Complexe gevoelens
zondag 12 mei 2019 om 08:45
Hoii!
Twee maanden geleden heb ik een jongen ontmoet. Op alle vlakken klikte het ontzettend goed en de eerste maand hebben we dan ook ontzettend intensief (als in elkaar elke week zo’n 4 à 5 keer zien) gedate.
Na een maand gaf hij aan met mij geen relatie te willen, jammer maar helaas. Echter hadden we wel besloten vriendschappelijk met elkaar om te blijven gaan omdat het ontzettend goed met elkaar kunnen vinden.
Hierna heb ik hem nog 3x gezien. Het was gewoon gezellig, alleen elke keer begon hij er opnieuw over hoe het tussen ons stond, maar dan op een manier die voor mij maar vreemd overkomt.
Gisteren was ik met hem, en werd hij kwaad op me, met tranen aan toe. Ik stond hier nogal van versteld en wist niet goed wat te doen. Ik weet van hem dat hij moeite heeft met zijn gevoelens/emoties, maar niet dat het zo erg was.
Wat me nu het meest stoort is: hij had gezegd dat doordat hij zo tegen me uit kon vallen dat wel aangeeft dat hij om me geeft. Ook zei hij dat hij geen relatie met me wil omdat zijn gevoel niet klopt, maar dat hij wel gevoelens heeft als hij naar me kijkt en dat hij naar eigen zeggen “overdonderd is als hij in mijn ogen kijkt”.
Ik gaf aan dat ik het niet gek vind dat hij na een maand me nog niet ziet als “the one”, zelf word ik zelden verliefd of pas na maanden. Maar hij zegt dat hij na een maand wel kan zeggen of er iets in zit of niet. Toch vind ik het dan zo vreemd dat hij wel gevoelens voor me heeft als hij naar me kijkt en we op papier ook een goede match zijn.
Ik heb nu wel (door de uitvaller van gisteren) zijn nummer verwijderd omdat ik geen zin heb om te dealen met zo’n complexe jongen.
Mijn vraag uit dit lange verhaal is: wat is volgens jullie liefde/hoe weten jullie echt wanneer je verliefd bent? Want blijkbaar zelf als de gevoelens er zijn en alles klopt hoeft dit dus niet genoeg te zijn...
Twee maanden geleden heb ik een jongen ontmoet. Op alle vlakken klikte het ontzettend goed en de eerste maand hebben we dan ook ontzettend intensief (als in elkaar elke week zo’n 4 à 5 keer zien) gedate.
Na een maand gaf hij aan met mij geen relatie te willen, jammer maar helaas. Echter hadden we wel besloten vriendschappelijk met elkaar om te blijven gaan omdat het ontzettend goed met elkaar kunnen vinden.
Hierna heb ik hem nog 3x gezien. Het was gewoon gezellig, alleen elke keer begon hij er opnieuw over hoe het tussen ons stond, maar dan op een manier die voor mij maar vreemd overkomt.
Gisteren was ik met hem, en werd hij kwaad op me, met tranen aan toe. Ik stond hier nogal van versteld en wist niet goed wat te doen. Ik weet van hem dat hij moeite heeft met zijn gevoelens/emoties, maar niet dat het zo erg was.
Wat me nu het meest stoort is: hij had gezegd dat doordat hij zo tegen me uit kon vallen dat wel aangeeft dat hij om me geeft. Ook zei hij dat hij geen relatie met me wil omdat zijn gevoel niet klopt, maar dat hij wel gevoelens heeft als hij naar me kijkt en dat hij naar eigen zeggen “overdonderd is als hij in mijn ogen kijkt”.
Ik gaf aan dat ik het niet gek vind dat hij na een maand me nog niet ziet als “the one”, zelf word ik zelden verliefd of pas na maanden. Maar hij zegt dat hij na een maand wel kan zeggen of er iets in zit of niet. Toch vind ik het dan zo vreemd dat hij wel gevoelens voor me heeft als hij naar me kijkt en we op papier ook een goede match zijn.
Ik heb nu wel (door de uitvaller van gisteren) zijn nummer verwijderd omdat ik geen zin heb om te dealen met zo’n complexe jongen.
Mijn vraag uit dit lange verhaal is: wat is volgens jullie liefde/hoe weten jullie echt wanneer je verliefd bent? Want blijkbaar zelf als de gevoelens er zijn en alles klopt hoeft dit dus niet genoeg te zijn...
zondag 12 mei 2019 om 11:09
Nee na zijn plotselinge uitval was ik er ook vrij snel klaar mee. Het waren meer de “ik geef om je, als ik je aankijk heb ik gevoelens voor je”, en al eerder ook aangegeven dat hij me leuk/interessant vind. Uit eigen ervaring is dat wat ik nodig heb juist wel verliefd te worden (en nee dat is dan niet binnen een maand).
Hierdoor vind ik het lastig om in te schatten wat anderen zien als noodzakelijk voor verliefdheid
zondag 12 mei 2019 om 11:18
zondag 12 mei 2019 om 11:34
"........hij had gezegd dat doordat hij zo tegen me uit kon vallen dat wel aangeeft dat hij om me geeft. Ook zei hij dat hij geen relatie met me wil omdat zijn gevoel niet klopt, maar dat hij wel gevoelens heeft als hij naar me kijkt en dat hij naar eigen zeggen “overdonderd is als hij in mijn ogen kijkt”........."
Hij is needy.
Hij is needy.
zondag 12 mei 2019 om 11:40
zondag 12 mei 2019 om 11:42
Hij is knettergek.merle78 schreef: ↑12-05-2019 11:34"........hij had gezegd dat doordat hij zo tegen me uit kon vallen dat wel aangeeft dat hij om me geeft. Ook zei hij dat hij geen relatie met me wil omdat zijn gevoel niet klopt, maar dat hij wel gevoelens heeft als hij naar me kijkt en dat hij naar eigen zeggen “overdonderd is als hij in mijn ogen kijkt”........."
Hij is needy.
![]()
En TO is wanhopig ofzo.
zondag 12 mei 2019 om 11:46
TO grootste les die ik heb geleerd is.
Weet wat JIJ wilt. En geef dit duidelijk aan een jongen.
Wat wil jij van een jongen die je date ? En wat vind Jij belangrijk ?
Als hij in een onzekere fase zit dit kan. Je kunt ook zeggen .
Neem weer contact met me op als je lekkerder in je vel zit. Ik heb geen behoefte aan vriendschap of verder daten met jou als je zo vaag doet.
Op zoek naar een ander gaan.
Weet wat JIJ wilt. En geef dit duidelijk aan een jongen.
Wat wil jij van een jongen die je date ? En wat vind Jij belangrijk ?
Als hij in een onzekere fase zit dit kan. Je kunt ook zeggen .
Neem weer contact met me op als je lekkerder in je vel zit. Ik heb geen behoefte aan vriendschap of verder daten met jou als je zo vaag doet.
Op zoek naar een ander gaan.
zondag 12 mei 2019 om 11:47
Er staat toch juist dat ik zijn nummer en alles verwijderd heb? In eerste instantie deed hij niet vreemd en wilde ik prima vrienden blijven, maar dat hoeft voor mij nu ook zeker niet meerLucifer2018 schreef: ↑12-05-2019 11:41En jij knapt daar niet op af? Waarom niet?
Laat hem lekker raar doen en janken zonder jou.
zondag 12 mei 2019 om 11:53
Sommige mensen hebben in hun hoofd dat het leven moet zijn zoals in films of romans. Dus op slag verliefd en ze leefde nog lang en gelukkig. Blijkbaar heeft jouw ex-date dat ook in zijn hoofd, en is hij verder ook nog eens een zeer kinderachtige kleuter in zijn gedrag. Laat hem idd lekker links liggen en ga verder daten met leuke mannen.
zondag 12 mei 2019 om 11:55
Goed zo TO.AwayFromMe97 schreef: ↑12-05-2019 11:47Er staat toch juist dat ik zijn nummer en alles verwijderd heb? In eerste instantie deed hij niet vreemd en wilde ik prima vrienden blijven, maar dat hoeft voor mij nu ook zeker niet meer
zondag 12 mei 2019 om 11:56
AwayFromMe97 schreef: ↑12-05-2019 11:47Er staat toch juist dat ik zijn nummer en alles verwijderd heb? In eerste instantie deed hij niet vreemd en wilde ik prima vrienden blijven, maar dat hoeft voor mij nu ook zeker niet meer
Het klopte dus helemaal niet.
zondag 12 mei 2019 om 12:14
Nee oke dat had ik inderdaad beter kunnen verwoorden. Het was meer dat ik zijn frustratie/uitspatting raar vond. Door in tranen te zeggen dat hij om me geeft en wel gevoelens heeft als hij naar me kijkt??? Boy byeLucifer2018 schreef: ↑12-05-2019 11:56Mijn vraag uit dit lange verhaal is: wat is volgens jullie liefde/hoe weten jullie echt wanneer je verliefd bent? Want blijkbaar zelf als de gevoelens er zijn en alles klopt hoeft dit dus niet genoeg te zijn...
Het klopte dus helemaal niet.
zondag 12 mei 2019 om 12:15
Nee, maar bij afscheid zei hij “we hebben het hier de volgende keer wel over”, maar ik heb aangegeven dat er op deze manier geen volgende keer inzit. Dus ik verwacht niet (snel) iets van hem te vernemen
maandag 13 mei 2019 om 20:55
[quote=merle78 post_id=29913051 time=1557653647 user_id=102074]
"........hij had gezegd dat doordat hij zo tegen me uit kon vallen dat wel aangeeft dat hij om me geeft. Ook zei hij dat hij geen relatie met me wil omdat zijn gevoel niet klopt, maar dat hij wel gevoelens heeft als hij naar me kijkt en dat hij naar eigen zeggen “overdonderd is als hij in mijn ogen kijkt”........."
Hij is needy.
En heeft een theatrale persoonlijkheidsstoornis! Wat een dramaqueen! Run!
Hij is needy.
En heeft een theatrale persoonlijkheidsstoornis! Wat een dramaqueen! Run!