Date gehad
zondag 28 januari 2018 om 16:40
Hoihoi
Ik heb een date gehad met iemand die ik online heb leren kennen.
Het was een leuke avond en erg gezellig, ik voelde wel een klik maar niet zoals ik gewend ben. Maar dat kan nog komen. Alleen hij is 10 jaar ouder dan mij ik ben 27 en hij is 37, (hij oogt jonger) en hij woont bij zijn ouders. Hij had een relatie waar hij mee samenwoonde maar dat is nu 2 jaar uit en omdat hij uitgeschreven was in de gemeente waar hij eerst woonde en nu weer terug is moet hij opnieuw beginnen kwa woon jaren.
Hier zit ik een beetje mee hoe kijken jullie hier op?
Ik heb een date gehad met iemand die ik online heb leren kennen.
Het was een leuke avond en erg gezellig, ik voelde wel een klik maar niet zoals ik gewend ben. Maar dat kan nog komen. Alleen hij is 10 jaar ouder dan mij ik ben 27 en hij is 37, (hij oogt jonger) en hij woont bij zijn ouders. Hij had een relatie waar hij mee samenwoonde maar dat is nu 2 jaar uit en omdat hij uitgeschreven was in de gemeente waar hij eerst woonde en nu weer terug is moet hij opnieuw beginnen kwa woon jaren.
Hier zit ik een beetje mee hoe kijken jullie hier op?
zondag 28 januari 2018 om 21:28
Wat ik zeg bedoel je?
zondag 28 januari 2018 om 21:38
zondag 28 januari 2018 om 21:50
Nou ja, ik zelf heb wel wat twijfels over de mans zelfstandigheid en zelfredzaamheid en daar waarschuw ik dan voor. Maar misschien is dat niet terecht.hankypankyshanghai schreef: ↑28-01-2018 21:38Ik bedoel: De man heeft schulden. De man zoekt een nestje om bij in te wonen. De man zoekt een verzorger. De man heeft zijn zaken niet op orde.
zondag 28 januari 2018 om 22:15
Ik zou op een eerste date ook niet mijn levensverhaal vertellen.
Dat iemand 2 jaar bij zijn ouders woont wil niet zeggen dat iemand schulden heeft. ik kan meerdere dingen bedenken waarom iemand na een relatiebreuk thuis gaat wonen ongeacht hoe oud je bent.
Ik zou niet direct iemand daarom afschieten.
Ik denk dat ik een studentenkamer erger zou vinden dan iemand die thuis is gaan wonen. Het is niet zo dat hij nooit weg is geweest.
Dat iemand 2 jaar bij zijn ouders woont wil niet zeggen dat iemand schulden heeft. ik kan meerdere dingen bedenken waarom iemand na een relatiebreuk thuis gaat wonen ongeacht hoe oud je bent.
Ik zou niet direct iemand daarom afschieten.
Ik denk dat ik een studentenkamer erger zou vinden dan iemand die thuis is gaan wonen. Het is niet zo dat hij nooit weg is geweest.
maandag 29 januari 2018 om 08:33
Dit dus...
TO heeft 1 date met die man gehad. Dan zit ze toch niet meteen haar hele leven aan hem vast?
Echt wat heeft het voor zin om hier op het forum een persoon compleet uit te gaan pluizen terwijl we die hele man niet kennen...
En mensen hebben soms een leven, en hebben als ze geen baby zijn soms wel eens wat meegemaakt in hun leven..
Als je zeker wil zijn dat je date geen rugzakje heeft moet je of niet daten, of kleine kinderen.
maandag 29 januari 2018 om 12:48
Ze heeft 1 date gehad met die man!
Ze kent hem nog nauwelijks...
Ik vind dit erg kort door de bocht.
Trouwens soms een risico nemen, daar ga je niet dood aan hoor...
Misschien kapt hij het wel af na 3 dates en wordt het niks.
Wat heb je nou aan dat stomme gespeculeer en van alles invullen voor een ander.
Sinds wanneer zit je trouwens meteen vast aan iemand na 1 date?
TO maak je niet druk. Spreek gewoon af met die man, leer hem kennen, dan kom je sneller achter waarom hij even thuis woont dan speculeren in een topic.
En kap zodra je het niet meer leuk vindt, hoe moeilijk kan het zijn...
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 29-01-2018 13:00
21.91% gewijzigd
maandag 29 januari 2018 om 12:59
Dit dus!
Hier krijg je al het advies om te kappen na 1 date als iemand witte sokken aanheeft of 3 tellen in zn neus peutert want dan spoort ie vast niet of is zwaar autistisch...
maandag 29 januari 2018 om 13:19
Het leven is geen sprookje. Natuurlijk maakt het wat uit waar en hoe hij woont. Het is nogal allesbepalend voor de toekomst. Ik snap nu wel waarom zoveel mensen in de problemen komen, hier is te lezen hoeveel mensen er met hun gevoel denken en niet met hun verstand.
maandag 29 januari 2018 om 13:23
Als je als vrouw tegen de 30 bent en voor een vaste relatie gaat, en verder een kinderwens hebt en geen armoedig leven tegenmoet wil gaan dan denk ik dat het een beetje 50/50 zal zijn. In een gezin wil je een sterke en capabele partner waar je op kan bouwen lijkt mij.
maandag 29 januari 2018 om 13:42
Zucht. Maar dat hij nu zo woont kan toch even een tijdelijke oplossing zijn omdat die man ook niet even een huis of een paar ton kan toveren?sinnombre schreef: ↑29-01-2018 13:19Het leven is geen sprookje. Natuurlijk maakt het wat uit waar en hoe hij woont. Het is nogal allesbepalend voor de toekomst. Ik snap nu wel waarom zoveel mensen in de problemen komen, hier is te lezen hoeveel mensen er met hun gevoel denken en niet met hun verstand.
Hoe weet jij nou dat die man het wel lekker bij pappie en mammoe vindt en tot zn 80e daar wil wonen?
Je weet toch helemaal zn intenties niet, evenmin als TO want ze heeft welgeteld 1 date gehad.
maandag 29 januari 2018 om 14:01
sinnombre schreef: ↑29-01-2018 13:19Het leven is geen sprookje. Natuurlijk maakt het wat uit waar en hoe hij woont. Het is nogal allesbepalend voor de toekomst. Ik snap nu wel waarom zoveel mensen in de problemen komen, hier is te lezen hoeveel mensen er met hun gevoel denken en niet met hun verstand.
Anders gaat TO toch even lekker de financiële kar trekken? Koopt zij een riant huis en een Audi Q8. Doet hij de boodschappen.