Date verteld over mijn ADD

26-08-2020 17:00 160 berichten
Hoi iedereen,

Laatst heb ik een date gehad met een man die ik heel erg leuk vond/vind. Toen we elkaar leerde kennen was er zo'n goede klik en aantrekkingskracht.. Tot onze date. Het ging allemaal goed en was heel gezellig, totdat ik ineens begon te vertellen over dat ik ADD heb (het kwam ineens ter sprake). Hij vroeg wat dat precies inhield, dus begon ik het uit te leggen. Ineens merk ik dat hij zeer kortaf is en op WhatsApp eigenlijk niets meer zegt. Heel eerlijk gezegd doet dit me best pijn en merk dat hij daarvoor echt steeds het initiatief nam om met me te praten en wat af te spreken.. Misschien vindt hij me nu 'raar'.. Maarja wat is 'normaal'??! Spijt dat ik veel te open ben geweest over mezelf. Hoe kunnen jullie iemand vergeten waar je gevoelens voor hebt?

Bedankt alvast voor de reacties.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
yvvieyvv schreef:
26-08-2020 17:18
Klopt zeker waar.. Helaas heb ik het verpest
dan weet je voor de volgende keer hoe het niet moet.
wij slapen nooit.
VelvetVolvo schreef:
26-08-2020 17:17
Om te neuken zou het mij niet uit maken. Maar voor een relatie zou ik er ook geen trek in hebben. Ik hou wel van mijn rust, en ziet niet te wachten op een heel druk type.
Jij denkt aan ADHD vermoedelijk
Murrmurr schreef:
Niks raar aan ADD maar nu al gevoelens? Hoe je hem moet vergeten? Poepoe
Tja kan snel gaan..
yvvieyvv schreef:
26-08-2020 17:20
Tja kan snel gaan..
Sorry was vergeten te loepen.

Afbeelding

proost!
Je hebt het niet verpest, hij is waarschijnlijk niet zo leuk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
yvvieyvv schreef:
Klopt zeker waar.. Helaas heb ik het verpest
Je hebt helemaal niets verpest. Je bent er in korte tijd achter gekomen dat deze man helemaal niet zo leuk is. Je kunt vast en zeker een veel leukere man krijgen.
viva-amber schreef:
26-08-2020 17:23
Je hebt het niet verpest, hij is waarschijnlijk niet zo leuk.
Dankje voor je bericht! Ja misschien kijk ik nu nog in een te roze bril haha x
WitteHaai schreef:
26-08-2020 17:24
Je hebt helemaal niets verpest. Je bent er in korte tijd achter gekomen dat deze man helemaal niet zo leuk is. Je kunt vast en zeker een veel leukere man krijgen.
Thanks! Ja hopelijk one day! X
Maar het is toch helemaal geen vaststaand feit dat de ADD-melding de reden is dat 'ie wat bekoeld is?
valentinamaria schreef:
26-08-2020 17:04
ik vind ook weinig dingen zo irritant als iemand die op de eerste date al met zijn diagnoses gaat smijten.
Doe ff normaal.
Ik zou de volgende keer niet meer spreken over het labeltje, maar wat het met je doet. Dus bijvoorbeeld dat je snel afgeleid bent.
yvvieyvv schreef:
26-08-2020 17:13
Is eigenlijk niet zo belangrijk voor mij. Eerste keer dat ik iemand dit zo snel al vertel.. Ging ook over mijn schoolprestaties e.d. over het concentreren daarvan... Ineens vertelde ik het. Ben er helaas ook bang voor ja.
Ik had ooit een date met een tiendejaars student die een gloedvol betoog afstak waarom dat kwam door zijn dyslexie en linkshandigheid (ja, echt....). Nu zouden voor mij lang studeren en dyslexie an sich helemaal geen dealbreakers zijn geweest. Maar zijn gebrek aan zelfinzicht en vooral eigenaarschap waren dat wel. Ik kan me best voorstellen dat deze persoon oprecht denkt dat ik afhaakte door zijn dyslexie of langstuderen.

Ik weet niet hoe het bij jou is gegaan, maar ik zou niet zo automatisch de link leggen tussen het noemen van ADD en zijn afknappen. Honderd andere mogelijke redenen dat hij het gewoon niet meer ziet zitten met je. Jammerdebammer. Op naar de volgende.
Jeu gaan er nou serieus mensen TO ook nog aanraden om dit niet te delen? Want dan zou ze er wel eens in een te vroeg stadium achter kunnen komen dat een vent niet geschikt voor haar is? Wat een onzin, je mag zelf ook wel een paar eisen hebben TO. Een van jouw eisen is 'moet niet wegrennen voor een diagnose'. Bedenk er nog maar een paar.
melas schreef:
26-08-2020 17:32
Ik had ooit een date met een tiendejaars student die een gloedvol betoog afstak waarom dat kwam door zijn dyslexie en linkshandigheid (ja, echt....). Nu zouden voor mij lang studeren en dyslexie an sich helemaal geen dealbreakers zijn geweest. Maar zijn gebrek aan zelfinzicht en vooral eigenaarschap waren dat wel. Ik kan me best voorstellen dat deze persoon oprecht denkt dat ik afhaakte door zijn dyslexie of langstuderen.
Ik had ook een keer een date met een gast die de mond vol had over zijn micropenis. Niet alleen tegen mij maar ook tegen het bedienend personeel, totes awkes. Nou ben ik toevallig dol op micropeni maar hij zal wel denken dat ik daarom door het raampje van de wc ben geklommen en hem met twee borden ratatouille heb laten zitten.
Weet jij veel, misschien knapte hij af op de kleur van je sokken tijdens dat gesprek.
Murrmurr schreef:
26-08-2020 17:33
Jeu gaan er nou serieus mensen TO ook nog aanraden om dit niet te delen? Want dan zou ze er wel eens in een te vroeg stadium achter kunnen komen dat een vent niet geschikt voor haar is? Wat een onzin, je mag zelf ook wel een paar eisen hebben TO. Een van jouw eisen is 'moet niet wegrennen voor een diagnose'. Bedenk er nog maar een paar.
Ja gelijk heb je wel! Mag wel wat harder worden hierin
froufrou80 schreef:
26-08-2020 17:38
Weet jij veel, misschien knapte hij af op de kleur van je sokken tijdens dat gesprek.
😂😂 Misschien is dat het wel
VelvetVolvo schreef:
Om te neuken zou het mij niet uit maken. Maar voor een relatie zou ik er ook geen trek in hebben. Ik hou wel van mijn rust, en ziet niet te wachten op een heel druk type.
Daar klopt dus helemaal niets van en dat is meteen ook de reden om het niet meteen te vertellen. Mensen hebben er een bepaald beeld bij dat voor geen meter klopt. Aan de andere kant zou ik niet willen daten met iemand die zo kortzichtig is en door het wel te vertellen filter je zulke personen er ook maar meteen tussen uit, dat is dan weer een voordeel.
Als hij daar al over piept wens ik hem veel succes met het hebben van een langdurige relatie. :-D Hij zal voor hetere vuren komen te staan. Mijn beste vriendin heeft ook ADD en het is dat ik het weet. Het enige opvallende is dat ze vaak spullen kwijt is en die vind ik op de vreemdste plekken terug. (Smartphone in de koelkast bijvoorbeeld) Wees er niet te verdrietig van TO, het is wel echt een buitensporige reactie van hem.
Sjulia schreef:
26-08-2020 17:43
Wees er niet te verdrietig van TO, het is wel echt een buitensporige reactie van hem.
Ingevuld door een ander
DS1971 schreef:
26-08-2020 17:31
Ik zou de volgende keer niet meer spreken over het labeltje, maar wat het met je doet. Dus bijvoorbeeld dat je snel afgeleid bent.
Ja good one. Normaal gesproken doe ik dat eigenlijk ook... Maar dit keer kwam het ineens ter sprake. Thanks voor je advies xx
Rachmaninoff schreef:
Daar klopt dus helemaal niets van en dat is meteen ook de reden om het niet meteen te vertellen. Mensen hebben er een bepaald beeld bij dat voor geen meter klopt. Aan de andere kant zou ik niet willen daten met iemand die zo kortzichtig is en door het wel te vertellen filter je zulke personen er ook maar meteen tussen uit, dat is dan weer een voordeel.
True! Helemaal met je eens!!
Sjulia schreef:
Als hij daar al over piept wens ik hem veel succes met het hebben van een langdurige relatie. :-D Hij zal voor hetere vuren komen te staan. Mijn beste vriendin heeft ook ADD en het is dat ik het weet. Het enige opvallende is dat ze vaak spullen kwijt is en die vind ik op de vreemdste plekken terug. (Smartphone in de koelkast bijvoorbeeld) Wees er niet te verdrietig van TO, het is wel echt een buitensporige reactie van hem.
Ja daar herken ik me wel in haha, ben ook best chaotisch. Je hebt helemaal gelijk! Weet nu eigenlijk wel waar ik aan toe ben, ondanks het echt pijn doet. Thanks voor je reactie. X
VelvetVolvo schreef:
.
Iemand met ADD is niet heel druk, eerder rustig. Iemand met ADD heeft problemen om de concentratie vast te houden.

Best triest dat jij oordeelt zonder enige kennis van zaken.
Niet geschoten is altijd mis
WitteHaai schreef:
26-08-2020 17:06
Maar jij date toch alleen voor de sex en niet voor een relatie? Dan zijn allerlei diagnoses ook helemaal niet van belang.
Ook met seks kan het relevant zijn wat iemand onder de leden heeft.

Maar nee, ADD en dergelijke horen daar niet bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven