Wil ook niet zo bot zijn om er iets van te zeggen, (hij zal het vast ontkennen), maar dit is om gek van te worden.
maandag 18 juli 2011 om 17:09
quote:peecee schreef op 18 juli 2011 @ 15:59:
Nou ik ben trots op mijn borsten...en het is leuk als een man er na kijkt. Is toch een complimentje.
Snap het probleem niet zo.......mag hij ook niet na je kapsel kijken? Kom op zeg.....wij vrouwen kijken ook.Waarnaar dan? Mannen hebben toch geen borsten?
Nou ik ben trots op mijn borsten...en het is leuk als een man er na kijkt. Is toch een complimentje.
Snap het probleem niet zo.......mag hij ook niet na je kapsel kijken? Kom op zeg.....wij vrouwen kijken ook.Waarnaar dan? Mannen hebben toch geen borsten?