Bruiloft en schoonzus
vrijdag 2 november 2018 om 14:57
Ik heb even een nieuwe nick aangemaakt vanwege herkenning.
Eind 2017 zijn broer van vriend en diens vriendin verloofd. Een half jaar later heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd. Wij hadden al langer hier over gepraat, dus we hadden al een beeld van hoe wij dingen wilden hebben. Ik wilde vooral niet te lang wachten aangezien ik het geweldig zou vinden als mijn opa en oma erbij konden zijn. Zij hebben mij grotendeels opgevoed en lopen nu toch al tegen de 90 aan. Een garantie heb je natuurlijk nooit, maar proberen kan altijd. Toen wij dus kenbaar maakten dat wij een precieze datum hadden gekozen voor onze bruiloft kregen wij te horen dat broer en vriendin óók in de zomer van 2019 wilden trouwen. Nog zonder specifieke datum. Zij hadden niks van tevoren hierover gezegd of kenbaar gemaakt, maar oké wij wilden wel inschikken. Wij hebben dus onze datum naar voren gehaald en besloten dit aan het begin van de lente te doen. Dan konden zij de hele zomer gebruiken om nog een datum te kiezen. Later hoorden wij via mijn schoonmoeder dat schoonzus toch wel erg boos was omdat wij ook in 2019 gaan trouwen. Wij zijn toen het gesprek aangegaan met ze en haar redenen waren vooral dat zij vond dat een bruiloft een hele lange aanloop heeft waar iedereen het over de bruiloft heeft en dat zij dat ziet als marketing en wij stelen nu haar shine. Ook wilde ze dan alles over onze bruiloft weten zodat helemaal niets hetzelfde was. Ze opperde ook nog dat wij het dan maar in de winter moesten doen. Dan zou er genoeg tijd tussen zitten in haar ogen. Of wij moesten een jaar later trouwen. Tevens kwam ook de opmerking "Maar dan krijgen we minder geld van familieleden als we zo kort na elkaar trouwen." Dit schoot mij en mijn vriend ontzettend verkeerd, want waarom trouw je? Niet voor het geld. Wij in ieder geval niet. Wij zijn blijven vasthouden aan onze datum begin lente en hebben gezegd dat wij dit niet meer gaan aanpassen en dat zij gerust mogen trouwen wanneer zij willen. Ik deel namelijk niet haar mening dat ik wil dat mensen het de hele tijd over mijn bruiloft hebben en dat het een marketingplan is die je goed moet uitvoeren etc. Haar alle details over mijn bruiloft vertellen vind ik wel vreemd, maar goed als zij hier gelukkig van wordt dan kan ik mij daar ook in aanpassen.
Uiteindelijk hebben zij besloten om in 2020 te gaan trouwen. We hebben toen nog een keer met ze gesproken om te checken of alles oké was. Het was niet geweldig voor ze, maar ze gaven zelf ook aan dat de enige oplossing was waarmee zij blij was dat er een jaar tussen onze huwelijken zit. En dat ging mij nou even te ver. Desondanks had ik het gevoel dat het nu oké was. Zij zou eerst ons huwelijk meemaken en kon daar precies zijn wat wij deden en dan kon ze het allemaal anders doen op haar eigen huwelijk.
Nu is het geval dat wij nu steeds dingen horen die hun niet bevallen over ons huwelijk. Bijvoorbeeld dat wij de uitnodiging niet persoonlijk hebben overhandigd. Dit waren wij van plan, maar ze waren niet thuis. Toen hebben we hem door de bus gedaan en wij zagen hier echt geen kwaad in. Ook hoor ik van mijn schoonmoeder dat ze er continu nog mee bezig is en aan haar allerlei dingen vraagt en over dingen zeurt.
Ik ben hier echt best wel boos over want als je ergens een probleem mee hebt, wees dan volwassen en kom naar ons zelf toe. Daarnaast vind ik het ook geen fijn idee dat ik straks iemand op onze bruiloft heb die daar alleen maar continu over heeft zitten zeiken.
Ik wil nu graag het gesprek aangaan, maar ben eigenlijk heel bang dat het escaleert en dat we een familieruzie ontketenen. Dat is het mij ook niet waard. Ik hoor graag jullie mening over deze situatie. In mijn omgeving hoor ik alleen maar 'ah joh laat toch praten' maar het begint mij nu zodanig dwars te zitten dat ik mij niet prettig voel in haar aanwezigheid. Ook vertel ik niks meer aan mijn schoonmoeder zodat zij niet tussen twee vuren hoeft te zitten. Ik zou wel graag dingen met haar willen delen want het is een schat van een mens.
Kan ik hier iets mee? Of is laten lullen wel de juiste optie?
Eind 2017 zijn broer van vriend en diens vriendin verloofd. Een half jaar later heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd. Wij hadden al langer hier over gepraat, dus we hadden al een beeld van hoe wij dingen wilden hebben. Ik wilde vooral niet te lang wachten aangezien ik het geweldig zou vinden als mijn opa en oma erbij konden zijn. Zij hebben mij grotendeels opgevoed en lopen nu toch al tegen de 90 aan. Een garantie heb je natuurlijk nooit, maar proberen kan altijd. Toen wij dus kenbaar maakten dat wij een precieze datum hadden gekozen voor onze bruiloft kregen wij te horen dat broer en vriendin óók in de zomer van 2019 wilden trouwen. Nog zonder specifieke datum. Zij hadden niks van tevoren hierover gezegd of kenbaar gemaakt, maar oké wij wilden wel inschikken. Wij hebben dus onze datum naar voren gehaald en besloten dit aan het begin van de lente te doen. Dan konden zij de hele zomer gebruiken om nog een datum te kiezen. Later hoorden wij via mijn schoonmoeder dat schoonzus toch wel erg boos was omdat wij ook in 2019 gaan trouwen. Wij zijn toen het gesprek aangegaan met ze en haar redenen waren vooral dat zij vond dat een bruiloft een hele lange aanloop heeft waar iedereen het over de bruiloft heeft en dat zij dat ziet als marketing en wij stelen nu haar shine. Ook wilde ze dan alles over onze bruiloft weten zodat helemaal niets hetzelfde was. Ze opperde ook nog dat wij het dan maar in de winter moesten doen. Dan zou er genoeg tijd tussen zitten in haar ogen. Of wij moesten een jaar later trouwen. Tevens kwam ook de opmerking "Maar dan krijgen we minder geld van familieleden als we zo kort na elkaar trouwen." Dit schoot mij en mijn vriend ontzettend verkeerd, want waarom trouw je? Niet voor het geld. Wij in ieder geval niet. Wij zijn blijven vasthouden aan onze datum begin lente en hebben gezegd dat wij dit niet meer gaan aanpassen en dat zij gerust mogen trouwen wanneer zij willen. Ik deel namelijk niet haar mening dat ik wil dat mensen het de hele tijd over mijn bruiloft hebben en dat het een marketingplan is die je goed moet uitvoeren etc. Haar alle details over mijn bruiloft vertellen vind ik wel vreemd, maar goed als zij hier gelukkig van wordt dan kan ik mij daar ook in aanpassen.
Uiteindelijk hebben zij besloten om in 2020 te gaan trouwen. We hebben toen nog een keer met ze gesproken om te checken of alles oké was. Het was niet geweldig voor ze, maar ze gaven zelf ook aan dat de enige oplossing was waarmee zij blij was dat er een jaar tussen onze huwelijken zit. En dat ging mij nou even te ver. Desondanks had ik het gevoel dat het nu oké was. Zij zou eerst ons huwelijk meemaken en kon daar precies zijn wat wij deden en dan kon ze het allemaal anders doen op haar eigen huwelijk.
Nu is het geval dat wij nu steeds dingen horen die hun niet bevallen over ons huwelijk. Bijvoorbeeld dat wij de uitnodiging niet persoonlijk hebben overhandigd. Dit waren wij van plan, maar ze waren niet thuis. Toen hebben we hem door de bus gedaan en wij zagen hier echt geen kwaad in. Ook hoor ik van mijn schoonmoeder dat ze er continu nog mee bezig is en aan haar allerlei dingen vraagt en over dingen zeurt.
Ik ben hier echt best wel boos over want als je ergens een probleem mee hebt, wees dan volwassen en kom naar ons zelf toe. Daarnaast vind ik het ook geen fijn idee dat ik straks iemand op onze bruiloft heb die daar alleen maar continu over heeft zitten zeiken.
Ik wil nu graag het gesprek aangaan, maar ben eigenlijk heel bang dat het escaleert en dat we een familieruzie ontketenen. Dat is het mij ook niet waard. Ik hoor graag jullie mening over deze situatie. In mijn omgeving hoor ik alleen maar 'ah joh laat toch praten' maar het begint mij nu zodanig dwars te zitten dat ik mij niet prettig voel in haar aanwezigheid. Ook vertel ik niks meer aan mijn schoonmoeder zodat zij niet tussen twee vuren hoeft te zitten. Ik zou wel graag dingen met haar willen delen want het is een schat van een mens.
Kan ik hier iets mee? Of is laten lullen wel de juiste optie?
vrijdag 2 november 2018 om 21:27
Tv tip voor
iedere dag om 18.30 op SBS6 "wie heeft de mooiste bruiloft"
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 2 november 2018 om 21:34
Je hebt dus met haar besproken dat je het ook na haar bruiloft kon doen?
Het is gewoon een beetje apart om als buitenstaander te lezen. Het maakt je niets uit, maar eigenlijk maakt het je op veel vlakken wel uit. Je trouwt hopelijk maar 1 keer inderdaad
.
Het lijkt me voor je schoonzus ook een beetje raar dat jullie nooit over trouwen gerept hebben en dan als zij besluiten te gaan trouwen, er bij jullie ook een aanzoek is en ook nog eens haast. Maar niet genoeg haast om het snel te doen, maar wel voor hun bruiloft. Je schoonzus trouwt ook maar een keer hopelijk, en ja, ik vind haar eisen ook vreemd klinken, maar als dat voor haar nou zo belangrijk is?
Als je zelf aangeeft dat het belangrijk voor je is, is haar reactie misschien ook anders? Haar als bridezilla wegzetten en zelf doen alsof het je niets uitmaakt komt mij dan een beetje vreemd over.
Nogmaals: je mag het vieren hoe je het wil en daar heb ik niets kritisch over te zeggen, ik geef je zelfs groot gelijk.
De manier waarop je dit alles opschrijft zet bij mij wel vraagtekens over hoe je met de situatie omgaat.
Het is gewoon een beetje apart om als buitenstaander te lezen. Het maakt je niets uit, maar eigenlijk maakt het je op veel vlakken wel uit. Je trouwt hopelijk maar 1 keer inderdaad
Het lijkt me voor je schoonzus ook een beetje raar dat jullie nooit over trouwen gerept hebben en dan als zij besluiten te gaan trouwen, er bij jullie ook een aanzoek is en ook nog eens haast. Maar niet genoeg haast om het snel te doen, maar wel voor hun bruiloft. Je schoonzus trouwt ook maar een keer hopelijk, en ja, ik vind haar eisen ook vreemd klinken, maar als dat voor haar nou zo belangrijk is?
Als je zelf aangeeft dat het belangrijk voor je is, is haar reactie misschien ook anders? Haar als bridezilla wegzetten en zelf doen alsof het je niets uitmaakt komt mij dan een beetje vreemd over.
Nogmaals: je mag het vieren hoe je het wil en daar heb ik niets kritisch over te zeggen, ik geef je zelfs groot gelijk.
De manier waarop je dit alles opschrijft zet bij mij wel vraagtekens over hoe je met de situatie omgaat.
vrijdag 2 november 2018 om 21:44
Of een heel jaar!redbulletje schreef: ↑02-11-2018 15:10Hahaha! Net of de gasten maandenlang bezig zijn met een bruiloft van een ander!![]()
vrijdag 2 november 2018 om 21:50
Zo komt het op mij niet over Els80Els80 schreef: ↑02-11-2018 21:34Je hebt dus met haar besproken dat je het ook na haar bruiloft kon doen?
Het is gewoon een beetje apart om als buitenstaander te lezen. Het maakt je niets uit, maar eigenlijk maakt het je op veel vlakken wel uit. Je trouwt hopelijk maar 1 keer inderdaad.
Broer heeft schoonzus eind 2017 ten huwelijk gevraagd, er is daarna nooit een datum of een jaar genoemd waarin er getrouwd zou gaan worden. Pas op het moment waarop TO en haar vriend een precieze trouwdatum aangeven blijkt ineens dat broer en schoonzus ook van plan waren in de zomer van 2019 te gaan trouwen. TO en haar vriend hebben daarop hun trouwdatum aangepast naar de Lente van 2019.
Weinig vraagtekens dus over die datum (zoals ik het lees in de openingspost)
Ik vraag me alleen wel af of de broers onderling een goed contact hebben, of zij onderling ook gesproken hebben over een trouwdatum. Of dat het gedrag van schoonzus ineens uit de lucht kwam vallen voor iedereen. Of praten broers hier niet over?
vrijdag 2 november 2018 om 21:58
Misschien is er wel over gesproken met schoonmoeder en is dat iets wat wrijving geeft? En broers zouden in mijn ogen ook best meer mogen bespreken, maar schijnbaar is dat niet aan de orde. Wat rest is dat to zegt dat het haar niets uitmaakt terwijl het lijkt alsof het haar toch wel een beetje uitmaakt
vrijdag 2 november 2018 om 22:13
Els80 schreef: ↑02-11-2018 21:58Misschien is er wel over gesproken met schoonmoeder en is dat iets wat wrijving geeft? En broers zouden in mijn ogen ook best meer mogen bespreken, maar schijnbaar is dat niet aan de orde. Wat rest is dat to zegt dat het haar niets uitmaakt terwijl het lijkt alsof het haar toch wel een beetje uitmaakt![]()
To zou willen dat het haar echt niet zou uitmaken, maar als je schoonzus zo blijft zeuren, dan ga je het je op een gegevens moment wel aantrekken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
vrijdag 2 november 2018 om 22:14
Waarom zou je daar over spreken voordat je je plannen rond hebt? Voor 't zelfde geld was TO een verre rondreis aan 't plannen voor volgend jaar en zou ze uberhaupt niet naar de trouwdag van die schoonzus gekund hebben als ze haar vlucht al had geboekt. Dat soort dingen kom je pas achter als het vast staat, tenzij je goede vrienden bent, maar heb niet 't idee dat die schoonzus tot TO's intimi behoort.Els80 schreef: ↑02-11-2018 21:34Je hebt dus met haar besproken dat je het ook na haar bruiloft kon doen?
Het is gewoon een beetje apart om als buitenstaander te lezen. Het maakt je niets uit, maar eigenlijk maakt het je op veel vlakken wel uit. Je trouwt hopelijk maar 1 keer inderdaad.
vrijdag 2 november 2018 om 22:28
Ben ik met je eens hoor, ik zou me ook niet aanpassen. Het zou wat anders zijn als toch een topic had geopend over een wereldreis en een schoonzus die woest was...redbulletje schreef: ↑02-11-2018 22:14Waarom zou je daar over spreken voordat je je plannen rond hebt? Voor 't zelfde geld was TO een verre rondreis aan 't plannen voor volgend jaar en zou ze uberhaupt niet naar de trouwdag van die schoonzus gekund hebben als ze haar vlucht al had geboekt. Dat soort dingen kom je pas achter als het vast staat, tenzij je goede vrienden bent, maar heb niet 't idee dat die schoonzus tot TO's intimi behoort.
Nu vraag ik me echter af wat het andere verhaal is. Ik snap to goed met haar argumenten, maar tegelijkertijd vraag ik me af wat het probleem is. Voor to zijn haar grootouders heel belangrijk, voor de schoonzus van to de datum. Is er besproken dat ze het na to haar schoonzus kunnen doen? Zo niet, is dat dan niet een beetje bekrompen en heeft to dan ook niet gewoon eisen? Ik stoor me eraan dat to haar schoonzus als bridezilla wegzet terwijl ze zelf ook haar eisen heeft
vrijdag 2 november 2018 om 22:33
"Marketing". Wat een vreemd woord om de aanloop naar de bruiloft mee te beschrijven.. Alsof ze het een stunt vindt of zo. Ze moet maar eens uitkijken dat ze hiermee haar aanstaande niet enorm van zich vervreemdt. Tenzij hij ook zo'n type is. Verder maakt zij de klassieke fout om te denken dat andere mensen een f**k geven om andermans bruiloft. Het is gewoon leuk. Ruim van tevoren een marketingplan opzetten, komt tragisch over.
Misschien snap ik het een iiieeetsie pietsie beetje dat ze het vervelend vindt dat jullie vrij kort na hun verloving ook zijn gaan verloven en vervolgens ook sneller gaan trouwen. Had van jullie kant misschien ook net iets tactischer gekund. Maar dat is dan zo'n gevoel dat ze binnen moet houden, want ze heeft hier verder echt niets over te zeggen. Ik zou me er als ik jou was ook niets van aantrekken. Of je kunt haar zeggen dat het nog altijd erger had kunnen zijn: je vriend had je op hun bruiloft ten huwelijk kunnen vragen. Of je bent ineens zwanger en je vliezen breken op haar bruiloft.
En verder geen details meer delen met haar lijkt me een heel goed plan.
Misschien snap ik het een iiieeetsie pietsie beetje dat ze het vervelend vindt dat jullie vrij kort na hun verloving ook zijn gaan verloven en vervolgens ook sneller gaan trouwen. Had van jullie kant misschien ook net iets tactischer gekund. Maar dat is dan zo'n gevoel dat ze binnen moet houden, want ze heeft hier verder echt niets over te zeggen. Ik zou me er als ik jou was ook niets van aantrekken. Of je kunt haar zeggen dat het nog altijd erger had kunnen zijn: je vriend had je op hun bruiloft ten huwelijk kunnen vragen. Of je bent ineens zwanger en je vliezen breken op haar bruiloft.
En verder geen details meer delen met haar lijkt me een heel goed plan.
mma90 wijzigde dit bericht op 02-11-2018 22:35
0.32% gewijzigd
vrijdag 2 november 2018 om 22:34
TO trekt gewoon haar eigen plan en past zelfs haar zomerwens aan naar voorjaar voor die schoonzus. Het is schoonzus blijkbaar alleen te doen om eerste te zijn, want er zitten maanden tussen. Zie niet in waarom TO pas op de plaats zou maken en wachten tot die schoonzus getrouwd is. Eerlijk gezegd zou ik er rekening mee houden dat er uberhaupt geen huwelijk komt als ze nog maar zo kort bij elkaar zijn en die jongen continu met z'n hobby bezig is.Els80 schreef: ↑02-11-2018 22:28Ben ik met je eens hoor, ik zou me ook niet aanpassen. Het zou wat anders zijn als toch een topic had geopend over een wereldreis en een schoonzus die woest was...
Nu vraag ik me echter af wat het andere verhaal is. Ik snap to goed met haar argumenten, maar tegelijkertijd vraag ik me af wat het probleem is. Voor to zijn haar grootouders heel belangrijk, voor de schoonzus van to de datum. Is er besproken dat ze het na to haar schoonzus kunnen doen? Zo niet, is dat dan niet een beetje bekrompen en heeft to dan ook niet gewoon eisen? Ik stoor me eraan dat to haar schoonzus als bridezilla wegzet terwijl ze zelf ook haar eisen heeft
vrijdag 2 november 2018 om 22:57
Wat een gedoe. Ik snap de commotie niet zo goed. Als je gaat trouwen gaat het om het bruidspaar. De een maakt er een knallend feest van de ander niet. Gewoon feliciteren en cadeautje geven (of envelopje) en weg wezen.
Het is alleen leuk voor de commercie als schoonzus al over de marketing spreekt, die wrijven vergenoegd in hun handen.
Het is alleen leuk voor de commercie als schoonzus al over de marketing spreekt, die wrijven vergenoegd in hun handen.
vrijdag 2 november 2018 om 23:02
Schoonmoeder heeft toen aangegeven dat zij ook nog niks van een datum of een periode wist. De broers communiceren heel matig, hebben geen goede band maar ook niet slecht. Zijn gewoon oké met elkaar.Els80 schreef: ↑02-11-2018 21:58Misschien is er wel over gesproken met schoonmoeder en is dat iets wat wrijving geeft? En broers zouden in mijn ogen ook best meer mogen bespreken, maar schijnbaar is dat niet aan de orde. Wat rest is dat to zegt dat het haar niets uitmaakt terwijl het lijkt alsof het haar toch wel een beetje uitmaakt![]()
En natuurlijk maakt het mij wel uit, maar ik ben ook de beroerdste niet daarom heb ik de datum ook veranderd. Maar nu is het nog steeds niet goed en schoonmoeder heeft daar dus veel last van en ik vind het ook irritant worden. Eerder trouwen mocht overigens wel hoor, want zij stelde zelf januari voor. Daar heb ik dan vriendelijk voor bedankt.
vrijdag 2 november 2018 om 23:04
Nee er was dus niet tussen de broers onderling gesproken. Voor dit hele voorval was de band tussen ons wel prima, maar het zijn mensen die erg op zichzelf zijn en dat is prima. Schoonzus heeft altijd een prima houding gehad verder, maar moet eerlijk zeggen dat ik haar dus hooguit op verjaardagen en de sporadische barbecue zie.strandmeisje schreef: ↑02-11-2018 21:50Ik vraag me alleen wel af of de broers onderling een goed contact hebben, of zij onderling ook gesproken hebben over een trouwdatum. Of dat het gedrag van schoonzus ineens uit de lucht kwam vallen voor iedereen. Of praten broers hier niet over?
vrijdag 2 november 2018 om 23:06
Hoe is een half jaar later vrij kort bij sommige mensen? Als het nou een week later was? En dan nog. Wie weet hadden beide broers het al in de planning zonder het er met elkaar over te hebben. Mag het dan ineens niet meer? En schoonzus en zwager hadden het nog niet over een datum gehad, moeten TO en verloofde dan gaan zitten afwachten tot zij met een datum komen? Ik snap dat het dan naar voren is geschoven in plaats van naar achter met de grootouders in gedachten en dat schoonzus en zwager nog niet eens een datum hadden, maar alleen een seizoen.
TO, doe lekker met je huwelijk wat jij wil en luister maar niet meer naar schoonzus. Je hebt al genoeg toegegeven door het huwelijk naar voren te schuiven en dat is in mijn ogen genoeg. Ik vind zelfs dat je haar uitnodiging mag intrekken als ze door blijft gaan met zeuren, maar snap ook wel dat je geen familieruzie wil creëren.
TO, doe lekker met je huwelijk wat jij wil en luister maar niet meer naar schoonzus. Je hebt al genoeg toegegeven door het huwelijk naar voren te schuiven en dat is in mijn ogen genoeg. Ik vind zelfs dat je haar uitnodiging mag intrekken als ze door blijft gaan met zeuren, maar snap ook wel dat je geen familieruzie wil creëren.
vrijdag 2 november 2018 om 23:23
Wat grappig. Mijn zus en ik zijn zes weken na elkaar getrouwd en hadden ook dezelfde fotograaf en trouwambtenaar.streepjesdekbed schreef: ↑02-11-2018 16:05Sjonge jonge zeg... wat een onzin, inderdaad lekker van je af laten glijden hoor! Ik ken twee zussen die in hetzelfde jaar trouwden en zelfs dezelfde trouwambtenaar en fotograaf inhuurden. Was alleen maar leuk.
Ik heb er echt geen seconde over nagedacht dat het not done was om in het hetzelfde jaar te trouwen. Zal eens vragen of ik er shine heb gestolen
vrijdag 2 november 2018 om 23:31
Een maand nadat onze vrienden hun verloving aankondigden hebben wij die van ons aangekondigd. Wij waren nogal afhankelijk van een specifieke datum dus wij hadden alles al gepland voordat we het bekend maakten. Wij trouwden uiteindelijk maar een paar weken later (zij hadden pas later een datum).
(zal wel schelen dat wij in het buitenland trouwden met alleen familie)
Het is nooit in me op gekomen dat het een issue zou zijn. We hebben er iig nooit iets over gehoord. In de "voorpret" hebben we elkaar nooit in de weg gestaan. Gelukkig beiden geen bridezilla's en onze vriendschap was daar sowieso te belangrijk voor.
(zal wel schelen dat wij in het buitenland trouwden met alleen familie)
Het is nooit in me op gekomen dat het een issue zou zijn. We hebben er iig nooit iets over gehoord. In de "voorpret" hebben we elkaar nooit in de weg gestaan. Gelukkig beiden geen bridezilla's en onze vriendschap was daar sowieso te belangrijk voor.
vrijdag 2 november 2018 om 23:51
Een zwangerschap aankondiging kan ook. T-shirt aan met een pakkende tekst :pTwilight1 schreef: ↑02-11-2018 16:18Hopelijk geen wekelijkse update dat zou wel erg dramatisch worden dan, maar ik zal zeker nog wel wat gaan meemaken met haar gok ik zomaar.
Helaas vind ik mijzelf wel iets te jong nog om in 2020 zwanger op hun bruiloft te verschijnen, maar ik zie de lol er wel van in. Maar om nou een kind te krijgen omdat ik de lol er van in zie gaat wel ver![]()
zaterdag 3 november 2018 om 07:19
zaterdag 3 november 2018 om 07:50
Precies, in welke wereld leeft zijredbulletje schreef: ↑02-11-2018 15:10Hahaha! Net of de gasten maandenlang bezig zijn met een bruiloft van een ander!![]()
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!