Chat-hulp
woensdag 28 december 2011 om 14:02
Hey!
Ben (nog) een chat-analfabeet, maar ik denk dat ik nu de sprong maar eens ga wagen. Ben een maand geleden bevallen van een zoontje. Gaat allemaal goed enzo, maar heb nu wel een heel, heel klein wereldje. Heb geen vrienden of familie op wandelafstand en het weer werkt ook niet echt mee. Ik zit dus veel thuis en zie weinig mensen. Ik denk dat ik mijn wereld nu maar eens virtueel ga vergroten, maar heb geen idee waar ik moet zijn. Wie helpt me op weg?
Bedankt!
Ben (nog) een chat-analfabeet, maar ik denk dat ik nu de sprong maar eens ga wagen. Ben een maand geleden bevallen van een zoontje. Gaat allemaal goed enzo, maar heb nu wel een heel, heel klein wereldje. Heb geen vrienden of familie op wandelafstand en het weer werkt ook niet echt mee. Ik zit dus veel thuis en zie weinig mensen. Ik denk dat ik mijn wereld nu maar eens virtueel ga vergroten, maar heb geen idee waar ik moet zijn. Wie helpt me op weg?
Bedankt!
woensdag 28 december 2011 om 14:25
Familie en vrienden even vragen welk programma zij hebben. De een heeft skype en de ander msn messenger. Ze sturen je vervolgens met plezier de link. Volg de aanwijzingen van de site. Daarna kun je mensen je mailadres doorgeven en dan voegen zij je wel toe. Als je er eenmaal een paar hebt kunnen ze je verder helpen.
woensdag 28 december 2011 om 14:33